زیباترین اکسسوری های زمستانی

18 آبان 1399

زیباترین اکسسوری های زمستانی شامل کلاه، دستکش و شال گردن های رنگارنگ می باشند که یکی از محبوب ترین لباس های فصول سرد سال نیز به شمار می روند. زمستان فصل لباس های گرم و بافتنی های لطیف و دوست داشتنی است.

استایلی زیبا و خوشرنگ

کلاه و شال گردن جزء لباس های ضروری زمستانی محسوب می شوند. با توجه به سلیقه و همچنین فرم و شکل صورت، کلاه را خریداری نمایید. برای بعضی از افراد ست بودن کلاه و شال گردن به استایل زمستانی آنها جذابیت و زیبایی خاصی می دهد.

بیشتر افراد علی الخصوص بانوان ترجیح می دهند که از کلاه و شال گردن ست استفاده کنند تا هم از نظر رنگ و هم از نظر نوع بافت با هم هماهنگ بوده و زیباتر به نظر برسند.

خریدن کلاه

خریدن کلاه

اگر قصد خرید کلاه مورد علاقه خود را دارید بهتر است کلاهی انتخاب کنید که به سر شما فشار وارد نکند و همچنین به طور کامل گوش را بپوشاند.

در هنگام انتخاب کلاه ظاهر و شکل کلاه تنها معیار شما در هنگام خرید نباشد چه بسا کلاهی بسیار زیبا باشد ولی از سر شما در مقابل سرما به طور کامل محافظت نکند.

همچنین…

تنوع در طرح و رنگ کلاه هر فردی را وا می دارد که از هر کدام از آنها، یک مدل را خریداری نماید تا متناسب با تغییر فصول از آنها استفاده کند.

کلاه های بافتنی، کلاه هایی که با لباس های ورزشی ست می شوند و کلاه هایی که از صورت شما در مقابل آفتاب تابستان محافظت می کنند، هر کدام با توجه به موقعیت و کاربردشان متفاوت و زیبا محسوب می شوند. کلاه هایی که محدودیت سنی ندارند و برای آقایان و بانوان مناسب می باشند.

قیمت کلاه های زمستانی نسبت به کلاه های تابستانی بیشتر است و این به  این خاطر است که جنس کلاه های زمستانی معمولا از چرم، خز و پشم می باشد.

کلاه هایی متناسب با فصول سرد خریداری نمایید.

کلاه بافتنی
کلاه اچ اند ام

در محیط های رسمی کلاه هایی با رنگ های خنثی می تواند بهترین گزینه باشد. کلاه خلبانی، کلاه های خزدار و کلاه بانی از جمله مدل های متداول در فصل پاییز و زمستان به شمار می روند.

کلاه های خزدار برای افرادی که فرم صورتشان گرد است می تواند انتخاب مناسبی باشد. کلاه زمستانی خلبانی برای مناطقی با آب و هوای خیلی سرد مناسب است چون گوش ها را می پوشاند و سر را گرم نگه می دارد.

شال گردن ها، اکسسوری هایی برای تمامی فصول

شال گردن بافتنی

شال گردن ها این بافتنی های زیبا را فراموش نکنید، نرمی و لطافت آنها و گرمایی که از پیچیدن آنها به دور گردن ایجاد می شود، قشنگترین حس و حالی است که در هوای سرد زمستان به ما هدیه می دهند. بعضی از افراد از شال گردن به عنوان بخشی از استایل روزمره خود استفاده می کنند.

شال گردن زنانه

جنس متفاوت شال گردن ها از نازک تا ضخیم و بافتنی و پارچه های طرح دار و لطیف را در بر می گیرد. بنابراین علاوه بر فصول سرد سال، شال گردن ها برای استایل رسمی نیز می توانند یکی از اکسسوری های جذاب و شیک محسوب شوند.

سایزهای مختلف شال گردن در نوع پیچیدن و پوشاندن آنها به دور گردن و فرم دادن به این اکسسوری زیبا بسیار مؤثر می باشد.

شال گردن ها در فصول بهار و تابستان نیز در جنس های لطیف و پارچه های به عنوان بخشی از جذابیت های یک استایل از طرف بعضی از افراد مورد استفاده قرار می گیرند.

مدل های جدید و تنوع در طراحی و رنگ این اکسسوری زیبا، باعث پرطرفدار شدن آن خصوصا در میان بانوان شده است.

شال یا شال گردن؟

شال یا شال گردن؟

از شال گردن به عنوان یکی از پوشیدنی ها می توان نام برد البته ناگفته نماند که اصلاح شال به نوعی پارچه اطلاق می شود که به دور کمر بسته می شود.

شال گردن های ضخیم به عنوان یکی از پوشش های مناسب فصل پاییز و زمستان و برای هر رده سنی مناسب می باشند. مدل های جدید و تنوع در طراحی و رنگ این اکسسوری باعث پرطرفدار شدن آن خصوصا در میان بانوان شده است.

بافت و رنگ

بافت و رنگ

تنوع در بافت و رنگ و طرح کلاه و شال گردن و حتی دستکش باعث شده است تا هر فرد با هر سلیقه ای تمایل به خرید پیدا کند و گاها حتی از زیباترین اکسسوری های زمستانی به عنوان هدیه در مناسبت ها و مهمانی ها استفاده شود.

بافت ریز کلاه در کنار رنگ های روشن می تواند بهترین انتخاب برای فصل پاییز باشد. در حالی که بافت ضخیم با رنگ های تیره گزینه مناسبی برای فصل زمستان به شمار می رود.

مسئله ای که به احتمال زیادی اکثریت افراد با آن خاطره دارند بافتنی های قشنگ و زیبایی است که مادربزرگ ها با تمام عشق و علاقه پای آن نشسته اند و آن ها را در یک ترکیب و ست زیبا برای نوه ها و فرزندانشان بافته اند.

نوع بافت کلاه و شال گردن یکی از فاکتورهای مهمی است که در هم در زیبایی و هم کاربرد بافتنی تفاوت ایجاد می کند.

بافتنی هایی از جنس پشم

بافتنی هایی از جنس پشم

شرایط اقلیمی و آب و هوای هر منطقه مسلما در نوع و سبک پوشش تأثیرگذار می باشد به نحوی که لباس های ضخیم و بافتنی هایی از جنس پشم در این مناطق بیشتر جوابگوی نیاز افراد در برابر سرما است.

به عبارتی می توان این چنین بیان کرد که زیباترین اکسسوری های زمستانی با توجه به شرایط آب و هوایی و اقلیمی در هر منطقه فرق می کند.

کلاه های پشمی که از پشم حیوانات تهیه می شوند گوش و سر را گرم نگه می دارند و از پایین آمدن دمای بدن در فصول سرد جلوگیری می کنند. گرم نگه داشتن سر باعث می شود که از عفونت های گوش و حلق به دور باشید و همچنین سرماخوردگی کمتر به سراغتان بیاید.

کلاه های پشمی از پشم گوسفند، پشم شتر و پشم کشمیری تهیه می شوند. کلاه هایی با پشم گوسفند یکی از بافتنی هایی هستند که به فور یافت می شوند و با اطمینان می توان گفت که پشم گوسفند نسبت به سایر پشم ها کاربردی تر می باشد.

در مورد پشم کشمیری باید گفت که لطافت و ظرافت آن بسیار چشمگیر می باشد. علت نامگذاری این پشم به کشمیری این است که از پشم بزی خاص در کشمیر هند برای تهیه این نوع استفاده می شود.

محافظی برای دست ها

محافظی برای دست ها

برف بازی و درست کردن آدم برفی زیباترین تصوری است که در ذهن اغلب ما نسبت به فصل زمستان و پوشیدن دستکش های بافتنی نقش بسته است.

تنوع دستکش های زمستانی پشت ویترین فروشگاه ها می تواند هر فردی را ترغیب نماید تا از هر مدل یکی را خریداری نماید. دستکش های بلند، دستکش های بدون انگشت و دستکش های چرمی و بافتنی از جمله مدل های پر طرفدار در میان افراد به شمار می روند.

تنوع در طرح و رنگ

تنوع در طرح و رنگ

پارچه های کشی در بعضی از دستکش ها مورد استفاده قرار می گیرند و مسلما حرکات دست در این نوع دستکش محدود نمی شود چون این پارچه از انعطاف کافی برخوردار می باشد. دستکش ها گاهی تا مچ دست را می پوشانند و گاهی نیز تا آرنج دست را پوشش می دهند. با توجه به نوع استفاده از دستکش می توانید جنس دستکش مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

دستکش های بافتنی که از پشم تهیه شده اند و ظاهری فانتزی و دوست داشتنی دارند، بیشتر از طرف دانش آموزان و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرند. دستکش های ورزشی بیشتر مورد استفاده ورزشکاران قرار می گیرند و به عنوان یک عایق و محافظ در برابر سرما از دست محافظت می کنند.

از فصل زمستان با این اکسسوری ها لذت ببرید.

استفاده از زیباترین اکسسوری های زمستانی شاید در ظاهر چندان دارای اهمیت نباشد اما باید در فصول سرد از این نوع پوشش استفاده کنید چون سرما باعث بی حسی در گوش و انگشتان دست می شود و با استفاده از دستکش و کلاه و شال گردن می توانید بدن خود را گرم نگه دارید و به فعالیت های روزمره خود در خارج از منزل بپردازید و همچنین در صورت استفاده از این پوشیدنی های گرم و مناسب می توانید از روزهای سرد و برفی زمستان لذت ببرید.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟