لباس عمده از کجا بخرم ؟

24 شهریور 1400
لباس عمده از کجا بخرم

سوالی که ممکنه ذهن بسیاری از افراد تازه وارد به فروش لباس و پوشاک را درگیر خودش کرده باشه اینکه لباس عمده از کجا بخرم ؟ در این مقاله سعی داریم تا این موضوع رو برای این افراد توضیح دهیم تا بتوانند هر چه بهتر در این مورد تصمیم گیری کنند.

ما در سایت امی مقالات بسیاری را در این مورد برای شما خوانندگان گرامی به رشته ی تحریر در آورده ایم. شما می توانید با یک جستجو در این سایت این مقالات را پیدا کنید و مطالعه بفرمایید.

در این مقاله هم قصد داریم نکات دیگری را در مورد سوال متداول لباس عمده از کجا بخرم را می آوریم تا هرچه بیشتر بتوانیم پاسخ مناسب تری به این سوال ارائه کنیم.

انواع خرید عمده

دراینکه کجا لباس از عمده بخرم باید به ابن نکته توجه داشته باشیم که چه سبکی از پوشاک را مد نظر داریم. در واقع با جواب دادن این سوال ممکنه که طی کردن بقیه ی مراحل کار رو خیلی برای خودمون آسونتر بکنیم. به همین خاطر ابتدا به دستی بندی هایی در این مورد می پردازیم.

فروشگاه حضوری یا مجازی

امروزه با پیشرفت فناوری و البته کاربرد گوناگون اون میشه گفت که این مورد جزئی جدایی ناپذیر از زندگی خیلی از افراد شده است. افراد توانسته اند با ایجاد سایت ها، پیج های اینستاگرامی، کانال های تلگرامی و دیگر رسانه های مجازی به نوعی برای خودشون کسب و کار اینترنتی ایجاد کنند. حتی لباس را به صورت عمده و خرده در آن خرید و فروش می کنند.

اما سوال اینجاست که آیا شما می خواید مغازه یا فروشگاه حضوری داشته باشید و به صورت مستقیم با خریداران در ارتباط باشید یا افراد در فضای مجازی با شما ارتباط داشته باشند.

اما سوال اینجاست که آیا شما می خواید مغازه یا فروشگاه حضوری داشته باشید و به صورت مستقیم با خریداران در ارتباط باشید یا افراد در فضای مجازی با شما ارتباط داشته باشند.

هر کدام از این روش ها هم مزیت هایی دارند که نمیشه اون ها رو نادیده گرفت. به عنوان مثال معمولا افراد در خرید حضوری بیشتر اعتمادشون به شما جلب میشه. از طرفی دیگر یک فروشگاه مجازی به سرمایه ی زیادی برای راه اندازی نیاز ندارد.

البته امروزه بسیاری از مغازه داران هم برای خودشان در فضای اینترنتی حساب هایی دارند و در اون جا هم به کار فروش مشغول هستند. در واقع با یک تیر دو نشان می زنند.

مردانه، زنانه، بچه گانه یا ترکیبی از این ها

همه مون این نکته رو میدونیم که لباس به دسته های مردانه، زنانه ئ بچه گانه تقسیم بندی می شود. در واقع هر کدام از این محصولات مخصوص به یکی از این دسته ها هستند. که معمولا در خرید عمده هم قیمت شان با هم متفاوت است

اهمیت این نکته که من می خواهم چه نوع محصولی را بفروشم کمتر از سوال لباس عمده از کجا بخرم نیست. در واقع این سوال روند کار را بسیار سریعتر می کند.

اما اینکه از کجا بدونیم که در کدوم یکی از این دسته ها موفق تر می شویم نکته ایست که به قطعا وابسته به خود شماست. اینکه در فروش کدوم مدل از این دسته ها راحت تر هستید. همچنین با کدام یک از دسته های مردان و زنان بهتر می توانید ارتباط داشته باشید بسیار مهم است.

در برخی موارد برای جواب این سوال که لباس عمده از کجا بخرم هم ممکن است شما بخواهید که ترکیبی از این دسته ها رو با هم داشته باشید. یعنی اینکه در فروشگاه خودتون از دو یا حتی سه دسته برای فروش در فروشگاه تون استفاده کنید. اگر می خواهید که دو دسته از دسته های مردانه، زنانه و بچه گانه رو با هم بفروشید، پیشنهاد ما اینه که حتما در وهله ی اول پوشاک زنانه و بچه گانه رو با هم بفروشید یا در صورت تمایل مردانه و بچه گانه.

در برخی از فروشگاه های بزرگ هم مانند مجموعه ی بزرگ امی هر سه دسته از این پوشاک و لباس به فروش می رسد. در واقع میشه گفته که فروشگاه امی یک فروشگاه مخصوص خانواده است.

ایرانی یا خارجی

در این مورد هم در مقاله ای دیگر با عنوان خرید عمده لباس ضمن تعریف دقیق انواع خرید های عمده و اینکه مزایا و معایب هرکدام چیست کاملا توضیح داده ایم که برای هر کدام از افراد کدام یک از این دو حالت بهتر است. در واقع می تواند پاسخ خوبی برای سوال لباس عمده از کجا بخرم باشد.

شما با خرید هرکدام از انواع پوشاک ایرانی یا خارجی می توانید از ویژگی های آن به نفع خودتان استفاده کنید. در واقع شما به جمع آوری اطلاعاتی در این زمینه احتیاج دارید که بتوانید خرید مناسبی را انجام دهید.

خرید کیلویی یا عددی
امروزه خرید کیلویی لباس و پارچه بسیار زیاد شده است. بسیاری از فروشنده های لباس و حتی تولیدی ها اقدام به فروش اجناس خودشون به صورت کیلویی می کنند.

امروزه خرید کیلویی لباس و پارچه بسیار زیاد شده است. بسیاری از فروشنده های لباس و حتی تولیدی ها اقدام به فروش اجناس خودشون به صورت کیلویی می کنند. این روش هم فایده های خاص خودش را دارد که از آن ها می توان به ارزان در آمدن قیمت محصولات اشاره کنیم.

این که از کجا و چگونه لباس عمده بخرم هم باز به تمامی این موضوعات برمی گردد. نوع خرید شما می تواند برای ادامه ی کارتان بسیار مهم باشد. قبل از هر چیزی سعی کنید اطلاعات خودتان را در زمینه ی کاری خودتان افزایش دهید با این کارتان راحت تر می توانید تصمیم گیری های بعدی خودتان را انجام دهید.

نحوه ی کسب اطلاعات هم می تواند متفاوت باشد. در واقع از جستجو در اینترنت و گشتن در گوگل و دیگر سایت ها مانند نحوه ی کسب اطلاعات هم می تواند متفاوت باشد. در واقع از جستجو در اینترنت و گشتن در گوگل و دیگر سایت ها مانند ویکی پدیا و همچنین دیگر برنامه ها مانند اینستاگرام گرفته تا رفتن به فروشگاه های لباس و پرس و جو کردن از فروشندگان و صاحبان کسب و کارهای مربوط به این حوزه.

نتیجه گیری

در انتها برای رسیدن به پاسخ سوال اول مقاله مبنی بر اینکه لباس عمده از کجا بخرم باید این نکته رو هم ذکر کنیم که بودجه ی شما هم می تواند تعیین کننده ی این موضوع باشد. در واقع شما می توانید بر اساس میزان هزینه ای که می خواید در این حوزه صرف کنید تصمیم دقیقی بگیرید.

به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از انجام خرید تان حتما به پوشاک استوک هم فکر کنید، لباس هایی که در عین حال که اجناس اروپایی و آمریکایی هستند و از برندهای معتبر دنیا، قیمت مناسبی دارند. در واقع قیمت مناسب این مدل لباس ها به خاطر فروش کیلویی این محصولات است. شما می توانید تمامی این ویژگی ها رو با هم داشته باشید آن هم با خرید عمده از بازرگانی امی.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟