ست کردن انواع دامن

08 اردیبهشت 1401
ست کردن انواع دامن

ست کردن انواع دامن با مدل های متنوع لباس زنانه تأثیر فوق العاده ای در شیک پوشی و خوش استایل بودن بانوان دارد. مدل های مختلف دامن برای هر نوع سلیقه و برای موقعیت های مختلف طراحی و تولید شده اند ضمنا برای هر مدل دامن از پارچه خاص و منحصربه فردی استفاده می شود.

با این مقاله همراه باشید در ادامه پیرامون مدل های متنوع دامن و ست نمودن آن ها با انواع لباس زنانه توضیحاتی ارائه می گردد.

اگر بخواهیم به تاریخچه دامن نگاهی بیندازیم باید بگوییم که دامن جزئی از پوشاک محسوب می شود که در بعضی فرهنگ ها به عنوان پوشش مشترک زنان و مردان مورد استفاده قرار گرفته است. هر چند تاریخ دقیقی از جدا کردن دامن از لباس های بالاتنه و معرفی آن به عنوان یک لباس جداگانه  در دسترس نیست. به عنوان نمونه دامن اسکاتلندی توسط مردان پوشیده می شود. البته امروزه این امر یعنی پوشیدن دامن از سوی مردان اسکاتلندی تنها به مراسم و پاره ای از جشن ها اختصاص دارد.

تفاوت مدل های مختلف دامن زنانه

با یک نگاه به مدل های مختلف دامن زنانه متوجه می شوید که قد دامن تعیین کننده اصلی در نامگذاری اسامی و عناوینی است که به دامن داده شده است به طوری که قد یک دامن می تواند متغییر باشد و از کمر تا زانو یا چند سانتی متر بالاتر یا پایین تر از زانو قرار بگیرد. همچنین از نظر کوتاه یا بلند بودن دامن ها آنها را به سه دسته تقسیم می کنند: دامن کوتاه یا مین ژوپ، دامن بلند یا ماکسی، دامن میدی یا متوسط..

اگر بخواهیم دامن ها را از نظر شکل و الگو تقسیم بندی کنیم باید به دامن های ساده، راسته، کلوش، فون، ترک، لنگی، چین دار و … اشاره کنیم. هر چند تفاوت اصلی دامن ها در برش ها و کوتاه و بلند بودن الگوها می باشد. بانوان و دختران جوان و نوجوان متناسب با سایز و قد خودشان از مدل های مختلف دامن استفاده می کنند البته سبک و استایل افراد نیز در انتخاب مدل دامن ها مؤثر می باشد.

دامن ماکسی

از دامن ماکسی به عنوان یک دامن بلند نام برده می شود چون قد دامن تا مچ پا می رسد. پوشیدن این دامن شما را بلند قدتر نشان می دهد و ضمنا برای هر نوع اندامی مناسب است.

دامن میدی

قد این نوع دامن تا روی زانو یا زیر زانو می رسد و بانوان از این مدل دامن اغلب برای موقعیت های رسمی استفاده می کنند. قد دامن میدی از دامن کوتاه، بیشتر و از دامن ماکسی، کمتر می باشد. بانوان خوش سلیقه می توانند دامن میدی را با انواع کفش تخت، کفش پاشنه متوسط، صندل تخت و کتانی ست نمایید.

بسیاری از بانوان ست نمودن دامن میدی را با انواع لباس زنانه دشوار می دانند در حالی که برخی از بانوان از این مدل دامن در استایل های روزمره، رسمی و غیر رسمی نیز استفاده می کنند.

دامن کلوش

متناسب با طرح و رنگ دامن کلوش، لباس های استایل خود را انتخاب نمایید به این صورت که اگر دامن کلوش ساده است شما برای بالاتنه از یک لباس طرح دار استفاده کنید. بانوان خوش سلیقه باید این نکته را در نظر داشته باشند که شیک پوشی به یک انتخاب دقیق و مناسب برمی گردد. پوشیدن دامنی که با اندام شما همخوانی و تناسب دارد و شما را خوش قیافه تر نشان می دهد به همان اندازه اهمیت دارد که انتخاب لباس زیر یا گن هایی که در زیر دامن پوشیده می شود حائز اهمیت است. البته بانوان می توانند مدل های مختلف دامن را با انواع جوراب شلواری و ساپورت نیز ست نمایند.

دامن راسته

پوشیدن دامن راسته برای بانوانی که دارای یک اندام باریک و لاغر هستند، پیشنهاد نمی شود چون لاغر بودن اندام در مرکز توجه قرار می گیرد و به چشم می آید. دامن راسته برای یک اندام نرمال که نه چاق و نه لاغر باشد، مناسب است. دامن راسته را می توانید با انواع پیراهن دکمه دار، پیراهن کلاسیک و شومیز ست نمایید.

بانوان خوش استایل می توانند از اکسسوری هایی همچون کمربند ظریف برای دامن راسته استفاده نمایند ضمنا این مدل دامن با کفش پاشنه بلند یک استایل شیک و زیبا را برای شما رقم می زند.

دامن پفی

دختران جوان در موقعیت های غیر رسمی از قبیل مهمانی ها و جشن ها از این مدل دامن استفاده می کنند. این نوع دامن با انواع تاپ مجلسی آستین حلقه ای و تیشرت های ساده و کفش های پاشنه بلند مجلسی ست می شود.

دامن جین

اینکه مدل های مختلف دامن را با چه لباسی ست کنید به سلیقه و سبک و استایل هر فرد برمی گردد اما باید در نظر داشته باشید که در انتخاب هر مدلی باید خط دامن دقیقا در روی خط کمر قرار گیرد در غیر اینصورت با پوشیدن دامن اذیت می شوید.

لباس های جین با گذشت زمان هنوز در پشت ویترین مغازه ها و در صفحه سایت های فروشگاهی می درخشند و طرفداران خود را دارند. دامن جین هم از این قضیه مستثنی نمی باشد. خانم های شیک پوش معمولا دامن جین را با پیراهن سفید یا شومیزهای ساده ست می کنند.

البته برای افرادی که تمایل دارند سر تا پای استایل خود را با جین بپوشانند بلوز جین کاغذی و کت جین گزینه مناسبی می باشد. با این وجود ست نمودن دامن جین با لباس های ساده زیبایی بی نظیری به استایل شما می بخشد.

دامن فون

بانوانی که در قسمت پایین تنه لاغر هستند می توانند از این مدل دامن استفاده کنند. دامن فون معمولا با تیشرت های رنگی و ساده ست می شود. همچنین بانوانی که دوستدار استایل های هنری هستند می توانند دامن فون را با لباس های اورسایز و گشاد ست نمایند.

دامن پلیسه

دامن پلیسه دارای پلیسه های فراوان و یک فرم و ظاهر گشاد است بنابراین اگر پایین تنه لاغری دارید با خیال راحت از این مدل دامن استفاده نمایید. برای افرادی که از پایین تنه نسبتا چاقی برخوردار هستند پوشیدن این مدل دامن پیشنهاد نمی شود. این مدل دامن برای استایل های فصل پاییز و زمستان مناسب است که معمولا با بوت و نیم بوت ست می شود.

فروشگاه بزرگ پوشاک امی

فروشگاه پوشاک امی دامنه متنوعی از انواع لباس مردانه، زنانه و بچگانه را به بازار پوشاک عرضه می کند. مجموعه امی با راه اندازی پیج های فروشگاهی اینستاگرامی و کانال تلگرامی امی و همچنین وب سایت امی استوک این هدف را دنبال نموده است تا مشتریان گرامی بتوانند از اقصی نقاط مختلف ایران به این فروشگاه و محصولات متنوع آن دسترسی داشته باشند. در مجموعه امی دامنه وسیعی از لباس های اصل و اورجینال اروپایی به صورت خرده و عمده به فروش می رسد.

دامن جین زنانه کیابی

مجموعه بزرگ پوشاک اورجینال امی طیف گسترده ای از انواع لباس زنانه را به بازار پوشاک عرضه می کند. دامن از جمله لباس هایی است که در برندهای مختلف و با قیمت های فوق العاده مناسب به فروش می رسد.

دامن جین زنانه کیابی دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ می باشد و بسیار با کیفیت و با دوام است همچنین قد این مدل دامن بلند و دارای کمری کشی است و همین ویژگی زیبایی بیشتری به محصول می بخشد.

جنس دامن زنانه برند کیابی از الیاف بسیار با کیفیت کتان و جین می باشد بنابراین الیاف به کار برده شده در این دامن بسیار نرم و لطیف هستند و بسیار سبک و خنک و مناسب فصول گرم سال می باشند. مدل این دامن زنانه بسیار ساده است و فقط در قسمت کمر دارای دکمه و بند برای کمربند می باشد.

دامن زنانه کیابی برای مهمانی های زنانه بسیار مناسب است چون از یک استایل شیک، محبوب و مورد پسند برخوردار است. پارچه به کار رفته در دوخت این مدل دامن از قابلیت تنفس پذیری برخوردار است و همین موضوع سبب تبادل هوا میان بخش داخلی و بیرونی لباس می شود و در نتیجه سطح بدن را خشک نگه می دارد.

همچنین بافت دامن قابلیت آنتی آلرژیک یا همان ضد حساسیت بودن دارد، بنابراین برای پوست های حساس بسیار مناسب می باشد و از بروز هر گونه بیماری پوستی جلو گیری می کند. دامن زنانه برند کیابی در فروشگاه پوشاک امی به صورت تکی و به صورت عمده موجود می باشد و به فروش می رسد.

دامن زنانه برند بین بلو

این دامن دارای بافت نسبتا ضخیم است و همین ویژگی این لباس را به یک گزینه عالی برای استایل های فصول سرد سال تبدیل نموده است. این مدل دامن زنانه از الیاف بسیار با کیفیت پنبه با بافتی درشت ساخته شده است و در ساختار آن درصد کمی لایکرا موجود می باشد که همین ویژگی سبب بالا رفتن کشسانی دامن شده است. کشسانی بالای این دامن سبب شده که این دامن زنانه برای استفاده مداوم مناسب باشد.

همچنین این دامن زنانه دارای استایل بسیار جذابی است و تنخور آن فوق العاده عالی می باشد. قابلیت تنفس پذیری بافت دامن سبب تبادل هوا میان بخش بیرونی و داخلی لباس می شود و سبب تبخیر رطوبت حاصل از تعریق می شود. دامن زنانه برند بین بلو از دوخت بسیار صاف و مرتبی برخوردار است.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟