برند سی اند ای (C & A)

24 اردیبهشت 1400

 برند سی اند ای؟ سی اند ای یک شرکت تولید و فروش لباس در کشور بلژیک است. برند سی اند ای جزو برندهای مطرح و بنام جهان است که با برندهایی همچون زارا و اچ اند ام رقابت می کند.

تولد برند سی اند ای

سرگذشت تأسیس این شرکت به سال ۱۸۴۱ بازمی گردد زمانی که براداران بنینکمیر به نام های آگوست و کلمنت در پی راه اندازی فروشگاه لباس های آماده در روستای کوچکی به نام متینگن (در شمال هلند) بودند. این دو برادر محصولات را خود تولید می کردند.

گسترش و توسعه فعالیت

در سال ۱۹۰۶ پسر کلمنت شعبه جدیدی از این فروشگاه را در آمستردام راه اندازی کرد. محبوبیت این برند باعث شد که در سال ۱۹۱۰ شعبه های جدیدی از این برند در هلند گسترش پیدا کند. سال ۱۹۸۹ برند سی اند ای به اوج درخشش و شهرت خود رسید به نحوی که در کل انگلستان فعالیت خود را گسترش داد.

رمز موفقیت

طی چندین سال فعالیت، این برند با تغییر استراتژی های خود توانست جایگاه خود به عنوان یکی از بهترین برندهای اروپایی را تثبیت نماید. یکی از رموز موفقیت این برند را باید استفاده از بهترین مواد در تولید پارچه دانست.  سی اند ای تا به امروز نیز متعلق به خانواده بنینکمیر می باشد.

فروشگاه های فیزیکی و آنلاین برند C & A

فروشگاه سی اند ای

امروزه دفاتر C & A در شهرهای دوسلدروف و بروکسل واقع شده است. شهرت این فروشگاه ها به سبب ارائه کالا با قیمت مناسب و ارزان می باشد. این کمپانی در کشورهای برزیل، چین و همچنین کشورهای مختلف اروپا فعالیت دارد.

تا سال ۲۰۱۵ این برند در کشورهایی همچون کانادا، اسپانیا، ترکیه، بلژیک، روسیه، اسلواکی، فرانسه، دانمارک، چین، آلمان، سوئد، استرالیا، امریکا و هلند نمایندگی های تولیدی داشته است. البته امروزه این برند در بسیاری از کشورهای جهان دارای فروشگاه فیزیکی و آنلاین است.

داستان برند C & A از قرن ۱۹ تا قرن بیستم

داستان-سی اند ای

در مطالب فوق بیان کردیم که برند سی اند ای در سال ۱۸۴۱ در هلند متولد شد سپس در دهه ۱۸۹۰ تخصص خود را در لباس های آماده شروع کرد. با افتتاح فروشگاه در آمستردام جرقه اولین توسعه زده شد. سپس در سال ۱۹۱۱ فروشگاه این برند در برلین افتتاح می شود. برچسب هایی با قیمت ثابت و یک سال ضمانت برای محصول ارائه شده، گسترش بین المللی این برند و توسعه آن را رقم می زند.

در سال ۱۹۱۷ این برند به طور علنی از حق رأی دادن به زنان آلمانی حمایت کرد. بعدها در سال ۲۰۰۱ اولین فروشگاه این برند در لهستان افتتاح شد. سپس در سال ۲۰۰۲ فروشگاه برند سی اند ای در مجارستان افتتاح شد. و در سال ۲۰۰۵ در روسیه فروشگاه این برند راه اندازی شد.

افتتاح هزارمین فروشگاه

افتتاح هزارمین فروشگاه سی اند ای

در سال ۲۰۰۶ برند سی اند ای هزارمین فروشگاه خود را افتتاح کرد. لباس های این برند از مواد پایدار ساخته شده اند. تهیه لباس از پنبه باعث تخلیه مواد شیمیایی خطرناک در زنجیره های تأمین لباس شده است. همچنین این برند به ایجاد شرایط کاری ایمن تر برای کارگران پایبند بوده و در جهت افزایش بهره وری موفق عمل کرده است.

فعالیت های کمپانی سی اند ای

این برند به یکی از اولین خرده فروشانی تبدیل شد که با طراحان مشهور همکاری کرده است. همکاری دهه ۱۹۸۰ با کارل لاگرفلد و ایوسن لوران یک موفقیت بزرگ بود. این خرده فروشی نه تنها اهداف تجاری بلکه اهداف پایداری را نیز دنبال می کند. همچنین این برند به عنوان عرضه کننده پوشاک ارگانیک در جهان شناخته شده است.

تیشرت قابل بازیافت

برند سی اند ای اولین تیشرت دارای گواهینانه را به بازار عرضه کرد. این تیشرت از %۱۰۰ منابع تجدیدپذیر ساخته شده و قابل بازیافت است. گسترش فعالیت ها ،ارائه محصولات باکیفیت و رضایت مشتریان باعث شد که کمپانی سی اند ای هر روز بیشتر از قبل با پیشرفت های چشمگیری روبه رو شود تا جاییکه که بیش از ۱۵۰۰ فروشگاه در ۱۸ کشور اروپایی را راه اندازی نماید و بر آنها نیز نظارت داشته باشد. با تمام این اوصاف، این برند امروزه بیشترین گردش مالی را در تجارت مد در آلمان دارد.

گسترش فعالیت ها خارج از مرزهای اروپا

سی اند ای موفقیت های خود را به اروپا محدود نکرد بلکه پا را فراتر گذاشت تا به عنوان یک برند جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد. تلاش های بی وقفه کمپانی باعث شد تا این برند در خارج از مرزهای اروپا نیز شناخته شود. امروزه این برند فروشگاه هایی در برزیل(۱۹۷۶)، مکزیک(۱۹۹۹) و حتی چین(۲۰۰۷) دارد.

دفاتر مرکزی  C & A که شامل دفتر مرکزی در بروکسل و دوسلدورف هستند خرید کلیه فروشگاه های اروپایی را مدیریت می کنند. دفتر بروکسل با خرید لباس های زنانه و مردانه سرو کار دارد. مأموریت کمپانی سی اند ای پشتیبانی از برنامه ها و ابتکاراتی است که برای تبدیل صنعت مد به یک تجارت منصفانه و پایدار طراحی شده است.

معتبرترین مارک

مصرف کنندگان، مارک سی اند ای را در طی سال های متمادی به عنوان معتبرترین مارک انتخاب و از آن حمایت کرده اند. سی اند ای معتبرترین مارک لباس در آلمان در طی سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ بوده است. در سال ۲۰۱۲ در بلژیک و لوکزامبورگ، کمپانی سی اند ای به عنوان برترین خرده فروشی مد شناخته شده است.   

از این برند به عنوان یک ابر برند نام برده می شود البته دادن این القاب به برند سی اند ای حاصل نتیجه یک نظر سنجی از مصرف کنندگان است که نشان می داد اروپایی ها در میان تعدادی از برندها، به کدام مارک اعتماد بیشتری دارند.

مشتریان برند C & A

مشتریان برند C & A به دنبال لباس هایی هستند که به همان اندازه که قابل پوشیدن باشند از استایل و جذابیت نیز برخوردار باشند به بیانی ساده، شیک بودن یکی از فاکتورهای اصلی به شمار می رود. چون طراحان این برند به دنبال تطبیق پوشاک سی اند ای با سبک زندگی مدرن هستند.

اولویت های برند سی اند ای

معیاری های برند C & A حول مشتری هایش می چرخد. به این صورت که چگونه می توان زندگی روزمره و لحظات معمولی را به موار د خارق العاده تبدیل کرد. این برند همواره تلاش می کند تا به طور مداوم ارائه خدمات به مشتریان خود را بهبود ببخشد. سی اند ای برای تولید لباس های باکیفیت در قیمت های مناسب پیشگام بوده است. با پوشاک سی اند ای می توانید هر روز ظاهر و احساس خوبی داشته باشید.

از دوسلدورف گرفته تا مادرید، پراگ و پاریس فروشگاه های  C & A به عنوان پرچمداران جدید تکامل یافته اند و طراحی های بی نظیر فروشگاه هایشان، هر بیننده ای را جذب و مشتاق خرید می سازد. ادغام مضامین تجاری هماهنگ با یک مفهوم طراحی خلاقانه و منحصر به فرد تجربه خرید را لذت بخش و بر تداوم آن می افزاید.

تکامل مد برای نسل ها

موفقیت این برند را می توان به ارائه لباس برای نسل های مختلف با آخرین سبک ها و مد روز نسبت داد. سی اند ای مد را به سمت آینده سوق می دهد. همچنین با ارائه مد ارزان قیمت، انقلابی در صنعت مد پایه گذاری کرد و بازار جدیدی با پتانسیل گسترده را به وجود آورد.

#برند_سی_اند_ای #سی_اند_ای #برند_C&A #C&A

1
۴
برچسب ها :

دیدگاه شما

۴ دیدگاه

  • امید شریفی
    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰

    عالیه ????

    • hamkari1372
      ۱۰ شهریور ۱۴۰۰

      ممنون دوست عزیز

  • علیرضا اسمعیلی
    ۱۵ آبان ۱۴۰۰

    درود دوست عزیز من مقدار زیادی از پوشاک برند C&Aدر کشور اتریش خریداری کرده ام پوشاک اف خورده فصل پیش کیلویی خریداری کردم در حدود ۴ کانتینر هست به قیمت خیلی خیلی خوب در صورت تمایل آماده همکاری هستم۰۹۱۲۴۸۳۰۶۰۳ اسماعیلی

    • hamkari1372
      ۲۵ آبان ۱۴۰۰

      درود بر شما، ممنون بابت پیشنهادتون.
      ما خودمون واردکننده ی مستقیم این پوشاک هستیم.

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟