لباس مردانه زمستانی

24 مهر 1400
لباس-مردانه-زمستانی

لباس مردانه زمستانی شامل مجموعه ای شیک از کت چرمی، کت ملوانی، ژاکت کشباف، بلور بافتنی اورسایز، اورکت پشمی، بارانی و انواع اکسسوری جذاب و زیبا همچون دستکش چرم، کلاه بافتنی و شال گردن می باشد. البته این مجموعه پوشاک زمستانی به عنوان ترندهای ۲۰۲۱ معرفی شده اند و در میان آقایان علی الخصوص جوانان مورد استقبال قرار گرفتند.

با ما همراه باشید، در ادامه مقاله به توضیحاتی پیرامون لباس مردانه زمستانی و استایل های زمستانی و همچنین معرفی انواع لباس مردانه زمستانی می پردازیم.

انواع لباس مردانه زمستانی

انتخاب صحیح لباس مناسب فصل بسیار مهم است، چون در عین برخورداری از یک استایل شیک و جذاب می توانید از خود در مقابل شرایط آب و هوایی فصول سرد محافظت کنید.

اورکت پشمی

اورکت پشمی

یکی از لباس های محبوب مردانه زمستانی اورکت پشمی است که برای روز‌های بسیار سرد یا برفی زمستان بسیار مناسب است. مطمئنا اورکت ها در مقایسه با سایر کت ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند با این وجود یک لباس زمستانی با استایل رسمی است و می توانید با خیال راحت در موقعیت های رسمی آن را بپوشید.

امروزه اورکت های پشمی در طرح و رنگ های مختلف در بازار پوشاک عرضه می شوند و تقریبا جوابگوی هر نوع سلیقه ای هستند. رنگ های شتری، آبی ملوانی و زغالی جزو رنگ های محبوب اورکت های پشمی مردانه محسوب می شوند.

کت چرم

کت های چرم برای آقایان یکی از لباس های محبوب و خوش استایل مخصوص هوای سرد به شمار می روند. از کت های چرم می توان در یک استایل شیک مردانه زمستانی استفاده نمود و ست کردن آن با شلوار جین کلاسیک و نیم بوت می تواند یک گزینه عالی و بی نظیر محسوب شود. همچنین می توانید کت چرم را با هودی و بلوز یقه گرد نیز ست کنید.

شلوار جین مشکی

امروزه شلوار جین یا لی در انواع رنگ های مختلف عرضه می شود، از مزیت های شلوار جین استفاده از آن به عنوان یک لباس اسپرت و تا حدودی کژوال می باشد. لازم به ذکر است که در بین همه انواع شلوارهای جین فقط  مدل ساده شلوار جین است که در دسته لباس های کلاسیک و رسمی نیز قرار می گیرد ، چون به سادگی با انواع لباس ها ست می شود . این لباس هم یک لباس مردانه زمستانی است و هم تابستانی.

توجه داشته باشید که شلوار جین مشکی باید کاملا اندازه بدن باشد و نباید بیش از حد معمول بزرگ یا تنگ باشد. رنگ مشکی یکی از رنگ های مورد علاقه آقایان است که تقریبا در استایل های رسمی و نیمه رسمی بسیار به چشم می خورد. شلوار جین مشکی تقریبا در استایل های رسمی، نیمه رسمی و استایل های کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین…

از ویژگی های ممتاز شلوار جین مشکیبه عنوان یک لباس مردانه زمستانی این است که به راحتی با انواع کت چرم، کت پشمی و بوت ست می شود. یکی از نکاتی که در استایل کژوال و همچنین ترکیب شلوار جین مشکی با این استایل باید در نظر بگیرید این است که در استایل کژوال بهتر است که از رنگ های خنثی و ترکیب رنگ های خنثی مانند مشکی، دودی، طوسی و سفید استفاده کنید.

ترکیب جین مشکی با لباس های مشکی یک ترکیب فوق العاده و یک استایل غیررسمی زیبا را رقم می زند. بنابراین در صورت تمایل به پوشیدن این استایل می توانید پیراهن مشکی وکت چرم مشکی را با شلوار جین مشکی ست کنید.

کت ملوانی

کت ملوانی

از کت ملوانی به عنوان یک کت کلاسیک نام برده می شود و یکی از لباس مردانه زمستانی است. نباید فراموش کنیم که کت ملوانی همان اورکت دو دکمه است و پوشش مناسبی برای موقعیت های رسمی، غیر رسمی و کاری محسوب می شود. این کت در رنگ های مشکی، سبز ارتشی و سورمه ای به بازار پوشاک عرضه می شود. لازم به ذکر است که نحوه ست کردن کت ملوانی با سایر لباس هایتان نوع استایل شما را شکل می دهد به عنوان مثال ست کردن کت ملوانی با شلوار جین مشکی یک استایل شیک و بی نقص غیر رسمی زمستانی را شکل می دهد.

شلوار جین لبه برگردان

شلوار جین لبه برگردان

یک از مدل های محبوب لباس مردانه زمستانی شلوار جین، نوعی ضخیم است که وقتی لبه‌اش را مقداری بر می‌گردانیم به همان حالت باقی می ماند. این مدل شلوار‌ها را از باکیفیت‌ترین نوع پارچه جین درست می‌کنند. برای داشتن یک استایل زمستانی خاص و دوست داشتنی می توانید این مدل شلوار‌ها را با کت تک یا اورکت ست کنید.

بلوز بافتنی اورسایز

بلوز بافتنی اورسایز

بسیار از افراد علاقمند به پوشیدن لباس های اورسایز همچون تیشرت های اورسایز هستند و دوست دارند که همین موضوع را در فصول سرد سال به عنوان لباس مردانه زمستانی نیز دنبال کنند و حدالمقدور از لباس های زمستانی اورسایز استفاده کنند. ما به شما دوستداران لباس های اورسایز، بلوز بافتنی اورسایز را پیشنهاد می کنیم. در مورد رنگ لباس های بافت می توانید از رنگ های سرمه ای و یا خاکستری استفاده کنید. همچنین بهتر است لباس بافتی که انتخاب می کنید طرح پیچیده و شلوغی نداشته باشد اما طرح های هندسی و ساده را می توانید انتخاب کنید.

استایل های شیک و خاص

یکی دیگر از لباس مردانه زمستانی بلوز است که در رنگ و طرح های مختلف موجود است و هر فرد با توجه به نوع استایل زمستانی خود می تواند از آن استفاده کند. این نوع بلوزها در دو مدل کوتاه و بلند عرضه می شوند که در مدل کوتاه قد بلوز تا کمر می رسد و در مدل بلند، قد بلوز تا نزدیک زانو می رسد. با بلوز بافتنی اورسایز یک استایل شیک و راحت را برای موقعیت های غیر رسمی رقم بزنید.

با کمی خلاقیت می توانید از استایل های زیبا و متنوعی با بلوز بافتنی اورسایز برخوردار باشید به طور مثال این بلوز‌ را می توانید با پیراهن کلاسیک رسمی و شلوار جین بپوشید، همچنین می توانید بلوز بافتنی اورسایز را با شلوار کتان ست کنید. ست کردن بلوز بافتنی اورسایز با کت پشمی اورسایز و بوت مردانه در کنار دستکش چرم و شال گردن ترکیب فوق العاده ای به نظر می رسد.

ژاکت کشباف

ژاکت کشباف

ژاکت های کشباف یکی از لباس های مردانه زمستانی محسوب می شوند که در استایل های جوانان کمتر به چشم می خورد، البته پوشیدن این ژاکت های کشباف زمانی زیبا و شیک به نظر می رسد که از نحوه ست کردن این لباس با سایر لباس ها شناخت داشته باشید. روش‌های زیادی برای ست کردن ژاکت کشباف با سایر لباس ها وجود دارد به عنوان مثال در یک استایل غیر رسمی می توانید ژاکت کشباف را با تیشرت ست کنید.

یقه اسکی

یقه اسکی

یقه اسکی یکی از لباس های مردانه محبوب زمستانی است. یقه اسکی را می توانید همراه با پیراهن مردانه، کت تک یا حتی کت جین بپوشید. این لباس را می توانید در استایل های رسمی و استایل های غیررسمی بپوشید. برای یک استایل رسمی یقه اسکی را می توانید با یک اورکت بلند و شلوار کتان بپوشید. همچنین در کنار یقه اسکی می توانید پالتو و شلوار کتان را نیز استفاده کرده و ظاهری شیک و جذاب داشته باشید.

دستکش چرم

دستکش چرم

دستکش، یکی از اکسسوری های ضروری که جزو لباس های مردانه پاییزی و زمستانی به شمار می رود. امروزه دستکش در جنس، طرح‌ و رنگ‌های مختلفی عرضه می شود. دستکش های چرمی علاوه بر گرم نگاه داشتن دستان شما، استایلی جذاب نیز به شما می‌بخشند. رنگ‌های تیره همچون قهوه‌ای تیره و مشکی، بهترین گزینه‌ها برای استایل های رسمی به شمار می روند.

شال گردن

از دیگر لباس مردانه زمستانی در استایل های فصول سرد مردانه، اکسسوری زیبا و جذاب شال گردن بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرد. شال گردن به عنوان یک اکسسوری می تواند تکمیل کننده استایل زمستانی شما باشد. با توجه به استایل خود می‌توانید شال گردن را محکم دور گردنتان بپیچید یا آن را به‌صورت شل روی گردنتان آویزان کنید. استفاده از یک شال گردن بافتنی اسپرت مردانه در استایل لباس های مردانه زمستانی یا یک شال شیک سبک می تواند تیپ آقایان را ارتقا دهد. سعی کنید رنگ و طرحی را انتخاب کنید که به لباس های دیگر شما رنگ و بوی متفاوتی بدهد.

اگر یک شال مردانه طرح دار و رنگی را ترجیح می دهید پس برای ست کردن آن با سایر لباس های مردانه زمستانی بهتر است که از لباس های ساده و بدون طرح استفاده کنید. اما اگر از لباس های طرح دار استفاده می کنید بهتر است که از یک شال گردن ساده استفاده کنید تا طرح های لباس شما بهتر دیده شوند و همچنین ظاهر شما شلوغ و نامرتب به نظر نرسد.

جوراب پشمی

جوراب پشمی

جوراب یکی دیگر از لباس مردانه زمستانی است که به عنوان پوشش پا و به منظور ایجاد احساس راحتی در پوشیدن کفش مورد استفاده قرار می گیرد. با پوشیدن جوراب، محافظت از پا در برابر خراشیدگی و سائیدگی، گرم و تمیز نگه داشتن پاها، پیشگیری از ابتلا به بیماریها را تضمین می کنید ضمن آنکه به استایل خود زیبایی می بخشید. با توجه به نوع کاربرد جوراب، جنس الیاف بکار رفته در آن متفاوت می باشد.

به عنوان مثال در مورد جوراب های نخی باید بگوییم که با توجه به تعریق بالای پا، نوع نخ جوراب بایستی به گونه ای باشد که نه آنقدر رطوبت را نگه دارد که پا خیس شود و نه تمام رطوبت را از دست بدهد که پا خشک شود. جوراب های پشمی برای فصل زمستان بسیار مناسب هستند. چون جوراب های پشمی با قدرت جذب بالا، مانع از تجمع باکتری ها روی سطح پا و بخصوص لای انگشتان می شوند و در نتیجه مانع ایجاد بوی بد پا می شوند.

#لباس_مردانه_زمستانه #لباس_زمستانه #اورکت #کت_زمستانه #کت_چرمی #دستکش

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟