شوسیا (Chaussea) برندی فرانسوی

19 آبان 1400
برند-شوسیا

حس لذت یک خانواده، همان موفقیت است! این جمله ی ویژه و معروف برند شوسیا (Chaussea) است که در سایت خودش آن را به عنوان افتخاری آورده است. برند شوسیا (Chaussea) از زمان تاسیس آن در سال ۱۹۸۴ در شهر Valleroy، در منطقه Metz-Nancy که در کشور فرانسه واقع شده است، همیشه از انتظارات مشتریان در بازارهای فروش جلوتر بوده است. در این مقاله با ما همراه باشید تا هرچه بیشتر در مورد این برند فرانسوی با شما صحبت کنیم. برندی که سعی در ایجاد تفاوت برای تهیه ی محصولات خود دارد.

برند شوسیا (Chaussea) که بیش از ۳۵ سال در بازار کفش است، به ارائه خدمات متفاوتی از جدیدترین مدها برای کل خانواده و با قیمت های بی نظیر افتخار می کند! با کفش‌ های مردانه، زنانه، کودکان و نوزادان، مجموعه برند شوسیا Chaussea طراحی شده است تا آخرین مد های روز را منعکس می کند و چیزی را برای هر سلیقه ای ارائه دهد!

برند شوسیا (Chaussea)

موفقیت مفهوم نوآورانه و جاه طلبی های بنیانگذاران شوسیا (Chaussea) باعث شده است که این برند به سرعت رشد کند. تا به امروز، شوسیا (Chaussea) هر سال بیش از ۳۰ میلیون جفت کفش را در فروشگاه های حضوری و آنلاین به فروش رسانده است. بهترین راه برای عملکرد روشی است که امکان دیدن بیشتر را فراهم می کند. شوسیا (Chaussea) همیشه جلوتر از بقیه می رود. هم شیک و هم مقرون به صرفه، شوسیا (Chaussea) موفق شده است خود را به عنوان یک نام تجاری که هم مد روز و هم مقرون به صرفه است، نشان دهد.

برند شوسیا (Chaussea) با تمرکز انحصاری بر روی کفش‌ ها و لوازم جانبی، در عین ارائه قیمت‌ های قابل‌ توجه، جاه‌ طلبی واقعی “مد” را به رخ می‌ کشد. این سبک منحصر به فرد در فرانسه، شوسیا (Chaussea) را قادر می سازد تا دروازه های بازار را به روی تعداد بیشتری از مردم باز کند. استقبال مطلوب توسط عده ی زیادی مشتری که به طور فزاینده ای گسترده می شود به شوسیا (Chaussea) وضعیت یک نام تجاری شناخته شده را می دهد. یک تیم مشتاق اختصاص داده شده به طراحی و مد که کار خود را به بهترین حالت انجام می دهند. خریداران و طراحان شوسیا (Chaussea) طرح های خود را از موضوعات سراسر جهان اقتباس می کنند. آن ها از این کار برای تامین سوخت مجموعه های خود و ارائه بهترین ها به مشتریان استفاده می کنند.

۴ اصل مهم برند شوسیا (Chaussea)

اشکال، پارچه‌ها، نوآوری‌های فنی منحصر به فرد این هنرمندان که البته متخصصان واقعی در این حوزه هستند و می‌توانند چالش همیشگی را برای لذت بردن از مد و روندها و در عین حال مقرون‌ به‌ صرفه نگه‌ داشتن قیمت‌ ها، انجام دهند. این چالش برای هر یک از مارک های برند شوسیا (Chaussea) است. زنان، کودکان، مردان… همه می توانند از استعداد طراحان این برند بهره ببرند که دائماً بر روی مواد کار می کنند و به دنبال یک سازش کامل بین مد و راحتی هستند. ۴ اصل شوسیا (Chaussea) که مؤلفه های تخصص آن ها هستند و دائماً در صدد این هستند که آن ها را تقویت کنند، در اصل ادامه عملکرد شوسیا (Chaussea) از توسعه این ۴ پایه ناشی می شود:

  • بینش مشتری
  • مجموعه ها
  • مفهوم فروش
  • همکاران

توصیه های برند شوسیا (Chaussea) در مورد خرید کفش بچه گانه

کفش-بچه-گانه-Chaussea
کفش-بچه-گانه-Chaussea

چگونه کفش مناسب برای کودک خود انتخاب کنیم؟ برند شوسیا (Chaussea) انتخاب اولین جفت کفش بچه ی کوچک شما را یک لحظه بسیار احساسی می داند. این برند در سایت خود در این مورد چنین می نویسد؛

بالاخره اولین قدم برای راه رفتن، استقلال و پایان وضعیت «نوزاد» است که این بار رسماً «کودک» خوانده می شوند! به همین دلیل است که باید برای بررسی گزینه های موجود برای خود وقت بگذارید. اول از همه، چه نوع کفشی را مد نظر دارید؟ کفش های اسپرت برای نوزادان پسر اغلب مورد علاقه مادران و باباها هستند، زیرا این کفش ها تمامی مزایای کاربردی، جذاب و شیک بودن را دارند. فقط مطمئن شوید که کفش ها راحت هستند و کاملاً پاشنه و مچ پای فرزند کوچک شما را پشتیبانی می کنند.

صندل‌ های نوزادی برای تابستان ایده‌ آل هستند، زیرا به خوبی هوا دهی می‌شوند و وزن آن‌ ها سبک است، مخصوصا برای وقتی که دما بالا می‌ رود عالی هستند! در مرحله ی بعد، فراموش نکنید که مرتباً این موضوع را بررسی کنید که آیا می توانید انگشت اشاره خود را بین پاشنه ی پای فرزند کوچکتان و پشت کفش او قرار دهید. اگر نمی توانید، پس باید کفش جدید بخرید.

سایز پای بچه شما هر دو ماه یک بار یک سایز بیشتر می شود! نگران نباشید، این میزان تغییر در رشد طبیعی است! در نهایت، فقط یک توصیه آخر: خود را با طرح های جدید ما ( برند شوسیا (Chaussea) )، از مدل کفش های شیک نوزاد یا صندل های با کیفیت ما لذت ببرید. بچه ی شما هنوز آنقدر بزرگ نشده که از پوشیدن آنچه برایش می خرید امتناع کند! پس از آن نهایت استفاده را ببرید، زیرا معمولاً این وضعیت زیاد دوام نمی آورد!

ورزشی، پوتین، صندل… لیست کفش های نوزاد بسیار زیاد است!

فقط به این دلیل که شما کوچک هستید، به این معنی نیست که نمی توانید کفش های زیبا بپوشید. نوزادان به طیف وسیعی از کفش‌ ها دسترسی دارند، بنابراین برای لذت کامل والدینشان، ما در مورد آن دروغ نخواهیم گفت! بنابراین، در Chaussea، می‌ توانید طیف وسیعی از صندل‌ های بچه‌ گانه ی ایده‌ آل برای گردش‌ های تابستانی و کفش‌ های بچه‌ گانه، که برای مواقعی که دمای هوا پایین می‌ آید، مناسب هستند. شما می توانید لباس‌ های مخصوص بچه‌ ها برای یک استایل خیابانی فوق‌ العاده زیبا، و دمپایی‌ های بچه گانه را برای ریکاوری بعد از آن در مجموعه فروشگاه های برند شوسیا (Chaussea) و توصیه های این شرکت در مورد خرید کفش بچه گانه پیدا کنید.

اهمیت اولین کفش پیاده روی کودک

البته شما به ظاهر کفش های کودک هم اهمیت می دهید. اما نباید فراموش کنید که آن ها در درجه اول برای کمک به کودک شما در برداشتن اولین قدم ها به وجود آمده اند. بنابراین در اینجا چند توصیه مفید وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد. اطمینان حاصل کنید که کفشی که انتخاب می‌کنید واقعاً از قسمت پاشنه پای کودک شما را پشتیبانی می‌کند. کفی کفش باید صاف باشد، مخصوصاً وقتی صحبت از بچه های خیلی کوچک باشد. و در آخر فراموش نکنید که کفش‌ های کودکتان را مرتباً عوض کنید، زیرا او هنوز نمی‌ تواند تشخیص دهد که چه زمانی کفش‌ هایش او را آزار می‌ دهد، این نکته ی بسیار مهمی است که ممکن است خیلی از پدر و مادرها و یا بزرگتر ها به آن توجه نکنند.

نیم بوت مردانه برند شوسیا (Chaussea)

نیم-بوت-مردانه-(Chaussea)
نیم-بوت-مردانه-(Chaussea)

نیم بوت ها، جزء اصلی کمد لباس مردانه به حساب می آیند. مدل هایی از کفش که هم می توان از آن برای پیاده روی های فصول سرد استفاده کرد و هم برای کوهنوردی و کوهپیمایی ها. نیم بوت ها جزو یکی بهترین مدل های کفش برای مردان هستند. مزیت اصلی آن ها چیست؟ نیم بوت ها را می توان در بهار، پاییز و زمستان پوشید. نمی توان برای هر نوع کفشی همین را گفت! نیم بوت‌ های مردانه نیز به هر سبکی می‌آیند، چه بخواهید ظاهری مدرن داشته باشید، چه مدل سبک های دیگر پوشش. نیم بوت ها با شلوار جین باریک و تی شرت در فصل بهار پوشیده می شوند، ظاهری شیک و خوش استایل به شما می دهند.

مدل های متنوع نیم بوت

با یک کت و شلوار و یک پیراهن، نشان خواهید داد که چگونه کلاسیک و مدرن باشید. آیا به دنبال راحتی و استحکام هستید و دوست دارید شلوار جین مدل های متنوع را بپوشید؟ چکمه‌های رزمی را انتخاب کنید، سبکی از کفش که از جنگ جهانی دوم به ارث رسیده است و به یک اکسسوری مد روز تبدیل شده است که شما را در بین مردم متمایز می کند.

آیا می خواهید نشان دهید که خوش استایل ترین مرد شهر هستید؟ پس به سراغ چکمه های مردانه چلسی بروید. قدمت این نوع چکمه به قرن نوزدهم، به ملکه ویکتوریا برمی گردد! چه چیز خاصی در مورد آن ها وجود دارد؟ الاستیک در کناره، که به شما کمک می کند آن ها را به راحتی آن را پا کنید یا از پا در بیاورید. این مدل ها اغلب سیاه یا قهوه ای هستند و بازگشتی بهدوران اوج مد انگلیسی هستند. چکمه های چرمی مردانه را هر زمان که می خواهید بپوشید، زیرا همیشه شما را عالی جلوه می دهند!

تنوع در استایل

استایل خیابانی با ترند Urban Mood را در طول پاییز همراهی خواهد کرد! در لیست بوت ها و نیم بوت های این برند مدل های متنوعی دیده می شوند که هر کدام استایل خاصی دارند. همچنین با وجود داشتن رنگ ها و طرح های متنوع می توانیم بگوییم که برند شوسیا (Chaussea) ذائقه و سلیقه ی طیف وسیعی از مخاطبان را در نظر می گیرد و آن را پوشش می دهد. در مورد تنوع مدل و رنگک و ویژگی های محصولات این برند می توانیم به این موضوعات اشاره کنیم: چکمه‌ های چلسی و چکمه‌ های بلند مشکی، شتری و وانیلی، زیره‌ های درشت، ضخیم، سگک‌ ها و توری‌ های جذاب. ترکیبی از مد روز، برای قدم زدن روی در میان مردم و البته با ظاهری شیک و متفاوت با بوت ها و نیم بوت های برند شوسیا (Chaussea) را تجربه کنید.

تنوع-در-استایل
تنوع-در-استایل

مجتمع پوشاک امی و خرید ارزان تر

مجتمع پوشاک امی بیش از ده سال است که کار واردات محصولات استوک اروپایی را انجام می دهد. این مجموعه محصولات خود را بدون واسطه از کشورهای مبدا تهیه می کند. البته ما اطلاعات دقیق تر را در مورد پوشاک استوک در مقاله ای با عنوان پوشاک استوک چیست قرار داده ایم که شما می توانید برای مطالعه ی آن به این مقاله مراجعه بفرمایید. البته در این سایت همانند این مقاله در مورد برند شوسیا (Chaussea)، مقالات دیگری هم برای شما قرار داده شده است و شما می توانید

خرید مستقیم مجموعه ی امی از شرکت ها و مجموعه های مبادا باعث می شود که قیمت آن بسیار پایین تر از حد معمول باشد. در واقع خریدهایی که واسطه هایی در بین آن باشد باعث این موضوع می شود که قیمت برای لایه های آخر بسیار بالاتر از حد معمول بیافتد و همین موضوع هم توان رقابت فرد را با رقیبانش بسیار کاهش می دهد و عملا باعث می شود که خریداران بالقوه ی آن به سمت رقیبان بروند.

برای خریدهای عمده و خرده ی خود این نکته را حتما در نظر داشته باشید که اجناس شما با چه قیمتی ارائه می شوند. شما هم می توانید از قیمت های آن فروشگاه حال چه حضوری باشد چه مجازی به این نکته پی ببرید. چون اگر شما قصد فروش پوشاک را داشته باشید این مسئله می تواند برای حرفه ی شما بسیار مهم باشد. در واقع اگر شما دیر به این موضوع پی ببرید ممکن است تمامی مشتریان خود را از دست بدهید.

برند شوسیا (Chaussea) و مجتمع پوشاک امی

برند-شوسیا-(Chaussea)
برند- شوسیا (Chaussea)

مجموعه ی بزرگ امی در سال جاری پروسه ی فروش انحصاری بوت ها و نیم بوت های برند شوسیا (Chaussea) را آغاز می کند. محصولاتی که برای ارائه به مشتریان آماده ی عرضه است شامل انواع مدل های بوت و نیم بوت مردانه، زنانه و بچه گانه است.

شما می توانید محصولات این برند فرانسوی را با قیمت های بسیار نازل از این مجموعه تهیه کنید. البته این مجموعه محصولات خود را هم در قسمت خرده فروشی و هم در بخش عمده فروشی (امیکو) به مشتریان خود ارائه می دهد.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر و دقیق تری در مورد برند شوسیا (Chaussea) هستید به شما پیشنهاد می کنم که حتما با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید. شما می توانید هر گونه سوال و پرسش خود را در این مورد با این کارشناسان در میان بگذارید.

البته اگر شما فروشگاه حضوری و یا مجازی دارید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد لباس های استوک داشته باشید باز می توانید پرسش های خود را با این مجموعه مطرح بفرمایید. کارشناسان فروش ما با توجه با این که در این زمینه تجربه های فراوانی دارند پس شما می توانید حتی سوالات خود را در مورد نحوه ی معرفی و فروش محصولات خودتان را نیز با آن ها در میان بگذارد.

امیدوارم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در مورد برند شوسیا (Chaussea) در اختیار شما قرار داده باشیم. خوشحال می شویم که شما هم نظرات خود را با ما در قسمت دیدگاه به اشتراک بگذارید.

با آرزوی سلامتی و سربلندی همیشگی شما

#برند_شوسیا #chaussea #شوسیا #خرید_کفش #نیم_بوت #مجتمع_پوشاک_امی

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟