تولیدی پوشاک بچه گانه

15 آبان 1400
تولیدی-پوشاک-بچه گانه

موضوع ساخت و تولید در قسمت لباس و پوشاک بچه گانه بسیار حساس است. در واقع ایجاد یک تولیدی پوشاک بچه گانه در این گروه نیازمند تحقیقات بسیار زیاد است. تحقیقاتی که می تواند باعث افزایش اعتماد مشتریان و در نتیجه افزایش میزان فروش تولید کننده شود.

در ادامه ی این موضوع با ما همراه باشید تا در مورد برخی از استانداردهای روز دنیا صحبت کنیم که برای تولید لباس و پوشاک به خصوص پوشاک بچه گانه بسیار مهم است. موضوعاتی از این قبیل که ممکن است بقا یا پلمپ یک تولیدی را به دنبال داشته باشد.

استاندارد و گواهی مهم در تولیدی پوشاک بچه گانه

اگر به جعبه ی انواع کالا و محصولات دقت کرده باشید، حتما متوجه استانداردها و گواهی های متنوعی شده اید که بر روی آن محصولات درج شده اند. این استانداردها و گواهی ها در بسیاری از موارد خبر از کیفیت بالای کالای مورد نظر می دهند و نبود چنین نشانه هایی می تواند نوعی هشدار برای افراد خریدار باشد.

اکو تکس

یکی از موسساتی که گواهی های آن دارای اعتبار در سطح اروپایی است موسسه ی تحقیقاتی اکو تکس است. این موسسه در زمینه ی اکولوژی و نساجی فعالیت دارد. برچسب ها و گواهینامه های OEKO-TEX (اکو تکس) ایمنی انسانی و زیست محیطی محصولات نساجی و محصولات چرمی را در تمام مراحل تولید اعم از مواد اولیه و الیاف، نخ، پارچه، محصولات نهایی آماده برای استفاده را در طول زنجیره ارزش نساجی تأیید می کند. همچنن این نوع گواهی شرایط مناسب اجتماعی و زیست محیطی در تأسیسات تولید را ارائه می دهد. این موسسه زیر شاخه هایی هم دارد که یکی از آن ها استاندارد ۱۰۰ اکو تکس است.

استاندارد ۱۰۰ OEKO-TEX

اکو تکس
اکو تکس

هدف استاندارد ۱۰۰ OEKO-TEX این است که این موضوع را برای مصرف کنندگان آشکار سازد که محصول منسوجات برچسب شده ی این موسسه زیر نظر آزمون های آزمایشگاهی وسیعی برای تشخیص مواد مضر موجود در الیاف قرار گرفته اند. در واقع میزان محتوای مضری که این موسسه در نظر گرفته است پایین تر از حداقل میزان تعیین شده توسط انجمن OEKO-TEX است و این مسئله هم دقت بیشتر این زیر مجموعه را نشان می دهد.

 معرفی استاندارد ۱۰۰اکو تکس، یک فرآیند تضمین کیفیت جهانی استاندارد را برای تولیدکنندگان و خرده فروشان به وجود آورد. در این سیستم کاهش دامنه عمودی تولید در تأسیسات فردی صنعت نساجی و پوشاک در نظر گرفته شد و جبران استانداردهای مختلف ارزیابی منطقه ای برای پتانسیل میزان خطر مواد مضر در نظر گرفته شد. شرایط اخذ گواهینامه OEKO-TEX به این گونه است که حداقل سالی یک بار براساس اطلاعات علمی جدید به روز می شود.

FSC شورای نظارت بر جنگل

FSC یا شورای نظارت بر جنگل
FSC یک سازمان بین المللی غیرانتفاعی و چند سهامدار است که در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد که باعث ارتقای مسئولیت پذیری مدیریتی نسبت به جنگل های جهان می شود.

یکی دیگر از گواهی های مهم برای تولیدی پوشاک بچه گانه شورای نظارت بر جنگل است. شورای نظارت بر جنگل (FSC) یک سازمان بین المللی غیرانتفاعی و چند سهامدار است که در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد که باعث ارتقای مسئولیت پذیری مدیریتی نسبت به جنگل های جهان می شود. کار این شورا نمونه ای از برنامه ی صدور گواهینامه مبتنی بر بازار است که به عنوان سیاست زیست محیطی فراملی استفاده می شود.

مأموریت اعلام شده شورای نظارت بر جنگل “ارتقا مدیریت مناسب از نظر زیست محیطی ، منفعت اجتماعی و اقتصادی جنگل های جهان” است. این شورا اهدافی دارد که در ادامه آن را بیان می کنیم.

  1. پیشرفت مدیریت جنگل با مسئولیت جهانی.
  2. اطمینان از دسترسی عادلانه به مزایای سیستم های شورای نظارت بر جنگل.
  3. اطمینان از صحت ، اعتبار و شفافیت سیستم شورای نظارت بر جنگل.
  4. ایجاد ارزش تجاری برای محصولات جنگل های مجاز شورای نظارت بر جنگل.
  5. تقویت شبکه جهانی برای تحقق اهداف ۱ تا ۴.

در نظر گرفتن این موضوع برای تولیدی پوشاک بچه گانه بسیار مهم است. این اهداف از طریق شش حوزه برنامه ای، مدیریت و توسعه می یابند: جنگل ها ، زنجیره نگهداری ، سیاست اجتماعی ، نظارت و ارزیابی ، تضمین کیفیت و خدمات اکوسیستم ادعا می شود که جنگل های مطابق با استانداردهای این شورا دارای مزایایی برای جوامع محلی و جامعه های پیشرفته تر فراهم می کنند که این مزایا شامل آب و هوای تمیزتر است که سهم به سزایی در کاهش اثرات تغییر اقلیم دارد.

اهمیت جنس پارچه برای تولیدی پوشاک بچه گانه

اهمیت-جنس-پارچه
اهمیت-جنس-پارچه

یکی از مهمترین مسائل در ساخت و تولید لباس و پوشاک بچه گانه، جنس پارچه های بکار برده شده در این لباس ها است. در واقع با توجه به پوست حساس نوزادان و خردسالان استفاده از مواد و الیاف درجه یک بسیار لازم و ضروری است.

با توجه به نکاتی که گفته شد استفاده از این نکات که البته بخش کوچکی از نکات مهمی است که باید رعایت شود، مشخص می شود که ایجاد یک تولیدی پوشاک بچه گانه یا خرید از این بنگاه های تولیدی ممکن است هزینه های بسیاری را محتمل شد.

مجتمع پوشاک امی

مجمتمع پوشاک امی
مجمتمع پوشاک امی

خرید محصولات از یک تولیدی پوشاک بچه گانه که حداقل شرایط ممکن را داشته باشد موضوعی است که نیازمند تحقیق و بررسی زیاد است که ممکن است برای خیلی از افراد امکان چنین بررسی هایی به دلیل اتلاف وقت وجود نداشته باشد.

راه پیشنهادی ما برای شما خرید محصولات اروپایی است. محصولاتی که علاوه بر کیفیت مناسبی که دارند، تمامی استانداردها و گواهی هایی که پیشتر ذکر شد را دارد. در این حالت ممکن است این سوال پیش بیاید که چگونه و از کجا چنین پوشاکی را تهیه کنیم.

مجموعه ی بزرگ امی به عنوان وارد کننده ی انواع پوشاک نو اروپایی و با داشتن بیش از یک دهه تجربه در این زمینه توانسته است نقش مهمی را در این راستا ایفا کند. این مجموعه انواع کالای اروپایی را به مشتریان و خریداران عمده و خرده ارائه می دهد. محصولاتی با کیفیت و در عین حال با قیمت های مناسب و حتی با قیمت های رقابتی با تولیدی پوشاک بچه گانه عرضه می کند.

خرید استوک یا تولیدی پوشاک بچه گانه

محصولاتی که در این مجموعه ارائه می شود را استوک اروپایی می گویند. و منظور از پوشاک استوک محصولاتی هستند که در فروشگاه های اروپایی به هر دلیلی فروخته نشده اند و به انبارها سپرده می شوند. بعد از آن این محصولات به صورت تناژ به برخی کشور ها فروخته می شود. تفاوت مجتمع پوشاک امی با بسیاری از مجموعه ها و همکاران دیگر در این است که این مجموعه کالای خود را به طور مستقیم از مبدا خریداری می کند. بیشتر محصولات این مجموعه متعلق به هلدینگ لیدل آلمان است.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و تمامی سوالات خودتان را در این مورد و نحوه ی همکاری با این مجموعه از آن ها جویا بشوید.

امید داریم که با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی را به دست آورده باشید. با بیان دیدگاه های خودتان در قسمت نظرات ما را خوشحال می کنید.

امیدواریم که همیشه سالم وسر بلند باشید.

#تولیدی_پوشاک_بچه_گانه #تولیدی_پوشاک #استوک #لباس #پوشاک_استوک #پوشاک

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟