لیورجی (Livergy) و لباس مردانه

28 آذر 1399
لیورجی-و-لباس-مردانه

اگر در بازار بزرگ تاناکورای مهاباد گشته باشید با اینکه در پیج های اینستاگرامی فروش پوشاک استوک چرخی زده باشید جتما اسم برند لیورجی به گوش تان خورده است. یا حتی ممکن است که در کمد لباس شما هم یکی از انواع محصولات برند لیورجی پیدا شود.

لیورجی پیشنهاد ما به شما آقایان شیک پوش است. اما چرا؟ چون این برند مجموعه ای تقریبا کامل از همه ی انواع لباس های مردانه را تهیه و تولید می کند. این برند در کنار کیفیت مناسبی که داردبا قیمت های بسیار مناسبی هم به خریداران عرضه می شود.

این برند را می توان یکی از خوش فروش ترین برندهای لباس مردانه در بین اجناس استوک قلمداد کرد. کافیست تا یکبار لباس های خوش دوخت لیورجی را بپوشید و بعد از آن مطمئنا لباس های این برند در فهرست اولویت ها برای شما قرار خواهد گرفت.

در این مقاله با ما همراه باشید که می خواهیم با این برند و محصولاتی که توسط آن تولید می شود و همچنین ویژگی های مهمی که در هر یک از این محصولات وجود دارد، بیشتر آشنا شویم.

ظهور برند لیورجی

برند لیورجی Livergy یکی از زیر شاخه های هلدینگ لیدل (LIDL) آلمان است که به طور اختصاصی انواع لباس و کفش مردانه را تولید می کند. این برند مجموعه ای کامل از لباس های مردانه را پوشش می دهد. از محصولاتی که لیورجی تولید می کند می توان به انواع تیشرت ها، شلوارهای جین ، کتان، پارچه ای، راحتی، همچنین انواع پالتو و کاپشن های شیک، سرهمی های خانگی مردانه، پلیورها، سویشرت، تک کت های متنوع، پیراهن های جین و نخی، شلوارک های نخی ، خانگی و ساحلی و ظیف وسیعی از لباس های زیر مردانه اشاره کرد.

این برند انواع کفش های مردانه را به بازار عرضه می کند. در میان تنوع کفش های لیورجی می توانیم از کفش های چرمی جیر و نبوک لیورجی نام ببریم. همچنین کفش مجلسی، کفش های رانینگ، کتونی اسپرت، کتونی های طبی و انواع کفش پیاده روی مردانه در این مجموعه قرار می گیرند. مجموعه ای که می تواند پاسخگوی هر سلیقه ای باشد.

ویژگی های بارز برند لیورجی

بزرگترین فروشگاه های لباس لیدل این مجموعه بی نظیر را با کیفیتی در خور تحسین به بازار عرضه کرده اند. در کل هلدینگ لیدل با شعار کیفیت مناسب و قیمت پایین توانسته در مدت فعالیت خود در این چند دهه طیف گسترده ای از مخاطبان را با محصولات خود آشنا کند. محصولاتی که با داشتن کیفیتی مناسب می توانند جوابگوی قشر خاصی از مخاطبان باشند.

تنوع رنگ و طرح در لباس های مردانه برند لیورجی باعث شده است تا این برند به یکی از خوش فروش ترین ها در بیشتر فروشگاه های لباس مردانه به خصوص در بازار استوک مهاباد تبدیل شود. البته قیمت مناسب لباس های مردانه برند لیورجی نیز در به وجود آمدن این مسئله نقش بسزایی دارد.

غول بازار خرده فروشی

غول بازار خرده فروشی لقبی است که به هلدینگ بزرگ لیدل داده شده است. همانطور که پیشتر به آن اشاره شد هلدینگ لیدل تولید و عرضه محصولات با کیفیت مناسب را در صدر اهداف خود قرار داده است.

هلدینگ لیدل با برپایی فروشگاه های زنجیره ای خود در اکثر کشورهای اروپایی و همچنین در ایالات متحده ی آمریکا موفق شده است که خود را به عنوان یک تولید کننده و عرضه کننده محصولاتی با کیفیت قابل قبول معرفی کند. همین امر باعث شده تا هلدینگ لیدل هر روز سهم بیشتری از بازارهای جهانی را به محصولات خود اختصاص دهد.

معرفی محصولات لیورجی

لیورجی طیف گسترده ای از انواع لباس و پوشاک مردانه را در بر می گیرد به طوری که می توانید لباس های چهار فصل سال را از پوشاک متنوع مردانه لیورجی انتخاب و خریداری کرد.

سایزبندی

سایزبندی
سایزبندی

یکی از نکات مهم در صنعت لباس و پوشاک نحوه ی سایزبندی آن هاست. برندهای مختلف گاهی اوقات از روش های متنوعی برای سایز بندی محصولات خودشان استفاده می کنند. در این میان هلدینگ لیدل برای برند لیورجی سبک سایزبندی روی محصولات خودش را به دو طریق انجام می دهد و آن را بر روی محصولات خودش درج می کند. یکی از این روش ها استفاده از حروف انگلیسی است. در واقع این برند سایزبندی محصولات خودش را از سایز XS شروع می کند و به ترتیب به سایزهای S، M، L،XL تا سایزهای بیگ سایز دسته بندی می شود.

در نوع دیگر تقسیم بندی در برند لیورجی این برند از نحوه ی سایزبندی به صورت عددی بهره می برد. در این نوع سایزبندی این برند سایز ها را به صورت اعداد دو رقمی یا در برخی از موارد تک رقمی بر روی محصولات خودش درج می کند. به عنوان مثال می توانید به سایز ۴۸-۵۰ ، ۵۲-۵۴، ۵۶-۵۸ والی سایزهای بیگ سایز اشاره کنیم.

در هر دو صورت این برند معمولا سایزبندی کارهای خود را برطبق سایزبندی اروپایی درج می کند در واقع این موضوع کار را هم برای فروشنده و هم خریدار آسان می کند و فرد می تواند به راحتی خرید خود را انجام دهد. این مسئله از آنجا اهمیت پیدا می کند که اگر به سایز بندی محصولاتی مانند برندهای فرانسوی دقت کنیم، متوجه این نکته می شویم که در این برندها نوع سایزبندی با سایزبندی های اروپایی تفاوت دارد.

در ادامه مقاله به معرفی تعدادی از این محصولات و ویژگی های آن ها می پردازیم.

انواع شلوار

انواع-شلوار
انواع-شلوار

شلوارهای جین برند لیورجی بسیار راحت، با کیفیت و دارای بافت کشسان هستند. جنس این شلوارها صدر صد از پنبه ساخته شده است. تنوع در طرح و رنگ باعث جذابیت این شلوارها شده به طوری که طرفداران خاص خودش را دارد.

یکی دیگر از شلوارهای این برند شلوار کتان آن است. شلوارهایی که با رنگ های و مدل های متنوع می توانند انتخاب شما را راحت تر کنند. از انواع طرح های آن می توان به مدل های شش جیب و همچنین دمپا کشی آن اشاره کنیم.

شلوارهای پارچه ای برند لیورجی هم دارای جنس مناسب و همچنین زیبایی منحصر به فردی هستند. طرح ها و رنگ های متنوع این شلوارها هم در شیک بودن آن نقش بسزایی دارد.

تک کت ها

یکی از محصولاتی که توسط برند لیورجی تهیه و تولید می شود انواع تک کت های آن است. تک کت هایی که بیشتر دارای مدل یقه انگلیسی هستند و البته در طراحی جیب های آن سلیقه های متنوعی به کار برده شده است. رنگ های متنوع و جذاب آن نیز منحصر به فرد است.

انواع تیشرت ها

سبک و راحت بودن تیشرت های لیورجی، از ویژگی های بارز این لباس مورد علاقه آقایان در بهار و تابستان به شمار می رود. همچنین جنس پنبه ای تیشرت ها مانع از ایجاد حساسیت پوستی می شود. اگر بخواهیم به مدل های متنوع این تیشرت ها بپردازیم می توانیم به تیشرت های یقه گرد، یقه هفت و همچنین انواع پولوشرت ها اشاره کنیم که هر کدام دارای انواع مدل های ساده و طرحدار هستند.

شلوارک

شلوارک مردانه برند لیورجی به شما آقایان استایلی شیک و جذاب می بخشند. بافت فوق العاده بادوام و مقاوم، بدون آب رفت و چروک شدن، ضد حساسیت و سازگار با پوست، کاملا تنفس پذیر، دارای بند تنظیم سایز کمر و ساخته شده از پنبه، از جمله مواردی هستند که در این محصول لیورجی موجود هستند. از بین شلوارک های متنوع این برند می توان به شلوارک های ساحلی ، خانگی یا راحتی و شلوارک های بیرونی که از جنس های جین و کتان اشاره کرد.

سویشرت

سویشرت های مردانه برند لیورجی مناسب فصل های سرد سال هستند. هنگام فعالیت های ورزشی همچون پیاده روی می توانید از این سویشرت استفاده کنید چون دارای قابلیت دفع تعریق و کاملا تنفس پذیر هستند. نواردوزی شدن خطوط دوخت این مدل از سویشرت ها و عدم پرز دادن سطوح آن ها از ویژگی های این محصولات به شمار می روند. در این بین مدل های هودی و نیم زیپ هم وجود دارند که می توانند انواع سلیقه ها را پوشش دهند. مدل هایی که طرح ها و رنگ های متنوع آن هم می تواند یکی از دلایل شیک بودن آن ها باشد.

سرهم زمستانی

سرهم-زمستانی
سرهم-زمستانی

سرهم زمستانی مردانه لیورجی که البته زیاد در میان مردان ایرانی طرفدار ندارد. اما با جنسی که از پنبه ساخته شده است ارزش این را دارد که برای راحتی در خانه از آن استفاده کرد. سرهمی هایی که کاملا گرم و نرم هستند. از ویژکی های منحصر به فرد این مدل از محصولات می توان به بافت کشسان و جیب کانگرویی آن اشاره کرد که برای کاربرد خانگی بسیار مناسب هستند.

بلوز (تیشرت آستین دار)

بلوزها یا تیشرت های آستین دار برند لیورجی برای فصول سرد، گرم و مناسب هستند. بافت این بلوزها نرم و راحت و در عین حال شیک و زیبا است. از ویژگی های بارز این بلوزها می توان به قابلیت اتوکشی آن ها اشاره کرد. همچنین قابلیت شستشوی این بلوزها در دمای ۴۰ درجه سانتی گراد از خصوصیات ممتاز این محصول به شمار می رود.

شلوار راحتی (گرمکن)

شلوارهای راحتی لیورجی فوق العاده نرم و لطیف هستند. کمر کش دار و بند دار برای تنظیم سایز، پوشیدن این شلوار راحتی ها را آسان کرده است. برای افرادی که از پوست حساسی برخوردار هستند، شلوار راحتی لیورجی می تواند بهترین گزینه باشد چون ضد حساسیت است. این محصول همچنین قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی را دارد بدون آن که به بافت پارچه شلوار راحتی آسیب برسد. طرح های متنوع ومامان دوز آن بسیار خوشگل هستند.

زیرپوش (رکابی مردانه)

برای فصول سرد پوشیدن این رکابی ها توصیه می شود. نرم و لطیف بودن رکابی نشان دهنده با کیفیت بودن جنس پارچه رکابی برند لیورجی است. این رکابی ها از قابلیت شستشو در دمای ۶۰ درجه سانتی گراد برخوردار هستند. همچنین با مدل های متنوع و رنگ بندی زیبایی که دارد می تواند خوشایند بسیاری از سلیقه ها باشد.

انواع کفش

انواع-کفش
انواع-کفش
کفش کتان بند دار

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایل به پوشیدن کفش کتان دارید ما به شما کفش مردانه کتان لیورجی را پیشنهاد می کنیم.

البته برای افرادی هم که تا به حال از پوشیدن کفش کتان صرف نظر کرده اند به گونه ای که در گروه کفش های محبوب و مورد علاقه آن ها شکلی از کفش کتان به چشم نمی خورد، ما به این افراد نیز پیشنهاد می کنیم تا از کفش کتان لیورجی استفاده کنند.

از ویژگی های منحصر به فرد کفش های کتان لیورجی می توان به تنوع در طرح و رنگ آن اشاره کرد. جنس رویه این کفش ها از کتان ساخته شده و زیره انعطاف پذیر آن از جنس tpc ساخته شده که همین موضوع بر زیبایی و راحتی هر چه بیشتر کفش های لیورجی افزوده است. این کفش ها بهترین گزینه برای فصل تابستان به شمار می روند چرا که سبک و راحت هستند و در مقابل سایش نیز مقاوم اند، همچنین به دلیل برخورداری از قابلیت تنفس پذیری مانع از تعریق و بو گرفتن پا می شوند.

کفش کنف

یکی دیگر از کفش های برند لیورجی انواع کفش کنف این برند است که انواع طرح و رنگ های متنوع دارد. این کفش های کنف هم با داشتن کفی فوم و البته وزنی سبک می توانند گزینه ی مناسبی برای تابستان باشند. کفش هایی که در تمامی نقاط جهان طرفداران مختص خودش را دارند که یکی از دلایل آن می تواند ظاهر شیک و ساده ی آن باشد.

فروشگاه پوشاک امی

فروشگاه پوشاک استوک امی

بخش اعظم محصولات فروشگاه پوشاک امی نیز به برندهای معتبر و محبوب هلدینگ لیدل اختصاص داده شده است. در واقع شما هم می توانید به مراجعه ی حضوری یا به صورت مجازی از طریق پیج اینستاگرامی، کانال تلگرامی و همچنین از طریق سایت امی با این محصولات و ویژگی های تک تک آن ها بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را برای خود یا عزیزانتان تهیه کنید.

البته ما در مجموعه ی امی علاوه بر فروش خرده، خط فروش عمده یا همان امیکو را هم داریم که شما می توانید این نوع از محصولات را برای فروشگاه های سنتی و مجازی خود تهیه کنید و آن را به خریداران و مشتریان خودتان عرضه کنید.

کیفیت عالی محصولات برند لیورجی باعث شده تا این برند طرفداران خود را در اقصی نقاط جهان ساپورت نماید. این برند توانسته است جوابگوی سلیقه های آقایان برای انواع پوشاک رسمی، اسپورت و ورزشی باشد.

همه تلاش کارکنان فروشگاه پوشاک امی عرضه و ارائه محصولاتی با کیفیت و مرغوب به مشتریان است. بنابراین انواع لباس مردانه، زنانه و بچه گانه با کیفیت را دسته بندی کرده ایم تا بهترین پوشاک را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

فروشگاه اینترنتی پوشاک امی نیز افتخار دارد محصولات متنوع و باکیفیت برند لیورجی را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.

امیدواریم که با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی را کسب کرده باشید و توانسته باشیم شما را در هر چه بهتر شناختن این برند راهنمایی کرده باشیم. شما هم اگر پیشتر تجربه ی استفاده یا فروش این برند را داشته اید، خوشحال می شویم که این تجربیات را با ما و دیگر مخاطبان سایت مجموعه ی بزرگ امی در میان بگذارید و آن را در قسمت نظرات بنویسید.

امیدوارم که همیشه سالم و سربلند باشید

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟