عمده فروشان آنلاین لباس

14 فروردین 1399
عمده فروشان آنلاین لباس

عمده فروشان آنلاین لباس انتخاب مناسبی برای خرید لباس به شمار می روند. در این عمده فروشی ها لباس به قیمت خیلی مناسب به فروش می رسد. اگر می خواهید به کسب و کار فروشگاه پوشاک خود رونق دهید و اجناس باکیفیت در قیمت های مناسب به مشتریان عرضه دارید، پیشنهاد ما این است که با این مقاله همراه شوید تا از نحوه فعالیت های عمده فروشان آنلاین لباس و راز و رمز موفقیت آنها اطلاع پیدا کنید. با کسب آگاهی و شناخت در این زمینه می توانید مبادرت به خرید لباس مورد نیاز فروشگاهتان نمایید. و خرید از این عمده فروشان برتر جهانی را به عنوان یک تجربه جدید و همچنین سودآور در نظر بگیرید.

بازاریابی B2B

عمده فروشان آنلاین لباس بازاریابی B2B _

قبل از معرفی وب سایت های آنلاین فعال در حوزه فروش محصولات، بهتر است توضیحاتی پیرامون بازاریابی B2B یا بازاریابی “تجارت به تجارت” انجام گیرد. این مدل بازاریابی یکی از شیوه های بازاریابی پرسود و ضمنا پرتلاطم در دنیای تجارت محسوب می شود. البته امروزه شرکت های تجاری موفق به حضور فعال خود در اینترنت شده اند.

بازاریابی “تجارت به تجارت”

بازاریابی B2B بخش عمده ای از تعاملات تجاری دنیا را در برگرفته است. در یک تعریف ساده از بازاریابی B2B باید بگوییم که به تعاملات تجاری بین دو بیزینس و کسب و کار مختلف با یکدیگر گفته می شود. در این شکل از بازاریابی، یک کسب و کار تجاری محصولات خود را به یک کسب و کار تجاری دیگر می فروشد. یا در ازای ارائه آنها، مبادلات کالا به کالا صورت می گیرد.

مزایای بازاریابی “تجارت به تجارت”

با تمام این اوصاف، باید بگوییم که بازاریابی تجارت به تجارت مزایای بسیاری دارد. به عنوان مثال می توان به حجم فروش بسیار بالا، امکان انجام معاملات بلند مدت و همچنین دریافت سفارشات ثابت اشاره کرد. البته اگر می خواهید کسب و کار و فروشگاه اینترنتی خود را در مرکز توجه قرار دهید. این مدل بازاریابی می تواند بسیار کمک کننده باشد.

در این بازاریابی هدر دادن زمان به حداقل می رسد. دلیل آن است که زمانی که برای دریافت و آماده سازی سفارشات و ارائه آنها صرف می شود خیلی کمتر از حالت عادی است. این مدل بازاریابی به شما در پیدا کردن بازارهای جدید کمک می کند. در ادامه مقاله به معرفی سایت هایی می پردازیم که از این مدل بازاریابی و همچنین تجارت الکترونیک به جایگاه های بسیار بالا و عالی رسیده اند.

برترین عمده فروشان آنلاین لباس

علی بابا(Ali baba)

علی بابا(Ali baba)_ عمده فروشان آنلاین لباس

سایت علی بابا یکی از سایت های آنلاین عرضه کننده لباس به صورت عمده می باشد. این سایت متعلق به یک شرکت چینی با نام Alibaba Holding است. علی بابا فعالیت خود را از سال ۱۹۹۹ استارت زده است. این سایت به عنوان یکی از سایت های عمده فروشی چین این امکان را فراهم آورده است تا خریداران بتوانند کالاهای مورد نیاز و مد نظر خود را جستجو نمایند. سپس آن را خریداری نمایند.

مزایای خرید از سایت علی بابا

از این شرکت ها به عنوان شرکت های پیشرو در تجارت الکترونیک یا B2B نام برده می شود. شرکت هایی که واسطه بین فروشنده و خریدار محسوب می شوند. نه تنها فروشگاه ها و کمپانی های چینی محصولات خود را در این سایت قرار داده اند بلکه فروشندگانی از اقصی نقاط مختلف جهان، محصولات خود را در این سایت قرار داده اند و چه بسا که تاجران بزرگ با خرید از این سایت، حمل و ترخیص کالا را به کمپانی علی بابا می سپارند.

همچنین…

لازم به ذکر است که در این کمپانی ضوابط و مقررات خاصی حاکم است. خرید و فروش کالا و اجناس مطابق با قوانین موجود صورت می گیرد. تجارت در این سایت به چندین روش از جمله مشتری به مشتری، مشتری به بازرگان، بازرگان به بازرگان و بازرگان به مشتری انجام می گیرد. از ویژگی های ممتاز سایت علی بابا می توان به دسته بندی محصولات و طبقه بندی آنها اشاره کرد. این شیوه دسته بندی محصولات بسیار کاربر پسند است. دلیل این است که مشتری می تواند در حداقل زمان محصول یا اجناس مورد نظر خود را پیدا کند.

پربازدیدترین وب سایت: وب سایت علی بابا

وب سایت علی بابا به عنوان یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین وب سایت های فعال در حوزه تجارت الکترونیک پل ارتباطی بین کمپانی های بزرگ محصولات و تجار و بازرگانان محسوب می شود. با مراجعه به این وبسایت می توانید از به روزترین و باکیفیت ترین محصولات را خریداری نمایید. از جمله نقاط قوت این وب سایت آنلاین جهانی می توان به بخش اختصاصی لباس و پوشاک و اندازه آنها اشاره کرد. همچنین این وب سایت این امکان را فراهم ساخته است تا خریداران بتوانند به طور مستقیم با تولیدکنندگان در ارتباط باشند.

وب سایت علی اکسپرس (ALIEXPRESS)

وب سایت علی اکسپرس (ALIEXPRESS)_ عمده فروشان آنلاین لباس

کمپانی این سایت در کشور چین می باشد. این وبسایت وابسته به سایت علی بابا است. این سایت به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در قاره آسیا و یکی از برترین عمده فروشان آنلاین لباس معرفی شده است. از مزایای این وب سایت می توان به عرضه کالاهای باکیفیت با قیمت های مناسب اشاره کرد.

محصولات این سایت از نظر تنوع و قیمت در جایگاه نخست از سایت های اینترنتی جهان قرار دارند. در صورتی که از این سایت خرید نمایید، ارسال کالا به صورت رایگان انجام می گیرد. در این سایت محصولات عرضه شده دارای گارانتی و ضمانت کیفیت هستند. همچنین خریداران می توانند به فروشنده های متعددی دسترسی داشته باشند.

 دی اچ گیت (DHgate)

 دی اچ گیت (DHgate)_ عمده فروشان آنلاین لباس

اگر تصمیم به خرید کالاهای دیجیتالی باکیفیت دارید ما به شما اپلیکیشن رسمی دی اچ گیت را معرفی می کنیم. این کمپانی به عنوان یکی از عمده فروشان آنلاین لباس موفق به کسب جایگاه برتر و همچنین محبوبیت بسیاری شده است. در این فروشگاه اینترنتی می توانید به طیف وسیعی از کالاهای الکترونیکی، لوازم خانگی و پوشاک دسترسی داشته باشید. یکی از مزایای استفاده از این اپلیکیشن امکان خرید به صورت عمده و به صورت خرده است. به این صورت که با خرید عمده می توانید محصولات را با قیمت پایین تری خریداری نمایید. همچنین در صورتی که قصد خرید به صورت خرده دارید می توانید از تخفیفات فروشگاه اینترنتی بهره مند شوید.

ویژگی های دی اچ گیت

این وب سایت زیر نظر یک کمپانی چینی مشغول به فعالیت است. این کمپانی بستر تجارت الکترونیک یا B2B را فراهم ساخته است. این فروشگاه اینترنتی در طول سال یک بار نمایشگاه جهانی برگزار می کند. نمایشگاهی که در آن انواع محصولات با برندهای مختلف عرضه می گردد. از ویژگی های بارز این فروشگاه اینترنتی می توان به ماهیت چند منظوره آن اشاره کرد. به این صورت که طیف وسیعی از محصولات عرضه می گردد.

در “دی اچ گیت” می توانید با ۲ دلار نیز خرید انجام دهید. ارائه تخفیفات در بعضی از روزهای سال فرصت مناسبی برای خریداران فراهم ساخته است تا اقدام به خرید محصولات متنوع با قیمت های پایین نمایند. در یک سنجش رضایت مندی که از کاربران و مشتریان فروشگاه اینترنتی “دی اچ گیت” و وب سایت علی اکسپرس صورت گرفته است نتایج بیانگر این موضوع است که مشتریان رضایت مندی بیشتری از “دی اچ گیت” دارند.

چاینابرندز (Chinabrands)

چاینابرندز (Chinabrands)_ عمده فروشان آنلاین لباس

چاینابرندز یک شرکت چینی است. برندی که در زمینه فروش عمده لباس فعالیت دارد. البته در وب سایت چاینابرندز محصولات دیگری نیز عرضه می گردد. بنابراین اگر قصد خرید لباس به صورت عمده یا خرده دارید، حتما به این وب سایت سر بزنید. این شرکت به عنوان یکی از عمده فروشان آنلاین لباس در بیش از ۲۰۰ کشور جهان به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. همچنین می توانید از این وب سایت محصولات مختلف با قیمت های مناسب خریداری نمایید.

ویژگی های چاینابرندز

از ویژگی های بارز این شرکت می توان به طیف متنوعی از محصولات اشاره کرد. به این صورت که دارای بیش از ۵۰۰ هزار آیتم مختلف است. آیتم هایی از جمله: پوشاک، لوازم آرایشی و زیبایی، اتومبیل، لوازم الکترونیکی، اسباب بازی، لوازم و پوشاک ورزشی، رایانه، ابزار کشاورزی و … می باشد.

تضمین کیفیت

(QOS) یا تضمین کیفیت بخشی از برنامه این شرکت است. بنابراین قبل از ارسال کالا و محصول به مشتری، سلامت و کیفیت آن را چندین بار تست می کند. امتیاز CB جزو جوایزی است که به خریداران محصولات داده می شود تا در خریدهای بعدی از آن استفاده کنند. شاید تعجب کنید اما کالا کمتر از ۲ روز به دست مشتری می رسد.

واردات آفریقا (Africa Import)

واردات آفریقا (Africa Import)_ عمده فروشان آنلاین لباس

یکی از بزرگترین وب سایت های آفریقا که از آخرین مجموعه لباس خود کاتالوگ های قابل دانلود ارائه می دهد. اگر از این وب سایت خرید نموده اید ولی از محصول خریداری شده راضی نیستید، نگران نباشید چون وجه دریافتی از مشتری به صورت کامل عودت داده می شود. از این وب سایت به عنوان یکی از محبوب ترین عمده فروشان آنلاین لباس نام برده می شود.

سایت بنگ گود (BANGGOOD)

سایت بنگ گود (BANGGOOD)

سایت بنگ گود جزو ۱۰ وبسایت برتر چین در حوزه فروش آنلاین به شمار می رود. اگر به دنبال یک خرید متنوع هستید، سایت بنگ گود گزینه مناسبی است. دلیل آن این است اجناس در انواع مختلف دسته بندی شده اند. همین ویژگی به خریدار در انتخاب و خرید محصول بسیار کمک می کند. لازم به ذکر است که عمده فعالیت این سایت در حوزه فروش آنلاین و در زمینه پوشاک است. با این وجود می توانید لوازم الکترونیکی مورد نیاز خود را از طریق این سایت خریداری نمایید. خرید باکیفیت ترین محصول با نازل ترین قیمت، مطمئنا شما را به یک مشتری دائمی تبدیل می کند.

زاسمارت (Zaasmart)

زاسمارت به عنوان یک فروشگاه اینترنتی فروش عمده فعالیت دارد. این فروشگاه یکی از عمده فروشان آنلاین لباس، انواع لباس هندی را عرضه می کند. یکی از امکاناتی که این فروشگاه، برای کاربران خود در نظر گرفته است امکان دانلود کاتالوگ لباس ها برای فروشگاه خودشان است. اگر مشتاق خرید لباس هایی با سبک بالیوود هستید، زاسمارت گزینه مناسبی به شمار می رود.

سایت دیل اکستریم(DX)

اگر قصد خرید لوازم ورزشی، لوازم جانبی و لوازم الکترونیکی را دارید می توانید به این سایت سر بزنید. از امتیازات ویژه این سایت ارسال رایگان کالا به اقصی نقاط مختلف جهان است. همچنین از هر گوشه جهان که باشید می توانید از این فروشگاه اینترنتی خرید نمایید.

عمده فروشی اینفلونس(Influence Wholesale)

عمده فروشی اینفلونس از دهه ۱۹۷۰ تجارت خود را شروع کرده است و با طراحی های به روز و فوق العاده اش در زمینه پوشاک توانسته است به محبوبیت بسیاری دست پیدا کند. این فروشگاه اینترنتی به عنوان یک مجموعه بی نظیر و شگفت انگیز انواع لباس زنانه و مردانه را عرضه می کند.

عمده فروشی کات واک

برای داشتن یک مجموعه بی نظیر از انواع لباس های مجلسی، شیک، مد روز و خوش استایل حتما به این فروشگاه اینترنتی سر بزنید. این فروشگاه قادر است که طی یک روز سفارش ۱۳۰۰ مشتری خود را ارسال کند. وجود کالاهایی در قیمت های پایین از مزایای این عمده فروشی می باشد.

میدان عمده فروشی WFS (Wholesale Fashion Square)

برای خرید محصولات باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید. مرکز این کمپانی در لس آنجلس واقع شده است. یکی از نکات عجیب و در عیح حال جالب عرضه انواع لباس در سایز بسیار بزرگ است در حالی که این موضوع برای سایر عمده فروشان دور از انتظار است چون خریدار لباس هایی با سایز بسیار بزرگ به ندرت پیدا می شود.

یکی از ویژگی های این فروشگاه عمده فروشی عرضه اختصاصی لباس زنانه است و همچنین در این فروشگاه مجموعه ای خاص از لوازم جانبی در حوزه مد نیز عرضه می گردد.

عمده فروشی مگنولیا (Magnolia wholesale)

این شرکت در ایالت فلوریدار و در شهر میامی واقع شده است. عمده فروشی مگنولیا بر پایه تجارت الکترونیک شکل گرفته است. قبا از خرید از این فروشگاه عمده فروشی باید بدانید که هزینه ارسال محصولات متناسب با مقدار خرید و مقصد شما متفاوت خواهد بود. برای اینکه قبل از خرید به قیمت محصولات دسترسی داشته باشید، باید عضو وب سایت عمده فروشی مگنولیا باشید.

در موارد فوق به برترین و پربازدیدترین وب سایت های عمده فروشی جهان اشاره کردیم و توضیحاتی پیرامون آن ارائه نمودیم. با ما همراه باشید، در ادامه مقاله به معرفی چندین سایت حراجی و سایت های خرید در ترکیه می پردازیم و سپس توضیحاتی در مورد دو فروشگاه اینترنتی جهان یعنی آمازون و eBay ارائه می دهیم.

معرفی سایت های خرید اینترنتی در ترکیه

منگو MANGO

منگو به عنوان یک برند اسپانیایی اقدام به راه اندازی چندین فروشگاه اینترنتی در ترکیه نموده است. شمار زیادی از فروشگاه های اینترنتی این برند در شهر استانبول قرار دارند. این برند همواره در تلاش است تا تعداد فروشگاه های اینترنتی خود در اقصی نقاط جهان را گسترش دهد. امروزه منگو بیش از ۵۰۰ شعبه در سراسر جهان دارد. این برند اسپانیایی جزو برترین برندهای فعال در حوزه فروشگاه های اینترنتی می باشد.

برند برشکا(BERESHKA)

برشکا به عنوان یک شرکت خرده فروشی پوشاک اسپانیایی توانسته است بعد از ۱۸ سال فعالیت در لیست برترین های جهان قرار گیرد. این برند امروزه با برندهایی همچون برند زارا، ماسیمو دوتی و پال اند رقابت می کند. این برند در ۷۱ کشور جهان بیش از ۱۰۰۰ شعبه توزیع و فروش لباس دارد. برند برشکا محصولات متعددی از قبیل کیف، کفش و حتی کاور گوشی های موبایل را به بازار عرضه می کند.

برند زارا(ZARA)

برند زارا یکی از برندهای محبوب و در عین حال معروف است که در زیرمجموعه گروه بزرگ Inditex قرار می گیرد. برند زارا در این گروه جزو برترین ها و پرفروش ترین ها به شمار می رود. برند زارا معتقد است که “برای تولید و توسعه و روانه بازار کردن یک محصول جدید، تنها به دو هفته زمان نیاز است.”

برند زارا جزو برندهایی است که در حوزه مد سریع و مد فصلی فعالیت دارد و محصولات ارزان قیمت خود را به بعضی از کشورها می فروشد. یکی از سیاست های عجیب و در عین حال تأثیرگذار برند زارا ، عدم تبلیغ محصولات می باشد. امروزه این برند در ۸۸ کشور دنیا نزدیک به ۶۵۰۰ فروشگاه دارد.

ال سی وایکیکی (LC Waikiki)

“ال سی وایکیکی” یک برند ترکیه ای با اصالتی فرانسوی است.

این برند با شعار “همه لایق بهترین ها هستند” موفق به جذب مشتری و کسب محبوبیت شد. زیبایی، سادگی و کیفیت محصولات این برند یکی از رموز موفق آن محسوب می شود. البته این برند در حوزه بازرگانی و خدماتی نیز مشغول به فعالیت می باشد. برند ال سی وایکیکی در سال ۱۹۸۸ راه اندازی شد و نام خود را از سواحل وایکیکی در هاوایی گرفته است. این برند معتقد است که باید تولید و فروش محصولات به گونه ای باشد که همه مردم قدرت خرید آن را داشته باشند تا بتوانند از استایلی شیک و زیبا بهره مند باشند. نگاه متفاوت این برند به محصولات و اهداف خود باعث محبوبیت روزافزون او بین کشورهای اروپای شرقی و خاورمیانه شده است.

ال سی وایکیکی با تولید انواع لباس زنانه، لباس نوزادان و کودکان توانست محبوبیت زیادی بین خریداران خود کسب نماید. این برند به عنوان یکی از برندهای دوستدار انسان و طبیعت شناخته شده است به این صورت که برای تولید محصولاتش از مواد اولیه استفاده می کند تا کمترین آسیب به طبیعت، انسان ها و حیوانات وارد شود. این برند رسما اعلام کرده است تا سال ۲۰۲۳ جزو یکی از شرکت های سبز و دوست دار طبیعت باشد. یکی ازسیاست هایی که ال سی وایکیکی در فعالیت های خود بکار گرفته است استفاده از مدیران زن برای طراحی و تولید لباس و پوشاک این برند است. بنابراین مجله کاپیتال این برند را در دسته شرکت های دوستدار زنان معرفی کرده است.

برند دفاکتو(DEFACTO)

دفاکتو یک برند محبوب و مطرح در زمینه پوشاک است که کمپانی آن در کشور ترکیه واقع شده است. محصولات این برند به اقصی نقاط جهان صادر می شوند و این موضوع بیانگر موفقیت این برند در سطح جهانی و منطقه است. راه اندازی این برند در سال ۲۰۰۳ و همچنین افتتاح اولین شعبه فروشگاه در سال ۲۰۰۴ اتفاق افتاد. دفاکتو پله های پیشرفت و ترقی را طی نمود تا جایی که به عنوان یک برند خلاق و به روز توانسته است ماندگاری خود را در بازار رقابت به اثبات برساند. تخفیفات ارائه شده از سوی این برند باعث محبوبیت آن شده است تا جایی که جزو ۵ برند محبوب ترکیه به شمار می رود.

امروزه بیشتر خدمات این برند به صورت آنلاین ارائه می شود. دفاکتو دارای بیش از ۳۰۰ شعبه در کشور ترکیه است و همچنین ۱۶ شعبه در سراسر جهان دارد.

کوتون (KOTON): برند پوشاک بانوان

یکی از برندهای محبوب پوشاک بانوان که در کشور ترکیه به محبوبیت بسیاری دست پیدا کرده است. کوتون در سال ۱۹۸۸ راه اندازی شد و از آ به بعد توانست طرفداران بسیاری را جذب خود نماید. محصولات فصلی کوتون جزو پرفروش ترین های این برند محسوب می شود. برند کوتون در طی فعالیت ۳۰ ساله خود توانسته است به برندی جهانی و پرفروش تبدیل شود.

این برند همواره سعی دارد تا سال ۲۰۲۳ به یکی از بزرگ ترین برندهای خرده فروشی در دنیا تبدیل شود. برند کوتون در بیش از ۳۰ کشور دنیا دارای ۵۰۰ نمایندگی و فروشگاه است. زیبایی، سادگی، شیک بودن و کیفیت محصولات رمز موفقیت این برند می باشد.

برند ماوی (MAVI): پوشاک جین

برند ماوی در حوزه پوشاک جین فعالیت دارد و برای تمام رده های سنی پوشاک عرضه می کند. این برند در سال ۱۹۹۱ در شهر استانبول راه اندازی شد و سپس در مدت کوتاهی در سایر کشورها نیز اقدام به تأسیس شعبه نموده است. این برند با کمک طراحان خلاق و ماهر توانسته است محصولات باکیفیت به بازار مصرف عرضه نماید.

دومین سایت پربازدید: برندN11

این وب سایت از سال ۲۰۱۲ راه اندازی شد و بعد از توافقات و قرار داد بین یک شرکت ترکیه ای و یک کمپانی کره ای به وجود آمد. محصولات سایت N11 شامل انواع لباس و اشیا می باشد. یکی از موارد جالب در مورد این وب سایت میزان تجارت و معاملات آن است به این صورت که ۹ ماه پس از تأسیس میزان معاملات این برند در حدود ۱۲۰ میلیون تخمین زده شد. یکی از ویژگی های ممتاز این برند برگزاری حراجی های مختلفی است که در طول سال برگزار می شود.

از این سایت به عنوان دومین سایت پربازدید خرید و فروش ترکیه نام برده می شود که ماهانه میلیون ها مشتری برای خرید محصولات مورد نظر خود به آن مراجعه می کنند.

بهترین فروشگاه های اینترنتی در جهان

آمازون

هنگامی که می خواهید یک سایت را رتبه بندی نمایید علاوه بر فروش بالای محصولات سایت و میزان سوددهی باید به تأثیر آن سایت بر مردم و همچنین میزان محبوبیت آن در میان مردم توجه داشته باشید. در سال ۲۰۱۷ آمازون بالغ بر ۱۷۷.۹ میلیارد دلار فروش خالص داشته است که این مبلغ علاوه بر فروش کتاب از سایر محصولات همچون پوشاک، نرم افزار، وسایل الکترونیکی و… به دست آمده است. آمازون همواره داده های به دست آمده از عملکرد و فعالیت های خود را بررسی می کند تا ضمن دست یابی به موفقیت بیشتر بتواند برندهای بیشتری را در زیر مجموعه خود قرار دهد. در حال حاضر، ۹۱ برند در زیرمجموعه آمازون فعالیت دارند و محصولات خود را به مشتریان عرضه می کنند.

EBAY

EBAY در سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را آغاز نموده است. این پلتفرم برای فعالیت های تجاری B2C و C2C بستر مناسبی محسوب می شود. از طریق این پلتفرم می توانید کالای خود را در معرض فروش قرار دهید یا کالای دیگران را خریداری نمایید. سری به این سایت بزنید چون می توانید تمام کالاهای مورد نیاز خود را در آن جستجو و سپس خریداری نمایید. محصولات موجود در این سایت اغلب جدید و به روز هستند. این پلتفرم با هدف اجرای الگوی فروش دایره ای راه اندازی شده است به این صورت که محصولات قابل استفاده دوباره در چرخه خرید و فروش قرار گیرند و بی جهت دور ریخته نشوند.

3
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟