کفش مردانه؛معرفی برترین برندها

05 اردیبهشت 1399
کفش مردانه

سال نو می تواند زمان مناسبی جهت یک شروع تازه برای شما باشد. یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک تغییر مؤثر، خرید یک جفت کفش مردانه نو است. اگر مایل باشید در محل کارتان شیک پوش باشید یا اینکه فرزندتان در محل تمرینات فوتبال خود جلوۀ خوبی داشته باشد، مناسب ترین راه خرید یک جفت کفش با ارزش است.

« به نام خداوند لوح و قلم حقیقت نگار وجود و عدم

خدایی که داننده ی رازهاست نخستین سرآغاز آغازهاست »

در این مقاله سعی خواهیم کرد که لیستی از برترین برندهای کفش مردانه را برای شما تهیه کنیم. ما می خواهیم اینجا منبعی برای مراجعات بعدی شما جهت خریدهای بعدی شما باشد و برای رسیدن به این هدف، شما را با انواع مختلفی از برند و مارک کفش های مردانه آشنا خواهیم کرد.

هر برند و سبکی با یکدیگر متفاوت هستند و از همه مهمتر هر کدام دارای کیفیت های متفاوتی هستند. بنابراین یافتن یک جفت کفش جدید و مناسب برای بعضی از افراد در هنگام خرید می تواند مسئله ای دشوار باشد.

به هر حال، این مسئله نباید ما را از یک خرید خوب منع کند. مارک های زیادی برای انتخاب وجود دارد ولی آشنایی با برترین برندهای کفش مردانه، انتخاب را برای ما آسان خواهد کرد.

اما چطور؟

اما چطور؟

وقتی شما با برترین برندهای کفش مردانه آشنایی داشته باشید، اشتباه کردن در انتخاب بسیار اندک می شود. به این دلیل که همه آنها کیفیت عالی، ظاهری خوب و بادوام دارند. اگر یک مارک خاص اندازۀ کوچکی دارد و متناسب با سایز پای شما نیست، می توانید در بین برندهای دیگر به دنبال گزینه بهتری باشید.

اگر واقعاً بخواهید بدانید که این کفش ها ارزش سرمایه گذاری دارند، مطمئناً به کیفیت آنها نگاه می کنید. اگر آنها از مواد با کیفیتی ساخته شده اند و بتوانند در برابر پارگی و پوشیدن زیاد دوام بیاورند، صرف نظر از اینکه این کفش های مردانه دارای مارک ارزان قیمتی هستند، حتماً آنها را تهیه خواهید کرد.

کفش مردانه کِنت کـُل (KENNET COLE)

کنت کول یک برند طراح است که یکی از بهترین مارک های کفش رسمی نیز محسوب می شود. به طور کلی، اگر کفشی برای یک کار رسمی، مراسم عروسی یا هر مکان دیگری نیاز دارید، حتماً کفش های مردانه کِنت کـُل را مد نظر داشته باشید. این کفش های مردانه سطح عالی و تضمینی از کیفیت را در کارنامه خود دارند و این برند به آن ها افتخار می کند، به ویژه که کفش های گران قیمتی نیستند.

ما مطمئن  هستیم کفش های کِنت کـُل ارزش سرمایه گذاری دارند. با اینکه قیمت این کفش ها مناسب و دارای قیمت رقابتی هستند، ولی بهترین کیفیت را به مشتری ارائه می دهند.

کفش مردانه کِنت کـُل (KENNET COLE)
کفش مردانه کِنت کـُل (KENNET COLE)-2

۱۵ مدل کفش های رسمی مردانه:

Dsquared2 Black Patent Leather Oxfords:

این کفش برای جلب توجه نگاه ها مشکی، چرمی و براق هستند.

Saint Laurent Oxford Lace-up:

این نوع کفش مورد علاقه بسیاری از مردان است زیرا پاشنه دار، نیمه براق و چرمی است.

Church’s Consul Shoe:

چرمی دو رنگ که در رنگ های متنوع موجود است.

Santoni Monk Strap Shoe:

کفش سگگ دار و چرمی. Santoni از روش رنگ کردن دستی برای ایجاد زیبایی بیشتر استفاده می کند.

Testoni Leather Monk Strap Shoes:

تستونی هم مارک خوب و رسمی است ولی به اندازه کفش های آکسفورد رسمی نیست.

John Lobb William Leather Monk-Strap Shoes:

قیمت این کفش اصلا ارزان نیست اما اگر وضع مالی شما خوب است و برای پوشاک خود پول زیادی خرج می کنید، این نوع کفش می تواند کاملا مناسب باشد.

Dolce & Gabbana High-Shine Leather Oxford Brogues:

کفش های ایتالیایی چرمی و بسیار شیک هستند.

Church’s Chetwynd:

بعضی از کفش ها با سادگی خود جذاب هستند و برخی دیگر برای طرح ها و جزئیاتی که دارند، زیباتر به نظر می آیند.

Santoni Brogue Shoe:

جنس و کیفیت چرم این کفش ها بسیار عالی است و دوام و استحکام این کفش از موارد مهم آن است.

مدل های دیگر کفش رسمی…

Vivienne Westood Barker Oxford:

این کفش کلاسیک طراحی ویژه ای دارد که احتمال دارد مورد پسند همه افراد قرار نگیرد.

Zonkey Boot Hand-Welted Classics:

این کفش های چرمی و قهوه ای بسیار راحت هستند و با لباس های رسمی بسیار شیک دیده می شوند.

Lanvin Tasselled Leather Loafers:

این کفش ها علاوه بر اینکه راحتی هستند، برای روزهای گرم سال بسیار مناسب هستند. با رنگ ماهوگانی خود بسیار شیک به نظر می رسند و می توان در مجالس رسمی هم از آنها استفاده کرد.

Prada Spazzolato Dress Slip-Onss:

این کفش های شیک پرادا با ظرافت ویژه ای طراحی و دوخته شده است و برای مردان شیک پوش و رسمی‌ پوش، یک انتخاب عالی است.

Tod’s ‘Spazzolato’ Loafer:

این کفش ها را می توان در مجالس و محیط های رسمی، در مکان های عمومی و معمولی استفاده کرد.علاوه بر این ها کفش های راحت و نرم و شیکی هستند.

Grenson Ellery:

کفش های Grenson جزو بهترین ها هستند و مدل Ellery نیز از این قاعده مستثنا نیست. این کفش سگگ دار و چرمی در قسمت پنجه پای تزئینات جالبی دارد.

کفش مردانه نایک (NIKE)

کفش مردانه نایک (NIKE)
کفش مردانه نایک (NIKE)-3

در ابتدا نایک به عنوان یک مارک ورزشی راه اندازی شد و شعار معروف آن یعنی “Just Do it”، باعث شده است تا در سراسر جهان به یک برند خانوادگی معرف شود. شکی نیست که نایک (Nike) نقس بسزایی در بازار کفش دارد بطوریکه آنها فقط بر روی یک سبک خاص فعالیت ندارند.

مطمئناً، این برند هنوز هم لباس ورزشی تولید می کند. اگر به دنبال یک جفت کفش بستکبال یا لباس فوتبال هستید، مطمئناً یکی از گزینه های شما نایک خواهد بود.

آنها در تولید کفش های ورزشی پیشرو هستند و دائماً مدل های جدید، اندازه های جدید و رنگ های متنوعی را منتشر و روانه بازار می کنند. بسیاری از ورزشکاران مورد علاقه شما آنها را می پوشند، و این ثابت می کند که این کفش ها ارزش خرید را دارند.

کفش مردانه نایک (NIKE)-4

اما نایک فقط به تولید کفش های ورزشی اکتفا نکرد، آنها اخیراً در حوزه تولید کفش وارد فضای عمومی و          سبک زندگی مردم عادی شده اند، براحتی می توان موفقیت آنها را در این حوزه دید.

آنها مجدداً در این حوزه پیشگام شده اند و در تولید کفش های خاصی مانند VaporMax و Air Max’s نمادین شده اند. این دو مدل هر دو کفش هایی هستند که نایک برای عرضه به بازار عمومی ارائه کرده است و در این کار موفقیت بزرگی نیز کسب کرده اند.

کفش مردانه نایک (NIKE) -5

کفش مردانه آدیداس (Adidas)

لوگوی برند آدیداس

مارک هایی مانند Nike، Reebok، Champion و Adidas تغییراتی اساسی در دنیای پوشاک ورزشی ایجاد کرده اند. بدون شک آنها موجب تفاوت اساسی و بنیادینی در این عرصه شده اند. چیزی که باید به آن اقرار کنیم این است که میلیون ها ورزشکار در سراسر جهان به کفش های آدیداس اعتماد کردند.

از این گذشته، بسیاری از ورزشکاران برای رسیدن به موفقیت به این نیاز داشتند که شرایط کامل و محیط مناسبی را برای پاهای خود فراهم کنند. کفش های آدیداس این شرایط را برای ورزشکاران فراهم می کند و این نشان دهندۀ این است که این کفش ها ارزش سرمایه گذاری را دارند.

این روزها، مشابه بسیاری از مارک های دیگر، آدیداس پا را از حوزه کفش های ورزشی فراتر گذاشته است و سعی دارد تا کمی بیشتر مورد توجه عموم مردم باشد. به عنوان مثال این برند از طریق همکاری با Yeezy و Kanye West برند خود را واقعاً به سطح بالاتر رساند و به همه نشان دادند که چرا آدیداس بهترین کفش های مردانه را تهیه می کند.

کفش ورزشی آدیداس

علاوه بر این، در این مرحله آنها سعی کردند تا از مواد کلاسیکی که در تهیه کفش های ورزشی از آن استفاده می کردند، فاصله بگیرند و در عوض با پیروی از طرح ساخته شده توسط بهترین مارک های کفش چرمی جهان، به دنبال طراحی برند مخصوص خود باشند.

یک نمونه از مدل های آنها استن اسمیتز (Stan Smiths) با نام تجاری Adidas Originals می باشد. این کفش کاملاً لاستیکی، راحت و از همه مهمتر شیک است.

کفش ورزشی آدیداس -2

ریباک (Reebok)

لوگوی برند ریباک (Reebok)

این شرکت در دهۀ ۲۰۰۰ با افت قابل توجهی از نظر فروش محصولات مواجه شد، ولی این همه ماجرا نبود چرا که آنها پس از سپری کردن رکود در آن دهه، بازگشت پیروزمندانه ای به بازار رقابت داشتند.

این بازگشت طوفانی چه از نظر سبک و چه از لحاظ نوآوری، همان نقطه عطفی است که سبب شد آنها اکنون در چنین جایگاهی باشند.

این برند توجه خود را بر روی تولید پوشاک ورزشی متمرکز کرده است، همچنین سعی می کند برای همه مخاطبان خود کفش تولید کند.

علاوه بر تولید کفش های ورزشی، این شرکت به تولید زیباترین کفش های مردانه چرمی برای عموم مردم نیز پرداخته است. این کفش ها دارای سبک های عالی، رنگ آمیزی های متنوع و متناسبی هستند، این بدان معنی است که همین حالا می توانید یک جفت از این کفش های مردانه را تهیه کنید و خواهید دید که این کفش ها واقعاً ارزش سرمایه گذاری را دارند.

کفش مردانه ریباک

در آخر، علی رغم اینکه ریباک (Reebok) یک برند موفق است، ولی هنوز به جایگاه واقعی و قله های رفیعی که آدیداس و نایک به آن دست یافته اند، نرسیده است. ما آرزو می کنیم که آنها با ادامه کار و پشتکارشان به این جایگاه دست پیدا کنند.

کفش مردانه ریباک -2

فیلا (FILA)

لوگوی برند فیلا

این شرکت خود را تنها طراح مارک های کفش ورزشی مردانه می دانند، بنابراین  سعی می کند کفش هایی بسازد و تولید کند که مردم با دل گرمی و مشتاقانه آن را تهیه و از آن استفاده کنند.

کفش های مردانه فیلا (FILA) هرگز دارای کیفیت پایین، دوام پایین یا راحتی کم نیستند. نقطه قوت این برند این است که هر ساله سعی دارد کفش های خود را بهتر و بهتر کند یا به عبارتی محصولات بهتری را با ویژگی های منحصر به فرد در اختیار مشتریانش قرار دهد. این رویکردی است که فیلا (FILA)  برای پیشرفت صعودی خود در این مسیر مد نظر قرار داده است.

این برند علی رغم اینکه بیشتر کفش های ورزشی مردانه تولید می کند، اما هرگز ریشه و هدف خود را فراموش نکرده است. ممکن است که شما برای خرید کفش ورزشی به فروشگاه آنها مراجعه کنید، ولی با دیدن محصولات متفاوت سفارش خود را تغییر دهید، به طور مثال چکمه های سرپنجه فولادی یک نمونه از کفش های کار Landing Steel مردانه به شمار می روند.

کفش مردانه فیلا

به نظر می رسد تولید این نوع کفش ها تصمیی رندانه برای یک تولید کنندۀ کفش ورزشی است، اما این نشان دهندۀ نبوغ و اختراع آنها می باشد. این روشی است که فیلا (FILA) برای رقابت با رقیبان خود در پیش گرفته و سعی کرده با تولید کفش برای هر نوع پایه (طبقه اجتماعی)، تقریباً هر مردی بتواند از آنها خرید کند.

کفش مردانه فیلا -2

کفش مردانه تیمبرلند (TIMBERLAND)

لوگوی برند تایم برلند

هنگامی که به تیمبرلند (TIMBERLAND) فکر می کنید، احتمالاً به یکی از بهترین مارک های کفش چرمی دنیا فکر می کنید. این دقیقاً همان چیزی است که این برند از آغاز کار خود با این هدف پیش می رود و بهترین ها را تولید می کند.

ما با این فرضیه که این برند یک کفش برای عموم، سبکی بروز، راحت و کارآمد را ارائه می دهد، کاملاً موافقیم. همچنین این برند از موادی برای تولید کفش استفاده می کند که دارای بالاترین کیفیت هستند.

کفش مردانه تیمبرلند

تیمبرلند یکی از مارک هایی است که اگر در زندگی خود به دنبال چیزی محکم، حرفه ای و مطمئن هستید، می توانید به آن اعتماد کنید. مانند پوتین های ضد آب White Ledge Mid Waterproof Ankle Boots ،که کاملاً راحت و مطمئن هستند. سایر سبک های مشابه نیز شامل پوتین های بلند کلاسیک هستند که تیمبرلند در طی سال ها ی متمادی آنها را تولید کرده است و همین محصول معروفیت و شهرت این برند را دو چندان کرده است.

طراحی بی نظیر و بی انتهای این برند سبب شده است که کفش های آن سال ها مورد استفاده قرار بگیرند و به این صورت با ایجاد اعتماد در مشتریان خود، به فروش خود همچنان ادامه دهند.

کفش مردانه تیمبرلند

کفش مردانه کلارکس (Clarks)

لوگوی برند کلارکس

لوگوی برند کلارکس

کلارکس (Clarks) مدتهاست که نام خود را در بازار کفش کودکان مطرح کرده است. اگر والدین شما همواره در فکر این هستند که از کجا برای شما کفش مدرسه و ورزش تهیه کنند! کلارک بهترین مکان برای تهیه آنهاست.

آنها نه تنها به عنوان یک برند رشد کرده اند بلکه سعی کرده اند کفش هایی تولید کنند که به آنها اعتماد کنیم. آنها با ایجاد اعتماد و روابط عالی با مشتری، در مسیری قرار گرفته اند که خرید نکردن از آنها ممکن نیست.

کفش مردانه کلارکس -1

کلارک ها در کفش های چرمی و مخصوصاً کفش های رسمی تخصص دارند، اما این بدان معنی نیست که شما نمی توانید استایل های متفاوت تری پیدا کنید. هر کفشی با ویژگی هایی که در اولویت شماست، کلارکس آن را برای مشتریان خود تهیه کرده است.

کفش مردانه کلارکس -2

برای عزیزانی که به دنبال یک کفش مناسب برای پیاده روی هستند باید با ویژگی های آن آشنایی داشته باشند، در این قسمت چند ویژگی مناسب را در اختیارتان می گذاریم، تا خرید را برایتان آسانتر کنیم.

  • کفش پیاده روی مردانه عموماً رویه‌ای کوتاه دارد تا پاشنه پا قابلیت حرکت بیشتری در آن داشته باشد، همچنین پنجه این کفش‌ها باید قدری پهن‌ تر از کفش معمولی باشد تا به انگشتان فشار وارد نشود.
  • بهتر است رویه کفش پیاده روی از الیاف کتان باشد، این جنس به جابه‌ جایی هوا کمک می‌ کند و مانع ایجاد بیماری‌ های قارچی در ناحیه پا می‌ شود.
  • قبل از خرید کفش، ابتدا هر دو لنگه کفش را بپوشید و مقداری با آن راه بروید تا از راحتی و سبکی آن اطمینان کافی را بدست آورید.
  • اگر وزنتان زیاد است، کفی کفشتان باید بالشتک‌ های بیشتری داشته باشد تا وزن شما را به‌صورت مساوی روی زمین پخش کند، برای وزن زیاد پاشنه کفش پهن‌ تر است، این خاصیتی که دارد، باعث می شود که شما کمتر خسته شوید.
  • هنگام دویدن و پیاده روی حتماً جوراب بپوشید تا از عرق کردن و سر خوردن پا در داخل کفش جلوگیری کنید و کفش با پا کاملاً جفت‌وجور شود.
  • وزن یکی از ویژگی‌های کفش‌های ورزشی از جمله کفش پیاده روی است، کفش پیاده روی باید سبک باشد تا هنگام دویدن یا قدم زدن در آن احساس راحتی و سبکی نمایید، معمولاً وزن کفش های پیاده روی استاندارد بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم است.
  • انعطاف‌پذیری یکی دیگر از خصوصیات کفش پیاده روی مردانه است، کف کفش باید مناسب با قوس پاها باشد، اگر کفش خاصیت منعطف بودن نداشته باشد، دردهایی در ناحیه تاندون آشیل یا عضلات پشت ساق ایجاد می‌ شود.
  • در هنگام خرید کفش پیاده‌روی، حتما انحنا و فرم پاهایتان را در نظر بگیرید.
  • سایز پاها در بزرگ‌سالی هم تغییر می‌کند، لذا هر سال چند بار این تغییرات را اندازه‌گیری کنید.

چند مدل از کفش های پیاده روی مردانه

کفش ایرانی سعیدی کد UM:

کفش پیاده روی مردانه ایرانی سعیدی کد UM از جنس پارچه و پارچه مش می باشد. کفی آن طبی و قابل تعویض است و می توانید بسته به سلیقه خود کفی آن را عوض کنید. نرمی کفش و راحتی آن در کنار جنس ضخیم و خوب و شیک بودن این کفش حس خوبی به شما خواهد داد. زیره کفش طوری طراحی شده که باعث کاهش فشارهای وارده به پا می شود. نحوه بسته شدن آن با بند می باشد.

کفش نایکی مدل Air Pegasus 30X Navy 803268-004:

این کفش ها در کشور ویتنام در سال ۲۰۱۸ تولید می شود. جنس آن از پارچه مش و مواد مصنوعی بوده که جریان هوا در کفش آسان تر شود. دارای کفی کفش با قابلیت گردش هوا، قابلیت ارتجاعی، طبیعی و قابل تعویض می باشد، البته یک پد محافظ پا در آن وجود دارد و زیره کفش آجدار با قابلیت ارتجاعی، مقاوم در برابر سایش و کاهش فشارهای وارد می باشد. نحوه بستن این کفش با بند می باشد. این نمونه کفش مخصوص پیاده روی در سایز های ۴۲ تا ۴۵ جهت خرید شما ارائه شده است.

کفش مدل bk48:

کفش پیاده روی مردانه مدل bk یک محصول پر طرفدار با ویژگی های جالب که دارد، از جمله می توان به زیره کفش اشاره کرد که از مواد ava ساخته شده است‌. شما در این طراحی کفش کمترین فشار وارده روی پاها را در زمان پیاده روی احساس می کنید. همچنین رویه کفش از پارچه مشکی تولید شده است.

کفش ریباک مدل DV9368:

قیمت کفش پیاده روی مردانه ریباک مدل DV9368 به دلیل کیفیت و اصالت مقداری بالا است. زیره این کفش دارای قابلیت فوق‌العاده کاهش فشار های وارده در سطح پا و ستون فقرات را دارد پس مطمئن هستید که با آرامش یک ورزش و پیاده روی خوب خواهید داشت. شرکت تولید کفش ریباک، در این مدل از کفش پیاده روی از جنس پارچه مش و مواد مصنوعی مرغوب در رویه کفش استفاده کرده و شما با اولین بار پوشیدن آن، نرمی و خنکی و آرامش را در آن حس خواهید کرد.

#کفش #کفش_مردانه #کفش_مجلسی #کفش_پیاده روی #کفش_مناسب_برای_خرید #انواع_کفشهای_مردانه

1
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟