خرید عمده بلوز

14 شهریور 1400
خرید عمده بلوز

برخی از فروشگاه ها و تولیدی ها همیشه به دنبال جذب مشتریانی هستند که محصولات خودشان را به صورت عمده به آن ها بفروشند. بین این محصولات هم تفاوت زیادی وجود ندارد که چه چیزهایی باشند. این محصولات می تواند از وسایل خوراکی و مصرف روزانه باشد تا خرید عمده بلوز که ممکن است برای برهه ای خاص از زمان استفاده می شود.

صحبت از خرید عمده ی بلوز شد. بلوزها انواع مختلفی دارند که در مقاله ای به آن اشاره شده است. اما موضوعی که در این مقاله می خواهیم به آن اشاره کنیم خرید عمده ی بلوز است که این امکان در فروشگاه بزرگ امی برای خریداران محترم فراهم است.

خریداران و مشتریانی که قصد خرید لباس به صورت عمده را دارند می توانند در همین مجموعه انواع جنس های مورد نظر خودشان را تهیه کنند. و به این دلیل که تنوع محصولاتی که در مجموعه ی امی ارائه می شود قطعا جوابگوی بسیاری از سلایق است.

خرید عمده

خرید بعضی از لباس ها به صورت عمده از لحاظ مادی و اقتصادی بسیار به صرفه است. به خصوص اگر آن محصول و کالا به صورت کیلویی به مشتریان ارائه شود.

خرید بعضی از لباس ها به صورت عمده از لحاظ مادی و اقتصادی بسیار به صرفه است. به خصوص اگر آن محصول و کالا به صورت کیلویی به مشتریان ارائه شود. در این حالت اگر وزن محصول پایین باشد یا به اصطلاح سبک باشد، حاشیه سود بسیار بالایی برای خریداران به جای می گذارد.

در قسمت لباس های سنگین تر مثل بلوز های بافت، شلوارها و کاپشن قضیه کمی متفاوت است. چون وزن این محصولات بالا است به همین خاطر ممکن است از لحاظ حاشیه سود، برای خریدارش حاشیه سود کمتری داشته باشد. البته این موضوع هم به خود خریدار و مشتریانی که دارد بستگی دارد. به عنوان مثال فردی که خرید عمده ی بلوز را در نظر دارد باید مشتریان خودش را هم در نظر داشته باشد که آیا با چه قیمتی برای فروشگاهش جنس خریداری کند.

خرید عمده ی بلوز از این لحاظ اهمیت دارد که این مدل لباس جزو لباس و پوشاک سنگین به حساب می آید. در واقع در دسته ی لباس هایی مانند کاپشن و شلوار جین و شلوار اسکی قرار می گیرد. در خرید عمده ی این دسته از لباس ها باید دقت بسیار زیادی به خرج داد.

تفاوت قیمت ها

گاهی اوقات در یک مغازه ممکن است شما بلوز بافتی از برند لیورجی که یکی زیرشاخه های هلدینگ لیدل آلمان است را پسند کنید و قیمت آن به عنوان مثال ۴۰۰ هزار تومان باشد و همین بلوز در فروشگاهی مجلل در قسمت بالای شهر با قیمت ۹۵۰ هزار تومان برچسب خورده باشد آن هم در تخفیف ویژه !!!

پس موضوع در اینجا ممکن است زیاد به قیمت خرید عمده ی بلوز بافت مربوط نشود و در اصل مخاطبان و مشتریان آن دو فروشگاه از لحاظ سطح درآمدی با هم تفاوت داشته باشند. چه بسا فروشگاهی که محصول را با قیمت بالاتر عرضه می کند بسیار سریع تر و راحت تر محصولات خودش را به فروش برساند.

سلیقه های متنوع

بعضی وقت ها برخی از مشتریان عمده هنگام خرید محصولات مورد نظر خودشان براساس سلیقه ی خودشان تصمیم می گیرند و می گویند این مدل زیبا نیست یا مثلا اگر ممکن است از این مدل بیشتر در پک باشد. در جواب این گونه مشتریان می گوییم که همیشه این موضوع بسیار مهم را در نظر داشته باشید که باید سلیقه های مشتری هایی که دارید را در نظر بگیرید. به عبارتی باید به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است سلیقه ی مشتریان شما بسیار با سلیقه ی شما تفاوت داشته باشد. به همین خاطر حتما باید این تنوع سلیقه را در خرید عمده ی خودتان در نظر بگیرید.

البته در بعضی موارد هم بعضی از خریداران عمده ی لباس این موضوع را خوب درک کرده اند و می دانند به عنوان مثال کدام بلوز یا شلوار را می توانند بهتر به فروش برسانند. در واقع سلیقه ی کلی مشتری های خودشان را شناسایی کرده اند. هرچند این کار نیازمند تجربه ی زیاد ، دقت وافر، و توانایی درک بسیار بالای مخاطب است.

خرید پک آماده یا انتخابی

در برخی از فروشگاه های عمده ی لباس خرید به دوصورت پک آماده و همچنین انتخابی انجام می شود. این دو حالت به نسبت همدیگر مزایا و معایبی برای خریدار عمده دارند.

در برخی از فروشگاه های عمده ی لباس خرید به دوصورت پک آماده و همچنین انتخابی انجام می شود. این دو حالت به نسبت همدیگر مزایا و معایبی برای خریدار عمده دارند. اما باز این هم به خود خریدار برمی گردد که کدام حالت برایش بهتر است.

در حالت پک آماده قیمت محصولات به صورت کیلویی است و مطمئنا از لحاظ قیمتی بسیار به صرفه تر و ارزان تر است. اما ممکن است محصولاتی که از لحاظ سایز و یا مدل زیاد باب میل مشتریان نباشد هم داخلشان باشد. به عنوان مثال خرید عمده ی بلوز در این حالت می تواند از لحاظ قیمتی برای بعضی از خریداران مناسب نباشد. و برای برخی دیگر بسیار پر سود باشد.

در حالت انتخابی قیمت ها معمولا زیاد پایین تار از حالت تک فروشی نیست. در واقع درصد جزئی تخفیف داده می شود ولی محصولاتی خریداری می شود که احتمال فروش آن ها از نظر فرد خریدار عمده بیشتر است.

خرید عمده از مجموعه ی امی

در مجموعه ی بزرگ امی این امکان برای خریداران عمده فراهم است که به هر کدام از دو روش فوق خرید خودشان را انجام بدهند. حتی خریداران محترم می توانند قبل از خرید خودشان با کارشناسان فروش با تجربه ی این مجموعه مشاوره کنند و تمامی سوالات خودشان را از این افراد بپرسند. در این حالت می توانند با خیال راحت همه ی جوانب را در مورد خرید خودشان در نظر بگیرند و خریدی مطمئن را انجام دهند.

به شما پیشنهاد می کنم که حتما قبل از خرید به صورت عمده به خصوص در محصولات سنگین دقت کافی داشته باشید تا بتوانید از خرید خودتان اطمینان حاصل کنید و تا بعدا از لحاظ قیمت گذاری هم بتوانید برای خودتان محاسبات دقیقی انجام دهید که برایتان سود مناسبی داشته باشد.

امیدوارم که خواندن این مقاله برای شما خواننده ی بزرگوار مفید واقع بوده باشد تا بتوانید هرچه بهتر خریدی مطمئن و لذت بخش را انجام دهید. با بیان دیدگاه های خودتان در این مورد به ما روحیه دهید و همچنین اگر نکات دیگری در این مورد وجود دارد که به نظر شما مهم است خوشحال می شویم که آن را با ما و دیگر خوانندگان مقالات سایت امی در میان بگذارید.

امیدوارم که شما همیشه سالم و سربلند باشید.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟