لباس مردانه ؛ پرفروش ترین های ۲۰۲۱

30 فروردین 1399
لباس مردانه

پرفروش ترین های لباس مردانه در سال ۲۰۲۱

پرفروش ترین لباس مردانه جزو ترند سال هستند؟ پوشاک مردانه در سال ۲۰۲۱ از لحاظ پارچه، طرح و سایر موارد، تغییرات گسترده ای پیدا کرده است.

بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که رفتار خریداران و سلایق آنها نیز تغییر پیدا کرده است به این صورت که بسیاری از مردان پوشاک مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری می کنند.

مطابق آمارها، تجارت الکترونیک در حوزه پوشاک واقعاً رو به افزایش می باشد، در واقع پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۱ فروش لباس مردانه فروش بیشتری نسبت به پوشاک زنانه داشته باشد. اگر قصد دارید در حوزه پوشاک وارد تجارت الکترونیک شوید، حتماً یک بخش از فروشگاه خود را به این حوزه اختصاص دهید.

دقت داشته باشید نباید بدون کسب آگاهی و کور کورانه وارد بازار پوشاک و راه اندازی فروشگاه اینترنتی شوید. درست مانند هر شغل دیگر، توصیه می شود قبل از شروع کار خود، تحقیقات لازم را درباره محصولاتی که به فروش می رسانید، انجام دهید.

این امر به این دلیل است که داشتن پوشاک صحیح و خوش فروش نقش بسزایی در موفقیت تجارت الکترونیکی شما دارد. با این حال، انتخاب لباس مردانه مناسب کار ساده ای نیست.

به همین دلیل در حال نوشتن مقاله ای هستیم که به پرفروش ترین لباس های مردانه اشاره می کند تا منبعی برای استفاده شما در هنگام راه اندازی تجارت الکترونیکی باشد.

ژاکت مردانه کوردروی (Corduroy)

ژاکت های کوردوروی (Corduroy) یک موفقیت بزرگ در حوزه پوشاک مردانه در سال ۲۰۲۱ به شمار می روند! این ژاکت ها برای فروش در زمستان در حوزه لباس مردانه برای تجارت الکترونیک شما گزینه مناسبی هستند. 

لباس مردانه پوشاک مردانه کورودی

نکته خوب این است که می توانید به مدت طولانی آنها را در انبار ذخیره کنید. زیرا بازار جهانی، زمستان را در مناطق و زمان های مختلفی تجربه می کند. به عنوان مثال، در ماه های ژوئن و آگوست، کشورهای آفریقای جنوبی واسترالیا را بازار هدف خود قرار دهید، سپس در زمستان نیم کره شمالی، ایالات متحده و انگلیس را بازار هدف خود قرار دهید.

پیراهن مردانه آکسفورد (Oxford Shirts)

پیراهن آکسفورد یکی از برندهای لباس مردانه است که با گذر زمان بدون تغییر باقی مانده است، بطوریکه در سال ۲۰۲۱ هنوز هم مورد پسند مردان است. تحقیقات اساسی در گوگل نشان می دهد در طی ۵ سال گذشته این پیراهن کلاسیک همواره پر فروش بوده است. این بدان معنی است که وجود این لباس مردانه در ویترین هر فروشگاهی ضروری است. همچنین پیراهن به یکی از لباس های ضروری کمد لباس آقایان تبدیل شده است.

اگر تازه وارد کسب وکار حوزه پوشاک خصوصا لباس مردانه شده اید، برای بالا بردن فروش خود لازم نیست به دنبال یک برند جدید و بزرگ بروید. بعضی اوقات برندهای قدیمی مثل پیراهن آکسفورد بهترین بازده فروش را دارند، زیرا همیشه طرفداران خود را دارند.

لباس مردانه پوشاک مردانه آکسفورد

بر خلاف برندهای نو، که تنها بعد از گذشت یک فصل محبوبیت خود را ازدست می دهند، پیراهن آکسفورد با همان سبک کلاسیک خود از محبوبیت فراوانی در میان لباس مردانه برخوردار هستند. اگر می خواهید وارد تجارت پوشاک شوید حتما خود را از سود پیراهن آکسفورد بی نصیب نکنید.

کت جین مردانه (Denim Jackets)

همه ما این را می دانیم که جین هرگز از سبک و استایل خود خارج نمی شود. ممکن است طراحی آن تغییر کند، اما پارچه کلاسیک آن هرگز تغییر نمی کند. به همین دلیل کت جین جزء لباس مردانه منتخب سال ۲۰۲۱ است. برای اینکه پی ببرید این لباس مردانه چگونه به فروش می رسد، می توانید در گوگل ترند (Google Trends) یک جستجوی اساسی انجام دهید.

لباس مردانه پوشاک مردانه کت جین مردانه

با توجه به محبوبیت روزافزون این نوع لباس مردانه، شما باید کت های جین منحصر به فردی را برای فروش در فروشگاه خود تهیه کنید تا متمایز از بقیه بتوانید فروش خوبی داشته باشید. برای متمایز بودن باید به دنبال طرح های منحصر به فرد، رنگ ها، بافت ها و مواردی از این دست باشید تا در هنگام فروش بتوانید بر روی این تفاوت ها سرمایه گذاری کنید. در مجموع پوشاک جین از آغاز ورود به صنعت پوشاک تا به امروز سهم بزرگی از بازار و همچنین سالن های مد و فشن شوها را به خود اختصاص داده است. پوشاک جین به عنوان پوشاک نسل جوان محبوبیت بسیاری دارد با این وجود مشاهده می کنیم که در هر رده سنی، پوشاک جین از محبوبیت کافی برخوردار است.

پیراهن آستین کوتا راه راه مردانه (Striped Shirts)

محبوبیت پیراهن های آستین کوتاه راه راه در طول سال ها رو به افزایش است و در چند سال گذشته کاملاً محبوب شده اند. همچنین آنها هرگز از مد نمی افتند، زیرا این پیراهن های راه راه با هر نوع لباس مردانه دیگر براحتی می توانند جفت شوند و استایل بسیار زیبایی را به وجود بیاورند.

این نوع پوشاک را می توان در هر فصلی پوشید، اما در فصول گرم سال طرفداران بیشتری دارند. با توجه به اینکه افراد در ماه های گرم به تعطیلات می روند، انتخاب این نوع پوشاک را برای فروشگاه الکترونیکی در اولیت قرار دهید. بنابراین برای این نوع لباس مردانه بازار هدف خود را مناطق گرمسیر قرار دهید.

لباس مردانه پوشاک مردانه لباس راه راه مردانه

همانطور که قبلاً گفتیم این نوع لباس مردانه را می توان با انواع مختلفی از پوشاک مردانه جفت کرد. بنابراین هنگام تبلیغات و بازاریابی برای این محصول از تصاویری استفاده کنید که نشان دهد این پیراهن راه راه را می توانید با هر نوع پوشاک مردانه دیگری جفت کرد. این به شما کمک می کند تا مشتریان به جای پرسش در مورد محصول، سریعاً تصمیم به خرید آن بگیرند.

شلوار شطرنجی مردانه (Plaid Pants)

شلوار شطرنجی جزء برندهای برتر لباس مردانه در سال ۲۰۲۱ می باشد. یک جستجو در گوگل ترند (Google Trends) نشان می دهد محبوبیت آنها در سال پیش رو رو به افزایش است و این روند ادامه دارد. این نوع پوشاک مردانه باید حتما بخشی از قفسه های فروشگاه الکترونیکی شما را تشکیل دهد.

لباس مردانه پوشاک مردانه شلوار راه راه مردانه

با ما همراه باشید در ادامه مقاله به ترندهای مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۱ اشاره می کنیم و پیرامون آنها توضیحاتی ارائه می دهیم.

مد مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۱

مد مردانه پاییز و زمستان ۲۰۲۱ را در کمد لباس های خود بگنجانید. لباس های لوکس و کفش های مجلسی یکی از ترندهای محبوب سال محسوب می شوند. در این میان هودی، پیراهن، شلوار، شلوار بند کشی و جوراب نیز جزو لباس های ضروری یک استایل شیک و عالی محسوب می شوند. در سال های اخیر تحولات جالبی در حوزه پوشاک به وقوع پیوسته است. به این صورت که بسیاری از البسه سبک و نازک تر شده اند و همچنین برخی از پارچه ها خاصیت گرم کنندگی یا خنک کنندگی دارند. به عبارت دیگر پیشرفت های علمی صنعت پوشاک را پوشش داده است تا جایی که هر روز شاهد ورود محصولات باکیفیت، با آیتم های متفاوت و خاص هستیم.

ژاکت پشمی بازیافتی

ژاکت پشمی بازیافتی

استفاده از پشم گوسفند نشانه گرایش گسترده تر در لباس های مردانه به سمت لباس های الهام گرفته از فضای باز است. با استفاده از پشم، بازیافت حداقل برای یک چرخه می تواند ارزشمند باشد. پشم بازیافتی همانند سایر مواد بازیافتی می تواند در صنعت بازیافت شود و از طریق فرایند خاصی قابل استفاده مجدد باشد.

پارچه توییت

پارچه تویت
پارچه تویت

همچنین امروزه پارچه توییت کاربرد زیادی پیدا کرده است به این صورت که در تولید کالاهایی که باید در برابر آب و هوا مقاوم باشند، مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال استفاده از پارچه توییت در دوخت انواع پوشاک همچون ژاکت های ورزشی پشمی، کت های نظامی، کت های زنانه، شلوار و کت و شلوار رایج و متداول است.

بیشترین مقدار پشم تولیدی جهان به استرالیا اختصاص دارد اما بیشترین تولید پارچه توییت به انگلستان نسبت داده شده است. لباس های پشمی با پرزهای ضخیم به عنوان لباس های بیرونی مستقل برای چندین فصل محبوب شده اند، در حالی که طراحان همچنان از پارچه در مجموعه های پاییزی و زمستانی خود استفاده می کنند.لباس های پشمی را در کنار پارچه های بافت دار قرار دهید مطمئنا یک استایل زمستانی زیبا را رقم زده اید.

چرم

چرم به دلیل ظاهر خوب، ناهمواری و جذابیت همیشگی خود، زمستان پس از زمستان ترند خواهد بود. یک کت بلند چرمی در عین گران قیمت بودن کاملا خرید به صرفه ای محسوب می شود چون یک عمر دوام خواد داشت. اگر قبلا لباس های چرمی را به مجموعه کمد لباس های پاییزی و زمستانی خود اضافه نکرده اید، حتما این کار را انجام دهید. اگر می خواهید در ترند بمانید بهتر است سراغ یک مدل با کمر کمربندی بروید.

مخمل

به محض شروع هوای سرد، پارچه های صاف را کنار بگذارید و ظاهر و استایل خود را به سلیقه دلخواهتان تغییر دهید. استفاده از پارچه های پشمی، مخملی و پارچه جناغی می توانند به شما کمک کنند تا در استایلتان به سطح بالاتری برسید. همچنین لباس های مخملی خود را برای مهمانی ها، جشن ها و قرار ملاقات ها بپوشید.

پارچه جناغی

پارچه جناغی

پارچه جناغی یکی از طرح های کلاسیک برای لباس های زمستانی است. این پارچه برای دوخت پالتو، مانتوهای پاییزی، کت مردانه، کت و دامن و دامن زنانه  مناسب می باشد.

تیپ کلاسیک یکی از پرطرفدارترین مدل های لباس برای فصول پاییز و زمستان به شمار می رود. در این تیپ از آیتم هایی استفاده می شود که در گذشته بسیار محبوب بوده اند. برای اینکه از استایل کلاسیک خود راضی باشید و جذاب تر به نظر برسید می توانید از پارچه هایی با بافت جناغی استفاده کنید.

شلوارهای راحت

در حال حاضر، لباس های فیت و چسبان و شلوارهای باریک کمتر مورد استفاده قرار می گیرند چون در استایل های مد روز محبوبیت خود را از دست داده اند.

شلوارهای راحت دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ به ترندهای سال ۲۰۲۱ برگشته اند. به عبارت دیگر در سال ۲۰۲۱ لباس های راحت و نسبتا گشاد جزو ترندهای محبوب و دوست داشتنی به شمار می روند.

چکمه های چلسی با کف تکاوری

چکمه چلسی

برای اینکه استایل کلاسیک خود را بی نقص و خاص جلوه دهید می توانید از بوت چلسی استفاده کنید. بوت های چلسی ظاهری شیک و خاص دارند و برای موقعیت های رسمی، روزمره و شغلی کاملا کاربردی هستند.

بوت های چلسی یکی از ظریف ترین و براق ترین کفش های مردانه محسوب می شوند. البته استفاده از این بوت ها در آب و هوای مناسب یک گزینه عالی محسوب می شود. هر چند برای زمین گل آلود و برفی بهتر است از چکمه چلسی با کفی کماندو استفاده کنید.

چکمه چلسی با کفی کماندو

کفی های کماندو جزو کفی های ضخیم و ناهموار محسوب می شوند این مدل چکمه چلسی با کفی کماندو برای مقابله با سرما کاملا مجهز است. نزدیک به ۲۰۰ سال است که بوت چلسی محبوبیت و ماندگاری خود را حفظ نموده است. بوت چلسی یک کفش با ظاهری نمادین و طراحی فوق العاده است که معمولا از چرم یا جیر تولید می شود. بوت چلسی در رنگ های خاکی، قهوه ای و مشکی جوان پسندتر به شمار می رود.

کت و شلوار راه راه

کت و شلوار شما سایز بزرگ باشد یا شما علاقمند باشید که در استایلتان شلوارهای گشاد بپوشید فرقی ندارد ولی باید بدانید که پارچه های راه راه یکی از ترندهای سال ۲۰۲۱ به شمار می روند. البته این سبک کت و شلوار در دهه ۲۰ به عنوان یک لباس غیررسمی مورد استفاده قرار می گرفت. این لباس غیر رسمی در ابتدا توسط نوازندگان موسیقی جاز پوشیده می شد و سپس بازیگران مشهور سینما همچون کری گرانت در دهه ۴۰ این کت و شلوار را پوشید. این پوشش به یک استایل رسمی تبدیل شد و از آن زمان تاکنون یکی از ترندهای محبوب و پرطرفدار لباس های مردانه به شمار می رود.

شلوار شش جیب

شلوارهایی با چندین جیب مدتی است که در روند و جریان مد حضور پیدا کرده اند. اگر علاقمند به پوشیدن این مدل شلوار در استایل های خود هستید، بهتر است آن را با پیراهن ساده یا پیراهن فلانل ست کنید.

این شلوارها در طرح ها و مدل های مختلف طراحی و به بازار پوشاک عرضه شده اند. البته پوشیدن این مدل شلوار با استایل اسپرت کاملا سنخیت دارد . به همراه شلوار شش جیب از لباس های تنگ و فیت برای بالاتنه خود استفاده نکنید. همچنین شلوار شش جیب نیز نباید فیت باشد. با این وجود در هنگام خرید شلوار شش جیب به اندازه کمر و راسته بودن پاهای شلوار توجه کنید. البته شلوارهای شش جیب در مدل های اسلش اغلب در قسمت پاها فیت و تنگ هستند. اگر علاقمند به پوشیدن شلوارهای شش جیب هستید، پیشنهاد ما این است که با بوت و کتونی های طرح ساده ست کنید.

نتیجه

این چند پیشنهاد گزینه های برتر ما در حوزه لباس مردانه هستند که فروشندگان  تجارت الکترونیک می توانند آنها را در قفسه های فروشگاه خود داشته باشند تا از فروش آنها سود زیادی کسب کنند.

هنگام جستجوی لباس مردانه ایده آل، برای فروشگاه تجارت الکترونیک خود ، این نوع از پوشاک مردانه را به خاطر داشته باشید. البته ، ما شما را محدود به این چند نوع محصول نمی کنیم زیرا مشتریان مختلفی از فروشگاه شما بازدید خواهند کرد که هر کدام دارای سلایق مختلفی هستند. بنابراین، تحقیقات بیشتری در حوزه پوشاک مردانه انجام دهید تا گزینه های بیشتری برای اضافه کردن به قفسه های پوشاک مردانه خود داشته باشید.

یک جستجوی ساده در Google Trends به شما کمک می کند بفهمید در حوزه پوشاک مردانه بر روی چه نوع لباس مردانه ای  تمرکز کنید. بنابراین می توانید دریابید که چه نوع لباس مردانه ای فروش خوبی دارد، در نتیجه می توانید در مورد تهیه محصول صحیح برای فروش تصمیم بگیرید.

همچنین می توانید بفهمید در یک منطقه جغرافیای خاص چه نوع پوشاک مردانه ای محبوبیت خاصی دارد تا در آن ناحیه بازار هدف خود را بر روی آن نوع لباس مردانه خاص متمرکز کنید. هموار سعی کنید با روند بازار به روز باشید و آماده باشید تا در صورت لزوم، در برندهای پرفروش لباس مردانه خود تغییراتی ایجاد کنید.

فروشگاه پوشاک استوک امی

فروشگاه پوشاک استوک امی این مقاله را برای آشنایی بیشتر شما فروشندگان عزیز جهت به روز کردن دانش خود در حوزه پوشاک مهیا کرده تا بتوانید کسب و کار موفقی داشته باشید.

2
۰

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟