لباس استوک و خریداری آن به صورت عمده

26 مرداد 1399
لباس-استوک؛خرید عمده

پیدایش لباس و پوشاک استوک و عرضه آن به بازار به صورت عمده، تاریخچه جالبی دارد که خواندن آن می تواند ابهامات و سوالات بسیاری از مشتریان را در حوزه لباس برطرف سازد.

در ابتدای مقاله به توضیحاتی پیرامون کالای استوک می پردازیم.

کالای stock

به کالایی که به کالا و محصول نو شباهت دارد و به عبارتی آکبند است و در عین حال از قیمت پایینی نسبت به محصولات نو برخوردا است، استوک گفته می شود.

برخلاف باور اکثریت، استوک به کالایی گفته می شود که در انبارها ذخیره و آماده فروش به مشتری است. اما وقتی واژه استوک به زبان می آید بعضی از افراد آن را با کالای دست دوم و کالایی که آکبند نیست یکی می دانند. همچنین گاهی تعدادی از افراد محصول استوک را با محصولات تاناکورا در یک رده و جایگاه می دانند و بین آنها تمایزی قائل نمی شوند.

استوک مارک دار

برندهای معروف و معتبر بخاطر کیفیت و مرغوبیت کالاهای تولیدی خود توانسته اند کنترل بازارهای جهانی را در دست بگیرند. ویترین فروشگاه ها و مغازه های لباس دلیلی بر اثبات این ادعا هستند.

 به طوری که هر بیننده ای در نگاه اول متوجه می شود سهم بزرگی از فضای فروشگاه ها به لباس های مارک اختصاص داده شده است. همین امر  نیز گویای تمایل افراد به پوشیدن لباس هایی با برندهای معروف است.

در عین حال زمانی که حجم سفارشات، مازاد بر نیاز مصرف کننده باشد، تولیدکننده را وادار می سازد که به فکر ایجاد یک بازار فروش لباس، آن هم به صورت عمده در خارج از اروپا بیفتد.

برای ارسال این محصولات و روانه کردن آن ها به سوی بازار گرم فروش، کشورهای خاورمیانه گزینه مناسبی هستند.

محصولات مازاد بر نیاز

سفارشات مازاد بر نیاز، جرقه ای برای تولد لباس استوک بود که بعد ها به دریای بیکرانی مبدل شد و توانست کشورهای زیادی را تحت پوشش و حمایت خود قرار دهد.

در کشورهای اروپایی همین که یکسال از تاریخ تولید محصول یا کالا سپری شود ولی کالا همچنان در فروشگاه یا مغازه باقی بماند و به فروش نرسد، برچسب کالای استوک به آن زده می شود و برای به فروش رساندن آن گاها قیمت آن را تا ۷۰ درصد نیز کاهش می دهند.

البته گاهی وارد آمدن کوچکترین ضربه به کالا از جمله زدگی یا حتی ایرادات جزئی باعث می شود که آن کالا به عنوان استوک به فروش برسد.

خریداران محصولات استوک

پوشاک استوک بعد از اینکه در حجم بسیار بالا و به صورت عمده از سوی خریداران به قیمت مناسب خریداری می شود، در بازار شهر های مختلف از جمله شهرهای مرزی توزیع می شود.

بازارهای مرزی بسیار پرطرفدارند که دلیل این امر تنوع اجناس، قیمت های مناسب و عرضه پوشاک استوک می باشد.

از درجه بندی کالاهای استوک تا کیفیت و فروش

گاها کالاهای کهنه و استفاده شده را به عنوان کالای استوک به مشتری عرضه می کنند که این مورد گویای این مسئله است که هر شخصی که قصد ورود به بازار استوک و خرید و فروش آن را دارد باید از تمام جوانب کار مطلع باشد و سود و زیان آن را بسنجد.

درجه بندی یا گرید +A و A نشاندهنده کیفیت بالا و اصل بودن محصول می باشد. کالاهایی با گرید B و C از کیفیت مناسب و مد نظر برخوردار نیستند و در صورت خریداری این نوع کالاها با قیمت پایین تر، باید آنها را تست کرده تا از سالم بودن آنها مطمئن باشید.

مدیریت در هزینه ها

امروزه نوسانات بازار و بالا رفتن قیمت ها در هر نوع کالا و محصولی، مردم را به سوی خریدن وسایل استوک سوق داده است. قیمت مناسب این محصولات، کیفیت بالای آن ها و همچنین برندهای معتبر و معروف این کالاها، باعث رغبت هر چه بیشتر مردم به خرید کالاهای استوک شده است.

خواهان خرید لباس استوک به صورت عمده هستید…

استوک-عمده-لباس

اگر خواهان خرید لباس به صورت عمده و آن هم در حجم بالا هستید، شهر مهاباد بهترین گزینه می باشد.

با این که مهاباد به عنوان یک شهر مرزی محسوب نمی شود اما بازارش به بازار مرزی مهاباد معروف است و یکی از شهرهایی است که میزبان پوشاک استوک می باشد، سالانه مسافران زیادی از همه نقاط کشور به بازارهای این شهر سر می زنند تا بتوانند لباس های استوک مارک را تهیه کنند.

در این بازار، می توانید لباس های متنوع مردانه،زنانه و بچگانه را به قیمت عمده و به شکل عمده و خرده تهیه کنید.

البته لازم به ذکر است که هر خرید عمده ای دلالت بر منتفع شدن شما نمی باشد، پس باید لباس مورد نیاز خود را از فروشگاهی معتبر تهیه کنید.

لباس و پوشاک استوک عمده در بسته های میکس تهیه می شوند، در هر بسته میکس، انواع مختلفی از لباس استوک در سایزهای مختلف موجود می باشد. به عبارتی هر بسته میکس می تواند دارای لباس مردانه، زنانه و بچگانه باشد.

فروشگاه بزرگ پوشاک امی، با توجه به نیاز مصرف کننده سعی کرده است تا در جهت رضایت مشتریان گرامی بهترین پک های عمده امیکو را تهیه و به دست مشتری برساند.

بنابراین تیم کنترل کیفیت تمام لباس های لکه دار و زده دار را جداسازی می نماید تا بتواند یک پک کامل و سالم و خالص از همان نوع جنس را در اختیار مشتری قرار دهد.

این پک ها معمولا از سایزبندی کامل برخوردارند و از لحاظ نوع و جنسیت از هم تفکیک شده اند.

حجم این پک ها از ۵ کیلوگرم تا ۲۵ کیلوگرم متغییر است، مشتری بر حسب نیاز خود می تواند حداقل حجم یک پک انتخابی مد نظر خود را از ۵ کیلوگرم به بالا در نظر بگیرد.

ویژگی های کلیدی و بارز پک های عمده امی

از ویژگی های بارز و قابل توجه این پک ها میتوان به به صرفه و اقتصادی بودن پک ها، حاشیه سود بسیار بالا و همچنین عدم دغدغه جهت تامین کالا نام برد.

مورد بعدی اینکه، با عطف به این موضوع که پوشاک امی بصورت مستقیم کالا و اجناس حوزه پوشاک را از منابع اروپا تامین می نماید، در شرایط خاص و ویژه حتی امکان پیش خرید و سفارش محصولات انتخابی را خواهید داشت.

البته این امر مستلزم خرید لباس به صورت عمده و در حجم بالا می باشد. کارشناسان و دست اندرکاران امی همواره سعی می کنند در ارائه خدمات تامین کالا حامی و پشتیبان مشتریان خود باشند.

6
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟