برند لوپیلو (Lupilu) ؛ لوپیلو را بهتر بشناسیم

01 تیر 1399
lupilu

می خواهید برای بچه های خودتان لباس بخرید؟ برند لوپیلو را فراموش نکنید

برند لوپیلو یکی از زیرمجموعه های هلدینگ عظیم لیدل (Lidl) است. این برند در حوزۀ تولید پوشاک نوزادان و لباس های کودکانه فعالیت دارد. بنابراین هر وقت وارد فروشگاه پوشاکی شوید که محصولات برند لوپیلو را ارائه می دهند مطمئن باشید سر تا پای کودک خود را با لباس های زیبای این برند، می پوشانید.

برند لوپیلو دامنه گسترده ای از لباس های بچه گانه را برای دخترها و پسرها در هر سایز و فرمی تولید می کند. می توانید برای دوران نوزادی تا رسیدن کودک به سن ۶ سالگی از این برند خرید کنید. مطمئن باشید که پوشاک خریداری شده از آن ها کیفیت مورد نظر شما را ارائه می دهند. نمی خواهیم بگوییم که کیفیت آن عالی است. اما می توان آن را در کیفیت مناسب در نظر بگیریم. برای آشنایی بهتر با برند لوپیلو تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

lidl

تنوع محصولات برند لوپیلو برای کودکان

برند لوپیلو یکی از محبوب ترین برندها در میان طرفداران و مصرف کنندگان خود است. یکی از دلایل آن این است که طیف وسیعی از محصولات نوزاد و کودکان را پشتیبانی می کند. در واقع بیشتر والدین نمی خواهد محصولات آن را از دست بدهند. تنوع بسیار زیاد در بین محصولات این برند هم می تواند یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن باشد.

همچنین این برند دامنۀ وسیعی از پوشاک و محصولات حمام کودک، را روانه بازار می کند. اگر نگاهی به فهرست محصولات این برند بیندازید می توانید بلوز، هودی کودکانه، پیراهن، سویشرت، شلوار، تیشرت، سرهمی، لباس های زیر، کاپشن، پلیور، بلوز دخترانه، بادی نوزادی، صندل، ست های مختلف ،لباس خواب، سارافون، شلوارک و این قبیل کارها را در رنگ بندی های متنوع برای استفاده در خانه و بیرون را پیدا کنید.

پوشاک برای رده های سنی کودکان در برند لوپیلو

kids

با نگاهی دقیق تر به محصولات عرضه شده توسط این برند متوجه خواهیم شد که برای تولید لباس برای رنج و رده های سنی مختلف، وسواس خاصی به خرج داده است. سایزبندی محصولات آن از محصولات سیسمونی و حتی نوزادان زود رس شروع می شود. در واقع سایز ۵۰ و زیر آن را برای نوزادان زودرس در نظر گرفته اند. در زیر جدولی برای آن آورده شده است.

۴-۶ سال۲-۴ سال۱۲-۲۴ ماه۶-۱۲ ماه۲-۶ ماه۰-۲ ماهزودرسسن
۱۱۰-۱۱۶۹۸-۱۰۴۸۶-۹۲۷۴-۸۰۶۲-۶۸۵۰-۵۶زیر ۵۰سایز
جدول سایزبندی پوشاک لوپیلو

جدول بالا در واقع سایز بندی قدی برای محصولات است. هرچند شما باید جثه ی فرزند دلبند خودتان را در نظر بگیرید. چون در این لباس ها وزن کودک در نظر گرفته نشده است و به همین دلیل ممکن است در انتخاب لباس برای کوچولوی تپل خود دچار مشکل شوید.

برند لوپیلو با چه هدفی و در چه زمانی راه اندازی شد؟

foundation

 بیشتر برندهای معروف و بزرگ بعد از پا گرفتن و جذب مشتری تلاش می کنند تا کار خود را گسترش دهند. هلدینگ لیدل نیز از این قضیه مستثنی نیست. اگر به حوزه کاری هلدینگ لیدل آشنا باشید، شاید به این فکر کنید که ارتباط لیدل با برند لوپیلو چیست و به چه جهت نیاز به ارائه لباس کودک بوده است؟

لازم به یادآوری است که هلدینگ لیدل تنها به برند لوپیلو و عرضه پوشاک بچه گانه خلاصه نمی شود. اگر داستان شکل گیری و گسترش هلدینگ لیدل را شنیده باشید، به نام برندهای مطرحی مانند برند اسمارا، نوبل لیگا، کریویت و لیورجی برمی خورید. هر کدام از این برندها در کلاس کار جداگانه و جزء زیر شاخه های این برند فعالیت می کنند. از این رو لیدل برای ارائه محصولات بدون واسطه پوشاک کودک برند لوپیلو پا به عرصه گذاشت تا خرید و جستجوی لباس کودکانه را آسان تر کند. در واقع با حذف کردن واسطه های فروش قیمت فروش را پایین آورد.

subbrands

تاریخ راه اندازی و شروع به کار لیدل در سال ۱۹۳۰ بوده است. پس از چندی برند لوپیلو که زیر مجموعه آن به حساب می آید، شروع به کار کرد. لباس تولید شده به وسیلۀ این برند با برچسب دوخته شده لوپیلو روانه بازار خواهد شد که کیفیت مطلوبی هم دارند.

کیفیت لوپیلو

یکی از اساسی ترین نیازهای یک خریدار، کیفیت محصول است. معمولاً پدر و مادرها برای خرید لباس های بچه گانه با دقت و وسواس بیشتری عمل می کنند. درواقع علاوه بر کمیت و ظاهر آن به کیفیت محصول نیز توجه می کنند.

با اینکه لباس های کودکان را نمی توان برای سال های متمادی مورد استفاده قرار داد اما به دلیل شرایط سنی و جنب و جوش در سنین مختلف باید از مواد اولیه با کیفیت و مناسبی ساخته شده باشند تا علاوه بر دوام بالا، حساسیت پوستی نیز برای کودکان پیش نیاید. دوخت لباس برای نوزادان و کودکان به دلیل داشتن پوستی حساس باید با وسواس و حساسیت خاصی انجام شود. این از برجسته ترین اهداف لوپیلو است. بنابراین، بسیاری از محصولات و تولیدات این برند با توجه به حساسیت پوست کودکان و عمر کارکرد بالا تولید می شود.

kid-shop

همچنین…

لوپیلو بیشتر محصولات خود را با تضمین ضد حساسیت تولید می کند. از این رو محبوبیت و پایداری این برند را می توان به تمرکز این شرکت بر چنین موضوعی دانست. اگر والدین وسواسی هستید و به خرید پوشاک برای کودک خود وسواس و دقت زیادی به خرج می دهید، می توانید با اطمینان خاطر و بدون درصدی شک از این برند معروف آلمانی خرید نمایید. استاندارد به کار رفته در طراحی و تولید پوشاک این برند oeko-Tex است که در نوع خود بسیار جالب توجه است.

این استاندارد به خریدار تأکید می کند که لباس مورد استفادۀ شما از پنبه تمام ارگانیک است. این استاندارد امنیت لباس خریداری شده توسط شما را بالا می برد. در واقع مشکلی برای سلامتی و پوست فرزند شما ایجاد نخواهد  کرد.

مزایای استفاده از محصولات برند لوپیلو

happy-kids

مزایای استفاده از محصولات برند لوپیلو شامل کیفیت بالا و در عین حال قیمت پایین است. تنوع محصولات لوپیلو توانسته است جوابگوی هر نوع سلیقه ای باشد. وقتی صحبت از مد می شود، برند لوپیلو نه تنها بر کیفیت بلکه بر مسئولیت های طراحی و تولید کالا نیز تأکید دارد. لوازم جانبی نوزادان را از مجموعه بی نظیر برند لوپیلو بخواهید چون می توانید به کیفیت این لوازم و همچنین اسباب بازی های لوپیلو اعتماد کنید. اسباب بازی هایی که دارای گواهینامه سلامت هستند یعنی از نظر مواد مضر و ایمنی به طور گسترده آزمایش شده اند. البته می توانید علائم و مهرهای مورد تأیید آزمایشات را در توضیحات محصول مربوطه بیابید. در ادامه به معرفی تعدادی از این محصولات می پردازیم.

معرفی تعدادی از محصولات لوپیلو

کفش لوپیلو

کودکان ماجراجوهای کوچک دنیای پیرامون خود هستند. آن ها همواره در حال بازی کردن، دوییدن و گشت و گذار در دنیای زیبای خود هستند. کفش های بچه گانه لوپیلو با طرح های زیبا و کودکانه از کیفیت خوبی برخوردار است. البته در کنار مدل های متنوع کفش های لوپیلو می توانید دمپایی های زیبا و دوست داشتنی این برند را برای کودک خود خریداری کنید. چکمه های ضد آب برند لوپیلو برای برف و باران فصول سرد سال انتخاب مناسبی محسوب می شوند تا کودک شما یه روز شاد برفی را با این چکمه ها بگذراند.

ست تابستانی دخترانه لوپیلو

ست تابستانی دخترانه لوپیلو یک لباس تابستانی شیک و جذاب است که به دلیل درصد بالای پنبه، پوشیدن آن راحت است. این ست ترکیبی از تاپ و شورت است. شورت دارای کمربند الاستیک، جیب های جانبی، گلدوزی تزئینی و لبه قلاب بافی شده است. طرح چاپی و کودکانه بر روی تیشرت و رنگ شاد آن یک لباس تابستانی مناسب دخترانه را رقم زده است.

summersuit

جنس تیشرت ۱۰۰% پنبه ای است. شورت های آن ۹۴% پنبه، ۵% پلی استر و ۱% الاستین هستند. این لباس همچون سایر پوشاک و محصولات لوپیلو دارای گواهینامه OEKO_TEX است. لازم به ذکر است که این گواهینامه، شناخته شده ترین و مستقل ترین گواهینامه جهان است که برای انواع محصولات نساجی و چرمی لحاظ می شود. وجود این گواهینامه دلیلی بر آزمایش محصولات از نظر مواد مضر است. همچنین این گواهینامه تأیید می کند که یک محصول نساجی یا چرمی برای بیش از ۳۰۰ ماده مضر آزمایش شده است.

سرهمی لوپیلو

برای روزهای بارانی سرهمی های لوپیلو را پیشنهاد می کنیم. سرهمی های لوپیلو ضد آب و ضد باد هستند. کودک دلبند شما می تواند با خیال راحت بازی کند و نگران گلی شدن لباس های خود نباشد. جنس این سرهمی ها از پلی استر است. بنابراین برای شستشوی آن ها بهتر است که از سفید کننده استفاده نکنید. همچنین بهتر است که شستشو در دمای ۳۰ درجه سانتیگراد انجام گیرد. سرهمی ها نیازی به اتو کشیدن ندارند.

از ویژگی های ظاهری سرهمی های لوپیلو می توان به قابلیت تنظیم بندهای شانه اشاره کرد که به این منظور تعبیه شده اند که آزادی حرکت از کودک گرفته نشود. پای الاستیک این سرهمی ها دارای بندهای پلاستیکی است.

ژاکت بچه گانه لوپیلو

ژاکت بارانی لوپیلو

برای روزهای بارانی با پوشیدن ژاکت لوپیلو این اطمینان را به کودک دلبندتان بدهید که می تواند در هوای بارانی نیز بازی کند. طرح های زیبا و متنوع این ژاکت ها برای کودکان فوق العاده جذاب و شاد هستند. ژاکت بچه گانه لوپیلو دارای زیپ کامل با محافظ چانه است. همچنین دارای جیب های کاربردی در جلو و درزهای چسب دار است. لایه داخلی ژاکت از پشم ساخته شده است بنابراین کودک را گرم نگه می دارد. جنس پلی استری این ژاکت ها نیازی به انو کشیدن ندارد. بهتر است که شستشوی ژاکت های بچه گانه برند لوپیلو در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتیگراد انجام گیرد.

اولین اسباب بازی بچه

نوزادان دنیای خود را از طریق حواس خود تجربه می کنند. کودکان کوچک نیز به تدریج یاد می گیرند که محیط اطراف خود را درک کنند. اولین اسباب بازی کودک باید دقیقا حواس پنچ گانه ی او را تحریک کند. بنابراین اسباب بازی های فعال برای برانگیختن حس کنجکاوی کودک لازم است. البته لازم به ذکر است که این اسباب بازی ها کاملا نرم و پتویی هستند تا کودک در ضمن بازی با آن ها دچار صدمه یا آسیب نشود. برخی کودکان کوچک فقط کشف کردن را نمی خواهند. آن ها می خواهند به طور فعال بر محیط خود تأثیر بگذارند، به عنوان مثال از طریق بازی.

همچنین…

بازی های افزونه ای برای ارتقاء مهارت های حرکتی خوب و تفکر منطقی ایده آل هستند. بلوک های ساختمانی، حلقه های مهارت های حرکتی و مجموعه های نمایشی برای اولین بازی های نقش آفرینی کودک کاملا مناسب هستند.

در چند هفته اول زندگی، نوزاد عزیز شما برای شاد بودن به چیزهای زیادی احتیاج ندارد. اما به محض اینکه او شروع به درک بیشتر محیط خود کرد و اولین تلاش ها را برای درک آن انجام داد، می توانید حس بازی و مهارت های حرکتی او را با بازیگوشی ارتقا دهید. مهم این است که نیازهای مورد علاقه وی را بشناسید و به آن ها پاسخ دهید. برخی از کودکان نمی توانند به اندازه کافی از بازی لذت ببرند در حالی که برخی دیگر به سرعت تحت تأثیر محرک های اطراف قرار می گیرند. بنابراین اولین اسباب بازی برای کودک شما باید متناسب با سن او باشد، کنجکاوی او را برانگیزد و حواس او را تحریک کند، بدون اینکه بیش از حد تحریک شود.

کالسکه های برند لوپیلو

کالسکه های برند لوپیلو

با کالسکه های برند لوپیلو همیشه متحرک و انعطاف پذیر باشید. این برند طیف گسترده ای از مدل های مختلف و متناسب با نیاز والدین را طراحی و تولید کرده است. کالسکه هایی با وزن سبک که می توانند شما و کودک دلبندتان را برای یک خرید کوتاه مدت همراهی کنند و کالسکه هایی که دارای استحکام بیشتری هستند و برای پیاده روی های طولانی طراحی و تولید شده اند.

خرید لباس برای کودک

احتمالا هیچ چیز بهتر از خرید اولین لباس برای نوزاد دلبندتان نیست. اما کودکتان علاوه بر لباس به وسایل دیگری نیز نیاز دارد. این وسایل شامل حوله های حمام، بالش، تشک، کیسه خواب و… است. وسایل مورد نیاز برای نوزادان را می توانید از برند لوپیلو خریداری کنید. با تهیه این وسایل می توانید کارهای روزمره مراقبت از نوزاد را دقیق انجام دهید. هنگام خرید لوازم ایده آل، بسیاری از والدین از خود می پرسند: ” چه چیزی برای نوزاد من مناسب است؟ آیا واقعا لازم است؟ کدام محصول را باید انتخاب کنم؟ ” واضح است که برخی از وسایل کودک برای زندگی روزمره ضروری هستند، در حالی که برخی دیگر فقط زیبا و جذاب هستند. شما باید خودتان تصمیم بگیرید که وسایل و لوازم کودک شما باید شامل چه مواردی باشد.

خرید آنلاین از لوپیلو(Lupilu)

دوستداران این برند می توانند محصولات مورد علاقۀ خود را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین تهیه نمایند. فروشگاه های فیزیکی این برند در اکثر کشورهای اروپایی فعالیت دارد ولی با این وجود می توانید در سراسر جهان از این برند معروف خرید آنلاین داشته باشید. مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، کفش، اسباب بازی در شعبات برند لوپیلو موجود هستند و عرضه می شوند.

در ایران هم در چند سال اخیر این برند وارد بازارها شده است. در واقع بازار بزرگ تاناکورای مهاباد پای این برند را به ایران باز کرد. در حال حاضر هم مجتمع پوشاک امی یکی از مهم ترین و اصلی ترین واردکننده های این برند است. در واقع این مجموعه محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عرضه می کند و همین امر موجب شده است که قیمت محصولات آن بسیار مناسب باشد.

5
۴

دیدگاه شما

۴ دیدگاه

  • زهرا
    ۰۳ مرداد ۱۴۰۰

    یه چارت و نمودار سایز این برند برای راهنمایی والدین می زدید نابغه ها ،، که اگه خواستن خرید کنن یه خرده آشنا باشن با انتخاب سایز

    • keiwan
      ۰۵ فروردین ۱۴۰۱

      از ارسال دیدگاه تان متشکریم، چارت رو هم به مقاله اضافه کردیم. ممنون بابت انتقاد سازنده ی شما

  • نفیس
    ۰۶ اسفند ۱۴۰۰

    این همه چیز میز نوشتید!! هیچ جای این مطلب ننوشتید که این برند مال کدوم کشوره!!!

    • keiwan
      ۰۵ فروردین ۱۴۰۱

      ممنون از نظرتون ؛ در این قسمت به آن اشاره شده است: (اگر والدین وسواسی هستید و به خرید پوشاک برای کودک خود وسواس و دقت زیادی به خرج می دهید، می توانید با اطمینان خاطر و بدون درصدی شک از این برند معروف آلمانی خرید نمایید. )

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟