برند اسمارا (esmara) و لباس زنانه

01 دی 1399
برند-اسمارا

اسمارا برند آشنایی است که بر روی تعداد بیشماری از پوشاک و لباس اروپایی به چشم می خورد. این برند طیف گسترده ای از پوشاک و کفش زنانه را پوشش می دهد.

محصولات متنوع خرده فروشی لیدل

خرده فروشی لیدل در فروشگاه های زنجیره ای به عرضه محصولات متنوع اقدام کرده است، این محصولات از مواد غذایی تا پوشاک مورد نیاز خود مشتریان را پوشش می دهد.

تمام برندهایی که در زیرمجموعه لیدل قرار گرفته اند از ویژگی های منحصر به فرد و ممتازی برخوردار هستند همین امر نیز باعث محبوب شدن هر چه بیشتر برندهای تحت پوشش لیدل شده است.

رزومه ای درخشان

تمام برندهایی که در زیرمجموعه هلدینگ عظیم لیدل (lidl)  قرار دارند به دلیل عرضه محصولات اقتصادی و به صرفه در کشورهای اروپایی و همچنین آمریکا مشتریان زیادی را جذب و در نتیجه گردش مالی خود را روز به روز افزایش داده اند.

برندهایی که در سراسر جهان حرفی برای گفتن دارند به گونه ای که در میدان رقابت صنعت پوشاک پیروزمندانه سر برافراشته اند و هر روز بر شمار مشتریان آنها افزوده می شود.

رمز موفقیت برند اسمارا

برند اسمارا فعالیت خود را به شاخه خاصی از پوشاک اختصاص داده است و همین امر دلیل موفقیت اسمار را بیش از پیش نمایان می سازد. تمرکز بر روی پوشاک زنان که همه البسه مورد نیاز بانوان را در برمی گیرد از جمله دلایل فروش بالای محصولات برند اسمارا می باشد. برندی که تمام زوایای سلیقه ای خانم ها را در نظر گرفته و سپس به طراحی، تهیه و عرضه پوشاک پرداخته است.

هایدی کلوم

هایدی کلوم یکی از طراحان مشهوری است که با اسمارا همکاری می کند. البته چهره وی بیشتر به عنوان بازیگر، سوپر مدل و مانکن آلمانی شناخته شده است. وی نخستین مدل برگزیده ویکتوریا سیکرت شد که در سال ۲۰۱۱ در فهرست مدل های پر درآمد جهان، در رتبه دوم فوربس قرار گرفت. بنابراین عمده فعالیت وی مدلینگ است.

هایدی کلوم بعد از کار کردن در اروپا به عنوان یک مدل، به امریکا رفت تا موفقیت بیشتری به دست آورد. همکاری وی با فروشگاه های زنجیره ای Victorias secret (فروشگاه زنجیره ای لباس زنانه) باعث به اوج رسیدن وی شد. در حال حاضر هایدی کلوم یکی از مدل های گرانقیمت این کمپانی به شمار می رود.

در نوع خود زیباترین باشید.

همکاری هایدی کلوم با برند اسمارا باعث کسب جایگاه ویژه این برند در میان سایر برندها شده است. طراحی های منحصر به فرد این طراح مد تفاوت ها را کنار زده است به نحوی که برای خانم ها از هر قشر و طبقه اجتماعی که باشند این امکان را فراهم ساخت تا بتوانند لباس های برند اسمارا را بر تن کنند.

وی معتقد است لباس ها باید به نحوی طراحی شوند که هر خانمی را در هر شرایطی زیبا و بی نظیر جلوه دهند. طراحی های خلاقانه هایدی کلوم رویاها را به حقیقت گره زد.

دامنه گسترده محصولات برند اسمارا

از پیراهن مجلسی و شلوار تا گن و لباس زیر را می توانید از میان محصولات متنوع اسمارا انتخاب و خریداری نمایید. بنابراین اگر دنبال خرید یک محصوب باکیفیت و مرغوب هستید ما به شما اسمارا را پیشنهاد می کنیم.

محصولات این برند کاملا به صرفه و اقتصادی هستند چون از قیمت مناسب تری نسبت به محصولات مشابه خود برخوردارند.

برندی برای تمام سلیقه ها

برند اسمارا لباس راحتی، لباس خانگی، لباس ورزشی و تمامی لباس هایی که در سبد خرید خانم ها قرار می گیرد را به بازار عرضه می کند. اسمارا برای شرایط خاص هم دست به ابتکار زده است به گونه ای که با عرضه انواع لباس بارداری، لباس شنا، لباس و کفش پیاده روی به طرفداران خود این اطمینان را داده است که با خیال راحت بتوانند پوشاک مد روز را از برند اسمارا تهیه و خریداری کنند.

معرفی محصولات اسمارا

تونیک زمستانی

تونیک زمستانی اسمارا
تونیک-زمستانی- اسمارا-

تونیک های زمستانی زنانه برند اسمارا یکی از لباس های محبوب خانم ها به شمار می روند که در فصول سرد به عنوان یکی از لباس های جذاب و شیک زمستانی مورد استفاده قرار می گیرند. قابلیت ست شدن با انواع شلوار از خصوصیات بارز این لباس زمستانی می باشد.

شلوار لگ

شلوار لگ اسمارا
شلوار-لگ- اسمارا

شلوار لگ اسمارا از ویسکوز (بافت گیاهی) ساخته شده است و کاملا جذب می باشد. تنوع در طرح و رنگ و قابلیت شستشو در دمای ۴۰ درجه سانتی گراد از ویژگی های شلوار لگ اسمارا می باشد.

سرهم زنانه

سرهم-زنانه-اسمارا

جنس سرهم زنانه برند اسمارا از پلی استر می باشد. کیفیت و دوام بالا در کنار مدل های متنوع، این محصول را خاص ساخته است.

ژاکت جلوباز

ژاکت-جلو-باز-اسمارا-
ژاکت-جلوباز-اسمارا-2

بافت نازک ژاکت های جلوباز برند اسمارا از پنبه و پلی استر می باشد. این ژاکت ها فوق العاده نرم و لطیف هستند و قابلیت ست شدن با انواع تیشرت و شلوار را دارند.

دامن کوتاه

دامن-کوتاه-اسمارا-1
دامن-کوتاه-اسمارا

دامن های کوتاه برند اسمارا کاملا لطیف و دارای کمر کشی و بند دار برای تنظیم سایز هستند. جنس این دامن ها ضد حساسیت بوده و قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند.

سویشرت

سویشرت-اسمارا
سویشرت-زنانه-اسمارا-

جنس سویشرت های زنانه ضخیم برند اسمارا از پنبه و پلی استر می باشد. بافت گرم و نرم این سویشرت ها مناسب فصل سرد سال است. تنوع در طرح و رنگ، این سویشرت ها را چشمگیر و زیبا جلوه داده است.

بلوز

بلوز-طرح-دار-اسمارا
بلوز-طرح-دار-اسمارا-1
بلوز-طرح-دار-2

بلوز های طرحدار زنانه برند اسمارا در انواع رنگ و طرح دارای بافت نازک و کشش مناسب هستند. این بلوزها برای فصول پاییز و زمستان مناسب بوده و در مدل های یقه گرد، یقه هفت و آستین کوتاه و بلند موجود می باشند.

شلوار جین

شلوار-جین-اسمارا

ما برای خانم های شیک پوش و خوش سلیقه شلوار های جین برند اسمارا را پیشنهاد می کنیم. این شلوارها کاملا خوش دوخت بوده و به راحتی با تیشرت و انواع شومیز ست می شوند. همچنین از ویژگی های شلوارهای جین اسمارا می توان به جذب و راسته بودن، تنوع در طرح و رنگ و ضد حساسیت بودن این محصول اشاره کنیم.

فروشگاه پوشاک امی افتخار دارد کلکسیونی جامع از پوشاک اروپایی مجموعه لیدل را به مشتریان عرضه کند.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟