عمده اچ اند ام (H&M) ؛ فروش عمده محصولات اچ اند ام

10 خرداد 1399
دامن-بلند-اچ-اند-ام

در این مقاله با فروش عمده محصولات اچ اند ام آشنا شوید. خرید عمده محصولات اچ اند ام (H&M) از فروشگاه پوشاک استوک امی می تواند یکی از گزینه های عالی برای خرده فروشان پوشاکی باشد. به خصوص برای افرادی که مایل به فروش محصولات اچ اند ام (H&M) هستند.

محصولات اچ اند ام دارای تنوع زیادی هستند. این برند معروف محصولات خود را در دسته بندی های متنوعی عرضه کرده است. به طوریکه برای هر طیف جنسی و سنی، دارای محصولات خاص خود هستند. دسته بندی های اچ اند ام شامل انواع لباس های مردانه، زنانه و بچه گانه است. این برند برای هر مقطع سنی، انواع سایزهای گوناگون تولیدات خود را عرضه می کند.

در این مقاله سعی می کنیم برخی از محصولات اچ اند ام که در پک های این برند به صورت عمده به فروش می رسد را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم.

برند اچ اند ام فروش عمده

یکی از برندهایی که در بین انواع لباس و پوشاک استوک برای فروش در مجموعه ی امی وجود دارد، محصولات برند H&M هستند. این برند سوئدی را می توان یکی از برندهای پیشرو در زمینه ی کالای کیفیت مناسب برای قشر متوسط جامعه در نظر گرفت. این برند دارای سابقه ی کاری زیادی است.

البته در هنگام خرید محصولات برند H&M به این نکته دقت داشته باشید که لباس های خریداری شده برای چه منطقه ای تولید شده اند. در واقع این مدل هلدینگ های لباس بسته به موقعیت جغرافیایی خاص کالای متنوعی را تولید می کنند که با کیفیت ترین آن ها لباس هایی هستند که برای ایالات متحده و همچنین مدل هایی هستند که برای کشورهای اروپایی تولید می شوند.

نمونه های فیک

نمونه های فیک و تقلبی هم در بازار وچود دارد که لوگوی برند اچ اند ام بر روی آن ها وجود دارد. در واقع برخی از مدل هایی که به صورت عمده به مشتریان داده می شود کارهای تولیدی بنگلادشی بی کیفیت هستند که در هنگام تولید دقت زیادی به دوخت و سایزبندی آن نمی شود.

به همین خاطر اگر نمونه کاری را دیدید که قیمت آن با محصولات مشابه تفاوت قیمت عجیبی داشت حتما بیشتر دقت کنید تا جنس بی کیفیت را خریداری نکنید. توجه به این نکات در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت است.

دامن زنانه اچ اند ام:

این دامن زنانه درسایزبندی های مختلف در پک های میکس دسته بندی شده اند بطوریکه هر پک میکس دارای ۱۲ عدد کالا است. این دامن زنانه اچ اند ام (H&M) را می توانید به صورت عمده از طریق این پیج در اینستاگرام ما تهیه کنید.

دامن زنانه اچ اند ام

آستین دار زنانه طرح دار:

این آستین دار زنانه در سایزهای XS الی  Xl2  در هر پک موجود می باشد. اگر مایل به تهیه این آستین دار طرح دار اچ اند ام به صورت عمده هستید می توانید از طریق این پیج اینستاگرام سفارش خود را ثبت کنید.

آستین دار زنانه اچ اند ام

شورت ورزشی شنا زنانه اچ اند ام (H&M):

این محصول در سایزهای ۳۴ الی ۴۲ در بسته های ۲۰ عددی (تیکه) موجود می باشد. شورتهای ورزشی زنانه اچ اند ام دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ می باشند. برای ثبت سفارش شورت وزشی شنا زنانه اچ اند ام به صورت عمده با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

شورت ورزشی زنانه اچ اند ام

دامن بلند زنانه اچ اند ام (H&M):

دامن بلند زنانه اچ اند ام(H&M) در پک های ۱۲ عددی تهیه شده است. دارای سایزبندی ۳۴ الی ۴۰ می باشد. برای تهیه این محصول اچ اند ام به صورت عمده می توانید به این کانال اینستاگرام مراجعه فرمایید.

دامن-بلند-اچ-اند-ام
دامن-بلند-اچ-اند-ام

این نمونه ها در واقع قسمتی از محصولات برند اچ اند ام بودند که خدمت شما معرفی شدند. البته نمونه کارهای دیگری هم وجود دارد که در آینده خدمت شما معرفی خواهند شد. البته ناگفته نماند که مجتمع بزرگ امی بیشتر بر روی فروش محصولات هلدینگ لیدل تمرکز دارد و برندهای دیگر را کمتر در دایره ی محصولات خود قرار می دهد.

به عنوان مثال یکی دیگر از برندهایی که می توان در این مجموعه پیدا کرد، محصولات برند سی اند ای است. محصولات این برند دارای کیفیتی به مراتب بالاتر از برندهای اچ اند ام و محصولات هلدینگ لیدل است. برند شوسیا هم یکی دیگر از برندهایی است که مجتمع پوشاک امی به مجموعه ی خود به عنوان برندی جدید اضافه کرده است.

1
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟