سارافون چیست؟

06 دی 1399
لباس-سارافون

سارافون یکی از لباس های پرطرفدار خانم ها محسوب می شود که در بیشتر موارد به عنوان یک لباس خانگی راحت مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر بخواهیم این لباس زنانه را در بیانی ساده تعریف کنیم باید بگوییم که سارافون پیراهن زنانه یا دخترانه بدون آستین است که معمولا بر روی بلوز آستین بلند پوشیده می شود. این لباس یک پوشش زنانه بلند با ریشه و ماهیت روسی است که سر تا پا را می پوشاند.

طرح وفرم

طرح وفرم

در ساده ترین توصیف از فرم و شکل یک سارافون می توان آن را یک لباس بدون آستین نامید که از گردن تا زانو را کاملا می پوشاند. البته این لباس در اصل لباسی بدون آستین است اما گاهی برای خوش استایل بودن آن، آستین هایی کوتاه به آن داده می شود.

برای هر فصل سارافون متناسب با آن فصل طراحی شده است. سارافون هایی با پارچه های ضخیم برای فصل زمستان پوشش نسبتا مناسبی برای محیط منزل می باشند.

اگر تمایل دارید که در منزل این لباس را بپوشید سارافون های خانگی در مدل های ساده خصوصا به صوت دو تکه بهترین گزینه می باشند. برای افرادی که از قد نسبتا متوسطی برخوردارند مدل دو تکه بیشتر به استایل آنها می خورد.

در هنگام انتخاب و خرید و یا حتی دوخت سارافون باید نکاتی را لحاظ کنید تا با پوشیدن آن از استایل زیبایی برخوردار شوید.

خرید یا دوخت سارافون

خانم ها تمایل دارند که در فصل بهار و تابستان علی الخصوص در محیط منزل بیشتر از این لباس استفاده کنند، سبکی و راحتی این لباس دلیل اصلی محبوبیت آن در میان خانم ها به شمار می رود.

امروزه با وجود مدل های متنوع و به کاربردن پارچه های متفاوت با رنگ های گوناگون در دوخت این لباس، سارافون به یکی از لباس های محبوب خانم ها تبدیل شده است که در فصل های مختلف سال می تواند مورد استفاده قرار گیرد به نحوی که خانم های شیک پوش در اغلب مهمانی ها و مجالس آن را بپوشند.

مدل های متفاوت

مدل های متنوع سارافون

از مدل های متنوع این لباس می توان به سارافون بلند و کوتاه، سارافون دامن، سارافون جلو باز و جلو بسته، آستین دار، بارداری، اسپرت، مجلسی، خانگی، تابستانی و… اشاره کرد.

مدل یک تکه یا دو تکه

از این لباس گاها به عنوان یک لباس سرهمی هم نام برده می شود که یک تکه دوخته می شود اما در بعضی مواقع از سارافون دو تکه برای نشان دادن بهتر مدل لباس استفاده می کنند.

مدل مجلسی

مدل مجلسی

در سارافون های این مدلی در قسمت میانی لباس از کمربند استفاده می شود تا فرم و شکل اصلی لباس حفظ شود و در عین حال استایل زیبایی به فرد بدهد.

مدل های پاییزی و زمستانی

مدل های پاییزی و زمستانی

اگر سارافون یکی از لباس های زمستانی شما محسوب می شود پس بهتر است در هنگام خرید جنس ضخیم آن را خریداری کنید و بالعکس جنس لطیف و نازک این لباس برای فصول گرم سال مناسب ترین انتخاب است.

انتخاب رنگ این لباس باید متناسب با رنگ پوستتان باشد تا از استایلی شیک و زیبا برخوردار شوید. چه لباسی زیر سارافون خود می پوشید؟ از توجه به این موضوع غافل نباشید چون ترکیب رنگ ها در کنار یکدیگر استایل شما را جذاب و زیبا می سازد.

مدل های بچگانه

سارافون بچگانه

مدل های بچگانه این لباس معمولا به عنوان یک پیراهن خنک و تابستانی دخترانه مورد استفاده قرار می گیرد و برای میهمانی ها و دورهمی های خانوادگی یکی از لباس های محبوب دختر بچه ها محسوب می شود.

1
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟