ست کردن لباس بهاره زنانه

31 فروردین 1401
ست کردن لباس بهاره زنانه

ست کردن لباس بهاره زنانه به سبک بانوان خوش سلیقه و شیک پوش فقط نیاز به مقداری خلاقیت و ایده های جذاب دارد.

با این مقاله همراه باشید در ادامه توضیحاتی پیرامون نحوه ست کردن لباس بهاره زنانه و استایل های مورد پسند این فصل ارائه می گردد.

سبک لباس پوشیدن در فصل بهار

با فرا رسیدن فصل بهار لباس های ضخیم زمستانی را به کمد لباس ها می سپاریم و سبک لباس پوشیدن خود را با فصل بهار و آب و هوای آن هماهنگ می کنیم.

از رنگ های شاد بهاری در استایل های شیک و زیبای لباس های زنانه استفاده کنید. ضمنا پوشیدن لباس های تنگ و فیت را کنار بگذارید و لباس های نسبتا گشاد و شلوارهای راحت بپوشید.

آب و هوای متغییر فصل بهار

البته فراموش نکنیم که آب و هوا فصل بهار چندان ثابت نیست و مدام دچار تغییر می شود به طوری که نزدیک صبح هوا اغلب سرد است. هنگام ظهر هوا گرم می شود به طوری که تمایل دارید لباس های خنک بپوشید اما در اواخر روز هوا معمولا سرد است.

پارچه های گلدار

با فرا رسیدن فصل بهار بازار لباس های گلدار و پارچه های  طرح دار رونق می گیرد. پوشیدن لباس هایی که هماهنگ با طبیعت سبز و زیبای بهاری باشد باعث افزایش نشاط و انرژی در روحیه افراد می شود.

شلوارهای پاچه گشاد و کفش های اسپرت

یکی از استایل های رایج بهاری در میان دختران جوان ست نمودن شلوارهای پاچه گشاد با کفش های اسپرت و کتونی است. بانوانی که علاقمند به استایل های کژوال و مینیمال هستند می توانند از کتونی های بادوام و در عین حال ظریف استفاده کنند.

شومیزهای بلند زنانه

بانوان می توانند در استایل های خود از مدل های مختلف شومیز استفاده کنند. شومیزهای زیبا و طرحدار که جنس پارچه آن ها از کشمیر است یک گزینه عالی برای استایل بهاری به شمار می رود.

کاپشن های جین و بامبر

تغییرات آب و هوای فصل بهار ایجاب می کند که از کاپش های سبک بهاری استفاده کنید. برای داشتن یک استایل شیک و منحصربه فرد می توانید از پالتوهای ترنچ، کاپش های جین و بامبر استفاده کنید.

روسری های ابریشمی

در فصل بهار شال های بافتنی ضخیم جای خود را به شال و روسری های ظریف با رنگ های شاد و روشن می دهند. روسری های ابریشمی بافت لطیف و سبکی دارند و ضمنا زود چروک نمی شوند و به راحتی اتو می شوند. امروزه روسری های ابریشمی در انواع طرح و رنگ و برای هر نوع استایلی موجود هستند.

در هنگام خرید روسری ابریشمی به بافت پارچه توجه نمایید چرا که پارچه های توییل یا کج راه مناسب فصول سرد سال هستند و اگر بخواهید در فصل تابستان از روسری ابریشمی که جنس پارچه آن از توییل یا کج راه است، مطمئنا خیلی زود از ست نمودن این جنس روسری با استایل خود منصرف می شوید چون این جنس پارچه مناسب فصول گرم سال نیست و شما با این روسری احساس گرمای بیشتری خواهید داشت.

روسری ابریشمی پونیک، روسری ابریشمی سوزنی و روسری ابریشم ژاکارد از جمله مدل های روسری ابریشمی محسوب می شوند که بانوان خوش سلیقه متناسب با سبک پوشش خود این روسری ها را با استایل خود ست می نمایند.

رنگ های مناسب فصل بهار

فصل زمستان اغلب از لباس های تیره و خاکستری استفاده می شود پس بهتر است که در فصل بهار نه تنها استایلتان را تغییر دهید بلکه بهتر است از رنگ های روشن از قبیل صورتی، آبی و یاسمنی استفاده کنید. در یک استایل حداقل از دو رنگ و حداکثر از سه رنگ استفاده نمایید تا استایل شما زیاد شلوغ و ناهماهنگ به نظر نرسد.

کفش های کالج

کفش کالج کفی تخت دارد و پاشنه آن بسیار کوتاه است. این مدل کفش به آسانی با انواع استایل ست می شود. البته به کفش کالج، لوفر هم گفته می شود. این مدل کفش دارای بند نیست و به خاطر وزن سبکش بسیار محبوب و مورد پسند می باشد. بنابراین کفش کالج در استایل های بهاری زنانه و مردانه به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس اکثر کفش های کالج از چرم یا نبوک است. یکی از ویژگی های بارز این قبیل کفش ها این است که به راحتی با انواع شلوارهای جین و شلوارهای پارچه ای ست می شوند.

انواع استایل های بهاری و تابستانی زنانه

در فصل بهار ست نمودن انواع لباس های خوشرنگ و ساده و طرحدار بهاری به سلیقه و خلاقیت بانوان بستگی دارد. هر بانوی خوش استایل می تواند از هر رنگی که دوست دارد در استایل های بهاری استفاده کند.

شومیز و شلوار جین

پوشاک جین بخش جدایی ناپذیر کمد لباس بانوان و آقایان به شمار می رود. البته امروزه انواع متنوعی از لباس های جین در بازار پوشاک موجود است. شلوار جین یکی از لباس های محبوب و پرطرفدار در استایل های بانوان و آقایان است و زمانی این نوع لباس خاص تر و جذاب تر به نظر می رسد که با انواع پیراهن و تیشرت مردانه و انواع شومیز بلند زنانه ست شود. یکی از استایل های محبوب فصل بهار و علی الخصوص فصل تابستان ست نمودن شومیز با شلوار جین و صندل است.

ست نمودن شلوار مام استایل با شومیز جین

شلوار مام استایل یکی از شلوار‌های محبوب و پرطرفدار در میان بانوان، علی الخصوص دختران جوان محسوب می شود. جالب است که این مدل شلوار در دهه نود میلادی به یک ترند‌ اصلی و محبوب تبدیل شد. شلوار مام استایل یک شلوار جین نسبتا ضخیم است که در استایل های کژوال، کلاسیک و حتی رسمی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر طرفدار پروپاقرص استایل های کژوال هستید می توانید در استایل خود از یک تیشرت سفید رنگ و شومیز جین استفاده کنید. شلوار مام استایل با کتونی های سفید، استایل شما را فوق العاده بی نظیر جلوه می دهد. در استایل های ساده مینیمال نیز می توانید شلوار مام استایل را با یک ژاکت نازک و لطیف ست نمایید.

البته در استایل های مختلف خیابانی نیز شلوار مام استایل مورد استفاده قرار می گیرد به این صورت که با مانتوی جلو باز و تیشرت سفید رنگ ست می شود همچنین می توانید شلوار مام استایل را با یک پیراهن بلند ست نمایید. بسیاری از بانوان جوان ترجیح می دهند تا شلوار مام استایل را با یک مانتوی رنگی پنبه ای گشاد و یک شال رنگی و کتونی های سفید رنگ ست نمایند.

کت اورسایز و بوت کات

پوشیدن لباس های اورسایز به خاطر راحت بودن به ترند سال تبدیل شده است. یک تاپ سفید به همراه کت اورسایز سبک و خنک یک استایل تابستانی زیبا به شمار می رود. ست نمودن بوت کات با کتونی های سفید رنگ یک استایل جذاب و خاص محسوب می شود. لباس های اورسایز از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار هستند و تقریبا برای هر نوع اندامی مناسب هستند.

اگر تمایل به پوشیدن لباس های اورسایز دارید بهتر است در این نوع استایل از اکسسوری های دست و پاگیر استفاده نکنید به طور مثال به جای استفاده از کیف زنانه دوشی می توانید از کیف کلاچ استفاده کنید.

وست و شومیز

وست یا جلیقه لباسی است که بالا تنه را می پوشاند ولی آستین ندارد. وست های تابستانی از پارچه های لطیف و خنک نخی و حریر هستند در حالی که وست های مخصوص فصول سرد سال اغلب از کشمیر و پافر هستند. وست و شومیز در کنار هم یک ترکیب ظریف و در عین حال شیک را رقم می زنند. البته بوت کات چاکدار به همراه کتونی های سفید، زیبایی استایل بهاری و تابستانی شما را فوق العاده نشان می دهد.

امروزه مدل های متنوعی از انواع لباس وست به بازار پوشاک عرضه شده است که بانوان می توانند متناسب با موقعیت و استایل خود از آنها استفاده کنند به عنوان مثال وست هایی از جنس جین و پافر برای موقعیت های غیر رسمی مناسب هستند. البته مانتوهای وست یکی از گزینه های مورد پسند بانوان خوش استایل است که در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

مانتو جلو بسته و شلوار بگ

شلوار بگ به عنوان ترند روز در استایل های دختران جوان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. البته در این استایل نیز کفش مورد پسند و محبوب اغلب کتونی های سفیدرنگ می باشد.

شلوار بگ یک شلوار گشاد است که گاهی در قسمت دور مچ پا دارای کش است البته در قسمت کمر این مدل شلوار نیز کش تعبیه شده است. شلوار بگ را می توانید با پیراهن بلند و کفش های تخت ست نمایید. این مدل شلوار را می توانید در رنگ های خنثی از قبیل رنگ کرم، سفید و شتری انتخاب نمایید.

کت و شلوار

اگر دنبال یک استایل متفاوت و جذاب هستید می توانید کت و شلوار را با شومیز ست نمایید. کتونی های سفید رنگ ظریف و ساده استایل شما را چشمگیرتر می نماید. البته کفش پاشنه بلند بهاری در کنار شومیز و شلوار اسلش یک استایل جذاب و خاص محسوب می شود.

با همه توضیحاتی که در مطالب فوق پیرامون ست نمودن انواع لباس زنانه در استایل های بهاری و تابستانی داده شد باید بگوییم که با گسترش طراحی های جالب و جذاب در حوزه مد و فشن، هر روز شاهد حضور انواع استایل لباس زنانه هستیم و خواهیم بود. بنابراین استایل را می توان به سبک، روش، شیوه و سلیقه ترجمه نمود.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟