مد و فشن در یوتیوب

09 آذر 1400
حضور مد و فشن در یوتیوب

مد و فشن در یوتیوب یکی از موضوعات جالب و جذابی است که توجه کاربران بسیاری را در این رسانه به خود جلب نموده است. اما چرا بسیاری از افراد معروف و برندهای لباس ترجیح می دهند در این پلتفرم جهانی ذارای جایگاهی باشند؟  ویدئو یکی از رموز موفقیت این پلتفرم جهانی به شمار می رود. این پلتفرم کار خود را با انتشار ویدئوهای سرگرم کننده و خنده دار آغاز نمود ولی بعد از مدتی موضوعات آموزشی مختلف در این رسانه منتشر شد و برای کاربران به اشتراک گذاشته شد. این موضوع از سوی کاربران یوتیوب با استقبال فراوانی روبه رو شد تا جایی که امروزه می توان هر چیزی را در یوتیوب پیدا کرد.

تاریخچه

دومین وب گاه پرطرفدار دنیا توسط سه کارمند سابق پی پل در فوریه سال ۲۰۰۵ ایجاد شد. چاد هرلی، استیو چن و جاوید کریم پس از موفقیت هایی که در راه اندازی وب گاه فلیکر کسب نمودند، تصمیم به راه اندازی و تأسیس یوتیوب نمودند. مرکز این شرکت در سان برونو کالیفرنیا قرار دارد. یوتیوب به کاربران اجازه می دهد تا ویدئوهای خود را بارگذاری و به اشتراک بگذارند. البته یوتیوب این امکان را به کاربران داده است تا با استفاده از تکنولوژی ادوبی فلش ویدئو و اچ تی ام ال ۵ بتوانند انواع ویدئو از قبیل کلیپ های موسیقی، کلیپ های تلویزیون، کلیپ های فیلم و ویدئوهای آموزشی را به معرض نمایش بگذارند.

همچنین…

یوتیوب قابلیت پشتیبانی از ویدئوهای سه بعدی و آناگلیف را دارد که با فرمت های مختلفی از قبیل فلش ویدئو سازگاری دارد. شمار زیادی از ویدئوهای این شرکت توسط افراد عادی و تعدادی نیز توسط شرکت ها و رسانه هایی همچون هیولو، ویوو و برخی نیز توسط خود یوتیوب بارگذاری می شوند. در ژانویه ۲۰۱۰، نسخه ای آزمایشی از یوتیوب راه اندازی شد که از مرورگرهایی که با اچ تی ام ال ۵ سازگاری دارند، پشتیبانی می کند به این صورت که اجازه می دهد فیلم های یوتیوب بدون هیچ نرم افزاری قابلیت تماشا داشته باشند.

همچنین…

حداکثر مقدار مجاز بارگذاری ویدئوها در یوتیوب ۱۵ دقیقه است که می توان با دریافت کد راست آزمایی، ویدئوها را تا ۳ ساعت بارگذاری کرد.

چرا یوتیوب؟

چرا یوتویوب؟

یوتیوب در دنیای تکنولوژی و فناوری به یکی از بزرگترین پلتفرم های جهانی برای تبلیغات تبدیل شده است. همچنین این پلتفرم مکانی برای معرفی بهترین عرضه کنندگان لباس در جهان به شمار می رود. این پلتفرم با دارا بودن ۹/۱ میلیارد کاربر در جایگاه دومین موتور جستجو پس از گوگل قرار دارد. جالب اینجاست که ۵۰ میلیون از کاربران، تولید کننده محتوا هستند، به طوری که روزانه ۵۷۶۰۰۰ ساعت ویدئو را در یوتیوب بارگذاری کرده و به اشتراک می گذارند.

در کنار کسب و کارهای مختلف که در یوتیوب به تبلیغ و بازاریابی می پردازند ، برای عرضه کنندگان لباس در جهان نیز بازاریابی در یوتیوب به فرصتی طلایی و ارزشمند تبدیل شده است. حضور مد و فشن در یوتیوب دلیلی برای اثبات این ادعا می باشد.

مکانی برای سلبریتی شدن

این پلتفرم برای نسل جوان به عنوان راهی برای به شهرت رسیدن و محبوبیت تبدیل شده است. افرادی که با حضور در این فضا و بارگذاری ویدئوهای خود توانسته اند طرفداران بسیاری کسب کنند. در این پلتفرم افرادی همچون گیمرها، کمدین ها، سلبریتی ها بخش عظیمی از فضای یوتیوب را به خود و تبلیغ برندها و  همچنین بالا بردن تعداد دنبال کننده هایشان  اختصاص داده اند تا جایی که با اطمینان می توان گفت این افراد به تسخیرکنندگان این پلتفرم تبدیل شده اند.

پلتفرمی برای کسب درآمدهای باورنکردنی

پلتفرمی برای کسب درآمدهای باورنکردنی

 اگر به دنبال یک شبکه اجتماعی مطرح و معروف هستید تا بتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید و درآمد بیشتری کسب کنید، ما به شما کاربران، یوتیوب را پیشنهاد می کنیم. ویدئوهای یوتیوب شامل آموزش در زمینه های مختلف می باشند، از جمله این آموزش ها می توان به  موسیقی، طنزپردازی، سفر، ورزش و آشپزی اشاره کرد.

حضور برندهای لباس در یوتیوب

دنیای مُد و فشن برای علاقمندان، یک اقیانوس بیکران از ایده و خلاقیت است. این موضوع در یوتیوب نیز به وضوح خود را نشان داده است. به طوری که ویدئوهای مد و فش از بیشترین ویو در یوتیوب برخوردار است و همچنین در تمام رسانه‌های اجتماعی با استقبال فراوانی روبه‌رو شده است.

البته در این شبکه اجتماعی اطلاعات گسترده ای در زمینه مد و فشن نیز ارائه می گردد. افرادی که به عنوان طراح لباس مشغول به فعالیت هستند یا افرادی که جزو خیاطان مطرح این حوزه به شمار می روند، می توانند ویدئوهایی را در زمینه نحوه ست کردن لباس ها و ترکیب رنگ ها با کاربران این پلتفرم به اشتراک بگذارند. افرادی که دارای خلاقیت و ایده های ناب و تازه در حوزه کسب و کار خود هستند، می توانند با ایجاد کانال در یوتیوب توجه مخاطبان  بسیاری را به خود جلب کنند.

راه اندازی کانال یوتیوب

اگر می خواهید در کسب و کار خود موفق شوید و نام تجاری برند خود را گسترش دهید می توانید برای خود یک کانال در یوتیوب راه اندازی کنید. البته نباید فراموش کنید که نحوه معرفی کسب و کارتان و  چگونگی ارائه برند خود در بازار رقابت و پایداری شما در این رسانه خیلی موثر است.

برای اینکه در پلتفرم یوتیوب موفق بدرخشید می توانید از انواع روش برای  معرفی برند خود استفاده کنید. همچنین با مشخص نمودن مخاطبان هدف خود، می توانید دامنه فعالیت های برند خود را گسترش دهید.

کاناهای استایل و مد

صنعت پوشاک برای در اختیار قرار دادن اطلاعات مربوط به مد و فشن به مخاطبان خود، به شبکه های اجتماعی روی آورده است. در حال حاضر، اغلب شاهد حضور برندها در صفحات فیسبوک و اینستاگرام هستیم اما باید بدانید که فعالیت در یوتیوب نیز برای برندها حائز اهمیت است. ویدئوهایی از نمایشگاه های لباس و معرفی محصولات جدید فعالان حوزه پوشاک جزو مواردی است که به وسیله برندهای فعال مد و پوشاک روی یوتیوب بارگذاری می شود و مطمئنا آنها برای این روش از تبلیغات، حساب ویژه ای باز کرده اند.

توسعه برندهای لباس

توسعه برندهای لباس

حضور مد و فش در یوتیوب و استقبال بی نظیر کاربران از آن باعث شده است تا برندهای لباس در این پلتفرم با راه اندازی کانال به فعالیت های خود بپردازند. ویدئوهایی که برندهای مطرح لباس، طی بررسی های کارشناسانه خود به مرحله اجرا و انتشار می گذارند. البته هر چقدر حضور در یوتیوب و گسترش کسب و کارها با برنامه ریزی دقیق انجام گیرد مطمئنا موفقیت بیشتری به دنبال خواهد داشت. استفاده از اکانت خاص و منحصر به فرد برای حضور در این پلتفرم و حرفه ای کردن کسب و کارتان یکی از راهکارهای موثر برای دیده شدن در میان رقبا و سایر برندها می باشد.  

لوگوی تجاری برند

برای اینکه مخاطبان دسترسی بهتری به برند شما داشته باشند بهتر است که در قسمت پروفایل کانال خود از لوگوی تجاری برند خود استفاده کنید. چکیده ای از فعالیت برندتان و درج آن در قسمت بیوگرافی کانال یوتیوب می تواند باعث جلب اعتماد کاربران و جذب دنبال کننده های بیشتری شود. بررسی همه جوانب کسب و کار شاید برای یک برند نوپا دشوار باشد و همچنین حضور در این پلتفرم غیرممکن به نظر برسد، ولی می توان با بررسی وضعیت سایر رقبا همه جوانب را بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

البته با ارزیابی وضعیت سایر رقبا و نحوه پیگیری روش های حضور آنها در این پلتفرم می توانید به یک جمع بندی از فعالیت رقبا برسید. به عبارت ساده تر با ارزیابی وضعیت رقبای خود در این پلتفرم اجتماعی می توانید به نکات ارزشمندی دسترسی پیدا کنید و با لحاظ کردن آنها در برنامه های کاری برند خود می توانید از احتمال ضرر و زیان کسب و کار خود بکاهید.

کسب و کار خود را معرفی کنید

تعیین مواردی همچون: رقبا چگونه مخاطبان هدف خود را جذب می کنند؟ آنها از چه ترفندهایی برای افزایش دنبال کنندگان استفاده می کنند؟ درج چه نوع ویدئوهایی مورد علاقه کاربران یوتیوب است؟ با پاسخگویی به این سوالات می توانید خط مشی مناسبی برای حضور خود در این پلتفرم و گسترش دامنه فعالیت های برند خود ایجاد نمایید. برای گسترش کسب و کار خود باید به تولید ویدئو، ویرایش و بارگذاری آن در کانال یوتیوب بپردازید همچنین باید توجه مخاطب را جلب کرد. بدون توجه مخاطب بهترین و باکیفیت ترین محصولات نیز شانسی برای دیده شدن در بازارهای جهانی ندارند.

دانستنی هایی در مورد پردرآمدترین های یوتیوب

دانستنی هایی در مورد پردرآمدترین های یوتویوب

طبق آمارهای سال ۲۰۱۸ تقریبا ۹درصد از کسب و کارهای کوچک در یوتیوب مشغول به فعالیت هستند. همچنین اگر نگاهی به آمار و ارقام یوتیوبرهای موفق و پردرآمد سال ۲۰۱۹ بیندازید متوجه می شوید که کودکان بیشترین درآمد را در یوتیوب داشته اند به طوری که ۳ برابر بزرگسالان حاضر در این پلتفرم، درآمد کسب کرده اند. بعضی از کودکان با انشار ویدئوهایی از سفر، گیم و علاقمندی های خود توانسته اند به درآمدهای شگفت انگیز در این پلتفرم جهانی دست پیدا کنند.

همچنین…

لیستی از علاقمندی ها در یوتیوب وجود دارد که پیرامون آنها ویدئوهایی جالب و آموزشی به اشتراک گذاشته می شود. موضوعاتی همچون نقاشی، طراحی دکوراسیون، طراحی لباس، تدریس، عکاسی و… در لیست موضوعات یوتیوب قرار دارد. هر فرد می تواند با توجه به علاقمندی های خود، کسب و کار و فعالیتش را در این رسانه جمعی به اشتراک بگذارد. به عنوان مثال حضور مد و فشن در یوتیوب بیانگر جذابیت این موضوع برای کاربران و همچنین موفقیت بزرگارن مطرح و بنام در این پلتفرم می باشد.

طبق گزارش مجله فوربس می توان دریافت که تقریبا نیمی از پردرآمدترین تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب به گیمرهای حرفه ای تعلق دارد. نباید فراموش کرد که ویدئوهایی که در یوتیوب به اشتراک گذاشته می شوند باید خاص باشند تا کاربر بتواند در این وب گاه، حرفه و کسب و کار موفقی به دست آورد.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟