راهنمای خرید پوشاک ، با توجه به تیپ شخصیتی خود لباس بپوشیم!

09 تیر 1399
راهنمای خرید پوشاک

راهنمای خرید پوشاک می تواند کمک مؤثری برای انتخاب بهترین پوشاک باشد. بیشتر اوقات خرید لباس مناسب به خصوص برای مردانه می تواند یک چالش واقعی باشد.

بیشتر افراد با اشاره به کلمه «من سلیقه انتخاب ندارم!» از این مسئولیت شانه خالی می کنند. در واقع انتخاب پوشاک مردانه مناسب نوعی مهارت است که به مرور زمان شما می توانید آن را یاد بگیرید.

پوشاک از اصلی ترین نیاز های هر انسان است. نوع پوشش می تواند تاثیر بسزایی بر روی شخصیت ما و نوع نگاه افراد به ما داشته باشد.

البته اصلی ترین نکته در انتخاب پوشاک، مناسبت هایی است که در آن شرکت می کنید. این موضوع حتی بسته به نوع مکان متغییر باشد.

راهنمای خرید پوشاک مردانه می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. ما با طیف گسترده ای از محصولات با سبک و سلیقه متفاوت مواجه می شویم. پوشاک استوک امکان انتخاب طیف گسترده ای از پوشاک مردانه یا زنانه ی با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.

راهنمای خرید پوشاک با توجه به استایل فرد

ما برای انتخاب لباس مناسب، با طیف گسترده ای از پوشاک مردانه رو به رو هستیم. امروزه به دلیل راحتی، عامه پسند بودن و بازه انتخابی گسترده استایل موسوم به اسپورت طرفداران زیادی دارد. در واقع مدل استایل اسپورت به یکی از اصلی ترین انتخاب ها برای پوشاک مردانه تبدیل شده است.

برای انتخاب پوشاک مردانه نکاتی وجود دارد که در این نوشته به آن ها اشاره می کنیم.

 تا حد امکان سعی کنید از برند فیک استفاده نکنید!

یکی از اصلی ترین موارد برای انتخاب پوشاک به عنوان راهنمای خرید پوشاک اسپورت،‌ برند آن است. امروزه به دلایل مختلف لباس هایی با برند فیک در بازار به وفور پیدا می شود. همچنین یکی دیگر از مشکلات اصلی لباس هایی که برند اورجینال هستند، قیمت بالا و غیر منطقی این دسته از لباس ها است.

بجای لباسی با برند فیک می توان از لباس هایی با برند کمتر شناخته شده ولی با کیفیت استفاده کرد. همچنین می توان از پوشاک بدون برند استفاده شود.

یکی از بهترین راه های برای خرید لباس مردانه،‌ خرید لباس استوک است. بیشتر افراد برای انتخاب لباس های خود از پوشاک استوک استفاده می کنند. دلیل اصلی این انتخاب کیفیت بالا در کنار قیمت بسیار مناسب پوشاک استوک است.

پوشاک استوک چیست؟

بیشتر ایرانیان با کلمه استوک آشنا هستند. البته در ایران استفاده مشخصی از این کلمه نمی شود. در بازار ها به کالا های دست دوم، محصولات ریفر یا ریفربیشد (refurbished ) که محصولاتی هستند که به دلایلی دوباره به خط تولید یا به فروشگاه و دست فروشنده باز می گردد و غیره نیز استوک می گویند.

شرکت ها، تولید کننده ها، و فروشگاه های اروپایی و آمریکایی سالانه به دلایلی مانند، پایان فصل فروش لباس (مردانه، زنانه و بچه گانه)، عرضه مد و پوشاک جدید، شروع فصل جدید، تعداد زیادی از لباس های خود را به دلیل هزینه بالای انبار داری از رده خارج می کنند.

همچنین…

برخی شرکت ها این لباس ها را بخاطر قوانین مالیاتی به خیریه ها می بخشند. برخی نیز لباس ها را با قیمت پایین تر و مناسب تر دوباره به چرخه فروش در بازار های متفاوت در می آورند.

برند های livergy (آلمان)، H&M (سوئد) و kiabi (فرانسه) از جمله مجموعه هایی هستند که بخش بزرگی از محصولات خود را دوباره از طریق کانال های مختلف به بازار عرضه می کنند.

تعداد بسیار زیادی از لباس های مردانه، زنانه و بچه گانه به صورت عمده وارد بازار های خاورمیانه می شوند. فروشگاه امی نیز طیف وسیعی از لباس استوک اعم از مردانه، زنانه و بچه گانه را به صورت مستقیم وارد می کند.

 راهنمای خرید پوشاک مردانه اسپرت

برای خرید لباس مردانه مناسب باید دقت کنیم لباس هایی را انتخاب کنیم که مناسب ظاهر و سن ما باشد. در غیر این صورت ممکن است شلخته به نظر برسیم یا پوشاک مردانه‌ای که انتخاب کرده ایم مناسب شخستیت ما نباشد. برای هر سنی انتخاب لباس مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

هوشمندانه خرید کنید!

لزوما گرانترین لباس، بهترین و زیباترین لباس نیست. امروزه به دلیل رقابتی بودن بازار، فروشگاه ها اقدام به عرضه لباس های خود با قیمت های رقابتی و پیشنهادهای وسوسه کننده می کنند.

قبل از خرید پوشاک مردانه مناسب به خوبی در مورد محصولی که می خواهید بخرید، تحقیق کنید.

همچنین اینکه اگر لباسی دارای برند شناخته شده ای باشد لزوما نمی توانیم آن را با هر چیزی که دلمان می خواهد، بپوشیم.

پوشاک را متناسب با اندازه خود انتخاب کنید

انتخاب سایز مناسب برای پوشاک از مهمترین نکته در انتخاب هر نوع لباسی است، چه مردانه چه زنانه. مهم نیست کت و شلوار مردانه را ۳۰۰ هزار می خرید یا ۳ میلیون یا ۳۰ میلیون. زمانی که اندازه آن کوچک تر یا بزرگ تر باشد، لباس به هیچ عنوان مناسب شما نیست.

انتخاب رنگ به عنوان راهنمای خرید پوشاک

شما می توانید هر رنگی که دوست دارید بپوشید، انتخاب رنگ لباس سلیقه ای است. البته بسته به زمان و مکانی که در آن حضور دارید باید بیشتر در انتخاب رنگ دقت کنید. برای مثال برای مصاحبه های شغلی استفاده از رنگ های جیغ توصیه نمی شود.

انتخاب رنگ کفش و کمربند یکی دیگر از نکات اصلی در انتخاب لباس مردانه است. برای مثال کفش مشکی را با کمربند قهوه‌ای یا بالعکس ست نکنید، همچنین در صورتی که از ساعت با بند چرم استفاده می کنید سعی کنید بند آن با کمربند و کفش شما ست باشد.

نکته‌ ی مهم دیگری وجود دارد این است که برای انتخاب پوشاک مردانه سعی کنید کلا یک رنگ لباس نپوشید. مثلا پوشش کامل سیاه یا قهوه ای معمولا ظاهر خوبی به شما نمی دهد.

البته این نکته را در ذهن داشته باشید که رنگ های روشن بسیار زودتر لکه و کثیفی را به خود جذب می کنند و نیاز به مراقبت و نگه داری بیشتری دارند.

از رنگ های خنثی استفاده کنید

رنگ های خنثی

در هر کمد لباسی باید رنگ خنثی وجود داشته باشد. حال ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که رنگ خنثی چیست؟

رنگ خنثی به رنگ هایی گفته می شود که زیاد محصور کننده نیست و بر روی رنگ های دیگر غلبه نمی کند. این نوع رنگ ها به سادگی با رنگ ها و لباس های دیگر مخلوط می شوند. همچنین این رنگ ها هم در پوشاک مردانه و هم زنانه کاربرد دارند.

رنگ های خنثی شامل رنگ های سفید، سیاه، آبی تیره، سبز زیتونی، طوسی، خاکی و قهوه ای است، که بر خلاف رنگ های نارنجی یا سبز نئونی شما به راحتی می توانید آن را با دیگر لباس های خود ست کنید.

شلوار جین بپوشید

یکی از راحت ترین انتخاب به عنوان یک راهنمای خرید پوشاک ، انتخاب شلوار جین است. شلوار جین یکی از ساده ترین، عامه پسند ترین نوع از پوشاک مردانه است. شما می توانید شلوار جین را تقریبا با هر نوع تیشرت، پیراهن و تک کت ست کنید.

برای انتخاب شلوار جین سعی کنید از مدل های ساده تر استفاده کنید، به این دلیل که شما می توانید این دسته از شلوار ها را با سایر پوشاک مردانه دیگر ست کنید.

از تیشرت و پیراهن ساده استفاده کنید

در صورتی که تجربه زیادی را در انتخاب لباس مردانه ندارید سعی کنید از تیشرت ها و پیراهن های ساده، تک رنگ و یک دست استفاده کنید.

البته این مورد مزایا و معایب خود را دارد. تیشرت های ساده سن شما را بیشتر نشان می دهند اما شما می توانید برای همه جا و هر رویدادی از آن استفاده کنید.

به عنوان راهنمای خرید پوشاک سعی کنید تنهایی خرید نکنید!

شدیدا توصیه می شود برای خرید لباس چه مردانه چه زنانه یک همراه داشته باشید. همراه می تواند در انتخاب لباس مناسب تاثیر بسزایی داشته باشد.

سعی کنید از افراد هم سن، با حوصله، هم سلیقه و البته با سلیقه در انتخاب لباس خود کمک بگیرید. همچنین اگر شما با همراه خرید کنید می توانید محصولات بیشتری را ببینید و به همدیگر لباس مناسب را پیشنهاد دهید.

راهنمای خرید پوشاک مردانه

قبل از انتخاب نوع پوشاک مردانه یا زنانه یک سری موارد وجود دارد که شما باید به آن ها توجه داشته باشد:

  • به سبک پوشاکی که علاقه دارید، زیاد نگاه کنید و کارهای مختلف آن را جستجو کنید. به این صورت شما به سادگی می توانید لباس خود را پیدا کنید.
  • ۹۰ درصد مشکلات انتخاب لباس شما با داشتن اندام متناسب حل می شود. پس قبل از انتخاب لباس، ورزش مناسب خود را انتخاب کنید.
  • در دنیای مجازی و واقعی با افراد خوش تیپ و خوش لباس تعامل داشته باشید. کار آن ها را دنبال کنید و از انتخاب پوشش آن ها تجربه کسب کنید.
  • انتخاب پوشاک مناسب مردانه یا زنانه یک مهارت است، که به مرور زمان قلق انتخاب لباس مناسب با تیپ خود را به درستی پیدا می کنید.

همچنین…

  •  شما با جستجو در اینترنت به سادگی می توانید راهنمای خرید پوشاک برای مدل های پوشاک مردانه یا زنانه را پیدا کنید
  • در صورتی که استایل مختص به خود را ندارید، تا زمان پیدا کردن استایل مختص به خود، سعی کنید استایل های کلاسیک را دنبال کنید.
  • استایل های کلاسیک بسیار عامه پسند هستند. این استایل معمولا از مد نمی افتند. اما لباس مردانه یا زنانه مد روز در مدت زمان بسیار کمی از چشم می افتند.
  • سعی کنید با بودجه خود بهترین لباس ها را انتخاب کنید، از گشتن به دنبال لباس مناسب خسته نشوید همیشه موارد بهتری وجود دارد.
  • شیک پوشی به معنای پوشیدن مانند عامه‌ی مردم نیست. لباسی که زیاد ترند شده است همیشه شیک نیست و مناسب همه ی افراد نیست. این مورد هم در لباس مردانه هم زنانه صدق می کند.
  • به عنوان راهنمای خرید پوشاک با جنس پارچه نیز دقت کنید. شما می توانید جنس پارچه‌ی مناسب خود را پیدا کنید. لزوما همه‌ی ما از یک نوع لباس و پارچه خوشمان نمی آید. به همین دلیل شما باید پارچه ی مورد علاقه ی خود را پیدا کنید.
  • امروزه بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و دنیای مجازی اقدام به فروش پوشاک مردانه و زنانه می کنند، پس سعی کنید از فرصت ها نیز استفاده کنید.
  • مهمترین اصل در خرید لباس تیز بینی است. پس سعی کنید هنگام خرید نگاه جزئی داشته باشید نه نگاه کلی.

جمع بندی

برای خرید پوشاک مردانه مناسب سعی کنید زمان کافی بزارید. از فرصت هایی مانند شبکه های اجتماعی و پوشاک استوک استفاده کنید.

سعی کنید برای خرید حوصله داشته باشید. صرفا برای رفع نیاز لباس نخرید. با گذاشتن زمان بیشتر و حوصله شما می توانید با دنیایی از پوشاک های متفاوت، با سبک و رنگ های متفاوت آشنا شوید. مطمئنا از انتخاب خود رضایت بیشتری خواهید داشت و هم اعتماد به نفس شما بالاتر خواهد رفت.

شما در هنگام خرید لباس به چه مواردی دقت می کنید؟ بنظر شما خرید پوشاک مردانه چالش برانگیز تر است یا پوشاک زنانه؟

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟