راهنمای خرید عمده

04 اردیبهشت 1401
راهنمای خرید عمده_

راهنمای خرید عمده برای خرده فروشان حوزه های مختلف کسب و کار یک ضرورت و الزام به شمار می رود. چون تهیه انواع محصولات و کالاها از عمده فروشان اصلی می تواند برای خرده فروشان مزیت های زیادی در بر داشته باشد. در این میان خرید پوشاک به صورت عمده از طرف خرده فروشان نیز مزیت های زیادی از قبیل دسترسی به تنوع بیشتری از محصولات و شرایط پرداختی مناسب همچون تخفیف های فوق العاده را شامل می شود.

خرده فروشان حوزه پوشاک

خرده فروشان حوزه پوشاک همواره در صدد هستند تا از عمده فروشانی خرید نمایند که محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب به فروش می رسانند. چون یک خرده فروش پوشاک باید هزینه ارسالی کالا، قیمت کالا، کیفیت کالا و نوع برندها را در نظر بگیرد و به طور کلی با یک جمع بندی بتواند از یک خرید مقرن به صرفه برخوردار گردد.

عمده فروشان حوزه پوشاک

صنعت پوشاک روز به روز در حال تغییر و تحول است و در این میان سلیقه اقشار مختلف جامعه و نیازهای آنها در حوزه پوشاک نیز دچار دگرگونی هایی شده است. بنابراین عمده فروشان حوزه پوشاک برای اینکه بتوانند نظر خرده فروشان پوشاک را جلب نمایند همواره سعی می نمایند تا از برندهای مختلف و متنوع، محصولات را خریداری و آن را در اختیار خرده فروشان بخش پوشاک قرار دهند. عمده فروشان بخش پوشاک و البسه، محصولات را به صورت کیلویی به خرده فروشان عرضه می کنند.

فروش کیلویی پوشاک و البسه

عمده فروش نقش یک واسطه را بر عهده دارد. به این صورت که بین تولیدکننده محصول و فروشنده محصول قرار می گیرد. عمده فروش با قیمت پایین محصولات را در حجم بالا از تولیدکننده خریداری می نماید.

به عبارت دیگر، تولیدکنندگان تخفیف های بسیار خوبی را برای خریدهای خیلی زیاد لحاظ می کنند. همچنین بسیاری از عمده فروشان پس از خرید محصولات از تولیدکننده ها، محصولات را به صورت بخش های کوچکتر در اختیار فروشندگان قرار می دهند تا فروشندگان بتوانند متناسب با نیاز فروشگاه خود اقدام به خرید نمایند.

مزایای خرید لباس کیلویی

خرده فروشان، پوشاک و البسه مورد نیاز برای فروشگاه های حضوری و اینترنتی خود را از عمده فروشان سرشناس و قابل اطمینان موجود در بازار پوشاک تأمین می کنند. خرید لباس به صورت کیلویی و عمده برای خرده فروشان اغلب حاشیه سود مناسبی در بر دارد.

البته در این میان برخی از خرده فروشان ترجیح می دهند مسافت زیادی را طی کنند تا بتوانند به مقصد مورد نظر خود یعنی عمده فروشی پوشاک دست پیدا کنند در حالی که برخی از خرده فروشان همواره در تلاش هستند تا هزینه های خود را به حداقل برسانند بنابراین البسه مورد نیاز فروشگاه خود را از عمده فروشان موجود در سطح اینترنت تأمین می کنند.

معروف ترین وبسایت های عمده فروشی پوشاک در سطح جهان

امروزه دنیای اینترنت مسافت های طولانی را نزدیک و امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار داده است. بسیاری از کسب و کارهای حوزه پوشاک انواع محصولات مورد نیاز خود را از وب سایت های عمده فروشی موجود در سطح اینترنت تأمین می کنند. وب سایت هایی که قابل اعتماد هستند و ضمنا محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب و گاها ارسال رایگان به مشتریان عرضه می کنند.

از جمله وب سایت های عمده فروشی در سطح جهان که انواع محصولات علی الخصوص پوشاک را عرضه می کنند می توان به وب سایت علی بابا، وب سایت چاینا برندز، وب سایت کت واک و عمده فروشی منگولیا اشاره کرد.

البته در این میان هستند افرادی که امکانات سفر به خارج از کشور را در اختیار دارند و در طول سال با سفرهای تجاری خود به کشورهای مختلف، بخش زیادی از پوشاک مورد نیاز کشور را به صورت تناژ و در حجم بالا وارد می کنند.

فروشگاه بزرگ پوشاک اورجینال امی

اگر خواهان خرید پوشاک به صورت عمده و کیلویی هستند پیشنهاد می کنیم که حتما به فروشگاه پوشاک امی سر بزنید. مجموعه امی با راه اندازی فروشگاه حضوری و انواع فروشگاه های اینترنتی این امکان را فراهم نموده است تا مشتریان دسترسی کامل به محصولات و برندهای مختلف پوشاک اورجینال داشته باشند.

فروشگاه بزرگ پوشاک اورجینال امی در استان آذربایجان غربی و در شهرستان مهاباد واقع شده است. بیش از یک دهه از فعالیت این مجموعه بزرگ می گذرد. دست اندرکاران مجموعه امی توانسته اند در طول سال های فعالیت خود در حوزه پوشاک اورجینال، حسن نیت و صداقت خود را به مشتریان ثابت نمایند. فروشگاه پوشاک اورجینال امی امروزه به عنوان یکی از واردکنندگان اصلی در حوزه پوشاک استوک شناخته شده است.

برترین برندهای پوشاک استوک

مجموعه امی محصولات خود را از برترین برندهای پوشاک استوک اروپایی خریداری می نماید. برندهایی که دارای گواهینامه های استاندارد تولید هستند. ضمنا اغلب این برندها در زمینه تولید پوشاک پایدار فعالیت دارند. از جمله برندهای معتبر و اورجینال می توان به مجموعه بزرگ لیدل یعنی لیورجی، اسمارا، لوپیلو، پپرتس، کریویت و کریویت پرو اشاره کرد.

برندهای نوبل لیگا، اچ اندم ام، کیابی و نایک نیز جزو برندهایی هستند که محصولات فوق العاده عالی و باکیفیت را به بازار پوشاک عرضه نموده اند. بنابراین می توان گفت که مجموعه امی دامنه گسترده ای از انواع پوشاک استوک، کفش، صندل و لوازم ورزشی را با قیمت های فوق العاده مناسب عرضه می کند. مجموعه امی برای عرضه محصولات خود به صورت عمده و کیلویی یک بخش مجزا با عنوان امیکو را راه اندازی نموده است.

امیکو

بخش اینترنتی امیکو دارای باکیفیت ترین و متنوع ترین پوشاک استوک اروپایی می باشد. انواع لباس استوک مردانه، زنانه، بچگانه، پوشاک چهار فصل، انواع لباس و لوازم ورزشی علی الخصوص ورزش کوهنوردی و دوچرخه سواری جزو طیف گسترده محصولات امیکو محسوب می شوند.

نحوه فروش محصولات امیکو

امیکو محصولات خود را به صورت پک های ۸ عددی، ۹ عددی، ۱۲ عددی و بسته های کیلویی عرضه می کند. البته حداقل سفارش برای بسته های کیلویی شامل ۴ کیلو می باشد. یعنی مشتریان می توانند متناسب با نیاز خود از ۴ کیلو به بالا انواع پوشاک استوک اروپایی موجود در امیکو را انتخاب و خریداری نمایند.

واردات پوشاک

مجموعه امی پوشاک اورجینال اروپایی را در حجم بالا به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه از اروپا تأمین می کند. بنابراین خرید پوشاک در تناژ بالا باعث شده است تا این مجموعه بتواند محصولات خود را با قیمت پایین تر نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار عرضه نماید. بنابراین اگر قصد خرید پوشاک اورجینال باکیفیت را دارید حتما به فروشگاه های مجموعه امی سر بزنید.

قیمت انواع پوشاک اورجینال برای مشتریان بخش عمده بسیار مقرون به صرفه می باشد. بنابراین عمده فروشان حوزه پوشاک اورجینال می توانند محصولات مورد نیاز خود را از مجموعه امی با قیمت های فوق العاده مناسب و مقرون به صرفه خریداری نمایند.

محصولات باکیفیت و ارزان قیمت

اگر قصد خرید انواع پوشاک اورجینال اروپایی را به صورت عمده و کیلویی دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از فروشگاه های اینترنتی و اینستاگرامی و کانال تلگرامی امی بازدید نمایید. لیست محصولات امی شامل محصولات متنوع، ارزان قیمت و باکیفیت می باشد.

مجموعه هلدینگ عظیم لیدل

پوشاک استوک اورجینال اروپایی کاملا نو و دارای گواهی های معتبر اروپایی هستند. بخش زیادی از محصولات عمده فروشی امی از محصولاتی با برندهای مجموعه هلدینگ لیدل می باشد. مجموعه لیدل در بازارهای مختلف اقصی نقاط جهان فعالیت دارد و محصولات مختلف از جمله مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع لوازم خانگی، انواع سرویس خواب و لباس های مردانه، زنانه و بچگانه را تولید و بازارهای جهانی عرضه می کند.

بیش از ۴۰ سال از فعالیت کمپانی لیدل می گذرد و این کمپانی موفق به جذب برندهای مختلف در زیرمجموعه خود شده است. این کمپانی همواره تلاش نموده تا در شاخه های متعدد پوشاک و البسه فعالیت داشته باشد.

پک های زیر بیست کیلو

محصولات مجموعه امی به صورت پک های عمده از قبیل میکس مردانه، میکس زنانه، میکس بچگانه، میکس ورزشی مردانه، میکس ورزشی زنانه، میکس لباس زیر زنانه، میکس لباس زیر مردانه و… عرضه می گردد. بسیاری از عمده فروشان موجود در بازار محصولات خود را در پک های زیر ۲۰ کیلو عرضه نمی کنند. در حالی که مجموعه امی امکان انواع خرید را برای مشتریان فراهم نموده است تا افرادی که قصد خرید پک های زیر ۲۰ کیلو را دارند بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

خرید به صرفه و اقتصادی

بسیاری از افراد کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی نموده اند و تمایل دارند در ابتدای کسب و کار خود همه جوانب را در نظر بگیرید و خرید در حجم بالا را انجام ندهند تا با خریدهای حداکثر پنج کیلویی بتوانند از روند بازار و رقبا و سلایق مشتریان آگاهی و شناخت لازم را پیدا نمایند و سپس اقدام به خرید پوشاک در حجم بالا نمایند.

از سوی دیگر برخی از صاحبان کسب و کارهای مربوط به حوزه پوشاک توانایی خرید محصول در حجم بالا را ندارند بنابراین ترجیح می دهند خریدهای خود را به صورت هفتگی یا روزانه و متناسب با تقاضای مشتریان انجام دهند.

عرضه محصولات در پک های پنج کیلویی

همچنین مجموعه امی در بخش عمده فروشی محصولات را در پک های پنج کیلویی نیز عرضه می کند. قیمت محصولات مجموعه امی برای مشتریان یک خرید بسیار به صرفه و اقتصادی محسوب می شود چون فروشگاه امی محصولات را به صورت کاملا مستقیم از مبدا خریداری می نماید بنابراین قیمت محصولات موجود در این فروشگاه نسبت به محصولات مشابه بازار بسیار پایین تر و ارزان تر است.

البته قیمت بسیار پایین محصولات باعث شده است تا بسیاری از عمده فروشان پوشاک، محصول مورد نیاز خود را از فروشگاه امی خریداری نمایند.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟