فروشگاه پوشاک اورجینال امی با تخفیفات ویژه فصل تا ۴۰ درصد

04 خرداد 1401
فروشگاه پوشاک اورجینال امی با تخفیفات ویژه فصل تا 40 درصد

بازرگانی پوشاک امی انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت به صورت عمده و خرده به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

فروشگاه حضوری پوشاک اورجینال امی

تخفیفات ویژه خرداد ماه سال ۱۴۰۱ تا ۱۵ خرداد ادامه دارد. مشتریان می توانند به فروشگاه حضوری امی به آدرس مهاباد، میدان استاد هه ژار، ساختمان تجاری پوشاک اورجینال امی مراجعه و انواع پوشاک اورجینال اروپایی را با تخفیف های فوق العاده خریداری نمایند.

فروشگاه اینترنتی امی استوک

البته افرادی که امکان حضور در فروشگاه امی استوک را ندارند می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی محصولات را مشاهده و نسبت به خرید اقدام نمایند.

کاربران گرامی می توانند برای خریدهای آنلاین خود به آدرس وب سایت بازرگانی پوشاک اورجینال امی به نشانی Emistock.com مراجعه نمایند. مشتریان گرامی برای دریافت تخفیف بعد از انتخاب کالا باید با این آدرس https://t.me/boyishprogrammer در تماس باشند.

تخفیفات فوق العاده انواع پوشاک اورجینال اروپایی در بخش عمده و خرده

انواع پوشاک مجلسی مردانه، زنانه و بچگانه را با ۴۰ درصد تخفیف از بازرگانی پوشاک اورجینال امی خریداری نمایید. یک خرید استثنایی و بسیار مقرون به صرفه، فرصت را از دست ندهید و برای خرید انواع پوشاک اورجینال اروپایی اقدام نمایید.

دسته بندی محصولات فروشگاه پوشاک اورجینال امی

کاربران با ورود به وب سایت امی استوک می توانند از جدیدترین محصولات، انواع کیف و کفش و انواع لوازم کوهنوردی بازدید نمایند. البته کاربران می توانند از منوی بالای صفحه وب سایت و گوشه سمت راست بر روی پوشاک اورجینال امی کلیک کنند تا به دسته بندی محصولات که شامل پوشاک و زیورآلات می باشد، دسترسی پیدا کنند.

در دسته بندی پوشاک با مجموعه ای متنوع و فوق العاده باکیفیت از انواع پوشاک زنانه، بچه گانه، مردانه،ورزشی روبه رو هستید. به عنوان مثال در زیرمجموعه پوشاک زنانه انواع لباس زیر، انواع تیشرت، لگ، پیراهن، تاپ، شلوارک، شومیز، پیراهن ماکسی، کاپشن، بادی، جلیقه، شلوار جین و شلوار اسلش، گن، لگ بارداری، پانچو، سویشرت، شال، جوراب، تونیک، دامن و مایو شنا موجود می باشد.

کاربران با کلیک بر روی هر کدام از این محصولات با مجموعه ای متنوع و قیمت های فوق العاده پایین مواجه می شوند. خرید لباس های اورجینال از بهترین و معتبرترین برندهای اروپایی فرصتی است که بازرگانی پوشاک اورجینال امی برای مشتریان گرامی فراهم نموده است.

پوشاک اورجینال زنانه

بلوز بافت زنانه برند اسمارا، لباس موج سواری زنانه میسترال، تیشرت زنانه یقه هفت فروت آف د و شومیز بدون آستین زنانه برند اسمارا نمونه محصولاتی هستند که در بخش پوشاک زنانه با تخفیف های ۴۰ درصدی عرضه می گردند.

پوشاک اورجینال بچگانه

سرهمی بارانی، پتو قنداق، کیسه خواب، شلوار اسکی و پتوی بچه گانه از جمله محصولاتی هستند که در مجموعه پوشاک اورجینال بچه گانه عرضه می گردد. این محصولات با ۴۰ درصد تخفیف به مشتریان عرضه می گردند.

پوشاک اورجینال مردانه

ست لباس راحتی، شلوار راحتی، شلوارک، تیشرت، شلوار کار، پولوشرت، کاپشن و سویشرت از جمله محصولاتی هستند که با تخفیفات فوق العاده عالی به فروش می رسند.

بازرگانی پوشاک اورجینال امی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۱۰ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.

کاربران می توانند برای بهره مندی از تخفیفات ویژه بازرگانی پوشاک اورجینال امی از طریق تلگرام و اینستاگرام و واتساپ بخش عمده فروشی و بخش خرده فروشی نیز، نسب به خرید محصولات مورد نظر خود اقدام نمایند.

اینستاگرام بخش خرده: instagram.com/stock.emi

اینستاگرام بخش عمده: instagram.com/emi.omde

تلگرام خرده فروشی: t.me/emico_product

تلگرام بخش عمده فروشی: t.me/emiomde

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟