انواع کفش بهاری و تابستانه زنانه

27 فروردین 1401
انواع کفش بهاری تابستانی زنانه

انواع کفش بهاری و تابستانه زنانه به عنوان یک اکسسوری در استایل های متنوع بانوان از محبوبیت فراوانی برخوردار است. برای خرید یک کفش شیک و زیبا و البته باکیفیت با این مقاله همراه باشید.

قلب دوم انسان

کفش را می توان محافظ و پوشاکی برای پا در نظر گرفت. کفش برای محافظت و راحتی پای انسان طراحی شده است. البته امروزه کفش علاوه بر راحتی و محافظت از پا به عنوان یک وسیله تزئینی در استایل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین طراحی کفش در طول زمان و بسته به فرهنگ هر منطقه بسیار متفاوت می باشد.

اگر می خواهید استایل شما شیک به نظر برسد، نقش کفش را نادیده نگیرید. البته توجه داشته باشید که در انتخاب و خرید کفش فقط ظاهر و شکل کفش مهم نیست بلکه راحت بودن کفش برای پا بسیار مهم تر است. نقش پا در سلامت بدن به حدی است که از آن به عنوان قلب دوم انسان نام برده می شود. کفش نامناسب در طولانی مدت می تواند آسیب های جبران ناپذیری به پاها و ستون فقرات وارد نماید.

فروشگاه های اینترنتی کفش

برای خرید یک کفش مناسب برای فصل بهار و تابستان می توانید به فروشگاه های اینترنتی موجود در فضای مجازی سر بزنید. مطمئنا با مدل های متنوع و جذابی روبه رو خواهید شد. ضمنا هر بانوی خوش سلیقه با دیدن مدل های جذاب و زیبای بهاری و تابستانی کفش، مطمئنا تمایل به خرید پیدا می کند. تا جایی که دوست دارد از مدل های متنوع کفش در استایل های مختلف خود استفاده نماید.

سلامت پا

در فصل بهار و تابستان تمایل به پیاده روی، گردش و تفریح افزایش پیدا می کند و بانوان برای اینکه از سپری کردن روز خود لذت ببرند باید از کفش های مناسب استفاده کنند. کفش باید متناسب با سایز پا باشد تا باعث جلوگیری از آسیب پا و عضلات درگیرشونده همچون کمر در حین پیاده روی شود. برای اینکه از سلامت پا محافظت نمایید، خرید کفش های مناسب برای موقعیت های مختلف توصیه می شود. در حال حاضر برندهای مطرح در سطح جهان، طیف گسترده ای از کفش های زنانه را به بازار کفش عرضه نموده اند.

انواع کفش زنانه

بانوان خوش استایل و خوش سلیقه در موقعیت های مختلف از کفش های مختلف استفاده می کنند. البته برخی از کفش ها کاربردی تر هستند و می توانید از آنها در موقعیت های مختلف استفاده کنید اما برخی دیگر فقط برای موقعیت های خاص مناسب هستند.

کفش پاشنه تخت

بانوان و دختران جوان از کفش های پاشنه تخت در استایل های خیابانی، روزانه، محل کار و موقعیت های غیررسمی استفاده می کنند.

کفش هایی با پاشنه مکعبی

اگر می خواهید وزن بدن روی پا به درستی توزیع شود، کفش های پاشنه مکعبی یک انتخاب عالی به شمار می روند. این کفش ها ضمن اینکه بسیار بادوام هستند از استایل شیک و زیبایی نیز برخوردار می باشند.

کفش لوفر

کفش های لوفر اغلب با استایل وینتج ست می شوند. رنگ های تیره کفش های لوفر از محبوبیت بیشتری نسبت به رنگ های روشن برخوردار هستند. از این مدل کفش در موقعیت های کاری، اداری، استایل های خیابانی و استایل روزمره استفاده می شود.

کفش پاشنه بلند بندی

امروزه مدل های متنوعی از کفش های پاشنه بلند زنانه در بازار کفش موجود است. کفش های پاشنه بلند پر زرق و برق اغلب در موقعیت های غیررسمی و مجالس و میهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. البته کفش های مجلسی جزو کفش های خاص و منحصربه فرد به شمار می روند. این نوع از کفش ها بیشتر با لباس های رسمی پوشیده می شوند. در حال حاضر انواع کفش های مجلسی وجود دارند اما اگر بخواهید که کفشی راحت و با دوام داشته باشید حتما کفش های اورجینال را خریداری کنید که طول عمر بالایی هم دارند.

صندل

صندل یکی از کفش های محبوب و کاربردی فصل بهار و تابستان محسوب می شود. صندل ها به آسانی با انواع شلوار جین و دامن های کوتاه و بلند ست می شوند. امروزه استایل بوهو یکی از استایل های محبوب و دوست داشتنی است، صندل یکی از آیتم های اصلی این نوع استایل محسوب می شود.

فروشگاه بزرگ پوشاک امی

حوزه فعالیت مجتمع بزرگ امی فروش لباس و پوشاک است به همین خاطر موجودی کفش های این مجموعه از برندهایی تأمین می شود که به صورت مستقیم وارد می کند. در این مجموعه می توانید کفش هایی از برند های لوپیلو، لیورجی و کریویت را مشاهده نمایید که همگی متعلق به هلدینگ لیدل آلمان هستند.

کفش استوک زنانه

کفش ها جزو اقلامی هستند که به عنوان استوک به فروش می رسند. انواع کفش های مردانه، زنانه و بچه گانه در این مجموعه موجود است. دسته بندی کفش های استوک به انواع مجلسی، صندل، ورزشی و راحتی تقسیم می شوند. در هنگام خرید کفش به مواردی همچون راحتی پاشنه پا، عرض مناسب کفش، طول مناسب کفش، انعطاف پذیر بودن و قابلیت تنفس پذیری توجه نمایید.

همچنین زیره بخش بیرونی کفش است که با سطح زمین در تماس است. یکی از قسمت های مهمی که باید هنگام خرید کفش به آن توجه کرد، زیره کفش است. زیره از آسیب رسیدن به پاها جلوگیری می کند و در عین حال سبب دوام بیشتر کفش می شود.

کفش کتان زنانه برند اسمارا

برند اسمارا یک برند تخصصی پوشاک زنانه است که مجموعه متنوعی از انواع لباس، کفش و اکسسوری زنانه را طراحی و تولید می نماید. یکی از کفش های باکیفیت برند اسمارا؛ کفش کتان زنانه است که دارای رویه ای از جنس کتان است و بسیار خنک و راحت می باشد.

همچنین این کفش دارای قابلیت تنفسی است که سبب تبادل هوا بین محیط داخلی و بیرونی می شود و پا را خنک نگه می دارد و از تعریق و بوی بد پا جلوگیری می کند. زیره این نوع کفش بسیار محکم و با دوام است چون ساختار کنفی دارد و همین امر سبب راحتی در استفاده از آن شده است.

بنابراین این مدل کفش برای استفاده های مداوم بسیار مناسب است زیرا آسیب پذیری بسیار کمی دارد. شکل ظاهری این محصول بسیار شیک و جذاب است.

کفش کنف زنانه برند اسمارا

کفش های زنانه برند اسمارا دارای طرح های شیک و جذاب هستند. کفش کنف کاملا تنفس پذیر است و از تعریق و بوی بد پا جلوگیری می کند. همچنین این کفش در مقابل سایش بسیار مقاوم است به طوری که در صورت استفاده مداوم و روزانه پا را اذیت نمی کند.

کفش کنف چیست؟ کفش های معمولی با زیره دوخته شده صاف، که گاهی اوقات پاشنه بلند نیز هستند. این مدل کفش ها اغلب دارای رویه ساخته شده از پارچه نخی و زیره انعطاف پذیر از رشته های کنفی هستند.

صندل زنانه برند اسمارا

یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار برند اسمار؛ صندل های تابستانی هستند. با پوشیدن این صندل ها در هنگاه راه رفتن احساس راحتی می کنید.

کفش زنانه برند فوت فلکس

کفش زنانه برند فوت فلکس یکی از محصولات باکیفیت فروشگاه پوشاک امی است. این مدل کفش زنانه بافت بسیار سبک و راحتی دارد. رویه کفش از پارچه و الیاف مصنوعی ساخته شده است و لایه داخلی آن از چرم طبیعی و مواد لاتکس می باشد.

زیره کفش برند فوت فلکس از TPR ساخته شده است. بنابراین این محصول بسیار انعطاف پذیر و نرم می باشد و ضمنا بسیار مقاوم و بادوام است. این محصول قابلیت شستشو دارد. همچنین بافت کفش تنفس پذیری بالایی دارد بنابراین از تعریق پا جلوگیری می کنند و سبب تبادل هوا بین داخل و بیرون کفش می شود.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟