شلوار بچه گانه کیابی

31 شهریور 1400
شلوار بچه گانه

شلوار بچه گانه کیابی یکی از محصولات برند کیابی محسوب می شود. این برند شلوارهای منتوعی را برای سنین کودکان و نوزادان ارائه می دهد. اگر می خواهید در مورد برند کیابی اطلاعاتی کسب کنید به شما پیشنهاد می کنم که حتما مقاله ی آن را در سایت امی مطالعه بفرمایید. برای مطالعه ی این مقاله اینجا را کلیک کنید.

برند کیابی

برند کیابی برندی است که با کمتر از ۵۰ سال تجربه توانسته است نام خودش را در میان برندهای معتبر دنیا جای دهد. این برند فرانسوی علاوه بر ۱۱۰ فروشگاه خودش در کشور فرانسه، در کشور های ایتالیا و اسپانیا هم شعبه هایی دارد. دفتر مرکزی این برند در شهر Hem در شمال فرانسه واقع شده است.

برند کیابی با طراحی های منحصر به فرد خودش لباس ها خود و برچسب های مخصوص خودش را در کنار سایر موارد مارک دار توانست نام خودش را با مفهوم ارزان قیمت و با شعار “ انواع مد با قیمت­ های پایین ” معرفی کند.

محصولات برند کیابی برای تمامی رده های سنی است. در واقع این برند در قسمت مردانه، زنانه و بچه گانه تولیدی های منحصر به فردی دارد. تنوع این محصولات از انواع لباس های مجلسی و شیک زنانه و همچنین لباس های متنوع مردانه گرفته تا پیراهن ها و شلوار بچه گانه کیابی که هر کدام از این محصولات ویژگی های خاصی را دارند.

کیفیت مناسب محصولات کیابی باعث شد که این برند بتواند در سراسر جهان شعبه هایی ایجاد کند شعبه هایی که آمار آن به بیش از ۵۰۰ عدد می رسد که همگی پوشاک باکیفیت این برند را به خریداران و مشتریان ارائه دهند.

شلوار

شلوار ها از انواع پوشاک هستند که تنوع بالایی دارند. نوعی از پوشاک که تقریبا بر تن هر فردی دیده می شود. میل افراد برای پوشیدن شلوار برند ها را مجاب کرده است که انواع مختلفی از این پوشاک را ارائه دهند.

همانطور که اشاره شد یکی از محصولات برند کیابی در قسمت بچه گانه شلوارهای بچه گانه ی این برند فرانسوی است. شلوار بچه گانه کیابی مدل های متنوعی دارد. از انواع شلوار های این برند می توانیم به شلوار جین، شلوار پارچه ای، شلوار های کتان و همچنین انواع اسلش و شلوار شش جیب اشاره کنیم.

فروشگاه کیابی
فروشگاه کیابی با انواع پوشاک مردانه, زنانه و بچه گانه

سایزبندی

از آن جایی که کیابی یک برند فرانسوی است، سایزبندی پوشاک این برند مانند سایر برند های فرانسوی تفاوت هایی با دیگر برندهای اروپایی دارد. در واقع همان طور که در مقاله ی خرید کفش در قسمت سایزبندی آن به این نکته هم اشاره کرده ایم که مثلا سایز بندی کفشی که در قسمت فرانسوی آن ۴۲/۵ زده شده باید آن را در حالت کلی حدود ۴۱/۵ در نظر بگیریم.


در شلوار بچه گانه کیابی نیز این سایزبندی ها معمولا با کارهایی مانند لوپیلو تفاوت دارد در قسمت زیر یک لیست را آماده کرده ایم که با مطالعه ی آن می توانید به راحتی لباس مناسب دلبندان خودتان را انتخاب کنید.

البته این لیست از سن ۲ سال تا ۱۸ سال آورده شده است که سایز ۱۸ سال به نوعی سایز متوسط محسوب می شود. در این جدول انتخاب سایز را برای سایزهای بزرگتر هم برای شما راحت تر کرده باشیم. همچنین سایز دور سینه هم آورده شده است تا برای لباس هایی مانند پیراهن و تی شرت هم کار شما را آسان تر کنیم.

سن ( سال )قد فرد ( سانتی متر )دور کمر ( سانتی متر )دور سینه (سانتی متر)
۲۸۳ / ۸۹۴۸۵۱
۳۹۰ / ۹۷۵۱۵۳
۴۹۸ / ۱۰۷۵۲۵۵
۵۱۰۸ / ۱۱۳۵۳۵۷
۶۱۱۴ / ۱۱۹۵۴۵۹
۷۱۲۰ / ۱۲۵۵۵۶۱
۸۱۲۶ / ۱۳۱۵۷۶۴
۹۱۳۲ / ۱۳۷۵۹۶۷
۱۰۱۳۸ / ۱۴۳۶۱۷۲
۱۲۱۴۶ / ۱۵۲۶۵۷۸
۱۴۱۵۲ / ۱۵۸۶۸۸۲
۱۶۱۵۸ / ۱۶۴۷۰۸۶
۱۸۱۶۴ / ۱۷۰۷۳۸۹
جدول نمودار راهنمای پوشاک برند کیابی

جنس شلوار

شلوار بچه گانه کیابی هم مانند شلوار برندهای دیگر جنس ها و مدل های متنوعی دارد. از جنس های این شلوار ها می توان به شلوار جین, شلوار نخی, و شلوار کتان اشاره کرد. برخی از این جنس ها هم مانند شلوار های جین استایل های متفاوتی دارند.

این برند در تولید محصولات خودش از الیاف مرغوب استفاده می کند. در قسمت زیپ های شلوار های جین برند کیابی از زیپ های با کیفیت برند YKK استفاده می شود.

استایل و مدل های شلوار های بچه گانه کیابی تنوع بالایی دارند
استایل

استایل شلوار های بچه گانه کیابی متنوع هستند. انواع استایل این شلوار ها شامل مام فیت, بوت کات و همچنین اسلیم فیت , هستند. استایل هایی که هر کدام مناسب سلیقه های متنوعی هستند.

ما در فروشگاه امی انواع شلوار های بچه گانه برند کیابی را به مشتریان گرامی ارائه می دهیم. شما می توانید انواع این شلوار ها را در هر کدام از استایل هایی که دوست دارید برای فرزندان دلبند خودتان تهیه کنید.

مجموعه ی امی

شلوار بچه گانه برند کیابی در مجموعه ی بزرگ امی هم به صورت خرده به فروش می رسد و هم به صورت خرده. در واقع این مجموعه کار را برای همکاران هم آسان تر کرده است. برای کسانی که می خواهند این برند را در فرروشگاه های حضوری و مجازی خودشان بفروشند.

همچنین ما در مجموعه ی امی کارشناسان فروش با تجربه ای داریم که شما در هر موردی که برایتان سوالی پیش آمد می توانید از آن ها بپرسید و مطمئن باشید که به بهترین شیوه شما را راهنمایی خواهند کرد.

امیدوارم که خواندن این مقاله برای شما مثمر ثمر واقع شده باشد. خوشحال می شویم که نظرات خودتان را در قسمت دیدگاه ها با ما و دیگر مخاطبان سایت امی به اشتراک بگذارید.

سالم و سربلند باشید.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟