برند کریویت ؛ انواع محصولات تولیدی آن

31 خرداد 1399
برند کریویت

برند کریویت (Crivit) یکی از تولید کننده های پوشاک است که منحصراً به تولید پوشاک ورزشی می پردازد. این برند یکی از زیر مجموعه های هلدینگ عظیم لیدل (LIDL) است. در این مقاله قصد داریم تا در مورد این زیر شاخه بیشتر صحبت کنیم و همچنین برخی از محصولات و ویژگی های آن ها را بیان کنیم.

هلدینگ لیدل

هلدینگ لیدل یک مجموعه فروشگاه بزرگ آلمانی است. این مجموعه در بیش از ۳۰ کشور دنیا شعبه های متعددی دارد. مجموعه ی هلدینگ لیدل در بیشتر موارد مورد نیاز اقلام ضروری را تهیه و تولید می کند. در واقع این مجموعه علاوه بر ورود در صنعت لباس و پوشاک، انواع لوازم خانگی را تهیه می کند و حتی در فروشگاه های خود انواه مواد خوراکی را به مشتریانش عرضه می کند.

زیر مجموعه ها

مجموعه ی لیدل در قسمت پوشاک محصولات خودش را به چندین زیر مجموعه تقسیم کرده است. این زیرمجموعه ها در قسمت لباس نوزادان و خردسالان Lupilu، در قسمت کودکان و نوجوانان Pepperts، در قسمت زنانه Esmara، در قسمت مردانه Livergy ، نوبل لیگا (Nobel Leagur) و در قسمت ورزشی Crivit و Crivit pro نام دارند.

ما در این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد محصولات برند کریویت که زیر شاخه ی ورزشی مجموعه ی لیدل آلمان است صحبت کنیم.

تعریف

همان طور که در بالا اشاره شد قسمت ورزشی هلدینگ لیدل را کریویت می گویند. در این قسمت تمامی محصولات ورزشی برای سایر ورزش ها به خصوص ورزش های عمومی و همگانی تولید می شود. برند کریویت برای کارایی بیشتر محصولات ورزشی خود، تمام تولیدات خودش را مورد آزمایش های پیشرفته قرار می دهد، تا طراحی خوب و مناسبی برای هر رشته ورزشی انجام دهد.

تولیدات این برند از انواع کلاه های ورزشی گرفته تا تی شرت، لگ های ورزشی، سویشرت ها، شلوارهای اسکی و کوهنوردی، کفش های پیاده روی جوراب ها و انواع دیگر لباس های ورزشی را شامل می شود که در زیر به بررسی برخی از این نمونه کارها می پردازیم.

کلاه ورزشی

کلاه هایی که برند کریویت تولید می کند شامل کلاه های مخصوص ورزش های زمستانی، کلاه های دوچرخه سواری و موتور سواری و همچنی انواع هد بند های ورزشی است. این برند حتی برای برخی از مدل های کلا های دوچرخه سواری امکاناتی مانند چراغ های هشدار را تعبیه کرده است که نشان از دید گسترده ی این برند در تولید اقلام ورزشی دارد.

تیشرت

از دیگر محصولات تولیدی برند کریویت می توانیم به انواع تیشرت های ورزشی این برند اشاره کنیم. تنوع در طرح و رنگ و استفاده از طراحی های خاص و جالب را می توان یکی از ویژگی های این برند دانست. امدل های متفاوت تی شرت های این برند شامل انواع پولوشرت و تی شرت های یقه دار است که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. یکی دیگر از انواع تیشرت های برند کریویت ، انواع تیشرت های آستین دار آن است که این مدل هم دارای مدل های متنوعی هستند

تاپ

تاپ ها هم از انواع دیگر محصولات برند کریویت هستند. تاپ های این برند هم مانند دیگر محصولات دارای طراحی ها و مدل های متنوع هستند. انواع تاپ که برای ورزش های متنوعی کاربرد دارند.

سویشرت

سویشرت های ورزشی هم همانند تیشرت ها جزو اقلام محبوب و پرطرفدار ورزشی هستند. این محصولات را هم می توان همانند تیشرت هات در هر چهار فصل استفاده کرد. برخی از مدل های سویشرت ها ضخیم هستند و برای هوای بسیار سرد می توان به کار برد و برخی دیگر هم نازک تر هستند که بیشتر در فصول گرم به کار می روند. مدل های دیگر سویشرت ها هم انواع نیم زیپ ها و هودی ها هستند که علاوه بر طرفداران خاص خود، کاربردهای خاصی هم دارند.

گرمکن

گرمکن ورزشی برند کریویت برای انواع ورزش ها کاربرد دارد. گرمکن هایی که علاوه بر مدل های متنوع رنگ های متنوعی هم دارد که این خود می تواند نکته ی مثبتی برای این برند باشد که بتواند طیف وسیع تری از مخاطبان را در برگیرد.

لگ

لگ های ورزشی که در چند سال اخیر به یکی از وسایل محبوب ورزشی تبدیل شده اند هم جزو محصولات متنوع این برند هستند. لگ های ورزشی را هم می توان در هر چهار فصل سال مورد استفاده قرار داد.

شلوارک

از انواع شلوارک های برند کریویت می توان به شلوارک های ساحلی اشاره کرد که مدل های گوناگونی دارد. این برند همچنین شلوارک های مخصوص دوچرخه سواری را هم تولید می کند که قابلیت های ویژه ای را به کاربران آن می دهد. یکی از این ویژگی ها داشتن نقاط شب نما برای دیده شدن در شب است. همچنین این شلوارک ها هم مانند شلوارک های حرفه ای دوچرخه سواری دارای یک لایه ی داخلی اضافی هستند که پد مخصوص زین دوچرخه سواری در آن تعبیه شده است تا هر چه بیشتر به راحتی دوچرخه سوار کمک کند.

جوراب

این برند انواع جوراب های ورزشی در قسمت های مردانه، زنانه و بچه گانه برای انواع فعالیت ورزسی تولید می کند. جوراب های که در انواع طرح و مدل های متنوع ارائه می شوند و دارای ویژگی های خاصی هستند که می توانند برای انجام یک فعالیت ورزشی بسیار مفید باشند. ویژگی هایی مانند محافظ های آشیل و پاشنه ی پا و همچنین محافظ قوزک پا که در کنار نرمی و انعطاف پذیری بالا توانسته است بسیار مناسب ظاهر شود.

کفش های ورزشی

کفش های ورزشی برند کریویت برای فعالیت های مختلف ورزشی مناسب است. این کفش ها را می توان برای ورزش هایی همچون پیاده روی و دوندگی مورد استفاده قرار داد. این محصول هم در طرح بندی و رنگ بندی های متنوع ارائه می شود تا بتواند باب میل بسیاری از سلیقه ها باشد.

کریویت پرو

در سیاق مقاله نام کریویت پرو را آوردیم، اما تفاوت آن با برند کریویت در چیست؟ برند کریویت پرو را می توان ورژن حرفه ای تر کریویت به حساب آورد. در واقع محصولاتی که با این نام تولید می شوند از لحاظ کیفیتی به نسبت محصولات کرویت بسیار بهتر هستند. محصولات کریویت پرو از استاندارد های ویژه تری به نسبت کریویت برخوردار هستند و همین امر هم باعث محبوبیت بیشتر این برند می شود. در واقع این محصولات برای ورزش های حرفه ای کاربرد دارند.

سیاست های کاری

فروش مجازی

کریویت علاوه بر اینکه محصولات خود را تقریباً در تمام فروشگاه های اروپا عرضه می کند، اما در عین حال بیشترین تمرکز کاری خود را بر روی فروش در حوزه فضای مجازی و فروش آنلاین قرار داده است.

این برند معروف تقریباً برای تمامی فعالیت ها و رشته های ورزشی دارای پوشاک تخصصی می باشد. کریویت جهت افزایش کارایی محصولات خود در تمامی رشته های ورزشی، با ارائه طراحی خاص که میزان تحرک، نوع انعطاف لازم، میزان تعرق، سن و جنسیت ورزشکار را مد نظر قرار داده، تولیدات خود را روانۀ بازار می کند.

حذف واسطه

کریویت با ارائۀ سیاست های قوی خود در حذف واسطه ها در روند تولید و فروش، با وجود کیفیت بالای پوشاک و تجهیزات ورزشی، مناسب ترین برند ورزشی از نظر قیمت در بین برندهای اروپایی است.

مجموعه ی بزرگ امی

یکی از مجموعه هایی که بدون واسطه و به طور مستقیم محصولات هلدینگ لیدل آلمان و به طبع برند کریویت را به صورت عمده و در تناژ بسیار بالا وارد می کند، مجموعه ی بزرگ امی است. این مجموعه با داشتن بیش از ۱۰ سال سابقه ی کار در این حوزه یکی از شناخته شده ترین مجموعه ها به شمار می رود.

این مجموعه محصولات برند کریویت آلمان را هم به صورت عمده و هم به صورت خرده به همکاران و مشتریان خودش ارائه می دهد. و از آن جایی که خرید این مجموعه بدون واسطه انجام می گیرد، در نتیجه قیمت محصولات آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

شما هم در صورت تمایل به خرید از این مجموعه چه به صورت خرده و چه عمده می توانید هم به صورت حضوری از محصولات این مجموعه بازدید فرمایید و هم در فضای مجازی از طریق پیج های اینستاگرام و همچنین کانال های تلگرام و چت واتس اپ با کارشناسان و مشاوران فروش با تجربه ی ما در ارتباط باشید، و راهنمایی های لازم را از آن ها دریافت کنید و این محصول را برای خود و عزیزانتان و همچنین برای فروشگاه های حضوری یا مجازی خود تهیه کنید.

امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم و همچنین توانسته باشیم که برند کریویت را به خوبی به شما معرفی کرده باشیم. شما هم در قسمت نظرات می توانید از تجربه ی خود در استفاده از این محصول برای ما و دیگر مخاطبان سایت ما صحبت کنید.

با آرزوی سلامتی و سربلندی روز افزون برای شما

0
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟