لباس بچه گانه ؛ برترین برندهای پوشاک بچه گانه

31 فروردین 1399
لباس بچه گانه برترین برندها

والدینی که به تازگی صاحب فرزند شده اند سریعاً متوجه خواهند شد که تهیه لباس بچه گانه امری خسته کننده است. والدین دوست دارند فرزندانشان ظاهری زیبا و آراسته داشته باشند، با توجه به اینکه بچه ها مدام در حال رشد و نمو هستند، سایز لباس های آن ها مدام کوچک و کوچکتر می شود بنابراین این امر باعث صرف هزینه های زیادی توسط والدین می شود.

چگونه می توانیم هزینه ها را کاهش دهیم؟ برای این کار باید کمد لباس بچه ها را با توجه به قیمت لباس ها به دو قسمت تقسیم کنیم. بچه های من هر کدام تعدادی لباس با کیفیت بالا دارند که از آنها در تعطیلات، میهمانی های خاص و مراسمات ویژه استفاده می کنند و تعدادی لباس ارزان دارند، که از آن ها برای انجام کارهای هنری، شن بازی در پارک و یا وعده های غذای خاص مانند ماکارونی با سس قرمز استفاده می کنند.

همچنین فروشگاه هایی که از آن ها خرید می کنید، با توجه به قیمت هایی که ارائه می دهند، آن ها را دسته بندی کنید تا خرید عاقلانه ای داشته باشید. البته در نظر داشته باشید لباس بچه گانه با کیفیت بالا داوم بیشتری دارند و شاید تا بعد از رشد فرزند شما نیازی به عوض کردن آن نداشته باشید.

خرید لباس بچه گانه؛

 خرید کردن لباس بچه گانه کاری بسیار لذت بخش و درعین حال دشوار است. تنوع طرح و رنگ، قیمت و جنس باعث می‌شود که والدین هنگام خرید لباس بچه گیج شوند و نتوانند لباس مناسب برای کودک خود انتخاب کنند. ما پیشنهاد می کنیم که در انتخاب لباس کودک از مشاوره فروشگاه‌های معتبر و تخصصی در حوزه لباس بچه گانه استفاده کنید.

قیمت لباس بچه گانه را عوامل زیر تعیین می کنند

  1. دوخت و طرح لباس: کاملا مشخص است که لباس‌های ساده‌ ای که روی آن‌ ها کار نشده و مدل خاص و تزئینات چندانی ندارند، جزو دسته‌ ی لباس های بچه گانه ارزان هستند. هرچه لباس پرزرق و برق‌ تر ، چشمگیرتر و طرح و مدل های خاص تر باشد، به دلیل زحمت بیشتر قیمت بالاتری نیز دارد.
  2. استحکام و ماندگاری لباس بچه گانه: در هنگام خرید لباس بچه گانه باید به طول عمر آن توجه کنید. هرچند که اگر فرزند بازیگوشی داشته باشید، امکان دارد که لباس یک روز هم دوام نیاورد! جنس لباس و استحکام دوخت در طول عمر آن تاثیر زیادی دارد. والدین خوش سلیقه حتما این نکته را باید در نظر بگیرند که رنگ لباس‌ها به راحتی از بین نرود، جای دوخت‌ها در اثر کشیده شدن باز نشوند و لباس‌ها به راحتی پاره یا سوراخ نشوند.
  3. جنس لباس بچه: قیمت لباس کودک تا حد زیادی به جنس آن بستگی دارد. پارچه‌ های مورد استفاده در لباس بچه‌ گانه معمولا ضد حساسیت هستند و در اثر شست و شوی زیاد آسیب کمتری می‌ بینند، به همین دلیل قیمت بالایی دارند چون از لحاظ کیفیت کاملا مورد تایید قرار می گیرند.

نکته های مهم در هنگام خرید لباس بچه گانه

نکات مهم در خرید لباس بچه گانه

راحتی لباس کودک: پوشاک کودک باید کاملا آزاد و راحت باشند. لباس ها نباید در هنگام بازی و فعالیت مزاحم بچه باشند یا او را آزار و اذیت دهند. توجه داشته باشید که همان قدر که راحتی لباس در تن فرزند شما مهم است، راحتی آن در هنگام پوشاندن و درآوردن لباس از تنش اهمیت دارد.

سن فرزند شما: لباس بچه حتما باید مناسب سن و سال او باشد؛ زیرا توانایی‌ حرکتی او در سنین مختلف، متفاوت است. زمانی که به ۴ یا ۵ سالگی رسید، سرعت رشد کمتر شده و خود بچه می‌ تواند از لباس هایش نگهداری کند. بنابراین در این سنین والدین می‌ توانید لباس‌های بهتری برای بچه های خود بخرند.

ایمنی بچه: یکی از مهم ترین نکته های دیگر در خرید لباس کودکانه، ایمنی کودک است. کودکان بسیار کنجکاو هستند و به همین دلیل خرید لباس‌هایی که دکمه‌ های فراوان دارند و به راحتی کنده می‌ شوند یا زیپ‌ های تزیینی دارند و دسترسی آن برای بچه ها آسان است، کار بسیار اشتباهی است. زیرا که هر آن ممکن است که کودک یکی از دکمه‌ها را بکند و آن‌ ها را ببلعد یا انگشتان خود را در لا به لای دندانه‌ های زیپ‌ ها گیر بیندازد.

سلیقه کودکان شما: والدین گرامی این را به خاطر بسپارید که بچه شما قرار است این لباس را بپوشد. بنابراین باید به‌ اندازه کافی از داشتن آن احساس خوشحالی کند. بعد از اینکه با توجه به قیمت ، جنس، کیفیت و رنگ لباس بچه چندین گزینه را انتخاب کرده اید، برای انتخاب نهایی نظر فرزندتان را نیز بپرسید. این کار شما نه تنها باعث افزایش اعتماد به نفس کودک عزیزتان می‌ شود بلکه احساس مسئولیت او نسبت به اینکه از لباس های خود نگهداری کند، را تقویت می‌ کند.

در اینجا بهترین مکان برای خرید لباس بچه گانه بر اساس محدوده سنی ذکر شده است

مجموعه لباس بچه گانه تی (Tea) با ترکیبی از رنگ ها و الگوهای زیبا بر روزی پارچه های نرم و باکیفیت

لباس بچه گانه تی

مجموعه لباس بچه گانه نه چندان مطرح تی (Tea) کار خود را با فروش لباس های بچه گانه جذاب و متنوع از سال ۲۰۰۲ شروع کرد. کیفیت پارچه، دوخت، و دکمه های مورد استفاده درجه یک هستند، بطوریکه می توانیم ببینم لباس های بچه گانه تی (Tea) دارای طول عمر زیادی هستند زیرا پس از استفاده دخترم از این لباسها حالا فرزندان دیگرم از آن استفاده می کنند.

لباسهای بچه گانه مجموعه تی (Tea)، خوش فرم، بادوام و نرم هستند، بطوریکه حتی پس از چند بار شستشو، رنگ و لطافت خود را حفظ می کند.

انتظار نداشته باشید که یک جنس با کیفیت عالی را به قیمت کمتر از ۵۰ دلار تهیه کنید. بنابراین مجموعه بچه گانه تی (Tea)، جایی برای ول خرجی نیست

مزایا: کیفیت عالی ، یک طراحی ظریف ، مدل کسب و کار اجتماعی

معایب: قیمت بالایی دارند

والمارت (Walmart) بهترین لباس بچه گانه از نظر بودجه

لباس بچه گانه والمارت

اگر می خواهید لباس بچه گانه ای تهیه کنید که در بودجه خود صرفه جویی کنید، یک خرده فروش آشنا را توصیه می کنم؛ والتمارت (Walmart). ممکن است والمارت (Walmart) تنوع زیادی در حوزه پوشاک بچه گانه و مد روز نداشته باشد، اما این شرکت از نظر قیمت محصولاتش بسیار مناسب است.

در والمارت (Walmart)، می توانید لباس های چهار تکه مخلوط را با ۱۲ دلار، ۱۰ جفت جوراب کودک را با قیمت کمتر از ۸ دلار و ۱۲ عدد پوشاک پنبه ای ارگانیک را با قیمت کمتر از ۲ دلا تهیه کنید. برند والمارت (Walmart) خاص نیست، اما گزینه مناسبی برای زندگی روزمره می باشد.

مزایا: با توجه به قیمت پایین تقریبا گزینه مناسبی هستند

معایب: لباس های بچه گانه والمارت ماندگاری زیادی ندارند

لباس بچه گانه گپ(Gap) ؛ بهترین لباس بچه گانه بچه های نوپا( تازه به راه افتاده)

لباس بچه گانه گپ
لباس بچه گانه گپ

گپ (Gap) با چاپ نقش ها و کارتون های بچه گانه بر روی لباس ها، سبک زیبا و جذابی را در پوشاک بچه گانه خود به وجود آورده است بطوریکه بچه های نوپا را جذب خود می کند.

گپ (Gap) سعی کرده است با ایجاد تعادل بین جذاب بودن و شیک بودن پوشاک بچه گانه خود یک ترکیب برنده را به وجود بیاورد. لباس های کودکانه گپ (Gap) را می توان با هم میکس (مخلوط) کرد و یک استایل زیبای بچه گانه را به وجود آورد بنابراین این نوع پوشاک و لباس بچه گانه طرفداران بیشماری دارد.

گپ (Gap) با دسته بندی کردن محصولات بر اساس نوع (مثال: پیراهن و پالتوی پسرانه، لباس شنا دختران، لباس های زمستانی و … )، سن واندازه، موارد پربازدید و میکس(ترکیب لباس ها با یکدیگر) وسایر موارد دیگر سعی کرده است تا خرید آنلاین آسان و دلپذیری به مشتریان خود ارائه دهد. خرید کردن از گپ (Gap) و توافق بر سر قیمت خیلی به آسانی صورت می گیرد.

مزایا: ارائه سرویس و خدمات خوب به مشتری، تجربه خرید آنلاین آسان

معایب: بسیاری از لباس های بچه گانه گران قیمت هستند.

لباس بچه گانه تارگت (Target)؛ بهترین لباس بچه های نوپا با قیمت پایین

لباس بچه گانه تارگت
لباس بچه گانه تارگت

مطمئناً شما به لطف طرح های جذاب و قیمت های پایین ، لباس های بچه گانه نوپای تارگت (Target) را دوست خواهید داشت.

لباس های بچه گانه تارگت (Target) زیر مجموعه پوشاک و لباس بچه گانه Cat & Jack است بطوریکه در بسیاری از موارد تارگت (Target) نسبت Cat & Jack برتری دارد. ولی هر دو جذاب و دارای قیمت مناسبی هستند.

هر چند لباس های بچه گانه تارگت (Target) بسیار جذاب به نظر می رسند، به این نکته پی بردیم که پس از گذشت زمان و شستشوی مکرر آن ها، استفاده آن ها در محیط بازی بچه ها و کثیف شدن بر روی میز غذا، خیلی سریع از حالت اولیه خود خارج شده و دوام زیادی ندارند. با این حال این لباس ها ارزان قیمت هستند و تعویض کردن آن ها هزینه زیادی ندارد.

یک جفت شلوار بچه گانه حدود ۱۲ دلار قیمت دارد در حالی که بسیاری از پیراهن ها کمتر از ده دلار قیمت دارند.

مزایا: قیمت مناسب، دارای گزینه های متعدد، سبک های جذاب

معایب: دوام زیادی ندارند

لباس بچه گانه جی کرو (J.Crew)

Jcrew

بچه ها در سن مشخصی به پوشش خود توجه زیادی می کنند؛ اگر دوست دارید بچه شما از نظر ظاهری خوب به نظر برسد پس باید برای خرج کردن پولتان آماده باشید. جی کرو(J.Crew) بهترین مکان برای خرید این نوع لباس ها است.

من بیشتر به دو دلیل لباس بچه ها را از جی کرو (J.Crew) تهیه می کنم. من عاشق سبک های این برند هستم و همچنین دوام پوشاک آن ها خیلی زیاد است بطوریکه دوام پوشاک آن ها بیشتر از نیم دهه است. پسرم مدت ها قبل از اینکه اندازه سایز لباس هایش کوچک شوند، لباس های جدیدش را از جی کرو (J.Crew) سفارش داده است.

همه لباس های بچه گانه از کت و شلوارهای کوچک گرفته تا ژاکت ها و شلوارهای استرچ و شلوارک ها، همه با دقت طراحی شده اند. همچنین در تولید این لباس بچه گانه از پارچه هایی با کیفیت استفاده شده است، بطوریکه سال ها ماندگار می مانند. البته، شاید پول بیشتری برای تهیه آن ها بپردازید، اما مطمئن باشید لباس با دوام و زیبایی را خریداری کرده اید.

مزایا: لباس ها با کیفیت بالا و دوام زیاد.

معایب: بسیار گران قیمت هستند.

لباس بچه گانه آمازون (Amazon)؛ هوای کیف پول شما را دارد

آمازون

لباس بچه گانه آمازون به فرزندانتان این امکان را می دهد که با هر سبکی که تمایل داشته باشد لباس بپوشند.

اگر می خواهید خرید در حجم بالا و با قیمت پایین انجام دهید، آمازون لباسهای استوک بچه گانه از رده خارج شده را در ویترین خود به نمایش می گذارد.

اگر به مارک های خود آمازون مانند Simple Joys  و Amazon Essentials علاقه مند هستید، می توانید روی قیمت پایین و کیفیت مناسب حساب کنید. همچنین برنامه Prime Wardrobe آمازون به مشتریان این امکان را می دهد تا لباس های خریداری شده بچه گانه را آزمایش کنند و اگر از آن راضی نبودند، تا ۷ روز عودت دهند و پول خود را دریافت کنند. این برنامه برای افرادی است که عضو آمازون نیستند.

از آنجایی که کودکان سریعاً در حال رشد هستند، پس برنامه Prime Wardrobe آمازون می تواند گزینه مناسبی برای باز گرداندن محصول خریداری شده ای باشد که به سایز بچه شما نمی خورد.

مزایا: انتخاب گسترده ای از محصولات ، قیمت پایین ، دوره آزمایشی Prime Wardrobe برای افراد غیر عضو

منفی: گاه گاهی از نظر کیفیت مشکل دارند

لباس های بچه گانه نوردستروم (Nordstrom): بهترین لباسهای توری

Nordstrom

نوردستروم(Nordstrom) نه تنها لباس هایی با کیفیت متوسط را ارائه می دهد، بلکه روند خرید از آن بسیار است.

انسان ها در طول سالهای زندگی خود گاهی کودک، گاهی شبیه بزرگسالان، گاهی منطقی، گاهی احمق و در کل موجوداتی عجیب هستند و همواره به دنبال بیان کردن شخصیت خود هستند و یکی از راههای انجام این کار ایجاد کردن یک نوع سبک پوشش و لباسی برای خود است.

هنگامی که شما از لباس های متوسط نوردستروم (Nordstrom) لباس خریداری می کنید، مطمئن باشید که پوشاک و لباس بچه گانه با کیفیت و شیکی را تهیه کرده اید. البته با توجه به لوکس بودن فروشگاه نوردستروم (Nordstrom)، برای خرید از این فروشگاه باید هزینه بالایی پرداخت کنید.

مزایا: داشتن انتخابهای عالی، تجربه یک خرید آسان، ارائه خدمات عالی به مشتری

معایب: گران قیمت است.

لباس بچه گانه جی سی پنی(JCPenney)

JCPenney
JCPenney

این برند لباس بچه گانه  در فروش زیاد با قیمت های مناسب معروف است. از نظر کمیت، دارای طیف وسیعی از لباس های توری بچه گانه است، بطوریکه با نورد استروم (Nordstrom) قابل مقایسه است. همچنین به شما این امکان را می دهد بدون اینکه هزینه اضافی زیادی انجام دهید و حساب بانکی خود را خالی کنید، خرید زیادی را در حجم گسترده انجام دهید.

وب سایت جی سی پنی (JCPenney) بر خلاف نورداستروم (Nordstrom) کمی دارای آشفتگی است. در وب سایت این برند می توانید جستجو را بر اساس قیمت، اندازه و تازه ترین محصولات انجام دهید. با وجود این فیلترهایی دیگری از جمله دامنه سایزبندی، نوع محصول و برند را نیز اعمال کنید تا در نهایت بتوانید مقداری زیادی پوشاک مناسب بچه گانه را با قیمت مناسب خریداری کنید.

مزایا: قیمت گذاری عالی در فروش مکرر ، محصولات طبقه بندی شده بر اساس قیمت و معاملات ، انتخاب گسترده

معایب: وجود تبلیغات زیاد باعث در هم ریختگی وب سایت شده است.

اطلاعات لازم برای شستشوی لباس بچه گانه

شستشوی لباس بچه گانه

شستشو لباس ها بر اساس نوع نخی که در ساخت آن ها به کار رفته است تعیین می شود.
لباس های پنبه ای را با دست بشویید بهتر است و از ماشین لباسشویی استفاده نکنید. البته با توجه به شاغل بودن اکثر خانم ها و برخی حساسیت های پوستی این امر برای همه امکان پذیر نیست پس بهتر است با رعایت چند نکته عمر پارچه، رنگ پارچه و چاپ لباس را بیشتر کنیم.

به موارد زیر دقت کنید.

  1. اولین لباسی که باید با آب سرد شسته شود، لباس پنبه ای (نخی) است البته چه هنگام شست وشو با دست و چه موقع شست وشو با ماشین لباس شویی چون الیاف پنبه بادوام هستند و تا زمانی که دمای آب را ملایم و متوسط انتخاب کنید آسیبی نخواهند دید.
  2. برای همیشه سعی کنید از پودر یا مایع شوینده های باکیفیت اما با آنزیم کمتر و با خاصیت لکه بری در دمای پایین استفاده کنید. شاید خانم های خانه تا حدی با این مسئله آشنایی داشته باشند، هرچه تعداد آنزیم ها پایین تر باشد مواد شیمیایی به کار رفته در آن ها کمتر می باشد.
  3. بعد از شستن لباس نخی ، بهترین روش آن است که کمی آن را بتکانید (همچنین سعی کنید از چلاندن لباس خوداری کنید) اینکار از چروک شدن لباس و آب رفت بیش از حد لباس نخی جلوگیری می کند. سعی کنید از چلاندن لباس خوداری کنید.
  4. برای خشک کردن لباس نخی، آن را در خشک کن نیندازید و برای خشک کردن، سعی کنید آن را در هوای آزاد آویزان کنید (البته به این نکته هم توجه داشته باشید که نور مستقیم خورشید ممکن است به رنگ لباس صدمه بزند). شاید استفاده از خشک کن راحت تر و بهتر به نظر بیاید ولی زود باعث چروک شدن لباس های پنبه ای می شود.
  5. بعد از خشک شدن لباس ها نوبت اتو کردن است، به شما پیشنهاد می کنیم که لباس های پنبه ای را در حالت نمناک اتو کنید و دمای اتو در بیشترین دما قرار دهید. اگر هم لباستان نمناک نیست و خشک شده است می توانید از اسپری آب اتو یا بخار آن استفاده کنید.

مطالب زیر برای خانم هایی است که خیلی به لباس های خود و اعضای خانواده شان، خصوصاً بچه هایشان اهمیت زیادی می دهند:

نکات مهم برای خانم ها
  • اگر لباس شما عزیزان از ۱۰۰% پنبه تشکیل شده است؛ برای آب نرفتن آن بهتر است با آب سرد و دست شسته شود.
  • میدانیم که همه لباس ها دارای برچسب می باشند که روی آن شستشو مربوط به آن لباس کاملا توضیح داده شده است پس در حد امکان از آن استفاده کنید و روش شستشوی آن را مطالعه کنید.
  • بهتر است بعد از در آوردن لباس ها آن ها را به چوب رختی آویزان کنید و اگر هم بعضی وقت ها لباس هایتان رطوبت دارند بهتر است در هوای آزاد آن را آویزان کنید تا خشک شوند چون رطوبت در مکان های تاریک باعث ایجاد باکتری می شود و بوی بدی هم می گیرند.
  • عزیزان سعی کنید که لباس های پنبه ای را چند روز پشت سرهم نپوشید. زیرا عرق بدن شما به الیاف لباس صدمه میزند.
  • وقتی که لباس پنبه ای شما دارای لک است، بهتر است اول لک را از بین ببرید و در مرحله بعد لباس را کامل بشوید چون ممکن است با از بین نبردن لک ها آن ها تثبیت شوند و باز هم روی لباس باقی بمانند.
  • بهتر است در هنگام خرید لباس های پنبه ای، یک سایز بزرگ تر را انتخاب کنید زیرا با اینکار اگر لباس شما آبرفت اش به خوبی گرفته نشده باشد و اندازه آن تغییر کند شما می توانید دوباره از آن استفاده کنید.

و اما ترکیب رنگ لباس…

ترکیب رنگ لباس

در زمان های گذشته مردم توجه زیادی نسبت به رنگ و مدل لباس نمی دادند و تنها عقیده آن ها این مورد بود که با پوشیدن لباس های مناسب با هر فصل در برابر سرما و یا گرما از بدن خود محافظت می کنند، اما امروزه با توجه به دنیای مد و با پیشرفت صنعت مد، مدل های مختلف در طرح و رنگ باعث شده است که به نحوه پوشش اهمیت بدهیم.

همین امر موجب شده است که خصوصا لباس های کودکان نقش اسای را به خود بگیرند. والدین سعی می کنند در هر فصلی با توجه به رنگ های متناسب با آن فصل لباس کودک خود را تهیه کنند.

همه ما ها به تاکید این را می دانیم که همه رنگ ها با هم گنجایش ندارند و نمی توانیم هر رنگ لباسی را با همدیگر بپوشیم و تا حدی با ترکیب کردن رنگها آشنا هستیم.

یکی از ساده ترین نوع ترکیب رنگ ها این است که رنگ سفید و مشکی را با هر رگی می توانید ست کنید و بپوشید.

البته باید ای نکته را در نظر بگیرید که به رنگ پوست حتما توجه کنید چون باتوجه به هر رنگ پوست رنگ های خاصی در نظر گرفته شده است که جلوه ی فرد را بهتر نشان می دهد.

همجنین رنگ موی سر و حتی رنگ چشم هم در این باره مهم هستند و نقش اسای را دارند. برای اینکه همیشه خوش استایل و خوش تیپ باشید حتما باید این نکات را در نظر بگیرید و از آن ها به نحو احسنت استفاده کنید.

و در آخر…

شما هم می توانید با رعایت این نکات در سبک پوشش خود و البته فرزندان دلبندتان تغییراتی بسیار قابل تامل و البته چشمگیر در راستای خوش پوشی و شیک پوشی ایجاد کنید. تغییراتی که می توانند علاوه بر ایجاد ظاهری متفاوت در روحیه ی شما هم تاثیراتی عمیق ایجاد کنند.

0
۲

دیدگاه شما

۲ دیدگاه

  • نسرین
    ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

    باسلام
    بنده از علاقه مندان و فعالان در حوزه ی لباس کودک هستم ،
    بنظر من لباس باید با روحیه وسرشار از انرژی باشه وبا محیط وطبیعت هماهنگ باشه ، واین حس خوب پوشش صحیح باید ازابتدا یعنی از لباس کودکانمون شروع بشه .
    سپاس

    • hamkari1372
      ۰۲ آذر ۱۴۰۰

      وقت شما هم بخیر.
      بله دقیقا همینطور است که می فرمایید.
      ممنون از دیدگاه زیبای شما

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟