راهنمای خرید لباس در شهرستان مهاباد

23 مهر 1400
خرید-لباس-در-شهرستان-مهاباد

راهنمای خرید لباس در شهرستان مهاباد و معرفی مراکز خرید این شهرستان، موضوعی است که در این مقاله به آن می پردازیم و پیرامون این موضوع توضیحاتی در مورد شهر مهاباد، جاذبه های این شهر و همچنین مراکز خرید ارائه می گردد.

شهر زیبای مهاباد در جنوب استان آذربایجان غربی و در میان چندین کوه و در دامنه رشته کوه لندشیخان واقع شده است. این شهر مردمانی کُرد زبان دارد. موقعیت جغرافیایی شهر مهاباد به گونه‌ای است که زمستان‌هایی بسیار سرد و تابستان‌هایی معتدل و خنک دارد.

شهر مهاباد؛ شهری با جاذبه های گردشگری

شهر مهاباد

شهر مهاباد دارای مکان های تاریخی و جاذبه های طبیعی بسیاری است. از این شهر به عنوان یکی از شهرهای غنی کشور به لحاظ فرهنگی و طبیعی نام برده می شود. قدمت شهر مهاباد به عنوان یکی از مناطق مسکونی ایران باستان، تخمین زده شده است.

از جمله آثار باستانی این شهر می توان به مسجد جامع، مقبره سنگی فقرقا، شهر دخمه فخریگاه، پل سرخ، مسجد سرخ، حمام لج، مقبره بداق سلطان و حمام تاریخی میرزا رسول اشاره کرد. همچنین از جاذبه های گردشگری مهاباد می توانیم به دریاچه سد مهاباد، غار آبی سهولان و تالاب کانی برازان اشاره کنیم. در ادامه مقاله به معرفی مراکز خرید شهرستان مهاباد می پردازیم. در این مراکز می توانید طیف وسیعی از انواع لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، پوشاک و البسه و … را خریداری نمایید.

راهنمای مراکز خرید لباس

مراکز خرید لباس

سفر و گردشکری از قدیم الایام در میان ایرانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. در هنگام سفر به یک شهر، مطمئنا سعی داریم از مکان های تاریخی و جاذبه های گردشگری آن دیدن نماییم و همواره کنجکاو هستیم که در مورد ویژگی های شهر و ساکنان آن و همچنین آداب و رسوم رایج در آن منطقه اطلاعاتی کسب نماییم. با این وجود یکی از تفریحات لذتبخش برای ایرانیان در سفر، خرید کردن و گرفتن مقداری سوغاتی برای دوستان و اقوام می باشد.

البته سفر می تواند با اهداف متعددی انجام گیرد به عنوان مثال بعضی سفر را یک فرصت برای استراحت جسم و روح و در شدن از مشغله های تکراری زندگی می دانند، همچنین برای برخی از افراد سفر به قصد تجارت و خرید صورت می گیرد. با این وجود، مهاباد یک شهر دیدنی و زیبا و در عین حال دارای مراکز فوق العاده عالی برای خرید است. بنابراین با کسب اطلاعات و به دست آوردن یک شناخت نسبی از مراکز خرید می توانید هم در وقت خود صرفه جویی کنید و هم اجناس و اقلامی خریداری نمایید که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

بازارچه های مهاباد

بازارچه های مهاباد

اگر یک بار گذرتان به شهر مهاباد افتاده باشد مطمئنا در مورد مراکز خرید پرس و جو کرده اید و به احتمال زیاد، بازارچه های مرزی مهاباد را برای خرید پیشنهاد نموده اند. در مقاله راهنمای خرید لباس، توضیحاتی در مورد مراکز خرید لباس در شهرستان مهاباد ارائه می گردد.

بازارچه مرزی مهاباد شامل چند مرکز خرید مهم با نام های بازار اصغری، مرکز خرید نوین، مرکز تجاری نور، تاناکورا و نگین غرب می شوند. در این بازارها از هر نوع کالایی همچون لوازم خانگی، پوشاک، کفش، اکسسوری و… پیدا می شود. اگر قصد خرید به صورت عمده یا خرید به صورت خرده را دارید می توانید اجناس باکیفیت را از این مراکز تهیه نمایید. خرید لباس در شهرستان مهاباد یکی از اهدافی است که اغلب مسافران به خاطر آن راهی این شهر می شوند. با مطالعه این مقاله به عنوان راهنمای خرید لباس در شهرستان مهاباد می توانید اطلاعات مربوط به مراکز خرید لباس را کسب نمایید.

در فصل بهار و آغاز تعطیلات نوروز و همچنین شروع تابستان و سفرهای تابستانی، شهر مهاباد میزبان شمار زیادی مسافر است. شهر مهاباد دارای مردمانی مهمان نواز و خونگرم است، به طوری که برف و سرمای زمستان مسافران را برای آمدن به این شهر دلسرد نمی کند و چه بسا در روزهای تعطیل سال، مسافران بسیاری وارد بازارچه های شهر مهاباد می شوند. همچنین با تغییر فصل و شروع فصول سرد سال، بازارچه های مهاباد میزبان شمار زیادی از مسافران و گردشگران مناطق مختلف کشور هستند.

بازار اصغری مهاباد

در ادامه ی راهنمای خرید لباس از مهباد می توانیم به بازارچه اصغری اشاره کنیم. بازار اصغری مهاباد یکی از مراکز خرید شهرستان مهاباد محسوب می شود و در عین حال یکی از بازارچه های محبوب گردشگران و مسافران به شمار می رود. این بازار در ساختمانی چهار طبقه و با دو قسمت شرقی و غربی فعالیت دارد. خرید لباس در شهرستان مهاباد یکی از تفریحاتی است که هر مسافر با ورود به این شهر نمی تواند از آن چشم پوشی کند.

اگر خواهان خرید انواع پوشاک و سیسمونی نوزاد هستید یا اگر می خواهید لوازم جهیزیه خریداری نمایید حتما به این بازار سری بزنید. در این بازارچه می توانید لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف، کفش و… را با قیمت مناسب خریداری نمایید. بازارچه اصغری مهاباد همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۹ دایر می باشد.

بازارچه نور

یکی از محصولات عرضه شده در این بازارچه ؛ پوشاک مجلسی، البسه خواب و لوازم آرایشی و بهداشتی است. این بازارچه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۰ دایر می باشد.

مجتمع تجاری نگین غرب مهاباد

این مجتمع در زمینی با وسعت ۷۶ هزار متر مربع و ساختمانی شش طبقه راه اندازی شده است. در این مجتمع ۵۰۰ مغازه دایر می باشد که اجناسی همچون لوازم خانگی، پوشاک مردانه و زنانه، لوازم منزل، کیف، کفش و… عرضه می شود. البته در این مجتمع انواع امکانات رفاهی همچون کافه رستوران، پارکینگ و … موجود است. مجتمع تجاری نگین غرب همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۰ دایر می باشد.

بازار تاناکورا

یکی دیگر از جاذبه‌های شهر مهاباد که مسافران زیادی به آن جذب می شوند، بازار تاناکورا مهاباد است که می‌توانید در آن اجناس مختلف با قیمت‌های مناسب پیدا کنید. در میان اجناس بازار تاناکورا گاه می توانید اجناسی از برندهای مطرح جهان را پیدا کنید که همین موضوع از نظر برخی خریداران نقطه قوت محسوب می شود. اجناس تاناکورا شامل اجناس استوک و اجناس دست دوم می باشد.

اجناس بازار تاناکورا

اجناس استوک همان اجناس و کالاهای مازاد بر نیاز کشورهای اروپایی می باشد که روانه کشورهای خاورمیانه شده است. این اجناس نو هستند و قبلا مورد استفاده قرار نگرفته اند در حالی که بخش بزرگی از اجناس تاناکورا علی الخصوص پوشاک و البسه جزو پوشاک دست دوم و استفاده شده هستند. این اجناس از قیمت پایین تری نسبت به اجناس استوک و نو برخوردار هستند و برای افرادی که علاقمند به خرید لباس های مارک می باشند، گزینه مناسبی محسوب می شوند. از نظر بعضی از افراد پوشاک دست دوم می تواند سلامت انسان را به خطر اندازد به طوری که فرد با پوشیدن لباس های دست دوم دچار حساسیت پوستی شود. با این وجود، گشت و گذار در میان مغازه ها و فروشگاه های پوشاک برای هر مسافر و گردشگری می تواند جذاب و مفرح باشد.

این بازار بزرگ و معرف در کنار بازارچه اصغری واقع شده است. در این بازار قیمت کالاها و البسه نسبت به سایر بازارهای اغلب پایین تر است. البته این موضوع در مورد همه اجناس و کالاهای موجود صدق نمی کند. در این بازار کالاها در کیفیت های مختلف عرضه می شند. همچنین پوشاک، کیف، کفش و لوازم کوهنوردی از جمله کالاهایی هستند که در این بازارچه به فروش می رسند.

فرشگاه بزرگ پوشاک امی و راهنمای خرید لباس

اگر به دنبال خرید پوشاک استوک اروپایی باکیفیت هستید، ما به شما فروشگاه بزرگ پوشاک امی را پیشنهاد می کنیم. با ما همراه باشید، در ادامه مقاله راهنمای خرید لباس به توضیحاتی پیرامون فعالیت فروشگاه پوشاک امی و وجه تمایز این فروشگاه پوشاک با سایر فروشگاه ها می پردازیم.

بخش عمده فروشی و خرده فروشی

شرکت چند منظوره واردات اروپایی یا امی فعالیت خود را در بخش خرده فروشی از سال ۱۳۸۸ آغاز کرده است. در سال ۱۳۹۲ این شرکت، فاز جدیدی را با عنوان بخش عمده فروشی راه اندازی و به مجموعه امی افزود که نتیجه آن افزایش میزان پرسنل و تمرکز بیشتر بر روی اهداف شرکت بود. فروشگاه بزرگ پوشاک  امی همواره به عنوان تأمین کننده اجناس باکیفیت استوک اروپایی شناخته شده است. پوشاک اروپایی  در برندهای معروف و باکیفیت و همچنین در قیمت های پایین به بازار مصرف عرضه می شود.

برندهای باکیفیت

همچنین این فروشگاه انواع پوشاک و البسه را در برندهای معتبر اروپایی مجموعه لیدل از قبیل لیورجی، اسمارا، لوپیلو، پپرتس، کیابی، اچ اند ام و … عرضه و به فروش می رساند. در این فروشگاه طیف وسیعی از البسه مردانه، زنانه و بچگانه با تنوع در طرح،رنگ و جنس عرضه می شود. قیمت مناسب محصولات باعث رونق فروش و جلب رضایت مشتری و در نتیجه افزایش تقاضا شده است.

محصولات فروشگاه بزرگ پوشاک امی

محصولات فروشگاه بزرگ امی طیف وسیعی از پوشاک زنانه همچون تیشرت، تولوم،رامپر، بافت بلند و کوتاه زمستانی و پاییزی، دامن، تونیک، شلوار، کاپشن، مایو،کت، کلاه، دستکش، لگ کوتاه ورزشی، شلوارک دوچرخه سواری، شلوار راحتی، ژاکت، شلوارک، شلوار اسکی، ژیله و … را در برمی گیرد.

همچنین…

در فروشگاه بزرگ پوشاک امی طیف متنوعی از انواع کفش مردانه کتان بنددار، کفش ورزشی زنانه، کفش ساحلی، کفش بچگانه برند لوپیلو و برند پپرتس عرضه می شود. صندل های مردانه، صندل های زنانه و بچگانه یکی دیگر از محصولات شیک و متنوع هستند که فروشگاه بزرگ پوشاک امی به بازار مصرف عرضه می کند.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟