شلوارک ساحلی – برند لیورجی

05 مهر 1400
شلوارک ساحلی

شلوارک ساحلی برند لیورجی یکی از محصولات برند لیورجی است. شلوارک هایی با قابلیت های ویژه که در این مقاله می خواهیم در مورد این ویژگی ها صحبت کنیم. در ابتدا توضیح مختصری در مورد برند لیورجی و همچنین خود شلوارک می دهیم و بعد از آن به این ویژگی ها می پردازیم.

برند لیورجی

برند لیورجی یکی از زیر شاخه های هلدینگ لیدل آلمان به حساب می آید. این برند در زمینه ی تولید پوشاک مردانه فعالیت دارد. از جمله پوشاکی که این برند تهیه و تولید می کند می توان به انواع لباس زیر، لباس های ساحلی ، انواع لباس خانگی و راحتی، لباس های بیرونی و همچنین لباس های زمستانی اشاره کرد.

برند لیورجی
برند لیورجی
لباس زیر

از انواع لباس زیر برند لیورجی انواع زیر پیراهنی، رکابی همچنین شورت های اسلیپ، پادارو مامان دوز نام برد که هرکدام از آن ها در انواع طرح و مدل وجود دارند. این نوع از پوشاک هم هرکدام ویژگی های خاصی دارند که در مقاله های جداگانه ای به آن ها پرداخته ایم.

لباس های ساحلی

لباس های ساحلی این برند انواع مختلفی دارند. از مایوهای شنا که مدل های اسلیپ و پادار دارند و همچنین کلاه های شنا گرفته تا انواع شلوارک ساحلی برند لیورجی که طرح های متنوعی دارند.

لباس خانگی و راحتی

سری لباس های خانگی و راحتی برند لیورجی شامل کارهای بسیار شیکی هستند. این گروه از محصولات شامل انواع ست های مخصوص فصل های گرم و سرد سال، انواع شلوار و شلوارک های راحتی، تی شرت ها و دیگر انواع لیاس ها هستند.

لباس بیرونی

در قسمت لباس های بیرونی می توانیم به مواردی از انواع پیراهن، تی شرت آستین کوتاه و آستین دار، انواع پولوشرت، سویشرت، بلوز بافت شلوار های پارچه ای و انواع شلوار جین و کتان اشاره کنیم. دایره ی لباس های بیرونی این برند بسیار گسترده است.

لباس های زمستانی
لباس زمستانی
لباس زمستانی

لباس های مخصوص فصل سرد این برند از انواع پالتو و کاپشن های شیک گرفته تا لباس های داخل کرک خانگی و انواع دستکش و جوراب ها که بسیار گرم هستند و مخصوص فصل زمستان اند.

شلوارک

همانطور که اشاره شد شلوارک ها یکی از محصولات این برند محسوب می شوند. در واقع شلوارک ساحلی برند لیورجی هم جزو این دسته به حساب می آید.

شلوارک ها جزو لباس های غیر رسمی به شمار می روند. این نوع از لباس انواع متفاوتی دارد. مدل های آن شامل انواع شلوارک های راحتی و بیرونی است. مدل های بیرونی آن جنس های مختلفی از جمله جین، کتان و نخی. مدل شلوارک ساحلی هم جزو دسته ی بیرونی است.

شلوارک ها در کل به دلیل شکل ظاهری که دارند تنها برای فصول گرم سال کاربرد بیرونی دارند. البته از این نوع از پوشاک در خانه می توان در هر چهار فصل سال استفاده کرد.

ویژگی ها

اگر بخواهیم به ویژگی های این شلوارک ها بپردازیم می توانیم به مواردی از جمله جنس، قابلیت تنفسی و ضد حساسیت بودن آن اشاره کنیم که در زیر توضیح مختصری در مورد هر کدام از این ویژگی ها به صورت جداگانه خواهیم داد.

جنس

جنس این نوع شلوارک ها به دلیل این که مخصوص ورزش ها هستند، از صد در صد پلی استر ساخته شده است. ار آن جایی که پلی استر یک نوع الیاف مصنوعی است پس برای لباس های ورزشی بسیار کار برد دارد. این شلوارک ها برای انجام فعالیت های مختلفی کاربرد دارند. جنس پلی استر رطوبت و عرق بدن ورزشکار را به خودش جذب نمی کند. برخلاف الیاف نخی که با جذب رطوبت وزن آن ها سنگین می شود، جنس پلی استر چنین نیست و ورزشکار در هنگام استفاده از آن اذیت نمی شود.

قابلیت تنفسی

از ویژگی های مهم شلوارک ساحلی لیورجی می توان به قابلیت تنفسی آن اشاره کرد. این قابلیت در لباس های ورزشی بسیار مهم است. دلیل اهمیت آن این است که این ویژگی باعث می شود که ورزشکار بتواند عملکرد بهتری داشته باشد. در واقع این ویژگی از ماندن رطوبت بر روی بدن ورزشکار جلوگیری می کند.

ضد حساسیت

جنس الیاف این نوع از شلوارک ساحلی ها به گونه ای است که برای پوست حساسیت هم ایجاد نمی کند. این ویژگی خودش می تواند برای بسیاری از افراد که پوست حساسی دارند کارایی بالایی داشته باشد.

ویژگی های ظاهری

شلوارک های ساحلی برند لیورجی ویژگی های ظاهری جالبی دارند. این ویژگی ها نیز بسیار برای راحتی ورزشکار اهمیت دارد. در زیر به چند ویژگی آن اشاره می کنیم.

جیب ها

این نوع از شلوارک ها دارای دو جیب در قسمت پشتی هستند. این جیب های به صورت چسبی بسته می شوند در واقع این خاصیت خودش بسیار به راحتی فرد کمک می کند.

بند کمری

از دیگر ویژگی های شلوارک ساحلی می شود به بند های کمری آن اشاره کرد. این بند ها قابلیت تنظیم دارند. در واقع علاوه بر اینکه با تنظیم آن می شود به راحتی ورزش کرد برای زمانی که سایز انتخابی کمی بزرگتر از سایز فرد باشد نیز به وسیله ی این بند ها می توان آن را به سایز دلخواه رساند.

مجموعه ی بزرگ امی

ما در مجموعه ی بزرگ امی این نوع شلوارک ساحلی ها را هم به صورت عمده و هم به صورت خرده به خریداران و مشتریان عرضه می کنیم. شلوارک ساحلی هایی که در این مجموعه ارائه می شوند در سه طرح متنوع وجود دارد.

شما می توانید برای خرید از این مجموعه هم به صورت حضوری تشریف بیاورید و از این محصولات دیدن فرمایید و هم به صورت اینترنتی و در فضای مجازی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

کارشناسان فروش ما با تجربه ی چندین ساله در این زمینه می توانند به شما راهنمایی های مفیدی ارائه دهند که به راحتی بتوانید خریدی مطمئن از این مجموعه را تجربه کنید.

امیدوارم که خواندن این مقاله برای شما مثمر ثمر واقع شده باشد. شما می توانید در قسمت نظرات، دیدگاه های خودتان را با ما و دیگر مخاطبان سایت امی در میان بگذارید. همچنین اگر قبلا از این محصولات استفاده کرده اید، خوشحال می شویم که تجربه ی خودتان را در این مورد با ما به اشتراک بگذارید.

امیدوارم که همیشه سالم و سربلند باشید.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟