خرید عمده لیدل

11 آبان 1400
خرید-عمده-لیدل

اگر برای خرید عمده ی لباس به دنبال محصولاتی متنوع و ارزان قیمت هستید ما در اینجا محصولات جالبی را برای شما سراغ داریم. یکی از پیشنهاد های ما برای بیشتر کسانی که می خواهند در ابتدا لباس های ارزان قیمت و در عین حال دارای کیفیت مطلوب را خریداری کنند خرید عمده لیدل است.

برای خرید عمده باید راه های متنوع خرید را در نظر گرفت، یکی از این راه ها خرید پوشاک خارجی است. پوشاکی که دارای استانداردها و گواهی های معتبر اروپایی هستند. در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با نحوه ی کار مجتمع پوشاک امی آشنا بشید.

هلدینگ لیدل

هلدینگ لیدل آلمان در واقع یک فروشگاه زنجیره ای فعال در حوزه جهانی است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر Neckarsulm در کشور آلمان مستقراست. مجموعه ی لیدل دارای بیش از ۱۰ هزار فروشگاه فعال در سرتاسر اروپا و ایالات متحده ی آمریکا است. مالک این شرکت آقای دیتر شوارتز است. او همچنین مالک فروشگاه­ های زنجیره­ای هندل شاف (Handelshof) و همچنین هایپر مارکت کاف لند (Kaufland) است.

مجموعه ی لیدل در چندین بازار از جمله ایالات متحده فعالیت دارد. رقیب اصلی این هلدینگ یک شرکت آلمانی دیگر به نام آلدی (Aldi) است. این شرکت تقریباً در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا فروشگاه دارد. تمامی خرید های عمده ی لیدل در اروپا انجام می گیرد.

مجموعه ی لیدل یک زنجیره ی موفق از فروشگاه های مواد غذایی هم دارد. این هلدینگ بیش از ۴۰ سال سابقه ی کار دارد. در حال حاضر، لیدل در ۳۲ کشور جهان فعالیت دارد و محصولات غذایی و غیر غذایی را با کیفیتی مناسب والبته در کمترین قیمت ممکن در حدود ۱۱۲۰۰ فروشگاه ارائه می دهد.

هلدینگ-لیدل
هلدینگ-لیدل

هلدینگ لیدل زیر شاخه های متعددی در قسمت لباس و پوشاک دارد. از این میان می توانیم به برند لیورجی در بخش مردانه، اسمارا برای قسمت زنانه، لوپیلو و پپرتس برای گروه سنی کودکان و نوجوانان و همچنین کریویت و کریویت پرو در قسمت ورزشی اشاره کنیم. این لباس ها به دلایلی از قسمت فروش در فروشگاه های خارج می شوند و به انبار ها سپرده می شوند.

استوک چیست؟

پوشاک استوک کاملا نو و تازه و البته کاملا بهداشتی است و هیچ گونه خطری برای سلامتی افراد ندارد.  لباس های استوک در اصل به دلایلی که در ادامه بیان می شود از چرخه ی فروشگاهی خارج می شوند. دلایلی از جمله فروش نرفتن در خود فروشگاه ها، از مد افتادن در آن منطقه و همچنین در برخی موارد تولید مازاد بر فروش که از عمده دلایل آن است. بیشتر این محصولات از سطح تمام فروشگاه­ های لباس اروپایی جمع ­آوری شده ­اند و به نام پوشاک استوک مارک دار اروپایی وارد بازارهای جهانی می شوند.

خرید عمده لیدل و ویژگی های محصولات آن

محصولات مجموعه ی لیدل دارای ویژگی های متنوعی است. از این میان می توان گواهی نامه ها و استانداردهای این هلدینگ اشاره کرد. گواهی هایی که بیانگر کیفیت و البته حامی محیط زیست بودن این هلدینگ می دهند که همگی نشان دهنده ی توجه این برند به انسان و محیط زیست است.

استاندارد ۱۰۰ اکو تکس

100-اکو-تکس
۱۰۰-اکو-تکس

یکی از استانداردهای مهمی که هلدینگ لیدل را در تولید محصولاتش تایید می کند، استاندارد ۱۰۰ اکوتکس است. برچسب محصول استاندارد ۱۰۰ در سال ۱۹۹۲ توسط موسسه ی OEKO-TEX ارائه شد. این استاندارد با عنوان Oeko-Tex Standard ۱۰۰ معرفی شد. تست و صدور گواهینامه مستقل در این سیستم ممکن است برای مواد نساجی ، محصولات میانی در تمام مراحل تولید و محصولات نساجی آماده اعمال شود. از موارد واجد شرایط برای صدور گواهینامه می توان به نخ های خام و رنگ شده اشاره کرد. همچنین ، پارچه های خام و رنگ شده و کالاهای مصرفی را نیز شامل می شود. یعنی انواع پوشاک ، منسوجات خانگی، ملافه تخت خواب ، پارچه های حوله ای ، اسباب بازی های پارچه ای که از این دسته اند.

 اکو ورو Ecovero

اکو ورو Ecovero یک نوع پارچه است که از پلیمرهای نیمه مصنوعی ساخته می شود و اولین بار توسط شرکت اتریشی لنزینگ در سال ۲۰۱۷ تولید شد و انقلابی را در صنعت نساجی به وجود آورد، شرکتی که مقاومت و پایداری الیاف اهمیت ویژه ای برای آن دارد. این هم جزو نکاتی است که برای خرید عمده لیدل می تواند تاثیر مثبتی بر روی افراد داشته باشد.

 FSC یا شورای نظارت بر جنگل

مأموریت FSC “ارتقا مدیریت مناسب از نظر زیست محیطی ، منفعت اجتماعی و اقتصادی جنگل های جهان ” است. بدین منظور این سازمان استراتژی کلی خود را با پنج هدف انتشار داده است:

اهداف

  1. پیشرفت مدیریت جنگل با مسئولیت جهانی.
  2. اطمینان از دسترسی عادلانه به مزایای سیستم های FSC.
  3. اطمینان از صحت ، اعتبار و شفافیت سیستم FSC.
  4. ایجاد ارزش تجاری برای محصولات جنگل های مجاز FSC.
  5. تقویت شبکه جهانی برای تحقق اهداف ۱ تا ۴.

خرید عمده لیدل توسط مجموعه ی بزرگ امی

مجتمع پوشاک امی یکی از مجموعه هایی است که محصولات هلدینگ لیدل را به طور مستقیم از این شرکت خریداری می کند. این مجموعه خرید خود را در تناژ بالا و به طور مداوم انجام می دهد. مجموعه ی بزرگ امی محصولات خریداری شده ی خود را به شعبه ی عراق خودش انتقال می دهد. در این شعبه کارها تقسیم می شوند و بخش مربوط به ایران وارد کشور می شود.

در داخل کشور محصولات ابتدا وارد انبار این مجموعه می شود بعد از تفکیک مصولات بر اساس کد وارد بخش عمده ی مجتمع امی ( امیکو ) می شود. در این قسمت محصولات مربوط به بخش خرده فروشی به این بخش منتقل می شود. و محصولات قسمت عمده هم توسط تیم با تجربه به مشتریان عرضه می شود.

خرید-عمده-لیدل-توسط-مجموعه-ی-بزرگ-امی
خرید-عمده-لیدل-توسط-مجموعه-ی-بزرگ-امی

خرید عمده لیدل از مجموعه ی بزرگ امی

از آن جایی که مجتمع بزرگ امی همانطور که پیشتر ذکر شد، خرید های خودش را به صورت مستقیم از هلدینگ لیدل انجام می دهد به همین خاطر خرید از این مجموعه می تواند برای فروشندگان لباس و پوشاک بسیار مقرون به صرفه باشد و حاشیه سود مناسبی برای آن ها داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های خرید عمده لیدل از مجموعه ی امی این است که دیگر شما نگران تمام شدن بار نیستید. در واقع در بیشتر موارد با شارژهای مکرر محصولات این مجموعه شما می توانید از موجودی محصولات مورد نظر خودتان اطمینان حاصل کنید.

و در آخر

این را باید عرض کنیم که شما هم می توانید برای فروشگاه های حضوری و مجازی خود خرید عمده لیدل را در نظر داشته باشید. تا هم محصولات متنوع و دارای کیفیت مناسبی را به خریداران خود عرضه کنید و هم حاشیه سود مناسبی برای خودتان داشته باشید.

همچنین در خرید عمده لیدل به این نکته دقت کنید که کارهای پک دار و همچنین فله هم موجود است که هیچ تفاوتی با هم ندارند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد و البته آگاهی از مدل های جدید و نحوه ی خرید و فروش محصولات خود می توانید با کارشناسان با تجربه ی ما در ارتباط باشید.

#خرید_عمده_لیدل #خرید_عمده #خرید_لیدل #خرید_عمده_امی #مجموعه_امی #پوشاک #لباس

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟