برند فیلا FILA

01 شهریور 1400
برند-فیلا

  برند فیلا FILA به عنوان یک برند ورزشی از تاریخچه جذاب و خواندنی برخوردار است. این برند ایتالیایی بخاطر قرار گرفتن در بحران مالی به یک برند ورزشی کره جنوبی تغییر مسیر داد. با ما همراه باشید، در ادامه مطلب در مورد تاریخچه برند فیلا و بنیانگذاران این برند و همچنین نحوه واگذاری فیلا به کره جنوبی توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

تاریخچه برند فیلا FILA؛ برند ورزشی

فعالیت کمپانی فیلا به وسیله دو برادر که اصالت آن ها به کره جنوبی برمی گشت، آغاز شد. برادران فیلا در سال ۱۹۱۱ کارخانه تولید پارچه خود را در پیمونت ایتالیا راه اندازی کردند و شاید تصور نمی کردند کمپانی کوچک آنها روزی به یکی از قدرتمندترین برندهای ورزشی جهان تبدیل شود. این برند ورزشی در آن زمان تنها به تولید پارچه می پرداخت اما زمانی که تولیدات آنها در زمینه پارچه با استقبال رو به رو شد، تصمیم گرفتند پوشاک ورزشی تولید کنند.

اولین محصولات کمپانی برند فیلا FILA

لباس های بافتنی و لباس زیر  اولین محصولاتی بودند که در کارخانه برادران فیلا تولید شد. کیفیت بسیار بالایی این محصولات باعث شد تا پس از مدت کوتاهی از تولیدات کمپانی فیلا، به عنوان یک کالای لوکس نام برده شود.  

شهر بیه لا

محصولات لوکس فیلا در یکی از شهر های کوچک ایتالیا به نام بیه لا مشتریان زیادی به دست آورد و فروش خوبی داشت. با گذشت زمان آوازه کیفیت محصولات این برند به دیگر شهر های ایتالیا رسید. تعداد کارمندان برند فیلا به۲۵۰ نفر می رسید.  

ثبت رکورد فروش


یکی از مهم ترین رویداد های خوشایند برای کمپانی فیلا، ادغام کارخانه فیلا با شرکت فراتلی فیلا بود که در نتیجه به ثبت رکورد فروش ده میلیارد لیره رسیدند.

لوگوی فیلا

این برند برای قرار دادن لوگوی فیلا بر روی محصولاتش همچون لبا سهای ورزشی به ابتکار دست زده است به نحوی که لوگو را در اندازه ای بزرگ روی پوشاک ورزشی حک کرده است. یکی از دلایل معروفیت این برند به لوگوی زیبای آن بر می گردد.

یون سو یون

افزایش بحران های اقتصادی در فیلا باعث شد تا این کمپانی در سال ۲۰۰۷ به کره جنوبی واگذار گردد. در حال حاضر دفتر مرکزی برند فیلا در سئول واقع شده است. “یون سو یون” تمام امتیازات برند ایتالیایی فیلا را خریداری نمود و به این ترتیب این برند به یک برند کره جنوبی تبدیل شد. یکی از افرادی که تاثیر بسیار زیادی در موفقیت برند فیلا داشت “یون سو یون” بود. او این برند را به یک برند قدرتمند و محبوب کره ای تبدیل کرد.

مدل های مشهور کمپانی فیلا

یکی از معروف ترین مدل هایی که با کمپانی فیلا همکاری داشت، کندل جنر بود. ماجرا از این قرار بود که کندل بعد از حضور در فشن شو شنل که در پاریس برگزار شده بود، به هتل رفت و جلوی در ورودی هتل با پیراهن مردانه گشادی که از برند فیلا به تن کرده بود، دیده شد و همین پوشش سبب شد تا اخبار اعلام نمایند که جنر یکی از مدل هایی است که با کمپانی فیلا همکاری دارد.

مانکن ایرانی در کمپانی فیلا

حمید فدایی به عنوان یکی از برترین مانکن های مرد ایرانی در سال ۲۰۱۶، مدل برند فیلا شد و در تبلیغات این کمپانی معروف حضور داشت و لباس های تولیدی این برند را پوشید.

محصولات برند فیلا FILA

امروزه فیلا به یکی از فروشندگان اصلی لباس و کفش ورزشی تبدیل شده است. این برند لباس ورزشی در رشته های فوتبال، تنیس، گلف و بسکتبال را برای مردان، زنان و کودکان تولید و عرضه می کند. البته در کنار این محصولات، کمپانی فیلا اقدام به تولید لباس های کژوال، کیف، کلاه، لباس زیر، ساعت و عینک آفتابی کرده است.

فیلا؛ اسپانسری که حامی ورزشکاران شد

در دنیای امروز برند هایی که سرمایه فراوان دارند از شگرد های تبلیغاتی مختلفی استفاده می کنند یکی از شگردهای تبلیغاتی مورد استفاده کمپانی فیلا  این است که از افراد مختلف حمایت می کند تا به وسیله معروفیت فرد، خود اسپانسر نیز مشهور  شود.

 شرکت فیلا از ورزشکاران محبوب و معروفی همچون خوان سباستین، جنفیر کاپریاتی، کمیته المپیک کره جنوبی، کیم کلیجسترز و تام واتسون حمایت کرد تا بتواند محبوبیت خود را دو چندان کند و همچنین به عنوان یک برند جهانی موفق تر عمل کند.

فتح قله اورست

در سال ۱۹۸۶ کمپانی فیلا از شخصی حمایت کرد که اعلام کرده بود که قصد دارد قله اورست را بدون استفاده از اکسیژن فتح کند. برند فیلا به عنوان یک حامی توانست نقش خود را خوب ایفا کند تا در سطح جهانی بیشتر دیده شود.

لباس های ورزشی برند فیلا

یکی از روش های تبلیغاتی که کمپانی فیلا توانست از طریق آن به عنوان یک اسپانسر موفق بدرخشد، اهدای لباس های ورزشی به بازیگران بود تا در فیلم های ورزشی با پوشیدن لباس های این برند، محصولات فیلا را به اقصی نقاط جهان معرفی کنند.

فیلا امروزه به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه های تولید کننده کالاهای ورزشی محسوب می شود. این کمپانی امروزه در ۱۱ کشور جهان نمایندگی دارد.

0
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟