خرید عمده کیلویی لباس

21 مهر 1400
خرید عمده کیلویی لباس

خرید عمده کیلویی لباس یکی از مواردی است که خریداران عمده ی لباس در بازار تاناکورای مهاباد و آن هم در قسمت استوک آن به دنبالش هستند. اما آیا دلیل این موضوع چیت و چرا این نوع خرید طرفداران زیادی در این بازار دارد؟

با ما همراه باشید تا در این مقاله در این مورد بیشتر با این مدل خرید با شما صحبت کنیم و دلایل پرطرفداری خرید عمده را بیشتر بشناسیم . همچنین با برند هایی آشنا شوید که می توانید به صورت کیلویی آن را تهیه کنید.

بازار تاناکورا مهاباد

در ابتدا می خواهیم کمی با بازار تاناکورای مهاباد آشنا شویم. بازار تاناکورا مهاباد از دهه ی ۶۰ شروع به کار کرد. این بازار نام خودش را از نام فامیلی شخصیت هایی در فیلم سال های دور از خانه گرفت. این نام به حدی شهرت پیدا کرد که آن را در سراسر ایران می شناسند. لباس های تاناکورایی عبارت بودند از لباس های دست دوم که بشتر آن ها از کشورهای اروپایی و آمریکایی جمع آوری می شد.

بازار تاناکورا مهاباد
بازار تاناکورا مهاباد

این بازار در ابتدا یک بازار سنتی با مغازه هایی از جنس پارچه و گونی بود که بعدها و بعد از چند دوره آتش سوزی اقدام به بنای مجدد آن شد و این بار آن را با استفاده از مصالح ساختمانی بازسازی کردند. در آن زمان زیاد خبری از خرید عمده کیلویی لباس نبود.

ورود استوک

بعد از سال های زیادی از فعالیت بازار تاناکورای مهاباد این بار برخی از صاحبان کسب و کار در این بازار به فکر واردات لباس های نو و استفاده نشده به این بازار شدند. این اقدام را می توان مانند انقلابی در سبک فروش این بازار به حساب آورد. این بار لباس های نو را در این بازار استوک نام گذاری کردند. چون محصولات این بازار به صورت تناژ تهیه می شدند به همین خاطر خرید عمده کیلویی لباس در این بازار رواج پیدا کرد.

اما چرا استوک؟ نام استوک برگرفته از کلمه ی Stock در زبان انگلیسی است. به خاطر این که این محصولات وارداتی نو در اصل کالاهایی بودند که در فروشگاه های اروپایی به انبار سپرده می شد و در اصل مازاد تولیدی برندها و همچنین مانده ی محصولات فروش گاه ها بود و آن ها را در انبارها می گذاشتند. بعد از آن این محصولات را به صورت تناژ به فروش می رساندند.

برندهای موجود

برندهای موجود
برندهای موجود

این بار خرید عمده کیلویی لباس برندهای متنوع در بازار استوک به یک امر متداول و معمولی تبدیل شد. از میان برندهایی که در بازار استوک مهاباد یافت می شوند می توان به برند های لوپیلو، پپرتس، اسمارا، لیورجی، نوبل لیگ، کریویت که البته این نام ها همگی زیرمجموعه ی هلدینگ بزرگ لیدل آلمان هستند و همچنین برندهای اچ اند ام، سی اند ای، اس اولیور، نکست، بوهو و برندهای متنوع دیگر که از بازارهای بزرگ اروپایی وارد می شدند اشاره کرد.

این بار در این بازار خرید عمده کیلویی رواج پیدا کرد و بیشتر صاحبان مغازه و فروشگاه داران این مدل خرید و فروش عمده کیلویی لباس را به عنوان نمونه ای پرطرفدار از خرید انجام دادند. این مدل خرید کم کم به شهرهای دیگر هم معرفی شد. این بار مغازه داران از شهرهای دیگر می آمدند و جنس های استوک را از این بازار تهیه می کردند.

فروشگاه های مجازی

قیمت های مناسب در بازار استوک آن هم در خرید عمده کیلویی باعث شد که برخی از افراد به فکر ایجاد فروشگاه های مجازی در این حوزه شوند. افراد با ایجاد کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی توانستند در این بازار به خوبی کار خرید و فروش لباس های استوک را انجام دهند.

خرید مقرون به صرفه

خرید مقرون به صرفه
خرید مقرون به صرفه

خرید عمده کیلویی در این بازار برای بسیاری از افراد باعث به وجود آمدن فرصت های مناسب شغلی شد. این فرصت هم دلایل متعددی داشت. از مهمترین این دلایل می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. در واقع چون بیشتر محصولاتاز لحاظ وزنی زیاد سنگین نبودند همین امر باعث می شد که خرید عمده کیلویی بسیار مقرون به صرفه باشد. در همین راستا افراد زیادی شروع به روی آوردن به این بازار کردند.

پک های میکس

پک های میکس نامی است که هر فدی که خرید عمده کیلویی داشته است با این نام آشنایی دارد. در واقع منظور از پک میکس مخلوطی از لباس های مربوط به یک گروه و دسته از لباس ها است. به عنوان مثال پک لباس مردانه شامل تمامی لباس های مردانه از تیشرت و پیراهن و شلوار گرفته تا بافت و شلوارک و جوراب. همچنین در قسمت زنانه هم منظور از پک میکس زنانه مخلوطی از لباس های زنانه است.

البته در سال های اخیر برای سادگی و رفاه بیشتر خریداران و مشتریان لباس های تابستانه و زمستانه جداسازی شد. همچنین لباس های زیر و ورزشی هم در قسمت های مردانه و زنانه به صورت جداگانه مورد فروش قرار گرفتند. این موضوع هم برای بسیاری از صاحبان کسب و کار بسیار بهتر است.

مجتمع بزرگ امی

مجتمع بزرگ امی یکی از این مجموعه هاست که با بیش از یک دهه تجربه در این زمینه توانسته است به خوبی در این بازار صداقت و البته با تجربه بودن خود را به اثبات برساند. این مجموعه از آن جا که اجناس استوک را به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای وارد می کند بسیار از لحاظ مادی به صرفه است.

مجتمع بزرگ امی
مجتمع بزرگ امی

همچنین برای خیلی از افرادی که خرید عمده کیلویی لباس را انجام می دهند می تواند بسیار مفید باشد، تا جایی که برخی از همکاران عمده فروش هم محصولات خودشان را از این مجموعه تهیه می کنند.

این مجموعه هم چنین علاوه بر ارائه ی میکس ها به صورت جداگانه حتی برخی از دسته های لباس را نیز به صورت مجزا به فروش می رساند. در واقع اگر کسی بخواهد به عنوان مثال فقط بافت های زنانه را خریداری کند و یا اینکه فقط شلوار اسلش بیگ سایز مردانه را تهیه کند. همین موضوع باعث شده است تا خرید عمده کیلویی برای مغازه داران و همچنین افرادی که بر روی پیج محصولات خودشان را به فروش می رسانند بسیار راحت تر و به صرفه تر شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد نحوه ی خرید از مجموعه ی امی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

امیدوارم که همیشه سالم و سربلند باشید

2
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟