شلوارک سی اند ای – متنوع و جذاب

04 مهر 1400
شلوارک سی اند ای

شلوارک سی اند ای یکی از پوشاک برند سی اند ای است که در این مقاله می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. در ابتدا تعریفی از شلوارک و همچنین برند سی اند ای می آوریم و بعدا به اصل موضوع نیز می پردازیم.

شلوارک

شلوارک یکی از انواع لباس و پوشاک به شمار می رود. این نوع از پوشاک بیشتر پوششی مناسب فصل های گرم سال است. این نوع از لباس بیشتر حالت راحتی دارد. البته مدل های دیگه ای هم دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

شلوارک ها برای موقعیت های غیر رسمی کاربرد دارند. در واقع نمی توان از آن ها برای موقعیت های رسمی استفاده کرد. شلوارک ها علاوه بر کاربرد خانگی و همچنین موقعیت های غیر رسمی برای ورزش هم کاربرد دارد.

شلوارک های ورزشی از لحاظ جنس با دیگر شلوارک ها متفاوت است. جنس شلوارک های ورزشی اغلب از الیاف پلی استر ساخته می شود.

برند C & A

برند سی اند ای قدمتی ۱۸۰ ساله دارد
برند سی اند ای قدمتی ۱۸۰ ساله دارد

برند سی اند ای با قدمتی ۱۸۰ ساله ای که دارد توانسته است اسم و رسمی برای خودش دست و پا کند. برندی که امروزه هم با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا هنوز به عنوان یکی از برندهای مشهور جایگاه خود را میان دیگر برندها حفظ کند.

برند سی اند ای با معرفی مد ارزان قیمت توانست تحولی شگرف در صنعت پوشاک به وجود بیاورد. این برند همچنین با استفاده از الیاف تجزیه پذیر در تولیدات خودش نیز برای حمایت از محیط زیست گامی موثر برداشت.

جنس

شلوارک های برند سی اند ای تنوع بالایی دارند. کیفیت این اجناس بسیار خوب هستند. اگر بخواهیم به طور کلی به جنس شلوارک های این برند بپردازیم, می توانیم آن را در دسته های زیر گروه بندی کنیم.

نخی

مدل های نخی شلوارک برند سی اند ای را  هم به عنوان نمونه ی راحتی استفاده می شوند و هم به عنوان کارهای بیرونی . در این مدل ها معمولا از الیاف کتان و پلی استر استفاده می شود. الیافی که تا حدودی کاربرد ورزشی هم به این نوع شلوارک ها می دهد.

اگر بخواهیم بین نمونه های راحتی خانگی و نمونه های بیرونی تفاوتی قائل شویم می توانیم به مدل های زیپ دار آن ها اشاره کنیم. در واقع مدل هایی که زیپ دار هستند بیشتر برای بیرون استفاده می شوند. همچنین یکی دیگر از تفاوت ها که البته ممکن است در هر دو حالت دیده شود جیب های آن ها است. در واقع مدل های جیب دار کاربرد زیادی برای خانه نخواهد داشت.

در هنگام شستشوی این مدل شلوارک سی اند ای باید به دستورالعمل آن دقت کنیم. معمولا جنس نخی این شلوارک را باید با رنگ های مشابه در لباسشویی قرار داد.

کنف
مدل کنف شلوارک سی اند ای از کنف درجه یک تولید شده است
شلوارک کنف

مدل کنف شلوارک سی اند ای از کنف درجه یک تولید شده است. مدلی از کنف که با همان نگاه اول می توان تفاوت آن را با پارچه ی کنف دیگر برندها متوجه شد. در واقع جنس این مدل کنف بسیار مرغوب تر از دیگر نمونه های این الیاف در برخی از برندهای دیگر است.

شلوارک کنف سی اند ای از ۱۰۰ در صد الیاف کنف تولید شده اند. الیافی که در هنگام شستشوی آن باید آن را با لباس های دارای رنگ مشابه درداخل لباسشویی گذاشت.

کتان

مدل کتان شلوارک سی اند ای رنگ های بسیار زیبا و متنوع دارد. رنگ هایی که می تواند باب میل بسیاری از افراد طرفدار این نوع از پوشاک با هر نوع سلیقه ای باشد.

از آن جا که الیاف به کار برده شده در این مدل از شلوارک هم از ۱۰۰ در صد کتان است باید به نکات مهم برای شستن آن ها دقت داشته باشیم, نکاتی مانند عبارت insideout در زبان انگلیسی که به این نکته اشاره دارد که باید لایه ی داخلی این مدل از لباس را به قسمت بیرون آورد. در واقع لایه ی بیرونی آن باید با لایه ی داخلی برعکس شوند.

جین
مدل جین شلوارک سی اند ای هم مثل سایر مدل ها طرح ها و رنگ های متنوعی دارد
شلوارک جین

مدل جین شلوارک سی اند ای هم مثل سایر مدل ها طرح ها و رنگ های متنوعی دارد. از مهمترین رنگ های آن می توان به رنگ مشکی, آبی روشن, آبی تیره و بقیه ی رنگ های متداول در پارچه ی جین اشاره کرد.

جنس جین این شلوارک ها را باید همانند مدل کتان شستشو داد. در واقع چونکه این جنس هم بیشتر از الیاف کتان ساخته شده است باید برای مراقبت از آن در هنگام شستشو مانند پارچه ی کتان عمل کرد. البته در تولید مدل جین از الیاف پلی استر و الاستین هم استفاده می شود.

ورزشی

یکی از مهمترین و مشهورترین و البته متداول ترین استفاده ها از شلوارک ها, استفاده ی آن در ورزش های گوناگون است. در واقع شلوارک های ورزشی برای بیشتر ورزش ها کاربرد دارند.

شلوارک ورزشی سی اند ای هم مثل بیشتر شلوارک ورزشی ها از الیاف پلی استر تولید می شود. دلیل استفاده از جنس پلی استر برای لباس های ورزشی هم این است که به ورزشکار توانایی عملکرد بالایی می دهد. در واقع این جنس عرق را به خودش جذب نمی کند و همین امر سبب می شود که به بهبود عملکرد ورزشکار کمک کند. چراکه اگر از پارچه های نخی برای ورزش استفاده شود, جذب رطوبت بدن به وسیله ی لباس باعث سنگین شدن وزن ورزشکار می شود که همین امر در کارایی ورزشکار اثر به سزایی دارد.

شلوارک ورزشی سی اند ای هم مثل بیشتر شلوارک ورزشی ها از الیاف پلی استر تولید می شود
شلوارک ورزشی

ویژگی ها

اگر بخواهیم به ویژگی های شلوارک سی اند ای اشاره کنیم, باید به همان ویژگی هایی اشاره کنیم که پیشتر در بقیه ی پوشاک و لباس های تولیدی این برند آن را ذکر کرده ایم.

یکی از ویژگی های این شلوارک ها استفاده از الیاف لایکرا Lycra در برخی از مدل های آن است. لایکرا نوعی الیاف مصنوعی است. این الیاف ویژگی کشسانی بسیار بالایی دارد و تا ۸ برابر اندازه ی اصلی آن کش می آید.

یکی از ویژگی های مهمی که در شلوارک سی اند ای دیده می شود, استاندارد ۱۰۰ اُکو تکس است. استانداردی که آزمایش و صدور گواهینامه در این سیستم در صنعت نساجی از مواد خام و رنگ شده گرفته تا پارچه های خام و رنگ شده را شامل می شود.

مجموعه ی بزرگ امی

شما می توانید تمامی مدل های گفته شده از شلوارک سی اند ای را در مجموعه ی بزرگ امی به صورت عمده و خرده تهیه فرمایید. سایزبندی شلوارک های موجود در این مجموعه بسیار متنوع است در واقع شلوارک مردانه ی موجود در این مجموعه از سایز مدیوم تا ۶ ایکس لارج را شامل می شود.

برای خرید این شلوارک ها می توانید هم به صورت حضوری از فروشگاه امی دیدن فرمایید و هم به صورت مجازی از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام و همچنین سایت این مجموعه این محصول را تهیه فرمایید.

امیدوارم همیشه سالم و سربلند باشید

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟