لباس زنانه پاییزی

19 شهریور 1399
لباس پاییزی زنانه

اگر قصد خرید لباس زنانه پاییزی و داشتن یک استایل شیک و بی نقص را دارید با مقاله ما همراه شوید.

پاییز را با رنگهای زرد و نارنجی و قرمز می شناسیم و این قشنگترین تصور ذهنی ما از پاییز است.

زیباترین استایلی که یک فصل می تواند به تن کند، جامه ایی با رنگ های تند و گرم است که از طبیعت ناب و بی نظیر به امانت گرفته است.

چه بسیار قاب عکس هایی که خاطرات یک روز پاییزی و لبخند زیبایمان را به تصویر کشیده اند. سوز سرما که به سراغ حال و هوای فصل پاییز می آید، سر زدن به کمد لباس ها را می طلبد و رنگ و طرح انواع لباس های پاییزی را برایمان تداعی می کند.

ویژگی های لباس پاییزی زنانه

ویژگی های لباس پاییزی زنانه
ویژگی های لباس پاییزی زنانه-5

با آغاز فصل پاییز خانم ها به سراغ لباس های بافت و ژاکت و پلیور می روند. البته شال و روسری های ضخیم می تواند به استایل شما زیبایی منحصر به فردی ببخشد.

قبل از انتخاب و خرید لباس پاییزی زنانه بهتر است که به یک سری از فاکتورهای ست پاییزی توجه کنید.

مدل و طرح لباس پاییزی زنانه

مدل و طرح لباس پاییزی زنانه
مدل و طرح لباس پاییزی زنانه

ست لباس پاییزی گرم برای گرم نگه داشتن بدن و محافظت از آن ضروری است. پوشیدن بلوزهای آستین بلند بافت یا پشمی و همچنین یقه اسکی، انتخاب اکثریت خانم ها برای یک استایل پاییزی می باشد.

لباس های این فصل با همه تنوع و زیبایی اش می تواند برای بعضی از خانم های درشت اندام جذاب نباشد و آنها را با این دغدغه مواجه سازد که چه جنس و مدل از لباس های پاییزی را انتخاب کنند تا مشکل خود را به حداقل برسانند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که لباس هایی متناسب با سایز خودتان انتخاب کنید. همچنین سعی کنید لباسی را بپوشید که در صورت گرم شدن هوا بتوانید آن را از تن بیرون بیاورید.

رنگ مناسب لباس پاییزی زنانه

رنگ-مناسب-لباس-پاییزی-زنانه
رنگ-مناسب-لباس-پاییزی-زنانه
رنگ لباس پاییزی-2

بیشتر افراد دوست دارند که پوشش خود را با سمفونی زیبای رنگ های پاییز هماهنگ سازند و لباس هایی را انتخاب کنند که رنگ آنها مناسب این فصل باشد.

بهترین رنگ هایی که برای لباس پاییزی می توان پیشنهاد کرد عبارتند از: رنگ سورمه ای، رنگ آبی تیره (آبی نفتی)، رنگ عاجی و رنگ قهوه ای.

در این بین هر فرد با توجه به سلیقه شخصی خود می تواند از رنگ های قرمز و زرد و نارنجی نیز بهره ببرد و در یک ترکیب ماهرانه این رنگ ها را با رنگ های تیره ست کند.

جنس لباس های پاییزی

جنس لباس پاییزی زنانه
جنس لباس پاییزی زنانه

اولین تصوری که از جنس لباس های پاییزی زنانه به ذهن خطور می کند، لباس هایی با جنس پشم، کتان، خز،چرم و بافتنی می باشد. البته می توان به پارچه های جین و مخمل هم اشاره کرد. همچنین پارچه هایی که آستر دارند یا از جنس جیر و کشباف می باشند، در لباس های پاییزی کاربرد فراوانی دارند.

اکسسورهای شیک و جذاب

اکسسوری شیک و جذاب پاییزی

دستکش، شال گردن و کلاه از اکسسوری های محبوب این فصل به شمار می روند. استفاده از دستکش بافت یا چرم بستگی به سلیقه افراد دارد و هر کسی متناسب با سبک لباس پوشیدن خود می تواند از یک استایل پاییزی شیک برخوردار گردد.

کفش مناسب پاییز

کفش مناسب پاییز
کفش مناسب پاییز

همه ما برای خرید کفش مناسب فصل پاییز، در درجه اول به جنس کفش، دوام و راحتی آن توجه می کنیم. پوشیدن چکمه یا بوت های ساقه بلند انتخاب اکثر خانم ها می باشد.

هر فرد در پوشیدن ست پاییزی خود باید به دمای محیط و شرایط آب و هوایی محل زندگی خود توجه کند. به طور مثال فردی که در منطقه محل زندگی  اش بیشتر روزهای فصل پاییز شاهد بارندگی است به طور حتم باید از پوشش کاپشن و بارانی استفاده کند.

1
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟