لیدل؛ برندهای هلدینگ عظیم لیدل

29 دی 1399
برندهای هلدینگ لیدل

لیدل و برندهای هلدینگ عظیم لیدل را می شناسید؟ غول بازار خرده فروشی عنوانی است که به برند لیدل LIDL داده شده است. اما دلیل این نامگذاری چیست؟ با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله به توضیحاتی پیرامون لیدل و نحوه فعالیت آن بپردازیم.

هلدینگ لیدل LIDL یک سوپرمارکت زنجیره ای فعال در حوزه جهانی است که در شهر نکازاولم، بادن- وورتمبرگ مستقر است. این کمپانی دارای بیش از ۱۰ هزار فروشگاه فعال در ۲۰ کشور جهان است.

ظهور لیدل

لیدل- ظهور آن

شرکت لیدل در سال ۱۹۳۰ توسط یوزف شوارتز پایه گذاری شد. وی کار خود را با عمده فروشی میوه آغاز کرد و سپس پسرش به نام دیتر شوارتز در سال ۱۹۷۳ اولین سوپرمارکت تخفیفی را راه اندازی کرد. این روند تا جایی پیش رفت که در سال ۱۹۷۷ لیدل بیش از ۳۳ فروشگاه زنجیره ای فعال داشت.

برندهایی که در زیرمجموعه عظیم لیدل مشغول به فعالیت هستند به شرح زیر می باشند.

از جمله برندهای هلدینگ عظیم لیدل که جزء زیر شاخه لیدل به شمار می روند شامل برند اسمارا (Esmara)، برند لوپیلو (LUPILU)، لیورجی (LIVERGY) ، کریویت (Crivit) ، نوبل لیگا (Nobel league) و پپرتس (pepperts) می باشد. لازم به ذکر است که هر کدام از این برندها به شاخه خاصی از پوشاک اختصاص دارند و انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه و ورزشی را تولید و به بازار عرضه می کنند.

 البته علاوه بر این برندها، تعدادی از برندهای شناخته شده که در زمینه تولید وسایل خانگی و لوازم برقی، وسایل کوهنوردی، لوازم صوتی و وسایل آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند، در زیر مجموعه لیدل قرار دارند.

لیدل: بالاترین کیفیت با کمترین قیمت

لیدل یک زنجیره موفق فروشگاه های مواد غذایی می باشد که بیش از ۴۰ سال است در سراسر اروپا به شدت در حال گسترش می باشد. در حال حاضر، لیدل در ۳۲ کشور جهان فعالیت دارد و محصولات غذایی و غیر غذایی را با بالاترین کیفیت در کمترین قیمت ممکن در حدود ۱۱۲۰۰ فروشگاه در ۲۹ کشور ارائه می دهد.

عنوان تخفیف دهنده برازنده لیدل

به لیدل عنوان تخفیف دهنده یعنی بالاترین کیفیت با کمترین قیمت داده شده است. توجه لیدل بر روی  راهکارهای کارآمد و همکاری قابل اعتماد خود با شرکا متمرکز بوده که نتیجتا یک مجموعه خوب و جهانی را به وجود آورده است. مشتریان می توانند به محصولات لیدل اعتماد کنند چرا که محصولات این کمپانی همیشه از کیفیت بالا برخوردار بوده اند.

شفافیت در کسب و کار جزو رموز موفقیت این برند است. دستورالعمل های روشن و پایبندی به ارزش ها چگونگی همکاری لیدل با شرکا را رقم می زند. لیدل مسئولیت نحوه رفتار کارمندان با مشتریان و همچنین سلامت محصولاتی را که به جامعه عرضه می کند، به عهده می گیرد.

مسئولیت لیدل

لیدل برای فردایی بهتر اقدام می کند. کیفیت وعده ای بود که از سوی کمپانی لیدل به تحقق پیوست. مسئولیت اجتماعی، تجارت منصفانه و محصولات پایدار در پروسه تولید و عرضه محصولات لیدل چشمگیر و فوق العاده است. به گفته لیدل این کمپانی مسئولیت اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی را بر عهده می گیرد و هر روز برای توسعه بیشتر خود و مدل تجاری اش و آینده ای موفق تلاش می کند.

فعالیت های لیدل

در ژانویه ۲۰۱۲ لیدل تعدادی نانوایی را در فروشگاه های خود راه اندازی کرد. در آگوست ۲۰۱۳ لیدل در انگلستان LIDL UK)) سرویسی برای چاپ عکس سریع احداث کرد.

لیدل برای حفظ استانداردهای سلامتی از سوی تأمین کنندگان مواد اولیه، با اتحادیه جنگل های بارانی و شورای نظارت بر امور دریایی همکاری می کند.

امروزه لیدل زنجیره ای موفق از فروشگاه های مواد غذایی است که بیش از ۴۰ سال سابقه کاری را در کارنامه فعالیت های خود ثبت کرده است. هم اکنون لیدل در ۳۲ کشور جهان فعالیت می کند و محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فروشگاه های زنجیره ای ۲۹ کشور جهان عرضه می کند.   

پول  خود را صرف خرید کالاهای باکیفیت نمایید.

پیشنهاد فروشگاه پوشاک امی به مشتریان گرامی، خرید پوشاک اورجینال از محبوب ترین و بهترین برندهای روز دنیا را پیشنهاد می نماید. برندهایی که مجموعه ای کامل از مایحتاج زندگی را تولید و آن را با قیمت مناسب روانه بازارهای جهانی می کنند.

در ادامه مطلب ابتدا به توضیحاتی پیرامون برند و برندسازی و اهداف آنها می پردازیم و سپس به برندهایی که در زیرمجموعه لیدل قرار می گیرند می پردازیم.

برند چیست؟

برند چیست؟

در ساده ترین تعریف از برند می توان گفت که هر محصول نیاز به معرفی خود دارد و باید اطلاعاتی را در مورد کمپانی تولیدکننده اش در اختیار مصرف کننده قرار دهد. برند می تواند علامت واضحی از کیفیت باشد یا حتی به عنوان وسیله ای نمادین برای شناساندن تولیدکننده یک کالا یا محصول به کار رود.

از برند برداشت های متفاوتی به عمل می آید بدین صورت که معنای برند برای مشتری یا مصرف کننده با معنای برند برای فروشنده یا تولیدکننده کاملا متفاوت است. برای فروشنده برند می تواند به عنوان وسیله ای برای سود مالی در نظر گرفته شود یا مزیت رقابتی داشته باشد. برند وجه تمایز خدمات و محصولات یک تولیدکننده یا فروشنده نسبت به رقبای خود است.

برند از نگاه یک مشتری

برند از نگاه یک مشتری

برند برای مشتری بازگو کننده پذیرش مسئولیت از سوی تولید کننده در قبال محصول یا کالای تولیدی خود است. همچنین برای یک مصرف کننده خرید محصولات به نام و برند در بازار، از ریسک کمتری برخوردار است. با اطمینان می توان گفت که برند یک ارتباط دو سویه بین تولیدکننده یا فروشنده با مشتری و مصرف کننده ایجاد می کند.

 اگر مصرف کننده ای در مورد پیشینه یک برند با اطلاعات مفید و کاملی روبه رو شود و  همچنین از رضایت سایر مصرف کنندگان در مورد محصولات برند مد نظر خود مطلع شود، به احتمال زیاد محصول مورد نظر را خریداری نموده و سپس در صورت کسب رضایت از کیفیت محصول یا کالا، به مشتری دائمی آن برند تبدیل می شود.

برند سازی چیست؟

برند سازی چیست؟

در دنیایی که رقابت باعث ترقی و پیشرفت می شود وجود یک برند قوی و خوش اعتبار، تا حد زیادی می تواند تضمین کننده بقای کسب و کارها باشد. به فرآیند ایجاد یک برند برندسازی گفته می شود که طی آن شما می توانید نام برند خود را برای مخاطبین معنا کنید. استراتژی برندسازی اهدافی بلندمدت را در بر می گیرد و در این میان با نیازهای مشتری و محیط رقابتی کسب و کار به طور مستقیم در تعامل است.

هدف از برندسازی چیست؟  

 هدف از برندسازی چیست؟

برندسازی یعنی تلاش برای رسیدن به محبوبیت و معروفیت که از طریق روش های مختلفی انجام می شود. هدف نهایی از برندسازی آگاهی مردم نسبت به آن برند است.

هر برند می تواند هدف های مختلفی را دنبال کند و همین اهداف مختلف باعث تمایز بین برندها می شود. به طور مثال برای بعضی از برندها درآمدزایی در اولویت قرار دارد و برای برخی دیگر کسب درآمد در جایگاه دوم قرار دارد.

برندهایی که زیرشاخه برند لیدل محسوب می شوند.

با مارک و برندهای خاص از زندگی لذت بیشتری ببرید. زندگی روزمره در بعضی مواقع می تواند استرس زا باشد. اما محصولات لیدل به کمک شما آمده اند و با برندهای مختلف در طول روز شما را همراهی می کنند تا بتوانید از زندگی روزمره لذت ببرید.

معرفی برند لوپیلو

معرفی برند لوپیلو-1
معرفی برند لوپیلو

یک کودک دو ساله می تواند مثال مناسبی برای معرفی برند لوپیلو باشد. کودکی که در طول روز می دود و بالا و پایین می پرد تا در جهان کوچک خود همچون یک کاوشگر کشف کند. لباس، اسباب بازی و لوازم جانبی کودک را از برند لوپیلو بخواهید.

شستشوی مکرر لباس ها
شستشوی مکرر لباس ها

شستشوی لباس نوزادان و کودکان در دراز مدت باعث کوتاه شدن عمر البسه و از بین رفتن شکل و فرم لباس می شود. ما به شما لباس بچگانه لوپیلو را پیشنهاد می کنیم چون با لوپیلو حتی پس از شستشوی مکرر، همه البسه همچنان در فرم و شکل خود باقی می مانند.

کفش های لوپیلو

کفش های لوپیلو بهترین انتخاب برای پاهای فرزند دلبندتان محسوب می شوند. کفش های سبک و پر زرق و برق تابستانی لوپیلو روزهای گرم و آفتابی را برای کودکتان لذت بخش می سازد. همچنین چکمه های ضد آب و دمپایی های زیبا را از برند باکیفیت لوپیلو بخواهید.

اسباب بازی های لوپیلو
اسباب بازی های لوپیلو

مشارکت والدین در بازی های کودکان یکی از زیباترین لحظات زندگی والدین به شمار می رود. زمانی که کودک با اسباب بازی سرگرم بازی است خلاقیت و توانایی فکری وی شکوفا می شود و مهارت های حرکتی کودک تقویت می شود. با این حال برای بسیاری از والدین کیفیت و ایمنی اسباب بازی های کودکان یک دغدغه است. والدین می توانند به کیفیت اسباب بازی های برند لوپیلو اعتماد کنند.

این برند طیف وسیعی از محصولات نوزاد و کودکان را به بازارهای جهانی عرضه می کند. همچنین تولید و عرضه پوشاک و محصولات حمام کودک را پوشش می دهد. تولیدات این برند از رده سنی ۱ماهگی تا ۱۴ سالگی را در بر می گیرد. لباس تولید شده به وسیله این برند با برچسب دوخته شده لوپیلو روانه بازار می شود که از کیفیت بالایی برخوردار است.

اسباب بازی های لوپیلو متناسب با مراحل رشد کودک طراحی شده اند. آنها توسط موسسات مستقل مورد آزمایش و بررسی ایمنی قرار گرفته اند و دارای گواهی سلامت و عدم وجود مواد مضر هستند.

معرفی برند اسمارا

معرفی برند اسمارا
برندی برای شیک پوشان

برای بانوان شیک پوش و خوش سلیقه برند اسمارا محصولات مختلفی را تولید و به بازار عرضه کرده است. تنوع طرح و رنگ پوشاک اسمارا جوابگوی سلیقه های مختلف می باشد. قیمت پایین در کنار کیفیت عالی، این برند را به یک برند محبوب و پرطرفدار تبدیل کرده است.

دامنه محصولات برند اسمارا

برند اسمارا طیف گسترده ای از پوشاک و کفش زنانه را پوشش می دهد. رمز موفقیت اسمار متمرکز بودن بر تولید شاخه خاصی از پوشاک است. این برند تمام زوایای سلیقه ای خانم ها را در نظر گرفته و سپس به طراحی، تهیه و عرضه پوشاک اقدام کرده است. محصولات برند اسمارا شامل شلوار و پیراهن، تیشرت، لباس خواب، تونیک، شومیز، پیراهن بارداری، دامن، جوراب شلواری، شلوارک، کلاه، دستکش، کفش، صندل و… می باشد.

همکاری برند اسمارا با طراحان لباس

مطرح شدن این برند در صنعت مد تا حد زیادی به همکاری برند اسمارا با طراحان مد بستگی دارد. هایدی کلوم یکی از طراحان مشهوری است که با طراحی های زیبا و جذاب در حوزه لباس زنانه، این برند را بیش از پیش به صنعت مد معرفی کرد.

لازم به ذکر است که لیدل با وجود فروشگاه های زنجیره ای خود در سراسر جهان، بیشترین سود خود را با تمرکز بر فروش لباس زنانه کسب می کند.

معرفی برند لیورجی

معرفی برند لیورجی

برند لیورجی یکی از زیرشاخه های برند لیدل آلمان است که به طور اختصاصی انواع لباس و کفش مردانه تولید می کند.

این برند شامل همه لباس های مردانه می شود به عبارتی تنوع محصولات در کنار کیفیت فوق العاده آن، محبوبیت این برند را جهانی ساخته است. محصولات برند لیورجی شامل شلوار، پیراهن، کاپشن، جلیقه، سویشرت، تیشرت، لباس زیر، مایو، جوراب، کفش و … می باشد.

تنوع رنگ و طرح در لباس های مردانه برند لیورجی، یکی از امتیازات این برند محسوب می شود. محصولات این برند برای هر نوع سلیقه ای مناسب هستند و قابلیت ست شدن با انواع استایل های رسمی و غیررسمی را دارند. به طور مثال پلوشرت آستین کوتاه این برند در کنار شلوارک جین آبی یک ست تابستانی شیک و بی نظیر محسوب می شود. همچنین پیراهن اسلیم فیت سفید لیورجی با شلوار کتان یک استایل نیمه رسمی جذاب را شکل می دهد.

معرفی برند کریویت

معرفی برند کریویت

برند کریویت یکی از زیرمجموعه های هلدینگ عظیم لیدل است که منحصرا به تولید پوشاک ورزشی می پردازد. این برند محصولات خود را در فروشگاه های اروپا عرضه می کند با این حال سعی کرده تا بر روی فروش آنلاین و فروش در فضای مجازی متمرکز شود. برند کریویت تقریبا برای تمامی رشته های ورزشی پوشاک تخصصی تولید و به بازارهای جهانی عرضه کرده است.

همچنین برند کریویت محصولات ورزشی حرفه ای خود را که شامل انواع لباس دوچرخه سواری، اسکی، یوگا و … می باشد را با برند کریویت پرو به بازار عرضه می کند.

 معرفی برند میوماری

 معرفی برند میوماری

این برند در زمینه تولید و عرضه حوله و وسایل بهداشتی فعالیت می کند. حوله های تن پوش مردانه و زنانه، حوله پالتویی و حوله دستی برند میوماری در مدل های متنوع به بسیاری از کشورها عرضه می شوند.

حوله تن پوش
حوله تن پوش
حوله دستی
حوله دستی

معرفی برند نوبل لیگا (NOBEL LEAGUE)

برند نوبل پیراهن های شیک را در طرح های رسمی و غیر رسمی و در رنگ های متنوع برای آقایان و بانوان خوش سلیقه تولید و به بازار عرضه کرده است. این برند محصولات باکیفیت و با قیمت پایین را تحت استانداردهای دقیق OEKO-TEX  تولید می کند. فروشگاه پوشاک امی با بهترین و متنوع ترین محصولات کمپانی لیدل آماده خدمات رسانی در زمینه فروش و عرضه پوشاک اروپایی به صورت خرده و عمده می باشد. 

پیراهن یکی از لباس های محبوب آقایان است که در انواع استایل های رسمی و غیررسمی کاربرد دارد و با انواع شلوار جین، کتان و پارچه ای قابلیت ست شدن دارد. پیراهن آستین کوتاه و پیراهن آستین بلند برند نوبل لیگا در دو مدل مردانه و زنانه به بازار عرضه شده است. تنوع طرح و رنگ در کنار کیفیت از خصوصیات بارز پیراهن های برند نوبل لیگا به شمار می رود.

معرفی برند سیلور کرست (SILVERCREST)

با محصولات لیدل زندگی روزمره اغلب راحت تر از حد انتظار شروع می شود. محصولات سیلور کرست نه تنها صبح شما را زیباتر می کند بلکه شما را در طول روز با وسایل خانگی، وسایل آشپزخانه و فناوری همراه می کنند. این برند با طیف گسترده ای از لوازم الکتریکی هر خانه ای را به یک خانه هوشمند تبدیل می کند.

یک برند موفق

برند سیلور کرست یکی از زیرشاخه های لیدل محسوب می شود که با رعایت استانداردهای جهانی و اصول ایمنی در محصولات خود توانسته است خود را به عنوان یک برند موفق اثبات کند. طیف وسیعی از محصولات همه زمینه ها را از خانگی گرفته تا فناوری را تحت پوشش قرار می دهد و الهام بخش طراحی مدرن و جذاب محصول است. قطعا در محصولات سیلور کرست یک نوع رنگ مناسب برای هر سلیقه ای وجود دارد.

همچنین …

برند سیلور کرست یک برند آلمانی و ثبت شده در سازمان WIPO بوده که تحت تملک شرکت آلمانی LIDL  است. این برند فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی برقی و لوازم شخصی برقی شروع کرده است . محصولات برند مذکور زیر نظر شرکت KOMpernass در کشورهای آلمان، اسپانیا، لهستان، چین و مکزیک جهت عرضه در بازار اروپا و امریکای شمالی تولید می گردد. از جمله محصولات برند سیلور کرست می توان به اتو بخار دستی، ماشین ریش تراش شارژی، خرد کن و همزن برقی، بستنی ساز، غذاساز و… اشاره کرد.

کیفیت و ایمنی

وسایل برقی نوآورانه برند سیلور کرست هر خانه را به خانه ای هوشمند با عملکرد ساده تبدیل می کند. علاوه بر این، محصولات این برند عملکرد و دوام بالایی نیز دارند. از جمله مزایای محصولات این برند می توان به قیمت مناسب و عملکرد مطلوب اشاره کرد، ضمنا ایمنی محصولات کاملا تأیید شده می باشد و بهترین جایگزین برای محصولات مارک گران قیمت به شمار می روند.

مشتریان این برند را اقشار کم درآمد و متوسط جامعه اروپایی و امریکایی تشکیل می دهند، همچنین فروش محصولات این برند از طریق فروشگاه های زنجیره ای صورت می گیرد. اما بخش اعظمی از توزیع و فروش محصولات به صورت آنلاین انجام می گیرد که شرکت لیدل به عنوان یکی از توزیع کنندگان قدرتمند این برند ایفای نقش می کند.

معرفی برند پپرتس یا پپرتز (pepperts)

معرفی برند پپرتس یا پپرتز (pepperts)
معرفی برند پپرتس یا پپرتز (pepperts)

یکی از برندهای دیگر که در زیر شاخه لیدل قرار می گیرد برند پپرتس است. این برند به تولید و عرضه لباس های کودکان و نوجوانان می پردازد. کیفیت بالای پارچه ها و عدم تغییر سایز و رنگ لباس ها یکی از دلایل موفقیت برند پپرتس در صنعت پوشاک محسوب می شود. پپرتس طیف وسیعی از کفش و پوشاک کودکان را پوشش داده است به گونه ای که می توانید تمامی لباس های کودکان دلبندتان را از این برند انتخاب و خریداری نمائید. خرید پوشاک و البسه کودکان نیاز به حساسیت و دقت بیشتری دارد. پوست حساس کودکان ایجاب می کند که هر نوع لباسی را که از کیفیت مناسبی در دوخت و پارچه برخوردار نیست از سبد خرید خانواده حذف و پوشاک باکیفیت را جایگزین آن نماییم.

معرفی برند meradiso

یک تشک خوب باید دارای ویژگی های راحتی، دوام خوب، فضای خوب، فنر قوی، ارتفاع مناسب، مموری فوم و جنس اسفنج مناسب باشد.

در زمان انتخاب تشک به وضعیت قرار گرفتن شانه، باسن و کمر بر روی تشک دقت کنید چون در هنگام خواب بیشنرین وزن بدن روی این نقاط می افتد.

 قیمت های مناسب و کیفیت بالای از امتیازات محصولات این برند است. خواب راحت را با تشک هایی که قابلیت تنفس پذیری دارند، تجربه کنید. پارچه های به کار رفته در تشک ها متناسب با پوست طراحی شده است به طوری که برای مبتلایان به آلرژی بسیار مناسب است.

رو تشکی، روتختی، رو بالشی، محافظ تشک، پتو و کاور کوسن از جمله محصولات مرادیسو است که بخاطر کیفیت بالا در سبد خرید خانواده ها قرار دارد.

تصاویری از محصولات مرادیسو

رو تختی

رو تختی

کاور تشک

کاور تشک مرادیسو-1
کاور تشک-2
کاور تشک-3

کاور کوسن

کاور کوسن -1
کاور کوسن-2
کاور کوسن-3

معرفی برند PARKSIDE

معرفی برند PARKSIDE

این برند انواع ابزارهای برقی مناسب با فعالیت های باغبانی و کارگاه های صنایع چوبی و  صنایع دستی را تولید و به بازار عرضه می کند. کیفیت بالا و ایمنی محصولات، عمر طولانی، کارایی عالی و استحکام از خصوصیات محصولات برند PARKSIDE است. با محصولات این برند همواره طیف گسترده ای از لوازم جانبی را در کارگاه خود خواهید داشت. ابزارهای این برند از نظر ایمنی مورد آزمایش کنترل کیفیت قرار گرفته اند.

کارگاه خود را مدیریت کنید.

امروزه هر کسی می تواند کارهای خود را در کارگاه شخصی یا در منزل خود انجام دهد چون بیش از ۷۰ نوع ابزار مختلف به بازار عرضه شده اند، از پیچ گوشتی های بی سیم گرفته تا اره های برقی و وسایل باغبانی همچون قیچی باغبانی، اره سر شاخه زن و ….

با تجهیزات PARKSIDE performance هیچ پیچی شل نمی شود به گونه ای که کارگاه شما برای انجام ساخت هر نوع وسیله ای مجهز و ایمن است.

کارگاه خود را مدیریت کنید.

پیچ گوشتی و دریل پارکساید از ابزار آلات کاربردی برای استفاده در کارگاه های نجاری، جوشکاری و نصب کابینت محسوب می شوند. همچنین می توانید این لوازم برقی را به عنوان ابزار آلات کاربردی در منزل نگهداری و از آن استفاده نمائید. از مزایای محصولات برند PARKSIDE می توان به عملکرد بالا، قیمت پایین و سهولت استفاده از آنها اشاره کرد. ابزارآلات این برند برای صنعتگران حرفه ای نیز مناسب هستند.

از باغبانی لذت ببرید.

از باغبانی لذت ببرید.
ابزار باغبانی

بریدن و هرس کردن پرچین های جلوی درب منزل و رسیدگی به درختان سبز و خوش قامت باغ ها جزو کارهایی است که افراد با در اختیار داشتن ابزارهای مورد نیاز، شخصا به انجام آنها می پردازند.

این برند مجموعه ای کامل از ابزارهای مورد نیاز مشاغل باغبانی و کارگاره های چوب را تولید و روانه بازار می کند.

این برند برای تمیزی بالکن و تراس منازل نیز پاک کننده های فشار قوی را معرفی کرده است به طور خلاصه ابزارهای این برند  همچون جارو برقی، مشعل علف های هرز که به صورت گاز سوز یا برقی موجود می باشد، باغبانی را به یک سرگرمی در حومه شهر تبدیل می کنند.

ابزار تمیزی بالکن

محصولات باغبانی این برند شامل انواع ابزار برقی و همچنین طیف وسیعی از لوازم جانبی مناسب است که از نظر ایمنی نیز کاملا آزمایش و تأیید شده اند.

معرفی برند Florabest

فلورابست آلمان- ابزار سبز (محصولات باغبانی فلورابست)

معرفی برند Florabest

کار باغبانی را با محصولات فلورابست برای خود ایمن و لذت بخش سازید. از گلدان های تراس تا مبلمان برای بالکن های منزلتان و همچنین تجهیزات باغبانی را از برند فلورابست بخواهید. ابزار سبز این برند شامل چمن زنی شارژی، قیچی باغبانی، دستگاه علف زن بنزینی، شمشاد زن، اره سر شاخه زن، هرس کن شارژی و… می باشد.

معرفی برند Melinera

برند Melinera
معرفی برند Melinera-1
معرفی برند Melinera-2
معرفی برند Melinera-3

نحوه صحیح چیدمان وسایل و انتخاب یک دکوراسیون خاص و منحصر به فرد برای محیط داخلی منزل می تواند یکی از روش های تأثیر گذار برای کسب آرامش باشد. دکور منزل خود را با محصولات برند Melinera متفاوت و جذاب سازید به نحوی که فضای داخلی کاملا چشمگیر و آرامشبخش به نظر برسد. محصولاتی باکیفیت در طرح های متنوع و شیک یکی از رموز موفقیت و محبوبیت این برند به شمار می رود. محصولات این برند شامل درخت پایه دار، انواع چراغ تزئینی و لوازم خانگی تزئینی می باشد.

معرفی برند nevadent

معرفی برند nevadent

با این برند سلامتی دندان های خود را تضمین کنید. مسواک برقی یکی از محصولات این برند است که نحوه استفاده از آن آسان است و پلاک های روی دندان را با سرعت بالا پاک و حذف می کند. طیف محصولات این برند شامل پاک کننده فضای بین دندانی، دستگاه های مراقبت از صورت و بدن و پتوهای گرم کننده و بالش های گرم کننده می باشد.

معرفی برند TOPMOVE

معرفی برند TOPMOVE

سفر یکی از زیباترین ماجراجویی های بشر است. اینکه چمدان یا کیف مسافرتی مناسب باشد به برنامه های فردی شما بستگی دارد. خواه وسایل ضروری را در کوله پشتی بگذارید یا آنها را در چمدان خود جای دهید، محصولات برند T0PMOVE همراه مطمئن شما در هر سفر هستند.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در اوقات فراغتتان فعال هستید و رفتن به کوه یا پیاده روی و حتی یک گردش درون شهری را به ماندن در منزل ترجیح می دهید، قبل از هر چیز به کوله پشتی مناسب نیاز دارید.

محصولات برند TOPMOVE

 برند TOPMOVE
محصولات برند TOPMOVE-1
محصولات برند TOPMOVE-2

کیف کمربندی، کوله پشتی های مدرن و باکیفیت کوهنوردی، کوله پشتی مسافرتی، کیف ورزشی، کوله پشتی بازتابنده که دارای محفظه لپ تاپ است و همچنین انواع چمدان های مسافرتی در طیف گسترده محصولات این برند قرار دارند.

در سفر همواره باید مواظب مدارک و وسایل قیمتی خود باشید، کیف های کمربندی در طرح های متنوع می توانند انتخاب مناسبی برای سفر شما باشند.

کیف ورزشی

کیف ورزشی TOPMOVE

اگر اهل باشگاه و به عبارتی ورزش کردن هستید با یک کیف ورزشی راحت می توانید بدون کوچکترین نگرانی کفش های ورزشی، بطری نوشیدنی و وسایل مورد نیاز خود را همراه داشته باشید.

از کیف های ورزشی گرفته تا کیف های لوازم آرایش را از این برند بخواهید. چون محصولات این برند می تواند جوابگوی سلیقه های متفاوت باشد. کوله پشتی و چمدان های مسافرتی در رنگ ها، اندازه ها و طرح های مختلف موجود است. در اغلب موارد کوله پشتی ها و کیف های ورزشی دارای چندین جیب جانبی کاربردی هستند و بدین صورت فضای بیشتری برای نکهداری وسایلتان در اختیار دارید.

هنگام خرید چمدان چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

هنگام خرید چمدان چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

برخی از افراد چمدان های ظریف ساخته شده از چرم را به سایر محصولات چرخ دار ترجیح می دهند. البته کوله پشتی راحت نیز می تواند انتخاب خیلی از افراد برای یک مسافرت چند روزه باشد. مهم ترین نکته در هنگام خرید این وسایل قابلیت حمل آنها است. همچنین باید در تمام طول سفر وسایل شما را ایمن نگه دارند.

متناسب با برنامه خود که می تواند پیاده روی، سفر یک روزه یا مسافرت خارج از شهر باشد کیف یا چمدان خود را انتخاب کنید. آنچه که بیشتر از سایر موارد باید لحاظ گردد ضد آب بودن این چمدان ها و کیف و کوله پشتی ها است. به طوری که برای هر شرایط آب و هوایی مناسب باشند و ضمنا از کمترین وزن ممکن برخوردار باشند. کیف های پوسته سخت یا کیف های ساخته شده از مواد نرم هر کدام مزایای خاص خود را دارند که باید قبل از خرید چمدان این موارد را در نظر بگیرید. اگر مدام در سفر کاری هستید چمدان سخت پوستی می تواند برای هر نوع شرایط آب و هوایی و استفاده مکرر بهترین گزینه باشد.

سوار ماشین، قطار یا هواپیما می شوید؟

متناسب با وسیله حمل و نقل، نوع کیف های مسافرتی خود را انتخاب کنید. این برند برای سلامتی و راحتی مسافران همه موارد ایمنی را مد نظر قرار داده است به نحوی که با طراحی جیب های بیرونی در چمدان و کیف های مسافرتی دسترسی سریع به وسایل ضروریتان همچون نقشه شهر و… را فراهم ساخته است.

کوله پشتی هایی با کمربند ران که از بار شانه ها و کمر می کاهد. غلتک های روان به کار رفته در چمدان ها، همه این موارد گویای ارزش و اهمیتی است که این برند به سلامتی و راحتی خریداران محصولات خود می دهد.

معرفی برند ZOOfari

معرفی برند ZOOfari

اگر جزو افرادی هستید که دارای حیوان خانگی هستید و برای مراقبت، راحتی و سرگرمی حیوان، دنبال وسایلی با برند مناسب می گردید ما برند zoofari را به شما پیشنهاد می کنیم.

این برند برای اینکه حیوانات در فضای منزل و همچنین در محیط بیرون از منزل مشکلاتی را به وجود نیاورند و خود حیوانات نیز از آسیب در امان باشند به طراحی و تولید لوازمی در این زمینه دست زده است و با عرضه آنها به مشتریان این اطمینان را به صاحبان حیوانات خانگی می دهد که از بابت حیوان خانگی و نگهداری آن نگران نباشند.

حیوانات خانگی

در ادامه به معرفی تعدادی از محصولات می پردازیم تا در مورد این برند اطلاعات بیشتری کسب کنید. باکس حمل و نقل یا همان تک سبد حمل حیوانات که برای جابجایی انواع حیوانات خانگی از جمله گربه، سگ، همستر و … با خودرو و ماشین طراحی شده است. بنابراین اگر حیوان خانگی دارید و می خواهید آن ها را به گردش و یا سفر ببرید حتما این از باکس استفاده کنید. بنابراین اگر حیوان خانگی دارید و می خواهید آن ها را به گردش و یا سفر ببرید حتما این از باکس استفاده کنید. باکس حیوانان غالبا در برابر خیسی و کثیفی مقاوم هستند و قابلیت شستشو دارند. همچنین قابل استفاده بر روی صندلی جلو و عقب خودرو هستند.

همچنین…

یکی دیگر از محصولات این برند قلاده یا هارنس می باشد که جهت کنترل، آموزش و پیاده روی حیوان کاربرد دارد. جای خواب سگ و گربه یکی دیگر از محصولاتی است که مسلما حیوان خانگیتان به آن نیاز دارد. تشک های جدا شونده و قابل شستشو از اولویت یک جای خواب مناسب و تمیز به شمار می روند.

رژیم غذایی متنوع

این برند محدوده غذای حیوانات اهلی و حیوانات خانگی و هر آنچه که حیوانات به آن نیاز دارند را مشخص می کند. غذای مرطوب و خشک و خوراکی ها را در اختیار حیوانات خانگی شما قرار می دهد.

0
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟