خرید پوشاک اروپایی ؛ از کجا لباس های اروپایی تهیه کنیم

08 آبان 1400
خرید پوشاک اروپایی

خرید لباس و پوشاک جزو موارد لذت بخش و البته بسیار سلیقه ای به شمار می رود. هر یک از افراد ممکن است به دنبال خرید نوع خاصی از لباس باشند و البته در این حالت سطح در آمدی نقش بسزایی دارد. به عنوان نمونه خرید پوشاک اروپایی که ممکن است برای خیلی از افراد جزو اولویت های اولیه باشد. پوشاکی که بر اساس استانداردهای روز دنیا تهیه و تولید می شوند. لباس هایی با کیفیت هایی در حد اروپا.

اما ممکن است این سوال پیش بیاید که چگونه و از کجا می توان پوشاک اروپایی خرید و البته مهم تر از آن چنین لباس هایی که کیفیت های بالای اروپایی دارند معمولا قیمت های زیادی دارند و خرید ان برای خیلی از افراد امکان پذیر نیست.

در این مقاله قصد داریم در مورد خرید پوشاک اروپایی و البته خرید لباس هایی با قیمت های ارزان و مناسب مطالبی را بیان کنیم. با ما همراه باشید تا در ادامه مواردی در این باب را برای شما بیشتر توضیح دهیم.

خرید پوشاک اروپایی (استوک)

پوشاک استوک
پوشاک استوک

واژه ی استوک برای قسمتی از مردم واژه ای آشناست. این واژه در قسمت ماشین آلات صنعتی، لوازم برقی و الکترونیکی به لوازم و ابزار دست دوم گفته می شود که در حد نو هستند و امکان استفاده از آن ها برای مدت زیادی وجود دارد.

اما این واژه در قسمت پوشاک معنی متفاوتی دارد. استوک (Stock) یک واژه ی انگلیسی است و در زبان فارسی معادل های متعددی دارد، یکی از این معادل ها که در این قسمت مد نظر ما است و کاملا با موضوع ما هم خوانی دارد واژه ی انبار است. در واقع پوشاک استوک به پوشاک انبار شده ی فروشگاه ها و تولیدی ها می گویند. پوشاک استوک به پوشاکی گفته می شود که کاملا نو هستند. در واقع این اجناس، کالاهای موجود در فروشگاه های اروپایی بوده اند که به دلایل متعددی جمع آوری شده اند.

دلایل جمع آوری پوشاک استوک

در خرید پوشاک اروپایی اگاهی از برخی از مسائل بسیار مهم است.یکی از دلایلی که می توان در جمع آوری لباس و پوشاک استوک به آن اشاره کرد، جمع آوری آن به دلیل تمام شدن فصل لباس ها است. در واقع فروشگاه های پوشاک برای اینکه بتوانند لباس های مناسب فصل را به مشتریان خودشان ارائه دهند، مجبور هستند که با تغییر فصل لباس هایی که در فروشگاه شان ارائه می شود را به روز کنند.

از جمله دلایل دیگر استوک شدن لباس ها می توان به تولید بیش تر از نیاز تولید کنندگان اشاره کرد. این محصولات از مایحتاج فروشگاه ها بیشتر می شوند و تولید کنندگان و شرکت های تولیدی مجبور به استوک کردن آن ها می شوند.

یکی دیگر از دلایل این موضوع این است که برخی از استایل ها برای شرایط آن زمان از مناطقی که این لباس ها در آن فروخته می شود، از مد روز خارج می شود به همین خاطر فروشگاه ها مجبور به جمع آوری آن ها می شوند.

تمامی لباس های جمع آوری شده در انبارها نگه داری می شوند. اما به دلیل اینکه هزینه ی نگه داری این پوشاک برای تولید کنندگان و فروشگاه ها بسیار زیاد می شود به همین خاطر این مجموعه ها به منظور حفظ ارزش محصولات آن را به صورت تناژ به فروش می رسانند. در واقع برای خرید پوشاک اروپایی شناخت این مسائل بسیار مهم است.

مبدا و مقصد

فروشگاه لیدل
فروشگاه لیدل

مبدا بیشتر پوشاک و لباس ها برای خرید پوشاک اروپایی برخی از کشورهای خاص هستند و در این بین یکی از مهم ترین مجموعه هایی که در چند سال اخیر محصولات آن استوک می شوند، هلدینگ لیدل آلمان است. این مجموعه زیر شاخه های متعددی دارد که هر کدام متعلق به یکی از بخش ها است. در قسمت مردانه برند لیورجی، زنانه برند اسمارا، بچه گانه برند لوپیلو، قسمت نوجوانان پپرتس و در قسمت ورزشی کریویت و کریویت پرو از جمله برندهای متنوع این هلدیگ آلمانی هستند.

البته برندهای دیگری هم وجود دارند که محصولات استوک را ارائه می دهند از این میان می توانیم به برندهای سی اند ای، برندهای نکست، بوهو و جورج انگلستان، برند کول کلاب لهستان برندهای کیابی و اکایدی فرانسه اشاره کرد.

مقصد های متعددی هم برای فروش این محصولات اشاره کرد که از این میان می توان به ایران، عراق، پاکستان و امارات متحده ی عربی اشاره کنیم. این محصولات در این کشور ها به صورت عمده و خرده به خریداران و مشتریان عرضه می شود.

خرید پوشاک اروپایی در مهاباد

خرید پوشاک اروپایی
خرید پوشاک اروپایی

یکی از اصلی ترین مقصد های پوشاک استوک اروپایی در ایران شهرستان مهاباد است. لباس و پوشاک استوک در بازار بزرگ تاناکورای مهاباد به فروش می رسد. و البته قسمت عمده فروشی هم به صورت مجزا وجود دارد که در آن افرادی که می خواهند لباس های استوک را برای فروشگاه های حضوری و مجازی خودشان خریداری کنند به این قسمت مراجعه می کنند.

بهترین فروشگاه فروش پوشاک استوک

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کرد خرید لوازم عمده از واردکنندگان اصلی است. در خرید پوشاک اروپایی هم این مسئله بسیار مهم است. چرا که اگر از افرادی محصولات خود را تهیه کنید که خودشان از عمده فروشان دیگر خرید خودشان را انجام می دهند باعث افزایش قیمت برای لایه های دیگر می شوند.

خرید پوشاک اروپایی از وارد کننده ی اصلی علاوه بر دسترسی آسان به محصولات باعث افزایش حاشیه سود برای تمامی افرادی که خودشان فروشگاه دارند نیز می شوند. اما آیا چگونه می توان چنین خرید را با قیت مناسبی انجام داد.

مجتمع پوشاک امی

مجتمع پوشاک امی یکی از به روزترین مجموعه های فروش و عرضه ی محصولات استوک است. این مجموعه به عنوان یکی از وارد کننده گان اصلی محصولات استوک خرید های خودش را مستقیم از مبدا انجام می دهد. در واقع این مجموعه خرید محصولات خودش را بدون واسطه انجام می دهد.

در واقع خرید پوشاک اروپایی آن هم بدون واسطه باعث می شود که قیمت اولیه ی محصول برای فروشگاه داران و کسانی که به صورت مجازی محصولات خودشان را به فروش می رسانند بسیار مقرون به صرفه است.

مجتمع پوشاک امی
مجتمع پوشاک امی

خرید عمده و خرده پوشاک اروپایی

ممکن است شما بخواهید خریدهای خودتان را به صورت عمده انجام دهید که در این صورت می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی خرید های خودتان را انجام دهید. در واقع شما می توانید با لاین های فروش عمده که به امیکو موسوم است در ارتباط باشید.

همچنین برای افرادی که می خواهند خرید های خودشان را به صورت خرده و برای مصرف شخصی انجام دهند هم قسمت مجزایی وجود دارد. در واقع افراد می توانند هم با مراجعه ی حضوری به شعبه های امی و هم در فضای مجازی و از طریق شبکه های مجازی خرید خودشان را انجام دهند.

شما هم می توانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در واحدهای فروش عمده و خرده ارتباط داشته باشید و این افراد با داشتن سال ها تجربه در این زمینه می توانند بهترین کمک ها را به شما ارائه دهند.

امیدوارم که از خواندن این موضوع هم اذت برده باشید و ما توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم.

بال آرزوی سلامتی و سربلندی همیشگی شما

#خرید_پوشاک_اروپایی #خرید_پوشاک #خرید_استوک #خرید_استوک_اروپایی

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟