با گوگل لباس بخرید!!! ترفندهای خرید از گوگل

24 آبان 1400
با-گوگل-لباس-بخرید!

امروزه برای یافتن بسیاری از سوالات خود می توانیم با یک جستجوی ساده در اینترنت به دنیایی از اطلاعات دسترسی پیدا کنیم. اطلاعاتی که ممکن است در زمان های پیش از این باید مدت های زیادی را به دنبال پاسخ آن می گشتیم. یکی از مهم ترین مکان ها برای جستجو که البته پر استفاده ترین موتورهای جستجو به شمار می رود گوگل است. در واقع امروزه از کوچکترین وسایل تا خرید محصولات بسیار بزرگ را می توانند در این فضا و از طریق گوگل انجام داد. خرید پوشاک از طریق گوگل هم یکی از کاربردها ی تنوع آن به حساب می آید. پیشتر باید برای پیدا کردن یک جنس خوب از برندی خاص مدتی را برای تحقیق و سپس پیدا کردن محل فروش آن سپری می کردیم اما الان با یک کلیک در گوگل می توانیم آن را پیدا کنیم.

اگر به چند دهه ی قبل برگردیم متوجه تفاوت زیاد در دسترسی افراد به یکدیگر می شویم. در واقع این مسئله که بتوانیم فردی را به صورت زنده در آن طرف این سیاره خاکی مشاهده کنیم به غیر از تلویزیون برای مان بسیار عجیب و دور از ذهن به نظر می رسید. اما الان چنین چیزی یک کار بسیار ساده و پیش پا افتاده محسوب می شود. یعنی اینکه اگر در دور افتاده ترین مناطق هم باشیم باز با داشتن یک گوشی و اینترنت می توانیم تصاویری زنده را دریافت و ارسال کنیم.

جستجوی صحیح

نکته ی مهمی که اینجا وجود دارد نحوه ی استفاده از موتورهای جستجو است. منظور این است که ما بتوانیم در کمترین زمان ممکن بهترین جواب را از این موتورها دریافت کنیم. در واقع باید نحوه ی استفاده از آن را به درستی بدانیم، چرا که این وسیله هم مانند همه ی وسایل دیگر دارای دستورالعمل هایی است که با دانستن آن ها می توانیم با راحتی هر چه بیشتر موضوع مورد نظر را پیدا کنیم.

موتور جستجوگر گوگل در حال حاضر قوی ترین موتور جستجوگر در میان دیگر موتورها به حساب می آید. این موتور جستجوگر می تواند در کسری از ثانیه اطلاعات بسیاری را به سرعت پردازش کند و آن را در اختیار کاربر بگذارد. البته در حال حاضر گوگل پر کاربردترین موتور جستجوگر است.

خرید از گوگل

خرید از گوگل
خرید از گوگل

یکی از کاربردهایی که در چند سال اخیر بسیار رواج پیدا کرده است خرید و فروش محصولات از طریق گوگل است. افراد معمولا برای خرید محصول مورد نظر خودشان کلمه یا کلمات مورد نظر خوشان را تایپ می کنند و سریع به دنیایی از فروشگاه ها، سایت ها، پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی دسترسی پیدا خواهند کرد.

خرید از گوگل امروزه بسیار متداول است. در واقع روزانه تعداد بسیار زیادی از خرید و فروش از طریق گوگل انجام می شود که مقدار آن به طرز باور نکردنی زیاد است. اما همان طور که اشاره شد بسیاری از ترفند ها هستند که می توانند به فرد برای پیدا کردن راحت تر آن چیزی که مورد نظرشان است کمک کنند. در این مقاله می خواهیم به این ترفندها اشاره کنیم.

جستجو در گوگل

برای جستجو در گوگل ابتدا سعی کنید زیاد پیچیده به موضوع نگاه نکنید. به عنوان مثال برای فهمیدن دقیق مفهوم پوشاک استوک می توانید این عبارت را جستجو کنید. پوشاک استوک چیست و بعد از آن سریع به صفحه ی مورد نظرتان هدایت می شوید. همچنین اگر در شرایطی نیستید که بتوانید تایپ کنید، می توانید به صورت صوتی در قسمت OK Google عبارت مورد نظر خودتان را جستجو کنید.

برای یک جستجوی دقیق سعی کنید به درستی عبارت مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای جستجو در مورد کفش به جای جستجوی کفش خوب از کجا بخرم از عبارت خرید کفش استفاده کنید که معمولا در بین مقالات و محصولات مربوط به حوزه ی کفش و پوشاک دیده می شود.

در هنگام جستجو در گوگل زیاد نگران اشتباه و غلط املایی نباشید، حتی اگر صفحه کلید رایانه ی شما بر روی حالت فارسی هم باشد و شما بخواهید انگلیسی تایپ کنید باز موتورهای جستجوی گوگل در این حد قوی هستند که آن را تشخیص دهند، پس این موضوع هم چندان مهم نیست. اما ما می خواهیم نکاتی را به عنوان ترفند به شما یاد بدهیم که خیلی سریع تر از دیگران به نتایج مورد نظرتان در گوگل دسترسی پیدا کنید. ترفندهایی که در بعضی موارد می توانند برای بسیاری از کارهای شما کاربردی باشند. البته ما در این مقاله با دید یک خریدار لباس و پوشاک به موضوع نگاه می کنیم و شما می توانید آن را در بقیه ی موارد مورد نیاز خودتان نیز به کار ببرید.

ترفندهای خرید از گوگل

خرید از گوگل
ترفندهای-خرید-از-گوگل

حتما برای شما هم این موضوع پیش آمده است که یک عبارت را در در گوگل جستجو کرده اید اما نتوانسته اید به جواب درستی برسید. در واقع این موضوع خیلی از وقت ها باعث کلافگی فرد می شود. اما آیا چرا در این گونه زمان ها نمی توانیم جواب و یا محصول مورد نظر خودمان را به راحتی پیدا کنیم؟ آیا مگر با زدن چند دکمه نمی توان به آن همه اطلاعات دسترسی پیدا کرد؟

در جواب این سوال ها باید بگوییم که جستجو در اینترنت و همچنین گوگل هم شرایطی دارد که با رعایت کردن آن ها می توان بیش از پیش به جواب های دقیق تری رسید. شرایطی که آن ها را با عنوان ترفندهای جستجو در گوگل می شناسیم.

جستجوی دقیق تر در با قرار دادن عبارت در بین “…”

اگر در گوگل چند واژه را به دنبال هم بنویسید گوگل به صورت نامنظم آن ها را در نظر می گیرد. یعنی شما ممکن است با نتایج بسیار زیادی روبرو شود که هیچ ارتباطی با آن چه که می خواهید نداشته باشد. اگر شما عبارت مورد نظر خود را در میان این علامت قرار دهید که به انگلیسی به آن quotation mark می گویند که همان نقل قول است دقیقا با نتایجی مواجه می شوید که با همان ترتیبی است که شما نوشته اید. یعنی اگر شما عبارت “هلدینگ لیدل” را جستجو کنید با همان نتایجی روبرو می شوید که این عبارت را به ترتیب آورده است.

استفاده از – برای فیلتر کلمات در گوگل

ستفاده-از-–-برای-فیلتر-کلمات-در-گوگل
ستفاده-از-–-برای-فیلتر-کلمات-در-گوگل

اگر شما به دنبال لباس خاصی هستید و به برخی از کلمات که ممکن است همراه آن بیایید نیاز ندارید می توانید یک علامت ( – ) در جلوی آن بیاورید که این عبارت را فیلتر کند به عنوان مثال شما می خواهید کاپشن های کوتاه را در گوگل جستجو کنید می توانید عبارت ( “کاپشن مردانه” -بلند ) را جستجو کنید که در این صورت کاپشن های بلند از موضوع مورد جستجوی شما حذف می شود.

جستجوی عبارتی در یک سایت خاص با استفاده از نام سایت:

اگر بخواهید پوشاک مورد نظر خودتان را در سایت خاصی پیدا کنید می توانید نام سایت مورد نظرتان را بنویسید و بعد از آن علامت دو نقطه سر هم را بیاورید : و سپس آن عبارت را در قسمت جستجو بیاورید در این حالت جستجو فقط در سایت مورد نظر شما انجام می پذیرد. به عنوان مثال اگر عبارت emistock.com”خرید لباس” را در گوگل جستجو کنید فقط به موارد موجود در این سایت دسترسی پیدا می کنید.

استفاده از @ در گوگل برای پیدا کردن شبکه های مجازی مورد برند و فروشگاه مورد نظر

اگر بخواهید آدرس شبکه ی اجتماعی برند یا فروشگاه مورد نظر خودتان را پیدا کنید می توانید شبکه ی اجتماعی مورد نظرتان را بنویسید و بعد از آن از علامت @ استفاده کنید. برای مثال اگر شما می خواهید پیج اینستاگرامی مجموعه ی بزرگ امی را در این شبکه ی اجتماعی پیدا کنید می توانید با جستجوی عبارت instagram @emi.stock این کار را انجام دهید.

ایجاد محدودیت زمانی با استفاده از سال..سال در جستجوی گوگل

اگر در هنگام جستجو در گوگل می خواهید به مطالب یا نتایجی مربوط به بازه ی زمانی خاصی استفاده کنید می توانید از ( سال..سال ) استفاده کنید. در این حالت عبارت مورد نظر شما را در آن بازه ی زمانی مورد نظر نشان خواهد داد. البته این کار را می توان در قسمت تنظیمات هم انجام داد اما اگر بخواهیم سریعتر به این امکان دسترسی پیدا کنیم روش دو نقطه راحت تر و سریع تر است. البته این برای استفاده در حالت انگلیسی آن واژه است.

کاربردهای دیگر جستجوگر گوگل

کاربردهای-دیگر-جستجوگر-گوگل
کاربردهای-دیگر-جستجوگر-گوگل

البته این تنها برخی از قابلیت های استفاده از موتور جستجوگر گوگل است که در این مقاله به آن اشاره کردیم. به دلیل این که هدف در این مقاله یادگیری نحوه ی جستجو در قسمت پوشاک و لباس برای انواع خرید و پیدا کردن فروشگاه های معتبر در شبکه های مجازی را ذکر کردیم.

اگر بخواهیم به دیگر قابلیت های این موتور جستجوگر اشاره کنیم می توانیم از موارد ذیل نام ببریم:

  • پیدا کردن مکان ها بر روی گوگل مپ Google map بدون رجوع به قسمت Maps و درج نام شهر بعد از علامت دو نقطه سر هم.
  • پیدا کردن مفهوم و معنای کلمات با زدن کلمه ی :define بدون نیاز به گوگل ترنسلیت.
  • مشاهده ی ارزش سهام شرکت های جهانی.
  • مشاهده ی آب و هوا.
  • اطلاع از زمان دقیق مناطق مختلف دنیا با استفاده از نام منطقه بعد از عبارت time.
  • استفاده از زمان سنج.
  • تبدیل واحدهای ارزی به یکدیگر.
  • پیدا کردن آدرس یا همان IP
  • انجام محاسبات ریاضی

مجتمع بزرگ پوشاک امی

فروشگاه پوشاک استوک امی
فروشگاه پوشاک استوک امی

امیدواریم که توانسته باشیم در این مقاله هم مطالب آموزنده ای را خدمت شما عرضه کرده باشیم. هدف ما در این مقاله ارتقای اطلاعاتی مخاطبان محترم این مجموعه ی بزرگ پوشاک است تا همراه با ارائه ی محصولات استوک اروپایی در زمینه ی بالا بردن آگاهی عمومی هم تلاش کرده باشیم. خوشحال می شویم که شما هم ما را در این راستا حمایت کنید و اگر نکات خاصی در این مورد به ذهن تان می رسد آن را با ما و دیگر مخاطبان در میان بگذارید.

با آرزوی سلامتی و سربلندی همیشگی شما همراهان

#گوگل #خرید_لباس_از_گوگل #خرید_از_گوگل #خرید_پوشاک_از_گوگل #خرید_آنلاین_از_گوگل

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟