شلوارک مردانه بیگ

24 فروردین 1400
شلوارک-بیگ-مردانه

شلوارک مردانه بیگ(سایز بیگ)، یک پوشش راحت برای محیط خانه یا موقعیت های غیر رسمی به حساب می آید. در فصل تابستان این لباس به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین مدل های متنوع مردانه و زنانه آن باعث شده که در طرح و رنگ های مختلف به بازار عرضه شود.

این پوشش که پایین تنه را می پوشاند و در اصطلاح عامیه به آن شلوار کوتاه گفته می شود در اندازه های مختلف موجود می باشد و هر فرد با توجه به سلیقه خود، مدل، طرح و رنگ آن را انتخاب می کند. قد یک شلوارک یا همان بلندی این شلوارهای کوتاه معمولا به زیر زانو یا به بالای زانو می رسد. البته برخی مدل ها فقط تا زیر باسن را می پوشاند. در ادامه مطلب به معرفی انواع مختلف شلوارهای کوتاه و جنس آن ها می پردازیم.

تفاوت سایز بند پوشاک در اورپا و ایران

در میان کشورهای اتحادیه اروپا برای سایزبندی پوشاک متدهای مختلفی وجود دارد با این حال سایز بندی پوشاک در کشورهای فرانسه و ایتالیا به سایزبندی پوشاک ایرانی نزدیک تر هستند. در ایران تولیدی های پوشاک و خیاطان غالبا از متد مولر برای سایزبندی پوشاک استفاده می کنند به این صورت که در این متد سایزبندی با دقت خاصی انجام می شود و با داشتن الگوهای یک سایز می توان الگوهایی با سایزهایی دیگر نیز ایجاد کرد.

روش های کارآمد برای اندازه گیری سایز شلوار

گاهی در اثر اضافه وزن یا کاهش وزن سایز دقیق کمر چند سانتی دچار تغییر می شود و همین مسئله باعث عدم آگاهی فرد از سایز شلوار می شود. در این مواقع می توان از دو روش ساده برای به دست آوردن اندازه تقریبی سایز شلوار استفاده نمود. در روش اول ابتدا کمر شلوار را گرفته و دور گردن می پیچید، در صورتی که دو طرف کمر شلوار راحت به هم رسیدند می توانید مطمئن باشید که شلواری که انتخاب کرده اید، اندازه است. در روش دوم دست را مشت کرده به گونه ای که از قسمت آرنج تا قسمت مشت دست باید اندازه کمر شلوار باشد.

البته اندازه های به دست آمده از طریق این دو روش تقریبا تقریبی هستند و برای شلوارهایی با فاق استاندارد مناسب می باشند. بنابراین نمی توان انتظار داشت که این دو روش برای شلوارهای فاق کوتاه یا فاق بلند کارایی داشته باشد.

جنس

جنس-شلوارک

شلوارک ها با توجه به کاردبردشان به دو دسته معمولی و ورزشی تقسیم می شوند. مدل های معمولی در جنس های پنبه ای، نخی و گاها پلی استر به بازار عرضه می شوند و از سوی افراد به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرند. از این پوشش پایین تنه می توانید در محیط منزل و برای استراحت و یا خواب استفاده کنید. جنس پنبه ای آن بخاطر لطافت و نرمی از محبوبیت بیشتر در میان افراد برخوردار است.

رایج ترین و محبوب ترین جنس شلوارک

شلوارک-نخی-2

شلوارک های نخی یکی از رایج ترین مدل هایی هستند که بخاطر جنس مناسب و خنکشان مورد استفاده قرار می گیرند. البته این جنس معمولا در محیط منزل مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به دنبال یک شلوارک مناسب برای میهمانی های غیررسمی هستید بهتر است که جنس کتان را انتخاب کنید چون جنس ضخیم، به شلوارک زیبایی بیشتری می بخشد. به عبارتی جنس کتان این شلوارهای کوتاه استایل و شیک پوشی بیشتری از جنس نخی آن به شما می بخشند.

شلوارک های ورزشی بیگ

اما مدل های ورزشی این لباس همانطور که از نامشان پیداست برای انواع فعالیت های ورزشی طراحی شده اند. برای اینکه فرد در حین ورزش احساس راحتی کند و ضمنا از ورزش لذت ببرد، پوشیدن شلوارک یکی از گزینه های مناسب محسوب می شود. البته در هنگام خرید مدل ورزشی به جنس آن توجه داشته باشید چون این نوع از شلوارک ها باید عرق را جذب و از حالت کشسانی و انعطاف خوبی برخوردار باشند.

شلوارک های ضخیم (سایز بیگ)

شلوارک-سایز-بیگ
شلوارک-ضخیم-6

شلوارک های بهاری و تابستانی (سایز بیگ)

متناسب با فصل، اقدام به خرید نمایید. رنگ و جنس شلوارک ها گزینه هایی هستند که در هنگام خرید و یا حتی پوشیدن باید مد نظر قرار دهید. در فصل گرم تعریق باعث خستگی و گاها کلافگی فرد می شود. با این اوصاف سعی کنید که از پوشیدن لباس های تیره خودداری کنید. چون در بعضی مواقع عرق جذب لباس می شود خصوصا اگر لباس تیره باشد می توانید شاهد ایجاد لکه های سفید یا سفیدک روی لباس باشید. پارچه های نخی انتخاب مناسبی برای فصول بهار و تابستان به شمار می روند و پارچه های کتان و پنبه ای جزء پارچه هایی هستند که در هوای خنک و سرد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

مدل های ساده و طرحدار

شلوارک-11

اگر جزو افرادی هستید که تمایل به حمل کیف یا کیف دستی ندارید پس بهتر است از مدل های جیب دار استفاده کنید تا بتوانید وسایلی همچون موبایل را درون آن قرار دهید. متناسب با سلیقه خود اقدام به خرید مدل های متنوع نمایید، به طور مثال شلوارک هایی که از ظاهر زیبایی برخوردار هستند و به وسیله زیپ یا دکمه بسته می شوند را خریداری نمایید. البته مدل هایی که کمر کشی هستند فاقد دکمه و زیپ می باشند. هنگام خرید به دوخت، جنس پارچه و کوتاهی و بلندی آن دقت کنید.

شلوارک دوچرخه سواری مردانه برند کریویت (سایز بیگ)

شلوارک-بیگ-4
شلوارک-بیگ-5
شلوارک-دوچرخه -سواری-بیگ

این شلوارک یک پوشش ایده آل برای دوچرخه سواری است. از جمله ویژگی های آن می توان به  قابلیت انعطاف و تحرک پذیری بالا، تنفس پذیر بودن و همچنین قابلیت دفع رطوبت اشاره کرد. از آپشن های ظاهری آن می توان به نقاط چاپی شب نما در بغل و جیب مخفی در داخل کمر اشاره کرد. جنس این شلوارک از پلی استر است و لگ داخلی آن قابلیت جدا شدن از شلوارک را دارد. همچنین این لگ دارای پد محافظ نسبتا ضخیم، سبک و نرم است.

شلوارک کوهنوردی بیگ (سایز بیگ) برند کریویت

شلوارک-کوهنوردی-بیگ

شلوارک ساحلی بیگ (سایزبیگ) برند لیورجی

جنس این شلوارک های ساحلی از پلی استر است. شلوارک ساحلی لیورجی دارای آستر داخلی و همچنین دارای بند تنظیم سایز کمر و دو جیب مورب در جلو می باشد. تنفس پذیر بودن و ضدحساسیت بودن از جمله ویژگی های بارز این شلوارک ها می باشد.

توزیع کنندگان پوشاک، فروشندگان خرده و همچنین افراد عادی می توانند اجناس مورد نظر خود را از فروشگاه بزرگ پوشاک امی خریداری نمایند. این فروشگاه در کنار پوشاک و لباس مردانه، زنانه و بچگانه در سایزهای مختلف اقدام به فروش لباس های بیگ سایز نموده است. این البسه شامل تیشرت بیگ سایز مردانه و زنانه برند لیورجی، زیرپوش بیگ سایز مردانه لیورجی، تیشرت ورزشی بیگ سایز زنانه کریویت، شلوار جین بیگ سایز و غیره می شود.

پوشاک استوک اروپایی بیگ (سایز بیگ) را از فروشگاه پوشاک امی بخواهید. این فروشگاه انواع پوشاک را در سایزهای مختلف که سایز بیگ نیز از جمله این موارد است، را به فروش می رساند. انواع پوشاک مردانه بیگ سایز شامل تیشرت مردانه طرحدار بیگ پک، تیشرت بیگ مردانه پلو، تیشرت ساده مردانه بیگ، شلوار جین بیگ مردانه، شلوار راحتی تابستانه مردانه بیگ، شلوار ورزشی مردانه بیگ، شلوار راحتی بهاره مردانه بیگ، شلوار اسلش مردانه بیگ، شلوارک ساحلی مردانه بیگ به صورت فله، شلوارک کتان مردانه بیگ، شلوارک زمستانه مردانه بیگ، شورت پادار سه تایی پکدار بیگ، رکابی مردانه لیورجی بیگ، زیرپوش مردانه بیگ و پیراهن آستین کوتاه مردانه بیگ می باشد.

همچنین …

انواع پوشاک زنانه بیگ از قبیل تیشرت ورزشی زنانه بیگ، شلوار لگ زنانه اسمارا بیگ، شلوار جین زنانه بیگ، شلوار راحتی تابستانه زنانه بیگ، شلوار ورزشی زنانه بیگ، لباس زیر بیگ زنانه، تاپ ساده زنانه به صورت فله و پکدار بیگ و سارافون بلند طرحدار به صورت فله در بخش عمده فروشی فروشگاه پوشاک امی عرضه و به فروش می رسد.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟