زیر مجموعه ایندیتکس

02 مهر 1400
زیرمجموعه ایندیتکس

گروه تجاری Inditex یک گروه بزرگ اسپانیایی است که در زمینه ی فروش انواع لباس و زیورآلات تخصص دارد. برندهای زیر مجموعه ایندیتکس ، برندهای معتبری در اسپانیا هستند. این گروه با خرید امتیاز برندهای معروف اسپانیایی توانسته است به غول دنیای مد تبدیل شود.


در یک مقاله مجزا به طور کامل به معرفی گروه تجاری Inditex پرداخته ایم. در این مقاله می خواهیم به معرفی زیرمجموعه های این برند بپردازیم.

zara

برند زارا مشهورترین و مهم ترین زیر مجموعه ایندیتکس است. این برند اولین خرده فروشی پوشاک در جهان محسوب می شود. در مقاله ی زارا کاملا در مورد این برند توضیح داده ایم.

Zara Home

برند Zara Home متعلق به گروه Inditex اسپانیایی است
برند Zara Home متعلق به گروه Inditex اسپانیایی است

برند Zara Home متعلق به گروه Inditex اسپانیایی است که به تولید منسوجات خانگی اختصاص داده شده است. Zara Home در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد. این برند تقریبا ۴۰۰ فروشگاه در ۴۴ کشور جهان دارد. این شرکت بر خرده فروشی انواع لوازم خانگی تمرکز دارد. دفتر مرکزی Zara Home در لاکرونیا در اسپانیا واقع شده است.

Pull & Bear

Pull & Bear یکی دیگر از برندهای زیر مجموعه ایندیتکس است. این برند یک خرده فروش لباس و لوازم جانبی اسپانیایی است که در شهر نارون ، گالیسیا مستقر است. این شرکت در سال ۱۹۸۶ با نام New Wear تاسیس شد و در سال ۱۹۹۱ تام آن به طور رسمی به Pull & Bear تغییر یافت. این برند هم بخشی ازشرکت Inditex به حساب می آید. نام برند در نوع خودش جالب توجه است از کلمهPULL به معنی “کشیدن” مانند “کشیدن از قفسه” و BEAR به معنی “حمل کردن” مانند “آن را بپوش” گرفته شده است.

خطوط تولید جدید معرفی شده در فروشگاه ها ، طیف وسیعی از محصولات موجود در مراکز فروش Pull & Bear را متنوع کرده است. این خطوط جدید عبارتند از ؛ فناوری ، بازی های ویدئویی و تصاویر ویدئویی با لباس مخلوط شده است. Pull & Bear خط XDYE” ” را در سال ۱۹۹۸ معرفی کرد ، یک خط لباس ورزشی و با تکنولوژی بالا که به نمادهای فرهنگ جوانان قرن ۲۱ وابسته است.

در سال ۲۰۱۰ ، این برند لوگوی جدیدی را معرفی کرد و فروشگاه های اروپایی خود را تغییر نام داد. در فوریه ۲۰۱۹ ، Pull & Bear با مارک ورزشی Umbro همکاری کرد تا به طور مشترک خط تولید محصولات ورزشی را راه اندازی کند.

Pull & Bear متخصص در تولید و فروش پوشاک و لوازم جانبی به سبک شهری است. این برند از فرهنگ رایج ایالات متحده در طراحی محصول خود استفاده می کند.

Uterqüe

Uterqüe یک شرکت متعلق به گروه Inditex اسپانیایی است
Uterqüe یک شرکت متعلق به گروه Inditex اسپانیایی است

Uterqüe یک شرکت متعلق به گروه Inditex اسپانیایی است که به تولید لوازم جانبی مد و لباس هایی مانند روسری و عینک آفتابی اختصاص دارد. این برند در سال ۲۰۰۸ به وجود آمد. دفاتر این شرکت در شهر بارسلونا در کاتالونیا واقع شده است .این شرکت ۹۰ فروشگاه در ۱۶ کشور جهان دارد

Bershka

برشکا یا همان BERSHKA از دیگر برندهای زیر مجموعه ایندیتکس به شمار می رود. این برند نیز یک شرکت خرده فروشی لباس است که به گروه Inditex اسپانیایی تعلق دارد. این شرکت در آوریل ۱۹۹۸ به عنوان یک فروشگاه جدید ، با هدف قرار دادن جوانان به عنوان بازار هدف ایجاد شد. Bershka در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه در ۷۱ کشور جهان دارد.
Bershka حدود ده در صد از فروش گروه Inditex را به خودش اختصاص داده است. در ۶ سپتامبر ۲۰۱۱ ، این شرکت وارد بازارفروش آنلاین در کشورهایی مانند فرانسه ، آلمان ، یونان ، لهستان ، ایتالیا ، ایرلند ، هلند ، پرتغال ، اسپانیا ، چین ، لتونی و انگلستان شد.

Oysho

Oysho هم یکی از برندهای خرده فروشی لباس است
Oysho هم یکی از برندهای خرده فروشی لباس است

Oysho هم یکی از برندهای خرده فروشی لباس است که در زمینه پوشاک و لباس زیر زنانه تخصص دارد. این شرکت هم یکی دیگر از زیر مجموعه های گروه Inditex است و در سال ۱۹۷۷ با عنوان Confecciones Noite ، تأسیس شد. در سال ۲۰۰۰ ، این شرکت نام شرکت خود را به Oysho España تغییر داد. اکنون دفتر مرکزی این شرکت در توردرا بارسلونا در کاتالونیا قرار دارد.

این مارک دارای ۶۵۰ فروشگاه ، در بیش از ۴۴ کشور در سراسر جهان است ، تعداد ۱۹۰ مورد از آن ها در اسپانیا قرار دارند. در سال ۲۰۱۶ ، این برند اولین فروشگاه خود را در جاکارتای اندونزی افتتاح کرد. این فروشگاه در Plaza Indonesia واقع شده است. در سال ۲۰۱۹ ، این برند اولین فروشگاه خود را در سنگاپور افتتاح کرد. این فروشگاه در فرودگاه Jewel Changi واقع شده است.

Stradivarius Catalan

Stradivarius Catalan: یک مارک مد لباس زنانه است که در بارسلونا قرار دارد. Stradivarius در سال ۱۹۹۴ توسط خانواده Triquell با یک مفهوم ابتکاری برای مد در بارسلون اسپانیا توسعه یافت. با این حال ، Stradivarius در سال ۱۹۹۹ به گروه Inditex پیوست. این مارک در حال حاضر در ۶۲ کشور، ۹۲۵ فروشگاه دارد.

Massimo Dutti

ماسیمو دوتی یک مارک تولید لباس اسپانیایی و یکی دیگر از برندهای زیر مجموعه ایندیتکس است. با وجود نام ایتالیایی ، “ماسیمو دوتی” نام یک طراح مد نیست ، بلکه فقط یک علامت تجاری است. این شرکت بیش از ۱۰ هزار نفر در سطح بین المللی استخدام می کند. هنگامی که در سال ۱۹۸۵ تأسیس شد ، محدوده محصولات آن محدود به لباس مردانه بود. قسمت لباس زنانه ی آن در سال ۱۹۹۵ اضافه شد. در سال ۲۰۰۳ ، این شرکت خط کودکان را با نام تجاری Massimo Dutti Boys and Girls راه اندازی کرد. به عنوان یک برند درجه یک در Inditex ، بیشتر با بازار masstige مرتبط است.

ماسیمو دوتی یک مارک تولید لباس اسپانیایی
ماسیمو دوتی یک مارک تولید لباس اسپانیایی

در سال ۱۹۹۱ ، ایندیتکس ۶۵ درصد از سهام این شرکت را به دست آورد. این شرکت عرضه خود را متنوع کرده است و علاوه بر لباس هایی برای زنان و کودکان ، انواع عطر را نیز ارائه می دهد. ماسیمو دوتی ۷۸۱ فروشگاه در ۷۵ کشور جهان دارد.

عطر ماسیمو دوتی

ماسیمو دوتی در ابتدا عطر پوئینگ را روانه ی بازار کرد. بعدها با عرضه ی شش عطر جدید در پایان اکتبر ۲۰۱۸ که شامل سه نوع عطر مردانه و سه نوع عطر زنانه بود فعالیت خود را گسترش داد. در حالی که خط عطر Massimo Dutti موجود در شبکه ای از خرده فروشان چند مارک مانند Douglas ، El Corte Ingles و Amazon.com توزیع می شد ، مجموعه جدید منحصراً توسط Massimo Dutti در ۴۰۰ فروشگاه Massimo Dutti و به طور آنلاین در مجموع ۳۲ فروخته می شود.

ماسیمو دوتی در راستای تعهد اجتماعی خود ، از سال ۲۰۰۱ ، با موسسات خیریه ای همکاری می کند که در زمینه ی سلامت روانی و معلولیت که در برنامه های توانبخشی اجتماعی و مشاغل حرفه ای برای افرادی که دارای اختلالات روانی شدید یا معلولیت جسمی هستند تخصص دارند. ماسیمو دوتی اکنون دارای سه فروشگاه در اسپانیا است که برای افرادی که معلولیت دارند ایجاد اشتغال کرده است.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟