ساعت هوشمند ؛ معرفی برترین ساعت های هوشمند

06 خرداد 1399
ساعت هوشمند

خرید یک ساعت هوشمند می تواند یکی از گام های اساسی برای نظارت و کنترل فشار خون و برنامه ریزی برای داشتن یک تناسب اندام مناسب باشد.

ورزش می تواند سلامت قلب شما را بهتر کند. در گذشته، برای اندازه گیری فشار خون نیاز داشتید به پزشک مراجعه کنید، اما امروز با وجود ساعت های هوشمند دیگری نیازی به این کار ندارید.

وسیله ای برای نظارت بر سلامتی

۱) ساعت هوشمند FITVII:

این ساعت هوشمند با استفاده از سنسورهای پیشرفته، می تواند ضربان قلب و فشار خون شما را در تمام طول روز کنترل نماید و همۀ آنها را ضبط کند. همچنین گزارش مفصلی از پردازش های خود را به گوشی هوشمند شما ارسال کند.

به علاوه دارای زنگ ضربان قلب برای اعلام هشدار می باشد. علاوه بر نظارت به داده های قلب، می تواند کیفیت خواب شما را با سنسورهای بسیار دقیق تجزیه و تحلیل کند و دوره های خواب عمیق، خواب سبک و زمان بیدار شدن را به شما یادآوری کند. این مدل می تواند گزینه مناسبی برای مدیریت کردن ورزش و تایم استراحت شما می باشد.

ساعت  FITVII

۲) MorePro ECG

این ساعت هوشمند به گونه ای طراحی شده است که می توانید در چند ثانیه اطلاعات شفافی از سلامت قلب خود را کسب کنید.

با قرار دادن انگشت خود روی سنسور، اطلاعات واقعی از عملکرد قلب شما را به گوشی هوشمندتان خواهد فرستاد و یک فایل ویدوئویی از نوار قلب شما به همراه یک گزارش بهداشتی شخصی تولید خواهد کرد.

همچنین این گزینه می تواند بر تایم خواب شما نظارت داشته و همچنین زمان تمرکز بر روی ورزش و تناسب اندام شما را یادآوری می کند.

ساعت هوشمند MorePro

۳) FITFORT

این ساعت هوشمند برای اندازه گیری فشار خون شما در طول شبانه روز از توابعی با پارامترهای ابتکاری استفاده خواهد کرد.

همچنین می تواند ۱۴ فعالیت ورزشی را نظارت کند از جمله بسکتبال و یوگا را با نظارت فوق العاده دقیق از نظر زمان، مسافت و مقدار مصرف کالری سوخته، نظارت و اطلاعات را برای شما ثبت و ظبط خواهد کرد. بعلاوه دارای چندین ویژگی جدید مانند نظارت بر خواب و یادوری نوشیدن آب و موقع خواب شماست.

ساعت هوشمند

۴) Lintelek

با استفاده از این ساعت هوشمند شما می توانید ضربان قلب و اطلاعات فشار خون خود را بدون استفاده از اپلیکیشن گوشی بررسی نمایید.

همچنین دارای هفت حالت ورزشی برای ورزش های مختلف می باشد. در مقایسه با سایر رقبای خود از باتری بسیار خوبی برخوردار است که در حالت فعال ۱۰ روز و در حالت آماده به کار ۲۰ روز شارژ خود را حفظ می کند و برای شارژ کامل از طریق USB دو ساعت زمان لازم است.

ساعت هوشمند

۵) HalfSun

این ساعت هوشمند در کنار سایر کارکردهای استاندارد، از قبیل اتصال به گوشی هوشمند با استفاده از بلوتوث، جی پی اس (GPS)، دوربین از راه دور و زنگ خطر و سایر فعالیت های روزانه، همچنین ضربان قلب و فشار خون شما را به طور مداوم کنترل می کند.

همچنین فعالیتهای روزانه شما و مراحل انجام کارهای روزانه عادی از قبیل تایم کاری، ورزش و استراحت را مدیریت می کند. توانایی کنترل و مدیرت دورۀ پریود خانم ها را براحتی انجام می دهد و در صورت لزوم می توانید این گزینه را خاموش یا  روشن کنید.

ساعت هوشمند

۶) ساعت هوشمند Mgaolo

این ساعت هوشمند با طراحی باریک و ارگونومیک، مناسب کسانی است که یک سبک راحت را ترجیح می دهند. همچنین به طور خودکار ضربان قلب و فشار خون شمار را کنترل می کند و در صورت کم تحرکی شما، پیام هشدار کم تحرکی را فعال می کند.

دونده ها از جمله افرادی هستند که عاشق آن می شوند زیرا می تواند مسیر آنها را نقشه برداری کرده و آماری مانند زمان و مسافت را ضبط کند.

ساعت هوشمند

۷) ساعت هوشمند Beitony

این ساعت هوشمند مناسب کسانی است که عاشق فضای باز و فعالیت و جست و خیز در آن هستند. با این ساعت می توانید فعالیت هایی مانند پیاده روی، دویدن، دو چرخه سورای، کوهنوردی یا شنا داشته باشید و تمام فعالیت های ضربان قلب و میزان کالری سوخته شده را محاسبه و کنترل کنید.

اگر چه در تمام طول شبانه روز فشار خون شمار را کنترل نمی کند، ولی می توانید به صورت دستی این تنظیمات را در یک فاصله زمانی اعمال کنید و نتیجه آن را با دیگر فعالیت های روزانه خود همگام سازی کنید.

یکی از بهترین ویژگی های این وسیله هموشمند رصد فشار خون در لحظه و زمان واقعی فعالیتهای روزانه شما می باشد.

با رصد مداوم فشار خون، ضربان قلب، میزان اکسیژن خون و سوزاندن کالری می تواند اطلاعاتی دقیق از نحوۀ عملکرد و فعالیت بدنی شما را استخراج و به نمایش بگذارد.

سایر ویژگی های این ساعت عبارتند از: گام شمار اتوماتیک، یافتن گوشی شما، گزارش وضعیت آب و هوا، رصد خواب، تماس و پیامهای ورودی و خروجی. خرید این وسیله هوشمند می تواند یک انتخاب عالی باشد.

ساعت هوشمند

۸) ساعت هوشمند  DoSmarter

شتاب سنج سه محوره این ساعت هوشمند به شما این امکان را می دهد که در ده حالت ورزشی از جمله شنا، فعالیت بدنی خود را ضبط کنید.

همچنین کنترل ضربان قلب و فشار خون را هر روز انجام می دهد، بنابراین می توانید داده ها و اطلاعات سلامتی خود را مرور کرده و پیشرفت خود را با گذشت زمان مشاهده کنید. از ویژگی های دیگر آن می توان به اعلام هشدار کم تحرکی، ارزیابی کیفیت خواب و بررسی سلامت زنان اشاره کرد.

ساعت هوشمند

۹) ساعت هوشمند GOKOO برای آقایان

این ساعت هوشمند با روکشی براق وصیقلی مانند، ساعتی مناسب هم برای فعالیتهای ورزشی و هم برای مراسم ها و تشریفات است.

بدنه فولادی و ضد زنگ آن با بند سیلیوکونی و چرمی، آن را یک ساعت راحت با استایل خاص معرفی کرده است.

در کنار ویژگی های استاندار آن مانند داده های اطلاع رسانی و غیره، این ساعت به شما این امکان را می دهد که چرخه خواب خود را نیز کنترل کنید.

همچنین این ساعت در هنگام فعالیتهای ورزشی، ضربان قلب شما را به صورت واقعی رصد می کند تا بتوانید از تمرینات خود نهایت استفاده را ببرید.

ساعت هوشمند

۱۰) ساعت هوشمند CEGAR 2019

این ساعت هوشمند مناسب کسانی است که می خواهند یک اکسسوری شیک و زیبا همراه خود داشته باشند. شما می توانید تصویر پس زمینه دلخواه را هم برای صفحه و هم بند های آن اعمال کنید.

سنسورهای هوشمند این ساعت، فشار خون و ضربان قلب شما را در طول روز و همچنین زمان و کیفیت خواب شما را رصد خواهند کرد.

این گزینه، مناسب کسانی است که در بیرون از خانه و در طبیعت دارای فعالیت زیادی هستند، زیرا هم ضد آب است و هم دارای نمایشگر آب و هوا می باشد.

ساعت هوشمند

۱۱) ساعت هوشمند TagoBee

این ساعت هوشمند ضربان قلب و فشار خون شمار را در لحظه رصد می کند و به طور خودکارآن را با فعالیت های قبلی همگام سازی می کند، بدین معنی که می تواند به مرور زمان یک نمای کلی از سلامتی قلب شما را ارائه دهد. کالری سوزانده شده، مراحل و الگوی خواب شما را نیز ذخیره می کند و این یکی از دلایل انتخاب آن می باشد.

ساعت هوشمند

۱۲) ساعت هوشمند GideaTech

صفحه نمایشی مربعی در این ساعت هوشمند دارای طراحی لمسی و تمام صفحه و همچنین مانیتور با وضوح بالا و روشن است که خواندن آن را بسیار راحت کرده است.

این وسیله ایده آل برای افرادی است که دارای شیوه زندگی فعال و پویایی هستند، پوشش کربنی آن از مقاومت خوبی در برابر ضربه برخوردار است و برای راحتی و استایل دارای دو بند چرمی و نایلونی می باشد. این ساعت نه تنها خواب و حرکت شما را رصد می کند، بلکه ضربان قلب و فشار خون شما را نیز کنترل می کند.

ساعت هوشمند

۱۳) ساعت هوشمند Ekrist

این ساعت هوشمند دارای الگوریتمی خاص برای انجام کارهای خود می باشد و همچنین سنسورهای آن به شما این امکان را می دهد که ضربان قلب، فشار خون، خواب و همچنین مراحل کارهای روزانه و بیش از ده فعالیت دیگر را کنترل کنید.

از ویژگی های دیگر آن می توان به اعلان های تماس و پیام و زنگ هشدار اشاره کرد. با دارا بودن قاب باریک و بادوام، صفحه رنگی رنگا رنگ و بند رنگارنگ، می توان آن را به عنوان یک ابزار جانبی مناسب برای ورزش و سایر فعالیت های دیگر انتخاب کرد.

ساعت هوشمند

۱۴) ساعت هوشمند Maxte

این یکی از ساده ترین ساعت های هوشمند برای خواندن می باشد. دارای یک صفحه نمایش LCD تمام رنگی با سه نمایشگر قابل تنظیم است.

ردیاب آن بطور خودکار ضربان قلب، فشار خون و اکسیژن، مراحل فعالیتهای روزانه، کالری سوخته شده و مسافت طی شده را کنترل می کند.

برای افرادی که باید همیشه آنلاین باشند و در پیام رسان ها دارای فعالیت مداوم هستند، تماس ها و اعلان های متنی، عناوین اخبار به ۱۲ زبان، پشتیبانی از WeChat، سازگاری Apple Health را پشتیبانی می کند.

ساعت هوشمند
0
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟