خرید از عمده فروش ها یا تولید پوشاک؟

22 خرداد 1399
خرید-از-عمده-فروشان-یا-تولید-پوشاک

عمده فروش یا تولیدی های پوشاک؟ این سوالی است که خرده فروشان پوشاک همواره با آن به عنوان یک چالش روبرو بوده اند که کالای مورد نیاز خود را از عمده فروش ها تهیه کنند یا اینکه خود اقدام به تولید کالای دلخواه خود کنند؟

طبق آماری که آمازون در سال ۲۰۱۷ منتشر کرده بود، این غول عظیم خرده فروشی در بخش پوشاک خود، تنها ۴% درصد از سهم بازار ایالات متحده را بدست آورده است. این بیانگر این است که با وجود چنین رقیب قدرتمندی در حوزه خرده فروشی، خرده فروشان دیگر در حوزه پوشاک و مد چگونه  و با چه استراتژی توانسته اند تا به حال دوام بیاورند و به کار خود ادامه دهند.

۶ روش تهیه  منبع پوشاک برای خرده فروشی شما

شما می توانید با ایجاد و پیگیری یک استراتژی پایدار، هزینه های واحد خرده فروشی خود را پایین نگه دارید، فروش سریع داشته باشید و مشتری هایی که عاشق محصولات شما هستند را راضی نگه دارید.

چطور می توان این کار را انجام داد؟ برای فهمیدن این موضوع تا پایان این مقاله را دنبال کنید.

به روش های زیر می توانید به تهیه لباس برای خرده فروشی یا فروشگاه آنلاین خود بپردازید:

  • خرید از مارک های معتبر عمده فروشی
  • برند خودتان را تولید و به فروش برسانید
  • Drop shipping (یک روش مدیریت زنجیره تامین است که در آن، خرده فروش اجناس را در انبار نگه نمی دارد بلکه به جای این کار، تنها سفارش را از مشتری می گیرد و با تولید کننده و یا عمده فروش ارتباط برقرار می کند و تولید کننده جنس را به مصرف کننده نهایی ارسال می کند.)
  • وارد کردن لباس های ساخته شده توسط طراحان مد
  • مشاغل دیگر در این حوزه

از روش های ذکر شده در بالا، هر کدام دارای جوانب مثبت و منفی خود هستند، اما اجازه دهید بر روی مبحث اصلی خود که تهیه لباس از عمده فروشی در برابر تولید برند خصوصی خود است، تمرکز داشته باشیم و به آن بپردازیم.

مبانی عمده فروشی لباس

” از کجا می توانم عمده فروشی مناسب  برای بوتیک یا فروشگاه خود تهیه کنم؟”  این همان چیزی است که کارآفرینان مد هنگام فروش محصولات مد از خودشان می پرسند. همکاری با فروشندگان عمده فروشی پوشاک دارای مزیت ها و مضراتی است که درادامه به توضیحاتی خواهیم پرداخت.

فروش محصولات استاندارد

عمده فروشان پوشاک اغلب محصولی را به شما ارائه می دهند که قبلاً آنها را در بوتیک ها و فروشگاه های دیگر در سراسر جهان به فروش رسانده اند. به همین دلیل است که وقتی به خرید می روید، اغلب می توانید همان پوشاک را در چندین فروشگاه مشاهده کنید.

عمده فروشان همان محصولات با همان کاتالوگ را به بوتیک شما و سایر فروشگاه های دیگر نیز ارائه می دهند. اگرچه در تولید محصول خود، شما کالا یا محصولی را به فروش می رسانید که هیچ کس دیگری به جز شما آنها را ندارد، اما تهیه پوشاک عمده از عمده فروشان، هزینه و زمانی که خودتان برای دوختن مارک مخصوص خود صرف می کنید یا سفر به بازارها یا نمایش تجاری محصولات مد خودتان را کاهش می دهد.

عمده فروش

حداقل سفارشات اولیه

حداقل سفارش اولیه از عمده فروشان حتما باید یک سفارش در حجم بزرگی باشد، اگر کالای خریداری شده به فروش نرفت و آنها را در شرایط نامناسبی به عمده فروشان عودت دهید، حتماً باید مبلغی را به عنوان زیان کالا عودت داده شده پرداخت کنید. این به این معنی است که آنها ۱۰۰% وجه نقد را به صورت پیش فرض می خواهند و از شما می خواهند که برای سفارش اولیه، محصولات زیادی را از آنها خریداری کنید.

چرخه سریع از سفارش تا قفسه فروشگاه

به طور معمول کار با عمده فروشان برای تهیه محصولات فروشگاه شما سریعتر از تولید مارک و برند خودتان می باشد.

شما به سادگی می توانید با مشاهدۀ کالاها درکاتالوگ اقدام به سفارش آنها نمایید، هزینه سفارش را پرداخت کنید و محموله را در طی دو هفته دریافت کنید.

با این حال این چرخه سریع سفارش و خرید گاهی سبب می شود که کیفیت کالاها پایین بیاید. اگر به دنبال پوشاک با کیفیت هستید، حتماً با سفارش های کوچک و چک کردن کیفیت محصولات قبل از فروش، شروع کنید.

کنترل کمتر بر قیمت

از آنجایی که شما کالاهای خود را از عمده فروشان تهیه می کنید، افزایش قیمت کالای آنها به معنای کاهش حاشیه سود شما یا افزایش قیمت خرده فروشی کالاهای شما برای مشتریان خواهد بود.

شما می خواهید از گزینه دوم اجتناب کنید، زیرا با افزیش تدریجی قیمت ها مشتریان با احتیاط بیشتری اقدام به خرید می کنند. هنگام کار با عمده فروشان، لازم است مراقب باشید که عمده فروش همان کالایی را که به شما فروخته، با قیمت کمتری نسبت به شما در فروشگاه آنلاین خود درج و اقدام به فروش آن نکند. بسیار اتفاق می افتد که عمد فروش شما اقدام به خرده فروشی می کند، این نکتۀ بسیار مهمی است و لازم است که قبل از تصمیم گیری و اقدام به همکاری با آنها، اطلاعات لازم را در مورد آنها کسب نمایید.

تهیه و فروش برندهای معروف ازعمده فروشی

عمده فروشان کالاهایی را به شما ارائه می دهند که از قبل در سراسر دنیا فروش خوبی داشته اند. محصولات آنها از قبل دارای هویت و برند هستند، بنابراین مجبور نیستید برای بازاریابی آنها یا تولید برند مخصوص خود هزینه کنید.

مبانی فروش برند مخصوص خود

راه اندازی یک مارک تجاری با کیفیت بالا با پیدا کردن یک تولید کننده لباس با کیفیت آغاز می شود. کار با تولیدکنندگان بزرگ، به جای عمده فروشان، برای تولید محصولات با مارک و برچسب خصوصی شما مزایایی دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

عمده فروش

محصولات بی نظیری که در آمازون نمی توانید پیدا کنید

یکی از بزرگترین مزایای داشتن خط تولید لباس با برند و برچسب شخصی شما، ارائه پوشاک منحصر به فردی است و با این کار مطمئن هستید که مشتریان از شما خرید می کنند. نام تجاری با برچسب و برند منحصر به فرد شما همانند مارک و برندهای معروف عمده فروشان، شناخته شده نیست، بنابراین شما نیاز دارید برای فروش محصولات تولیدی خود بازاریابی کنید.

سفارش تولید در دسته های کوچک

تولید پوشاک با برند و مارک خود به شما این امکان را می دهد که هنگام سفارش خود با آزادی بیشتری انتخاب کنید. اکثر تولید کنندگان میزان سفارشات حداقلی را در کار خود گنجانده اند. تولید در دسته های کوچک از برند و مارک خودتان، خطر ریسک شما را کاهش می دهد، زیرا می توانید با تولید کالای کمتر نظارت بهتری بر نحوۀ فروش آنها داشته باشید.

کندی روند رشد تولید برند شما

تولید مارک و برند خصوصی نیاز به سرمایه گذاری زمانی دارد. پیدا کردن یک تولید کننده پوشاک که یک برند و مارک خصوصی را تولید کند نیز زمان بر است. بنابراین برای تولید اولین نمونه لباس، سفارش تولید و ارسال محصول خود، نیاز به صرف هزینه و زمان خواهید داشت. بسیاری از دارندگان فروشگاه های پوشاک، ۶۰% از محصولات متنوع خود را از عمده فروشان تهیه و ۴۰% دیگر را از خط تولید لباس برند خود فراهم می کنند.

حاشیه سود خرده فروشی خود را افزایش دهید

با تولید پوشاک مخصوص مارک خود، می توانید حاشیه سود خود را افزایش دهید زیرا به جای پرداخت قیمت تولید کننده به علاوه کمیسیون توزیع کننده عمده فروشی، محصولات خود را با قیمت تولید کننده خریداری می کنید.

به عنوان مثال، اگر یک لباس را به صورت عمده از یک عمده فروش خریداری کنید، ممکن است ۲۰ دلار بپردازید که ۱۸ دلار آن به عمده فروش و ۲ دلار به تولید کننده واقعی که محصول شما را تولید کرده است می پردازید.

سپس تصور کنید که آن لباس را با قیمت ۴۰ دلار به مشتری فروخته اید. با این حال، اگر با یک تولید کننده برند خصوصی کار می کنید و ۱۰ دلار برای تولید لباس خود به آن پرداخت می کنید، ۱۰ دلار مستقیم به تولید کننده می رسد زیرا شما دست واسط و دلالان را قطع کرده اید. وقتی لباس خود را با همان قیمت ۴۰ دلار به فروش می رسانید، سود شما از ۲۰ دلار به ۳۰ دلار افزایش می یابد.

کنترل ۱۰۰٪ بر روی محصول تولید را دارید

هنگامی که شما یک خط تولید لباس با مارک مخصوص خود دارید، حرف آخر را در مورد چگونگی ظاهر محصول قبل از فروش آن به مشتریان خود می توانید بزنید، زیرا شما آن را طراحی کرده اید. هنگامی که نام تجاری لباس شخصی خود را تهیه می کنید، می توانید به تنهایی جزئیات طراحی و برچسب های دوخته شده روی پوشاک خود را کنترل کنید.

به علاوه اگر مشتریان در مورد محصولات شما نظر یا ایده ای دارند، می توانند ایده های خود را با شما در میان بگذارند، تا شما آنها را در تولیدهای بعدی خود اعمال کنید تا فروش بهتری داشته باشید.

بعد از خواندن این مقاله می توانید تصمیم بگیرید که چه ترکیبی را برای چیدمان فروشگاه خود استفاده می کنید. آیا از تولیدات خود استفاده می کنید یا از عمده فروشان آنها را تهیه می کنید یا ترکیبی از هر دوی آنها…

0
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟