برند کریویت پرو

28 بهمن 1399
برند-کریویت-و-کریویت-پرو

برند کریویت پرو و کریویت یکی از زیرشاخه های برند لیدل هستند که طیف گسترده ای از پوشاک و تجهیزات ورزشی را پوشش می دهند.

پوشاک و تجهیزات ورزشی

به عبارتی برند کریویت پرو در زمینه پوشاک و تجهیزات ورزشی فعالیت می کند، محصولاتی که در پس از آزمایش و تست های متعدد با هدف بهترین کارایی در زمان فعالیت ورزشی طراحی شده اند. لباس های تخصصی کریویت برای هر رشته ورزشی و متناسب با نیاز ورزشکار طراحی شده اند به گونه ای که فاکتورهایی همچون سن، جنسیت، میزان تحرک، میزان تعریق و … در آنها لحاظ گردیده است.

استراتژی های برند کریویت پرو

یکی از استراتژیهای این برند عرضه محصولات به صورت فروش آنلاین از طریق فروشگاه های ورزشی می باشد. برند کریویت یکی از برندهای محبوب و خوش فروش در سرتاسر اروپا به شمار می رود که در بین ورزشکاران از وجهه خوبی برخوردار است.

البته کریویت در کنار عرضه این محصولات، یک سری از محصولات ورزشی حرفه ای خود را با نام برند کریویت پرو روانه باز می کند.

محصولات متنوع برند کریویت پرو

محصولات متنوع-1
محصولات متنوع-2
محصولات متنوع -3
ت متنوع-4

از جمله محصولات برند کریویت می توان به تیشرت مردانه و زنانه،لگ،سویشرت، هودی، شلوار اسلش مردانه، شلوار بیس زنانه و… نام برد. محصولاتی که در مجموعه برند کریویت پرو قرار می گیرند شامل کالاها و محصولات ورزشی هستند.

در طیف گسترده این محصولات شلوار ورزشی، تیشرت و شلوارک حرفه ای، کلاه بافتنی، شلوار اسکی، جوراب های ورزشی، کوله پشتی به چشم می خورد. در کنار پوشاک ورزشی یک سری از تجهیزات ورزشی کریویت از جمله عینک های اسکی، کلاه ایمنی اسکی و اسنوبرد، ست غواصی و… جزو پرطرفدارترین محسوب می شوند.

ورزش های زمستانی را با برند کریویت پرو تجربه کنید.

ورزش های زمستانی-1
ورزش های زمستانی-2

محصولات برند کریویت پرو نه تنها برای ورزشکاران بلکه برای دوستداران طبیعت نیز تفریحات خاص ورزشی را جذاب و لذت بخش نموده است. همه وسایلی که یک ورزشکار اسکی روی یخ برای رفتن به دامنه کوه و صعود به آن نیاز دارد را برند کریویت تأمین و در دسترس قرار می دهد.

اولویت بندی های کریویت

برند کریویت پرو برای عملکرد بهینه یک فرد ورزشکار تمامی نکات ایمنی را در طراحی و ساخت تجهیزات ورزشی لحاظ کرده است تا ضمن خلق لحظات به یادماندنی برای یک ورزشکار، سلامت وی نیز مورد محافظت قرار گیرد. لباس های گرم و شیک زمستانی طوری طراحی شده اند که ورزشکار برای لذت بردن از ورزش های زمستانی بدون کوچکترین دغدغه ای بر فعالیت ورزشی خود متمرکز شود.

برند محبوب ورزشکاران

برند محبوب

با تجهیزات و پوشاک ورزشی کریویت دمای منفی موجب نگرانی و به هم ریختن برنامه ورزشی ورزشکار نمی شود. امنیت ورزشکاران در اولویت بندی های برند کریویت پرو در صدر جدول قرار دارد به گونه ای که استاندارد تجهیزات ورزشی و رعایت موارد ایمنی جزو موارد ضروری محسوب و در ساخت کلیه محصولات لحاظ گردیده است.

در ادامه مقاله به معرفی تعدادی از محصولات برند کریویت پرو می پردازیم.

ورزش برای بعضی یک سرگرمی است و برای بعضی دیگر یک نگرش نسبت به زندگی است. ورزش نشاط بخش است و با ترشح اندورفین به حفظ سلامتی بدن کمک می کند.

اینکه کدام ورزش باعث تپش قلب شما می شود در درجه دوم اهمیت دارد. برای هر نوع ورزشی خواه دویدن باشد یا دوچرخه سواری و بسکتبال یا ورزش های رزمی، نیاز به تجهیزات و لوازم جانبی مناسب دارید. لوازمی که ضمن محافظت از شما، سلامتی شما را به خطر نندازد و باعث سهولت در ورزش شوند. ما به شما محصولات برند کریویت پرو را پیشنهاد می کنیم.

چند پوشاک ورزش زمستانی و توضیحاتی پیرامون آن ها

ورزش های زمستانی و برند کریویت

شلوار اسکی

شلوار اسکی-1
شلوار اسکی-2

شلوار اسکی مردانه، زنانه و بچگانه که در رنگ های تیره طراحی و به بازار هدف معرفی و عرضه شده اند یکی از محصولات محبوب برند کریویت پرو به شمار می روند.

ژاکت اسکی

این محصول در رنگ های روشن برای بانوان و در رنگ های تیره برای آقایان طراحی شده است. یقه بلند و هود جدا شونده از ویژگی های بارز این پوشاک زمستانی محسوب می شود.

برند کریویت برای هر رشته ورزشی تجهیزات و پوشاک مورد نیاز را طراحی و به بازار عرضه کرده است. محصولاتی که نیازهای یک ورزشکار حرفه ای یا ورزشکار مبتدی را تأمین و جوابگوی سلایق مختلف هستند در طیف گسترده پوشاک برند کریویت پرو جای می گیرند.

دستکش مردانه و زنانه بازی گلف

بازی گلف از جمله بازی های پرطرفدار و محبوب کشورهای اروپایی به شمار می رود. دستکش های گلف از چرم مرغوب تهیه شده اند و در حین ورزش احساس دلپذیری به ورزشکار می بخشند. قابلیت تنفس پذیری دارند. همچنین دستکش گلف چپ برای افراد راست دست ایده آل است.

تیشرت یقه دار زنانه آستین کوتاه با نوار دکمه ای

برش کلاسیک با صفحه دکمه ای، طرح زیبایی به این تیشرت داده است. قابلیت جذب رطوبت و مقاوم در برابر شستشو از جمله ویژگی های این نوع تیشرت برند کریویت پرو به شمار می رود.

سویشرت ورزشی زنانه

سویشرت ورزشی زنانه-1
سویشرت ورزشی زنانه-2

این سویشرت ها از پنبه و پلی استر ساخته شده اند تنوع در طرح و رنگ بر جذابیت این محصول افزوده است. کشش مناسب جهت انجام انواع فعالیت ورزشی، یقه ایستاده، دو لایه بودن، ضد آب و ضد باد از ویژگی های بارز پوشاک ورزشی برند کریویت پرو محسوب می شود. نواردوزی های دور سویشرت و بدون پرز بودن پارچه در کنار برش های تزئینی و زیپ دو سویه بیش از پیش بر خاص بودن این محصول تأکید دارند.

پالتوی دو پوش

پالتوی دو پوش

این کاپشن ها از پلی استر ساخته شده اند و بهترین پوشاک زمستانی به حساب می آیند. کش های تنظیم سایز، کلاه و دو جیب زیپی در بغل به چشم می خورد. این پالتوی دو پوش دارای دو تکه جداگانه است و مناسب هوای سرد و بارانی است.

با برند کریویت پرو در تمام ورزش های زمستانی از آسیب های جدی در امان هستید و می توانید از ماجراجویی های روزهای برفی و ورزش های زمستانی نهایت لذت را ببرید.

#برند_کریویت #برند_crivit #لباس_ورزشی_کریویت #لباس_ورزشی_crivit #لباس_ورزشی_مردانه_کریویت #لباس ورزشی_زنانه_کریویت

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟