انتخاب رنگ قهوه ای مناسب برای لباس

18 اسفند 1400
brown-clothes

انتخاب رنگ قهوه ای مناسب برای لباس یکی از موضوعاتی است که اغلب در استایل های خود با آن روبه رو هستیم. قهوه ای یا براون یک رنگ امروزی محسوب می شود. و جزو رنگ هایی است که هرگز از مد خارج نشده است.

از نظر علم روانشناسی، رنگ ها می توانند بر حالات روانی ما تاثیر بگذارند بنابراین ترکیب رنگ ها در طراحی لباس بسیار مهم است. همچنین رنگ ها به عنوان القا دهنده احساسات در نظر گرفته می شوند. به عنوان مثال؛ رنگ قرمز حس خطر یا علاقه، هیجان و یا انرژی را القا می کند. رنگ سبز حس آرامش و صلح را به همراه دارد.

همچنین رنگ آبی به وسیله بسیاری از برندها برای ایجاد حس قابل اعتماد بودن به کار می رود. رنگ سبز در تجارت به طور غیرکلامی تعهد به پایداری را القا می کند. بنابراین رنگ ها بدون آنکه توانایی سخن گفتن داشته باشند، خود بیانگر احساسات، ارتباطات و انتقال پیام های مختلف هستند.

ویژگی های رنگ قهوه ای

در حال حاضر، رنگ براون به نظر می رسد بیش از هر زمانی دیگر مورد علاقه و توجه افراد است. افراد بسیاری قدرت رنگ قهوه ای را به عنوان یک رنگ کلاسیک، پیچیده، ظریف و بی انتها تصدیق نموده اند. اگر می خواهید به عنوان یک فرد که دارای شخصیت ثابت و جامد است، شناخته شوید، هیچ رنگ دیگری قابل اعتماد تر از قهوه ای نیست. هنگامی که شما به طیف رنگ در طیف قهوه ای نگاه می کنید، متوجه خواهید شد که بیش از یک نوع رنگ قهوه ای وجود دارد.

brown01

معنای قهوه ای به عنوان یک رنگ

مقدار زیادی قهوه ای در طبیعت وجود دارد. زمین، کوه ها، جنگل ها، حیوانات همه سایه های مختلف قهوه ای هستند. براون به عنوان یک رنگ جامد نشان دهنده انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان، وفاداری و امنیت است. این رنگ متعارف به جای فریبندگی یا بیش از حد متعارف بودن، بسیار راحت و با ثبات دیده می شود. رنگ قهوه ای بیانگر ویژگی هایی همچون اطمینان، صداقت، راحتی، بی طرفی، سادگی و ظرافت است.

چگونه می توان رنگ قهوه ای مناسب را برای لباس انتخاب کرد؟

brown02

یک مورد اساسی در انتخاب لباس های قهوه ای این است که باید این رنگ سبک تر یا تیره تر از رنگ پوست شما باشد. به طوری که اگر پوست بسیار کم رنگ یا پوست بسیار تاریک داشته باشید، می توانید از نظرات کارشناسان مد برای انتخاب لباس هایی با رنگ قهوه ای مشاوره بگیرید.

همچنین…

براون یک رنگ بسیار متنوع است و در سایه های مختلف موجود است. رنگ های تیره تر از قهوه ای وجود دارد که می تواند شما را فوق العاده ظریف نشان دهد. برخی از طیف های رنگی قهوه ای می تواند شما را فردی ساده نشان دهد. انتخاب صحیح رنگ قهوه ای و ست نمودن آن با سایر رنگ ها یکی از فاکتورهای خوش استایل بودن است.

براون یک رنگ گرم

brown04

براون یک رنگ گرم است و به عنوان یک سایه تیره تر از نارنجی در چرخ رنگی دیده می شود. قهوه ای یک رنگ ترکیبی است. بدین معنی که می توان آن را با مخلوط کردن رنگدانه های قرمز، زرد و سیاه به دست آورد.

جایگاه رنگ قهوه ای در چرخه رنگ

 همچنین با مخلوط کردن رنگدانه های نارنجی و سیاه و سفید ساخته می شود. اگر دقت کرده باشید متوجه می شوید که رنگ قهوه ای در یک چرخ رنگی سنتی وجود ندارد. اما در چرخ رنگ مدرن، بین قرمز و زرد به عنوان یک سایه تیره تر از نارنجی، وجود دارد. بنابراین بسته به تغییرات در ترکیب رنگ های نام برده شده، رنگ قهوه ای می تواند گرم یا سرد باشد.

طیف های متنوع رنگ قهوه ای

brownshades

سایه های گرم قهوه ای شامل قهوه ای کارامل، عسل قهوه ای، آوبرن، رول و مس می باشند. بهتر است که قهوه ای گرم را با دیگر رنگ های گرم مانند طیف های مختلف قرمز، ست کنید. همچنین قهوه ای سرد مانند خاکستری قهوه ای می تواند با رنگ های سرد مانند آبی، بنفش و غیره هماهنگ و ست شود.

شما همچنین در ست نمودن لباس ها باید به جنس پارچه لباس قهوه ای خود توجه نمایید چون جنس مخملی پارچه در رنگ قهوه ای می تواند متفاوت از جنس Organza در همان رنگ قهوه ای باشد.

رنگ قهوه ای و بهترین ترکیبات

brown06

براون همیشه رنگ مورد علاقه طراحان، مدل ها، افراد مشهور و نفوذگرایان بوده است. چون فضای مد، تبلیغات و زمینه های دکور همه با این رنگ جذاب هستند. براون یا قهوه ای رنگ مورد علاقه برای کسانی است که سبک مینیمالیسم را دوست دارند.

قهوه ای و آبی

انتخاب رنگ های مناسب برای تکمیل یا کنتراست یک رنگ می تواند نتایج شگفت انگیز را به صورت مد به ارمغان بیاورد. رنگ های مکمل قهوه ای سایه های آبی هستند.

رنگ های مکمل آن رنگ هایی هستند که بر روی چرخ رنگ مخالف هستند. سایه های مختلف آبی، از آبی روشن تا آبی تیره تر، سایه های قهوه ای را تکمیل می کنند.

brown03

سیاه و سفید با قهوه ای

سیاه و قهوه ای دو رنگ خنثی هستند. ترکیبی از این ها یک نگاه پیچیده را ارائه می دهد. قهوه ای تیره و سیاه به عنوان یک ترکیب ظریف محسوب می شود.

قهوه ای و کرم

کرم، رنگ دیگری است که در کنار قهوه ای باعث افزایش قدرت رنگ قهوه ای می شود به طوری که در مرکز توجه قرار می گیرد. رنگ کرم و براون در کنار هم می توانند یک رنگ بسیار پویا ایجاد کنند.

قهوه ای و سبز

brown07

برای ست نمودن رنگ قهوه ای با رنگ سبز نمی توانیم به همه انواع سایه ها و طیف های رنگ سبز متکی باشیم چون سایه های خاصی از رنگ سبز قابلیت ست شدن با رنگ قهوه ای را دارند. رنگ سبز ارتشی در کنار قهوه ای تیره یک استایل جذاب و گیرا به حساب می آید.

قهوه ای و خاکستری

قهوه ای و خاکستری با هم یک vibe خوب دارند.

نارنجی و قهوه ای

brown08

هنگامی که شما از یک رنگ برای جفت شدن با قهوه ای استفاده می کنید، رنگ نارنجی به احتمال زیاد در لیست شما مورد نظر شما نباشد. شاید تعجب کنید که چگونه رنگ قهوه ای و نارنجی می توانند با هم مطابقت داشته باشند در حالی که هر دو متعلق به یک گروه هستند.

 در واقع، ترکیب نارنجی و قهوه ای مانند لباس بافتنی نارنجی پوشیده شده با کت و شلوار قهوه ای یک استایل مرسوم، مدرن و شیک را به ارمغان می آورد.

رنگ های دیگر با قهوه ای

brown05

اگر زرد را با قهوه ای ست نمایید، رنگ پاپ را با سایه های خنثی قهوه ای برای شما به ارمغان می آورد. صورتی رنگ دیگری است که رنگ قهوه ای را تکمیل می کند. به عنوان مثال، ست نمودن یک کت صورتی ملایم با شلوار قهوه ای به نظر می رسد که بسیار نرم و زنانه است. قرمز رنگی است که در چرخه رنگ در همسایگی رنگ نارنجی قرار دارد. رنگ قرمز به تنهایی انرژی را به ارمغان می آورد.

ست نمودن لباس قهوه ای با طیف های متنوع قهوه ای

اگر در ست نمودن لباس های قهوه ای و طیف های آن مهارت داشته باشید و هماهنگی ایجاد نمایید می توانید استایل های مختلفی از رنگ قهوه ای داشته باشید.

ست نمودن رنگ قهوه ای با رنگ شتری

brown09

به عنوان مثال، شما می توانید شلوار قهوه ای تیره را با تاپ هایی به رنگ شتری ست کنید. اما اگر ترکیبی که به وجود می آورید ناهماهنگ باشد مطمئنا استایل شما بسیار خسته کننده و ناهماهنگ به نظر می رسد.

انتخاب پارچه های قهوه ای که دارای جنسی از بافت های مختلف هستند می تواند روش دیگری برای ست نمودن طیف های مختلف قهوه ای با همدیگر باشد.

ست نمودن لوازم جانبی و اکسسوری ها با رنگ قهوه ای

brownaccessories

برای انتخاب اکسسوری هایی با رنگ قهوه ای می توان  از یک کیف پول چرم قهوه ای شروع کرد. افراد بسیاری کیف پول چرم قهوه ای را به کیف پول دارای رنگ های خنثی ترجیح می دهند. زیرا آن قهوه ای را به عنوان یک رنگ خنثی غنی در نظر می گیرند.

بنابراین ست نمودن کمربند قهوه ای با لباس آبی رنگ، یا کمربند قهوه ای با کفش های جین و شلوار جین سیاه، روسری قهوه ای با لباس های کرم رنگ جزو استایل های پرکاربرد هستند.

#استایل هایی_با_رنگ_قهوه_ای #ست_نمودن_رنگ_قهوه_ای_ با_سایر_لباس_ها #لباس_هایی_به_رنگ_قهوه_ای

0
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟