لباس های مردانه + سه ویژگی ساده و کاربردی

07 مهر 1400
لباس های مردانه

اگر شما به تازگی شروع به سرمایه گذاری برای ظاهر زیبا و پوشیدن لباس های جذاب کرده اید ، یادگیری نحوه ترکیب لباس های مردانه ی شیک می تواند چالش برانگیز باشد. از تفاوت های ظاهری بسیار زیاد بین سبک ها و طراحان تا تفاوت های گاه و بی گاه بین انواع پوشاک، ترکیب هایی جذاب و شیک برای ست کردن لباس ها.

اگر احساس می کنید که برای پوشیدن و ست کردن لباس زیاد خلاق نیستید و اعتماد به نفس کافی برای این کار ندارید بهتون پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را مطالعه کنید. ما در اینجا می خواهیم این کار را برای شما بسیار راحت تر کنیم. در واقع لازم نیست خیلی زیاد در مورد پوشیدن لباس های شیک حساس باشید.

ایجاد یک سبک شخصی و ترکیب لباس های بزرگ نباید زیاد سخت باشد ، برعکس ، در واقع می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

ویژگی شماره یک: تناسب مهمترین نکته

اهمیت تناسب در لباس
اهمیت تناسب در لباس


انتخاب لباس مردانه با تناسب دقیق و درست مهمترین نکته ای است که می شود به آن توجه داشت. در واقع این مسئله زیاد مهم نیست که لباس خودتان را از چه برندی و با چه قیمتی خریداری کردید. یعنی اینکه گران قیمت بودن لباس در وهله ی اول برای شیک پوشی زیاد مهم نیست. نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که لباسی که می خواهید خریداری کنید کاملا متناسب با سایز اندام شما باشد.

این مسئله بدین معناست که شما می توانید با لباس هایی ارزان قیمت هم ظاهری شیک و به روز داشته باشید. پس این بار که برای خرید لباس مردانه به فروشکاهی مراجعه کردید به این نکته بیشتر از زیبایی خود لباس اهمیت بدهید، در واقع ممکن است زیباترین لباس ها هم اگر به تناسب آن ها توجه نکنیم ممکن است ظاهری بسیار شلخته به ما بدهند.

به عنوان مثال ، در لباس های مردانه برای پیراهن ها ، در درجه اول باید به این دقت داشته باشید که بالای شانه ها و پایین آستین های آن در کجا قرار می گیرد:پیراهن زمانی سایز مناسب دارد که درزهای شانه آن کاملاً با لبه بالای شانه های شما هماهنگ شود و آستین ها به راحتی در مچ دست شما قرار بگیرند. برای اکثر کت ها هم قضیه به همین صورت است، در شلوار ها باید به اندازه کمر و طول آن توجه شود.

اگر در این کار به مشکل برخورد کردید ، پیدا کردن آن آسان است: برای مثال ، اگر در فروشگاه بزرگ امی هستید ، هر یک از کارشناسان فروش ما می توانند به شما در تشخیص تناسب عالی کمک کند.

ویژگی شماره دو: لباس اصلی

قطعه اصلی
قطعه اصلی

حالا شما لباس هایی را به کمد لباس خود اضافه کرده اید که به تنهایی کاملاً مناسب هستند. در حال حاضر نکته ای کمی دشوارتر و با قوانین سخت تری پیش می آید: انتخاب لباس اصلی است. لباسی که بتواند در نگاه اول حس شیک بودن را به دیگران القا کند. در واقع یکی از مشکلات مهم مردان برای پوشیدن لباس مردانه انتخاب قطعه ی اصلی است.

هر زمان که می خواهید لباسی بپوشید ، باید با این دقت کنید که کدام یک یا دو قطعه ای که می پوشید لباس اصلی شماست. همان لباسی که در نگاه اول شیک پوشی شما را نشان بدهد. پس از این به بعد با کمی تامل در جلوی کمد لباس تان لباس هایی که به خوبی این حس را انتقال می دهند را انتخاب کنید.

ویژگی شماره سه: ست کردن

ست کردن لباس ها
ست کردن لباس ها

اگرچه این ممکن است در لباس های مردانه ظریف ترین قسمت هر لباسی با ترکیب خوب باشد ، اما شاید مهم ترین آن نیز باشد: اکنون که یک یا دو قطعه از لباس را پوشیده اید که با هم هم خوانی دارند .

به عنوان مثال ، شلوار جین و کفش های کتانی راهی عالی برای دستیابی به انسجام با پیراهن اسپرت طرح دار هستند ، اما حتی شلوار و صندل های کت و شلوار با رنگ خنثی نیز کار نمی کنند.

هنگامی که به انسجام اولیه دست یافتید ، می توانید کارها را یک قدم فراتر ببرید تا واقعاً جلوه ای را که لباس شما ایجاد می کند ، تقویت کنید.

شروعی چالش برانگیز

ست کردن لباس های مردانه چیزی است که شروع آن آسان است ، اما موضوعی کاملاً چالش برانگیز است. خوشبختانه ، اکنون که دانش کاربردی در مورد نحوه ایجاد لباس های چشمگیر دارید ، می توانید روش های مختلفی را برای ترکیب مجدد و مرجع عناصر مد خود آزمایش کنید تا به چیزی کاملاً منحصر به فرد و واقعاً شگفت انگیز برسید.

انتخاب لباس های مردانه که با هم به خوبی هم خوانی دارند خودش می تواند سرگرم کننده باشد. البته با یک سرچ ساده هم در گوگل می توانید رنگ هایی که با هم تطابق دارند را تشخیص دهید و به راحتی آن را در لباس های خود به کار ببرید.

انواع ست
انواع ست

در نهایت ، هنگامی که نحوه انتخاب لباس هایی را که به خوبی متناسب با سایز شما هستند و البته لباسی که به عنوان لباس اصلی انتخاب کردید و نحوه ی ست کردن آن ها را درک کردید.

البته ، برخی استثنائات در مورد این قوانین برای برخی از لباس های مردانه شیک وجود دارد، برای مثال ، برای دستیابی به ظاهری متمایز ، باستفاده از لباس هایی که حتی ظاهر کاملاً تک رنگ دارند می تواند کاملا شیک و در عین حال و ترکیب شده به نظر برسد.

نتیجه گیری

رعایت این قوانین حتی مبتدیان را قادر می سازد لباس هایی را که احساس می کنند عادی هستند را زیبا به نظر رسانند و از همه مهمتر پوشیدن آن ها هیجان انگیز و سرگرم کننده است

زیرا در پایان روز ، خاص ترین نکته در مورد لباس های مردانه این است که چگونه می تواند احساس شما را در هر کاری که انجام می دهید تغییر دهد.

صرف نظر از سلیقه شما ، هر مردی مستحق یک کمد پر از لباس است که بتواند در هر موقعیتی احساس راحتی و اطمینان داشته باشد. با درک این ویژگی ها ، صرف نظر از اینکه چه لباسی می پوشید ، می توانید به خوبی درک کنید که چه چیزی مد را برای بسیاری از افراد جذاب می کند ، حتی اگر خودتان هرگز آن را دوست نداشته باشید.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟