همراه با پوشاک امی در تلگرام و اینستاگرام

03 اردیبهشت 1401
همراه با پوشاک امی در تلگرام و اینستاگرام

همراه با پوشاک امی در تلگرام و اینستاگرام می توانید به مجموعه متنوعی از محصولات باکیفیت و متنوع دسترسی داشته باشید. با این مقاله همراه باشید در ادامه به توضیحاتی پیرامون نقش شبکه های اجتماعی در فروش پوشاک اورجینال و مقایسه شبکه اجتماعی اینستاگرام با شبکه پیام رسان تلگرام می پردازیم. امروزه این دو نوع شبکه اجتماعی جزو آیتم های ثابت اپلیکیشن های موجود در گوشی های هوشمند هستند.

تاریخچه ای مختصر از پیدایش اینستاگرام

سال۲۰۱۰ میلادی زمانی برای اوج گرفتن نرم افزارهای مربوط به شبکه های اجتماعی بود. تا قبل از پیدایش اینستاگرام، نرم افزاری به نام burbn از سوی کاربران مورد استفاده قرار می گرفت.

اما کوین سیستروم و مایک کریگر دو فردی بودند که ایده اینستاگرام را عملی نمودند. یکی از اتفاقات جذاب در حوزه اینستاگرام را می توان به اولین روز عرضه این نوع اپلیکیشن نسبت داد.

به طوری که در همان روز اول بیست و پنج هزار نفر جذب این شبکه اجتماعی شدند. بنابراین این یک اتفاق کاملا غیر منتظره برای کوین سیستروم و مایک کریگر بود چرا که این حجم از ترافیک باعث شد تا سرورهای اینستاگرام مختل شوند.

تفاوت تلگرام و اینستاگرام در چیست؟

ورود شبکه های اجتماعی به زندگی ما انسانها باعث شده است که هر کس در طول روز مدت زمانی را صرف کار با این اپلیکیشن ها نماید. تلگرام و اینستاگرام توانسته اند در مدت کوتاهی محبوبیت فراوانی در اقصی نقاط مختلف جهان کسب نمایند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی این امکان را برای کاربران فراهم آورده است که انواع فیلم و عکس را با دیگران به اشتراک بگذارند. اینستاگرام بر پایه محتوای تصویری بنا شده است. در اینستاگرام امکان قرار دادن محتوای متنی در قسمت کپشن پست ها و هچنین استوری ها وجود دارد.

کاربران از این شبکه اجتماعی برای فعالیت های هنری، اجتماعی، فرهنگی، کسب و کار و… استفاده می کنند. بنابراین با اطمینان می توان گفت که اینستاگرام یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین شبکه های اجتماعی است. روزانه میلیون ها تا میلیاردها نفر در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند و از آن استفاده می کنند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام امکانات خود را حول محور اشتراک گذاری عکس و ویدیو پایه گذاری نموده است بنابراین سرورهای این نوع اپلیکیشن هر ماه میزبان کاربران زیادی می باشند.

شبکه پیام رسان تلگرام

این نوع پیام رسان فوری این امکان را برای کاربران فراهم نموده است که انواع فایل و تصاویر را ارسال نمایند. به عبارت دیگر، هدف از نصب تلگرام بر روی گوشی های هوشمند برقراری ارتباط و چت کردن است در حالی که می توانید در این اپلیکیشن نیز عکس و ویدیو به اشتراک بگذارید.

جنبه سرگرمی شبکه های اجتماعی

اگر بخواهیم به شبکه های اجتماعی از جنبه سرگرمی نگاه کنیم مطمئنا دنیای پر زرق و برق و گسترده اینستاگرام محبوبیت بسیار بیشتری نسبت به پیام رسان تلگرام دارد. چون تعداد زیادی از کاربران ساعت ها زمان صرف می کنند تا انواع ویدیو با مضامین اجتماعی را در قالب طنز و خنده با دیگران به اشتراک بگذارند.

همچنین از طریق اینستاگرام می توانید به انواع آموزش های آشپزی، خیاطی، عکاسی، طراحی و… دست پیدا کنید. یک نکته مهم در استفاده از این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار استفاده منطقی و صحیح از آن است چرا که افراد بسیاری روزانه تایم زیادی را به حضور در این اپلیکیشن اختصاص می دهند بدون آنکه بازدهی مثبتی از آن داشته باشند.

نقش شبکه های اجتماعی در راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی

امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی صرفا گذران وقت و زمان یا سرگرم شدن نیست. بلکه بخش زیادی از کاربران حاضر در این شبکه اجتماعی از آن به عنوان یک منبع درآمد و مکانی برای راه اندازی انواع کسب و کارهای اینترنتی استفاده می نمایند. مطالعات نشان داده است که اینستاگرام در حوزه کسب و کار نسبت به تلگرام موفق تر عمل نموده است.

کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی

در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای نو پا با حضور خود در محیط اینستاگرام توانسته اند مشتریان بسیاری را جذب محصولات و کالاهای خود نمایند. البته این محیط مجازی نه تنها برای صاحبان کسب و کارها فضای مناسبی برای تبلیغات و عرضه محصولات ایجاد نموده است بلکه بسیاری از کمپانی های بزرگ برای تکمیل روند برندینگ خود از همین شبکه های اجتماعی نهایت استفاده را می کنند.

همانطور که شاهد هستید شیوه راه اندازی کسب و کارها دچار تغییر شده است. ایجاد انواع فروشگاه های اینترنتی و آنلاین در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و انواع پیام رسان ها مثال روشنی برای اثبات این موضوع است.

صاحبان کسب و کارها در کنار تبلیغات محصولات و کالاهای خود در رسانه های جمعی از قبیل تلویزیون، رادیو، روزنامه و مجله به تبلیغات در فضای مجازی نیز روی آورده اند. وجود اپلیکیشن هایی همچون تلگرام، واتساپ و شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام زمینه را برای ایجاد و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی و رونق بسیاری از کسب و کارها فراهم نموده است.

فرصت را از دست ندهید

در حال حاضر پلتفرم اینستاگرام به یک ابزار مناسب برای کسب درآمد تبدیل شده است. کاربران در اینستاگرام با به اشتراک گذاشتن انواع عکس و فیلم بخشی از محتوای تصویری شبکه اجتماعی اینستاگرام را تشکیل می دهند. البته بسیاری از افراد از این پلتفرم به عنوان یک فرصت استفاده نموده اند به طوری که کسب و کار خود را در این شبکه اجتماعی با کمترین هزینه راه اندازی نموده اند و در حال حاضر جزو موفق ترین کسب و کارهای موجود در فضای اینستاگرام و سایر رسانه ها محسوب می شوند.

فروشگاه پوشاک امی

فروشگاه پوشاک امی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ و با خرده فروشی پوشاک استوک اروپایی آغاز نموده است. این مجموعه با گذشت سالها توانسته است محدوده فعالیت های خود پیرامون پوشاک اصل و اورجینال اروپایی را گسترش دهد و امروزه به جایگاهی عالی و ارزشمند در حوزه پوشاک استوک اورجینال اروپایی برسد.

پیج اینستاگرام و تلگرام فروشگاه پوشاک امی

همچنین مجموعه امی دارای فروشگاه حضوری و فروشگاه های اینترنتی می باشد. این مجموعه با راه اندازی چندین فروشگاه اینستاگرامی از جمله emi.stock2 (خرده فروشی پوشاک استوک) و emi.omde (عمده فروشی پوشاک استوک) و ایجاد کانال های تلگرامی از جمله emi_clothing_store و emico_product این امکان را فراهم آورده است تا مشتریان بتوانند به محصولات دسترسی داشته باشند و از آنها بازدید نمایند و سپس اقدام به خرید نمایند.

کانال های تلگرامی

اگر قصد خرید انواع لباس استوک (اورجینال و اصل) و لوازم جانبی از قبیل کاور لحاف، کاور تشک، پرده، حوله و… را دارید، حتما از کانال تلگرامی امی با عنوان emi_clothing_store بازدید نمایید. در این کانال تلگرامی کالاها به صورت عددی به فروش می رسد. به عبارت دیگر، یک فروشگاه خرده فروشی پوشاک اروپایی برای مشتریان در نظر گرفته شده است تا به آسانی به انواع محصولات دسترسی داشته باشند.

همچنین برای خرید کیلویی و عمده محصولات فروشگاه امی می توانید به کانل تلگرامی عمده فروشی امی یعنی emico_product سر بزنید. در این کانال دامنه وسیعی از انواع پوشاک استوک و لوازم جانبی به فروش می رسد. تنوع محصولات جوابگوی هر نوع سلیقه ای است.

پیج های اینستاگرامی فروشگاه پوشاک امی

پیج های اینستاگرام امی شامل دو پیج فروشگاه اینستاگرامی هستند. در پیج emi.stock2 پوشاک اورجینال باکیفیت اروپایی به صورت خرده و عددی به فروش می رسد.

پیج اینستاگرامی خرده فروشی فروشگاه پوشاک امی

با سر زدن به این پیج می توانید از پست های مربوط به معرفی مجموعه، روش خرید و نحوه سفارش پوشاک استوک اروپایی بازدید نمایید. همچنین می توانید از طریق پست مربوط به مقالات به وب سایت امی متصل شوید و از مقالات موجود در این وبسایت و اطلاعات درج شده استفاده نمایید. از طریق پیج اینستاگرام امی همچنین می توانید از نظرات مشتریان نسبت به اجناس فروشگاه بازدید نمایید.

پیج اینستاگرامی عمده فروشی فروشگاه پوشاک امی

همچنین مشتریان و خریدارانی که قصد خرید انواع پوشاک استوک اروپایی را در حجم بالا و به صورت کیلویی یا عمده دارند می توانند به پیج اینستاگرامی emi.omde مراجعه نمایند.

محصولات مجموعه امی

محصولات فروشگاه بزرگ امی دامنه فوق العاده متنوع و بی نظیر از انواع لباس مردانه، زنانه و بچگانه و لباس و کفش ورزشی را پوشش می دهند. به عنوان نمونه در این فروشگاه مدل های متنوع و شیک انواع تیشرت و پولوشرت، تولوم و رامپر زنانه،کفش و صندل مردانه و زنانه، بافت بلند و کوتاه زمستانی و پاییزی زنانه، بلوز مردانه، دامن کوتاه و بلند زنانه، تونیک و سارافون، شلوار پارچه ای، کتان و جین مردانه و زنانه، کاپشن مردانه، زنانه و بچگانه، مایو زنانه و بچگانه، کت مردانه و زنانه و کلاه بچگانه موجود می باشد.

برندهای معتبر اروپایی

به بیان ساده تر در فروشگاه پوشاک امی انواع پوشاک اورجینال اروپایی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عرضه می گردد. ضمنا برندهایی که مجموعه امی پیرامون آنها به عرضه محصولات می پردازند شامل برند اسمارا، برند لیورجی، برند پپرتس، برند کریویت، کریویت پرو، جی بی سی، سی اند ای، کیابی، لوپیلو، پپرتس و… می باشند.

البته لازم به ذکر است که بخش عظیمی از محصولات فروشگاه پوشاک امی شامل برندهای آلمانی مجموعه هلدینگ لیدل می باشند. مشتریان می توانند انواع محصولات فروشگاه امی را در برندهای معتبر اروپایی علی الخصوص آلمانی و فرانسوی خریداری نمایند.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟