بافت مردانه + نکات بسیار مهم در مورد بافت ها

24 مهر 1400
بافت مردانه

در میان لباس های مردانه ای که در فصل سرد پوشیدن آن ها رونق پیدا می کند می توان به بافت مردانه اشاره کرد. بافتی که می تواند بسیار شیک باشد. پس حتما در انتخاب این مدل از لباس دقت کنید. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی انواع بافت، مدل های متنوع، نحوه ی خرید عمده ی آن اشاره کنیم.

بافت های مردانه یکی از همراهان هوای سرد به حساب می آید. دوستی که خودش سرما می خورد تا ما را گرم نگه دارد. رفیقی که می تواند یکی از عوامل خوشتیپی ما در جمع های دوستانه یا مهمانی های رسمی باشد. پس می توان با انتخاب دقیق آن کمک بسیاری در قبال شیک پوشی خودمان انجام دهیم.

طرح

بافت های مردانه تنوع بسیار بالایی دارند، هر کدام از آن ها می تواند برای سلیقه های متنوع و البته شخصیت های متفاوتی کاریرد داشته باشد. به عنوان مثال طرح های ساده، راه راه، طرح آران، آرگیل ( که خودم واقعا دوستش دارم) و انواع مدل های دیگر که در ادامه برخی از آن ها را معرفی می کنیم.

راه راه
مدل راه راه
مدل راه راه

طرح های راه راه انواع مختلفی دارند. راه راه های درشت و باریک و همچنین افقی و عمودی از این دسته هستند. یکی از پیشنهادهایی که همیشه به افرادی که اندام درشتی دارند و می خواهند لاغرتر به نظر برسند مدل راه راه های عمودی هستند. البته اندازه ی راه راه ها هم در این مسئله تاثیر دارند. شما می توانید با توجه به استایل خودتان و مدل دلخواه خودتان را انتخاب کنید.

راه راه های افق هم زیبایی خاصر دارند به خصوص مدل هایی که راه راه آن درشت است. چرا که راه راه های ریز ممکن است چشم مخاطب شما را اذیت کند به خصوص اگر رنگ آن روشن باشد و مخاطب شما فردی باشد که مثل من آستیگمات داشته باشد.

طرح آران

طرح آران (Aran) یکی از مدل های بسیار شیک است. خطوط لوزی برجسته که زیبایی منحصر به فردی به استایل شما می دهد. طرح هایی که هم مدل لوزی درشت دارد و هم لوزی های کوچک. در برخی از مدل ها این طرح در سراسر بافت مردانه وجود دارد و در برخی دیگرفقط قسمتی از آن بافت این طرح را دارد.

طرح آران (Aran)
طرح آران (Aran)
طرح آرگیل

طرح آرگیل (Argyle) یکی از طرح هایی است که خودم به شخصه آن را بسیار دوست دارم. طرح های لوزی شکلی که در سراسر بافت مردانه وجود دارد و به نوعی زمینه ی اصلی آن به حساب می آید. این طرح مدل های متنوعی دارد، برخی از این طرح ها بزرگ هستند و برخی دیگر کوچک. در برخی از مدل ها هر ستون از شکل های لوزی یک رنگ هستند و در برخی دیگر به صورت متناوبی قرار گذاشته شده اند.

نحوه ی بسته شدن

اگر بخواهیم مدل های متنوع بافت مردانه را با توجه به نحوه ی بسته شدن آن دسته بندی کنیم می توانیم به مدل های زیپ دار و دکمه دار اشاره کنیم.

مدل های زیپ دار خودشان به دودسته ی تمام زیپ و نیم زیپ دسته بندی می شوند. این مدل ها بسیار شیک هستند و می توانند گزینه ی بسیار مناسبی برای اوایل پاییز باشند. جلوه ی خوش استایلی که می تواند در هر جایی شما را تک نشان دهد.

مدل دکمه دار و زیپ دار
مدل دکمه دار و زیپ دار

مدل های دکمه دار هم به دو دسته ی تمام دکمه و نیم دکمه تقسیم بندی می شوند. در برخی از مدل های بافت مردانه دکمه ها فقط جنبه ی تزئینی دارند و باز و بسته نمی شوند. این مدل ها هم یکی از گزینه های مناسب برای پاییز و بهار هستند که اگر در مورد نحوه ی ست کردن آن ها با دیگر لباس ها تحقیقی مختصر انجام دهید می توانید در شیک پوشی خودتان قدم های بسیار موثری بردارید.

انواع یقه

در مورد یقه های بافت مردانه هم می توانیم بگوییم که این قسمت از بافت از تعیین کننده ترین موارد استایل شما هستند. در واقع شما با توجه به یقه ها انتخاب می کنید که آیا زیر آن چه لباسی بپوشید.

انواع یقه
انواع یقه

به عنوان مثال اگر شما مدلی از بافت یقه اسکی را بپوشید لازم نیست زیاد در مورد پیراهن زیر آن فکر کنید چون به هر حال چیزی در زیر آن مشخص نیست. اما اگر مدل های یقه هفت و یقه گرد را انتخاب می کنید باید به این نکته توجه کنید که این مدل ها نمونه هایی هستند که می توان با انتخاب یک پیراهن مناسب و ست کردن درست آن استایل خودتان را بیش از پیش شیک تر کنید.

ضخامت

یکی از نکته های مهم دیگر توجه به ضخامت بافت ها است. بافت ها معمولا مدل های نازک و ضخیم دارند که در هر دو مدل آن می توان تمامی نکات بالا را پیدا کرد.

بافت های نازک معمولا برای اوایل بهار و پاییز مورد استفاده قرار می گیرند و حتی در آب و هوای سردتر می تواند به عنوان لایه ی زیرین در زیر مدل های ضخیم پوشید. مدل های درشت بیشتر برای زمانی که هوا واقعا سوزناک است بسیار کاربردی است.

ژاکت ها معمولا بدون کلاه هستند اما در برخی از طرح ها کلاه هم به آن اضافه کرده اند که خودش جذبه ی فوق العاده ای به این مدل لباس می بخشد. در واقع می توان از آن ها به عنوان نوعی کت و روپوش استفاده کرد.

بافت ضخیم و نازک
بافت ضخیم و نازک

خرید عمده

بافت مردانه در عمده فروشی استوک به دو صورت کیلویی و عددی انجام می گیرد. در هنگام خرید بافت باید به این مسئله دقت کرد که آیا خرید آن محصول به صورت کیلویی مقرون به صرفه است یا به صورت عددی، چرا که در برخی موارد وزن بافت ها بسیار سنگین است و ممکن است قیمت آن در پک های میکس ارزان تر از حالت پک مختص بافت باشد.

در حالت عددی هم زمانی خرید عمده ی بافت مردانه مقرون به صرفه است که بتوان آن را به صورت انتخابی تهیه کرد، در این حالت است که فرد سود حاصل از فروش محصول را در نظر می گیرد و با توجه به آن خرید عمده ی خودش را انجام می دهد.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات موجود در آن برای شما مفید بوده باشد.

با آرزوی سلامتی و سربلندی روز افزون شما

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟