لباس اروپایی

24 مرداد 1399
لباس-اروپایی-

هر روز شاهد اشباع بازار به وسیله اجناس چینی هستیم،اجناسی که تنها مزیتشان ارزان بودن می باشد. لباس هایی درمدل های تکراری که از کیفیت نه چندان مناسبی برخوردار هستند و بعد از مدتی دل مصرف کننده را می زنند.

 اختصاص دادن بخشی از درآمد به خرید بعضی از وسایل مورد نیاز از جمله لباس ،باعث شده است تا به انتخاب نوع محصول یا جنس خریداری شده بیشتر توجه و دقت کنیم.

قیمت مناسب،باکیفیت بودن و بادوام بودن فاکتورهایی هستند که در یک خرید باید لحاظ گردد تا نتیجه ای که مد نظر ما می باشد یعنی رضایت از محصول و به صرفه بودن خرید، حاصل گردد.

اهمیت خرید لباس اروپایی

لباس اروپایی-خرید

لوکس و شیک زندگی کردن دغدغه بسیاری از افراد جامعه می باشد البته به قشر یا طبقه خاصی منحصر نمی شود هر چند که وضعیت اقتصادی موجود بر قدرت خرید مردم بی تأثیر نبوده است ولی هنوز افرادی هستند که پول خود را صرف خرید پوشاک اروپایی می کنند.

مزایای لباس اروپایی

مزایای خرید لباس اروپایی

 می توانید با انتخاب پوشاک اروپایی از آیتم های متنوعی برخوردار باشید از جمله:

پوشاک اروپایی از کشورهای مختلفی خریداری می شود و جز اجناس درجه یک محسوب می شود.

پوشاک اروپایی از نظر کیفیت و برند عالی هستند و در عین حال از دوخت بی نظیری برخوردارند.

پارچه لباس های اروپایی از رنگ بندی متنوع تری برخوردارند.

مد روز بودن پوشاک اروپایی یکی از دلایش گرایش افراد به خرید این قبیل اجناس می باشد.

پوشاک های اروپایی با جذابیت منحصر به فردی که دارند توانسته اند طرفداران پروپاقرصی دست و پا کنند و در عرصه رقابت همچنان قدر و توانا باشند.

لباس استوک

لباس استوک

در بازار خرید و فروش پوشاک به احتمال زیاد بارها با اصطلاحاتی همچون استوک و تاناکورا مواجه شده اید و یا اطرافیانتان کالاهایی را با این عناوین خریداری نموده اند ولی برای شما تمایز بین این دو محصول واضح و روشن نیست.

در این جا به توضیحات مختصری در این زمینه می پردازیم.

لباس های فوق العاده باکیفیت و شیک که در فروشگاه های کشورهای اروپایی به فروش نمی رسند و در پایان هر فصل در انبارهای مرکزی جمع و ذخیره می شوند،لباس استوک نامیده می شوند.

ذخیره این اجناس در انبار می تواند دلایل مختلفی از جمله به فروش نرسیدن سایزهای تک یا مورد استقبال واقع نشدن رنگ خاصی از سوی خریداران، داشته باشد.

البته تغییر مد نیز باعث می شود که یک سری از لباس ها در فروشگاه های معتبر به فروش نرسند و فروشنده اقدام به جمع آوری آنها در انبار کند.

لباس های استوک کاملا نو هستند و مزیت خوبی که دارند این است که شما می توانید با خرید لباس استوک یک لباس مارک با قیمت مناسب بپوشید.

لباس تاناکورا

لباس تاناکورا

به پوشاک هایی که قبلا مورد استفاده قرار گرفته اند و برای فروش به دست مغازه داران سپرده شده اند، لباس تاناکورا گفته می شود.

این لباس ها از کیفیت و مرغوبیت لازم برخوردار نیستند و گاهاً دارای پارگی یا پوسیدگی بوده و رنگ و شکل اصلی خود را از دست داده اند.

در سبک خرید خود  اطلاعات را به روز کنید و محدود به همان روش قدیم نباشید.

بهترین لباس های استوک برای تمامی سنین در مارک و برندهای متنوع را از فروشگاه بزرگ پوشاک امی بخواهید.

فروشگاه بزرگ امی، عرضه کننده انواع برندهای اروپایی در مقیاس عمده و خرده می باشد.

3
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟