انواع محصولات فروشگاه امی

12 فروردین 1401
انواع محصولات موجود فروشگاه امی

انواع محصولات فروشگاه امی شامل مجموعه متنوعی از پوشاک مردانه، پوشاک زنانه و بچه گانه می باشد. با این مقاله همراه باشید، در ادامه به توضیحاتی پیرامون فروشگاه امی و دامنه متنوع و باکیفیت محصولات آن می پردازیم.

قبل از اینکه به معرفی محصولات فروشگاه بزرگ پوشاک امی بپردازیم گذری کوتاه خواهیم داشت بر تاریخچه پیدایش مجموعه امی و فعالیت های آن طی چند سال اخیر.

تاریخچه مجموعه امی

فروشگاه پوشاک امی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ و با خرده فروشی پوشاک استوک اروپایی آغاز نمود. سپس در سال ۱۳۸۹ دست اندرکاران این مجموعه به فکر توسعه فعالیت ها و خدمات برآمدند. بنابراین فضای فروشگاه را به مکانی بزرگ تر انتقال دادند و بر تعداد پرسنل نیز افزودند.

همچنین در سال ۱۳۹۲ فاز جدیدی با عنوان بخش عمده فروشی راه اندازی و به مجموعه امی افزوده شد که نتیجه آن افزایش میزان پرسنل و تمرکز بیشتر بر روی اهداف شرکت بود.

انواع پوشاک استوک

انواع پوشاک مجموعه امی طیف وسیعی از انواع پوشاک و البسه مردانه، زنانه و بچگانه را به مشتریان عرضه می نماید. مدیران فروشگاه پوشاک امی همواره تلاش نموده اند تا بهترین و باکیفیت ترین محصولات استوک را به مشتریان عرضه نمایند.

انتخاب بهترین برندهای اروپایی و خرید محصولات این برندها به طور مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. این موضوع یکی از نقاط قوت مجموعه امی می باشد چون خرید بدون واسطه محصولات باعث شده تا محصولات با قیمت بسیار پایین به دست مشتریان برسد.

برندهای معتبر اروپایی

برندهایی که مجموعه امی پیرامون آنها به عرضه محصولات می پردازد شامل برند اسمارا، برند لیورجی، برند پپرتس، برند کریویت، کریویت پرو، جی بی سی، سی اند ای، کیابی، لوپیلو، پپرتس و… است. بخش عظیمی از محصولات فروشگاه پوشاک امی شامل برندهای آلمانی مجموعه هلدینگ لیدل هستند.

بنابراین مشتریان می توانند انواع محصولات فروشگاه امی را در برندهای معتبر اروپایی علی الخصوص آلمانی و فرانسوی خریداری نمایند.

برند لیورجی

محصولات هلدینگ عظیم لیدل به چند گروه دسته بندی می شود. برند لیورجی طراحی و تولید تخصصی پوشاک مردانه را برعهده دارد. این برند طیف وسیعی از انواع پوشاک و کفش مردانه را تولید می نماید.

برند اسمارا

برند اسمارا به عنوان یک برند آلمانی که در مجموعه لیدل قرار دارد؛ پوشاک مربوط به بخش زنانه را پوشش می دهد. این برند طیف گسترده ای از پوشاک و کفش زنانه را پوشش می دهد و یکی از برندهای موفق و محبوب طراحی و تولید لباس های بانوان به شمار می رود. البته رمز موفقیت برند اسمارا تمرکز بر تولید شاخه خاصی از پوشاک است.

ضمنا این برند تمام زوایای سلیقه ای خانم ها را در نظر گرفته و سپس به طراحی، تهیه و عرضه پوشاک اقدام نموده است. یکی از رموز موفقیت این برند همکاری با طراحان معروف لباس است. دست اندرکاران برند اسمارا معتقد هستند که تمام بانوان باید از لباس های باکیفیت و زیبا استفاده کنند.

بنابراین این کمپانی اقدام به تولید انواع لباس زنانه متناسب با نیازهای بانوان نموده است. لباس هایی که ضمن اینکه از استایل روز برخوردار هستند بسیار راحت و زیبا می باشند. محصولات متنوع برند اسمارا شامل شلوار و پیراهن، تیشرت، لباس خواب، تونیک، شومیز، پیراهن بارداری، دامن، جوراب شلواری، شلوارک، کلاه، دستکش، کفش، صندل و… می باشد.

برند پپرتس

برند پپرتس یک برند آلمانی است که به طور تخصصی در زمینه طراحی و تولید پوشاک بچگانه فعالیت دارد. این برند لباس های ۶ تا ۱۶ سال بچگانه را پوشش می دهد. ویژگی هایی از قبیل کیفیت بالای پارچه و عدم تغییر سایز و رنگ لباس ها را می توان یکی از دلایل موفقیت برند پپرتس در صنعت پوشاک به حساب آورد. این برند طیف وسیعی از کفش و پوشاک کودکان را پوشش داده است بنابراین والدین می توانند تمامی لباس های کودک را از این برند انتخاب و خریداری نمایند.

برند لوپیلو

اما برند لوپیلو یک برند تخصصی پوشاک بچگانه است که انواع لباس نوزادان و کودکان را طراحی و تولید می کند. همچنین این برند طیف وسیعی از محصولات بهداشتی و لوازم جانبی کودکان را به بازارهای جهانی عرضه می کند. تولید اسباب بازی و لوازم حمام کودک از جمله محصولات این برند به شمار می روند.

محصولات این برند از رده سنی ۱ماهگی تا ۱۴ سالگی را پوشش می دهد. برند لوپیلو لباس های خود را با برچسب دوخته شده لوپیلو روانه بازار می کند. محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. لباس های بچگانه این برند کاملا ضد حساسیت می باشند چون در تهیه آنها از مواد اولیه مرغوب و بهداشتی استفاده شده است.

برند کریویت و کریویت پرو

در این میان کمپانی هلدینگ لیدل برای محصولات و پوشاک ورزشی نیز برندهای کریویت و کریویت پرو را معرفی می کند. برند کریویت یکی از زیرمجموعه های هلدینگ عظیم لیدل محسوب می شود که منحصرا به تولید پوشاک ورزشی می پردازد.

البته این برند محصولات خود را در فروشگاه های اروپا به فروش می رساند. برند کریویت بر روی فروش آنلاین و فروش در فضای مجازی نیز متمرکز بوده است چون این برند برای تمامی رشته های ورزشی پوشاک تخصصی تولید و به بازارهای جهانی عرضه نموده است.

همچنین این برند محصولات ورزشی حرفه ای خود را که شامل انواع لباس دوچرخه سواری، شلوار اسکی، لباس ورزشی یوگا و … می باشد را با برند کریویت پرو به بازار عرضه نموده است.

برند اچ اند ام

برند اچ اند ام یک برند سوئدی است که انواع لباس مردانه و زنانه را بطراحی و تولید می کند. لباس های این برند از کیفیت بسیار عالی برخوردار هستند. همچنین کمپانی اچ اند ام دومین خرده فروشی بزرگ دنیا به شمار می رود. این برند توانسته است محصولات باکیفیت را با قیمت فوق العاده مناسب به مشتریان عرضه کند.

سایر برندهای مجموعه امی

در دنیای استوک برندهای بسیار زیادی وجود دارد که می توانیم به برند برشکا و زارا از زیر مجموعه های ایندیتکس و برند S.Oliver، برند بروکس، برند Okaidi فرانسه، برندهای موجود در کمپانی هلدینگ آلدی آلمان و مجموعه برندهای فامیلی آلمان اشاره کنیم.

فروشگاه های اینترنتی مجموعه امی

مشتریان و کاربران عزیز از طرق مختلف می توانند به محصولات مجموعه امی دسترسی داشته باشند. این مجموعه با راه اندازی وبسایت emistock.com و راه اندازی چندین فروشگاه اینستاگرامی از جمله emi.stock2 (خرده فروشی پوشاک استوک) و emi.omde (عمده فروشی پوشاک استوک) و ایجاد کانال های تلگرامی از جمله emi_clothing_store و emico_product این امکان را فراهم آورده است تا مشتریان بتوانند از محصولات بازدید نموده و اقدام به خرید نمایند.

ضرورت وجود فروشگاه های اینترنتی

با شیوع کرونا در سراسر جهان ضرورت وجود فروشگاه های اینترنتی بیشتر از گذشته خود را نشان داد. خرید اینترنتی لباس نیز در دسته بندی خریدهای اینترنتی و اینستاگرامی قرار می گیرد. در مجموعه امی خرید اینترنتی پوشاک مهیا می باشد. مشتریان می توانند در شرایط کنونی کرونا نیز که ممکن است امکان سفر فراهم نباشد وسایل مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

با ما همراه باشید در ادامه مقاله به معرفی تعدادی از محصولات فروشگاه بزرگ پوشاک امی می پردازیم.

محصولات متنوع و باکیفیت فروشگاه امی

لباس استوک مردانه، زنانه و بچگانه

محصولات فروشگاه بزرگ امی مجموعه ای فوق العاده متنوع و بی نظیر از انواع لباس مردانه، زنانه و بچگانه و لباس و کفش ورزشی را پوشش می دهد. به طور مثال در این فروشگاه مدل های متنوع تیشرت و پولوشرت، تولوم و رامپر زنانه،کفش و صندل مردانه و زنانه، بافت بلند و کوتاه زمستانی و پاییزی زنانه، بلوز مردانه، دامن کوتاه و بلند زنانه، تونیک و سارافون، شلوار پارچه ای، کتان و جین مردانه و زنانه، کاپشن مردانه، زنانه و بچگانه، مایو زنانه و بچگانه، کت مردانه و زنانه و کلاه بچگانه موجود می باشد.

لباس های ورزشی

همچنین انواع دستکش زمستانی زنانه و بچگانه و دستکش های مخصوص دوچرخه سواری، لگ کوتاه ورزشی مردانه و زنانه، شلوارک دوچرخه سواری، شلوار راحتی بچگانه، ژاکت، شلوارک مردانه، شلوار اسکی مردانه و بچگانه، ژیله و… جزو محصولات باکیفیت فروشگاه امی هستند.

مدل های متنوع کفش، صندل و پاپوش

کفش های عروسکی شیک، سبک و راحت، صندل هایی در رنگ ها و طرح های متنوع، کفش های سبک و راحت پیاده روی، کفش های کتان، انواع پاپوش بچگانه و دمپایی های مناسب باغبانی جزو محصولات باکیفیت فروشگاه امی هستند.

لوازم جانبی

فروشگاه امی علاوه بر اینکه به عنوان تأمین کننده پوشاک استوک اورجینال و اصل اروپایی فعالیت دارد بخشی از لوازم جانبی استوک اروپایی را عرضه و به فروش می رساند. لوازم جانبی شامل انواع رو تختی، کاور تشک، کاور لحاف، کاور کوسن، پرده آشپزخانه، آویزهای حمام و سرویس بهداشتی می باشد.

برند مرادیسو

برند مرادیسو یکی از برندهای باکیفیت اروپایی است که مجموعه ای متنوع و زیبا از انواع رومیزی، رو تختی، رو تشکی، رو بالشی، محافظ تشک، پتو و کاور کوسن را تولید می نماید. فروشگاه امی این محصولات را در فروشگاه های اینترنتی درج نموده است تا مشتریان بتوانند در صورت تمایل اقدام به خرید نمایند.

برند میوماری

برند میوماری نیز در زمینه تولید و عرضه انواع حوله و وسایل بهداشتی فعالیت دارد. امروزه حوله های تن پوش مردانه و زنانه، حوله های پالتویی و انواع حوله دستی برند میوماری به بسیاری از کشورها صادر می شوند. محصولات این برند در فهرست محصولات فروشگاه امی قرار دارند. مشتریان می توانند از طریق وبسایت امی و سایر کانال های تلگرام و پیج های اینستاگرام امی به محصولات مختلف این برند برای خرید دسترسی داشته باشند.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟