لباس کیلویی بچه گانه

23 اسفند 1400
kids-clothes (1)

امروزه فروش لباس کیلویی بچه گانه بخش بزرگی از بازار پوشاک بچگانه را به خود اختصاص داده است. آیتم های خرید لباس بچگانه یکی از موارد کلیدی برای خرید این نوع پوشاک به شمار می رود. بسیاری از خریداران به خرید لباس به صورت کیلویی به عنوان یک دغدغه نگاه می کنند چون همواره نگرانند که پوشاک خریداری شده از کیفیت لازم برخوردار نباشد.

خرید لباس به صورت کیلویی

اگر جزو فروشندگان خرده فروش پوشاک بچه گانه هستید و به دنبال خرید لباس بچگانه و تأمین اجناس فروشگاه خود هستید، ما به شما خرید لباس کیلویی بچگانه را پیشنهاد می کنیم. خرید کیلویی لباس و پوشاک بیشتر مربوط به لباس های استوک (نو) است. این روزها در بازار پوشاک، تمایل افراد برای خرید این نوع لباس به سرعت در حال افزایش است.

لباس های استوک

stock-clothes

لباس های استوک نو و اورجینال هستند و معمولا داری اتیکت هستند. فروش لباس های استوک معمولا به صورت عمده، کیلویی و فله ای انجام می گیرد. به این صورت که بسیاری از این لباس ها در پک ها و بسته بندی های شکیل قرار دارند. همچنین این لباس ها از نظر بهداشتی سالم هستند و دارای گواهینامه های استاندارد جهانی هستند.

بازارهای عمده فروشی لباس

از جمله بازارهای عمده فروشی پوشاک می توان به بازارچه مرزی شهرستان مهاباد اشاره کرد. شهرستان مهاباد در استان آذربایجان غربی واقع شده است. بخش عظیمی از محصولات این بازار به صورت تناژ وارد می شود و به صورت کیلویی به مشتریان و خریداران عرضه می گردد..

stocks

محصولات موجود در بازار پوشاک مهاباد برای خرید کیلویی شامل انواع لباس های مردانه، زنانه، بچه گانه، انواع کیف و کفش است. این محصولات استوک (نو و اورجینال)با توجه به دسته بندی خاصی در این بازار از همدیگر تفکیک شده اند.

اما باید قبل از اینکه اقدام به خرید لباس کیلویی بچه گانه نمایید، چند موضوع را مد نظر قرار دهید.

از عمده فروشی های معتبر خرید نمایید

قبل از خرید بهتر است که یک جستجو در اینترنت داشته باشید. مراکز عرضه کننده پوشاک را بررسی و مقایسه نمایید. این مراکز و مجموعه ها به صورت عمده و بی واسطه لباس را خریداری می کنند. بنابراین بسیاری از عمده فروشان بزرگ لباس در بازار پوشاک، سهم بزرگی از فروش لباس کیلویی عمده را از نظر قیمت به دست گرفته اند.

stock

قیمت لباس کیلویی

خرید مستقیم از عمده فروشان لباس بچگانه بسیار مقرون به صرفه است. هر چند در بازار عمده فروشی بچگانه رنج قیمت ها بسیار متنوع است. البته قیمت ها براساس نوع لباس، کیفیت دوخت و جنس پارچه متفاوت است.

با توجه به میزان خرید شما، قیمت لباس کیلویی محاسبه می شود به این صورت که هر چه خرید شما در حجم بیشتری انجام گیرد، مطمئنا قیمت آن کمتر محاسبه می شود و در نتیجه شما هنگام فروش محصول، حاشیه سود بیشتری به دست می آورید.

به نوع بسته بندی توجه داشته باشید

stock1

هنگام خرید لباس به صورت عمده و کیلویی به نوع دسته بندی و بسته بندی محصولات توجه نمایید. لباس بچگانه را می توانید به صورت میکس پکدار و میکس فله ای خریداری نمایید. پک دار بودن پوشاک اشاره به این دارد که لباس ها در بسته بندی های کارخانه قرار دارند.

میکس پکدار یا میکس فله ای؟

البته خرید پوشاک به صورت میکس فله ای به طیف متنوعی از پوشاک اشاره دارد که به صورت فله و بدون بسته بندی به فروش می رسد.

در این نوع فروش هم لباس ها کاملا نو و گاها دارای اتیکت هستند. اما اگر قصد خرید لباس بچگانه به صورت میکس فله را دارید بهتر است مطمئن شوید که فروشنده قبلا لباس ها را از نظر پارگی بررسی نموده است.

stock2
همچنین…

در برخی از موارد در دسته بندی لباس به صورت میکس فله شاهد وجود لباس های زده دار یا دارای لکه خواهید بود. بنابراین در این نوع فروش اگر پوشاک تمیز و نو نباشد خریدار محصول را به فروشنده مرجوع می دهد.

دسته بندی های مختلف لباس بچگانه

در بازار پوشاک، لباس بچگانه به صورت فروش کیلویی در دسته بندی های مختلف موجود است. میکس پکدار لباس تابستانی و بهاری بچگانه، میکس پکدار لباس زیر بچگانه، میکس پکدار بادی و زیردکمه نوزادی، میکس فله لباس ورزشی پسرانه و میکس فله کفش و پاپوش نوزادی از جمله دسته بندی های موجود در فروش لباس به صورت کیلویی و عمده هستند.

سایزبندی لباس های استوک

سایزبندی لباس های استوک کشورهای مختلف بسیار باهم فرق دارد. به عنوان مثال سایزبندی لباس های کشور آلمان با سایزبندی لباس در کشور ایران تقریبا مشابه است. به عبارت دیگر، به سایزبندی لباس های کشور ایران نزدیک تر است. با این وجود، سایزبندی لباس های فرانسوی از دیگر مناطق اروپا به نسبت کوچکتر است.

خرید کیلویی یک خرید مقرون به صرفه

در این نوع خرید، بیشتر محصولات از لحاظ وزنی زیاد سنگین نیستند بنابراین همین موضوع باعث می شود که خرید عمده کیلویی بسیار مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی باشد. به همین خاطر، در همین راستا افراد زیادی شروع به روی آوردن به این بازار کرده اند.

دوام و کیفیت فوق العاده لباس های استوک

منسوجات استوک از نظر مراقبت بسیار متفاوت هستند. به طوری که اگر مواظب نباشید باید انتظار تغییر رنگ لباس ها و تغییر سایز آنها را نیز داشته باشید. اگر می خواهید برای مدت طولانی از لباس های خود استفاده کنید در حالی که شکل و فرم لباس هایتان، همچنان حفظ شده باشد، باید از یک طبقه بندی دقیق برای شستشوی لباس هایتان، علی الخصوص لباس های رنگی استفاده کنید. بنابراین باید در فرآیند شستشوی لباس های استوک به برچسب های شستشو یا لیبل لباس توجه نمایید.

خرید اینترنتی یا خرید حضوری؟

eshopping

خرید اینترنتی پوشاک به یکی از روش های مرسوم در بازار پوشاک تبدیل شده است. امروز فروشگاه های مختلفی زمینه را برای خرید خرده یا خرید عمده و کیلویی انواع لباس مردانه، زنانه و بچگانه فراهم نموده اند.

برخی افراد از خریدهای اینترنتی و نحوه تأمین پوشاک فروشگاه خود با این روش احساس رضایتمندی دارند چون معتقد هستند در بسیاری از هزینه ها و همچنین زمان صرفه جویی می شود. با این وجود هستند افرادی که تجربه خوشایندی از خریدهای اینترنتی ندارند به عنوان مثال از تأخیر در دریافت کالای خریداری شده ناراضی هستند یا از جنس پوشاک خریداری شده و کیفیت آن رضایت ندارند بنابراین کالای خریداری شده را مرجوع می دهند.

shopping
همچنین…

در برخی از موارد خریداران لباس کیلویی می توانند خرید خود را به صورت حضوری در مراکز عمده فروشی پوشاک انجام دهند و سپس بعد از اطمینان از کیفیت کالا می توانند در مراحل بعدی، خریدهای خود را به صورتی اینترنتی از همین مراکز عمده فروشی پوشاک انجام دهند.

در حال حاضر، خرید کیلویی لباس می تواند از جوانبی برای بسیاری از افراد مفید و سود آور باشد. هر چند ممکن است در برخی از موارد زیاد به صرفه نباشد که البته این موارد بسیار محدود و نادر  هستند. اگر کلی به موضوع خرید لباس کیلویی نگاه کنیم متوجه می شویم که این نوع خرید هم برای فروشنده و هم خریدار مزیت های ویژه ای در بر دارد.

فروشگاه بزرگ پوشاک امی

EmiLogo

اگر به دنبال خرید لباس استوک هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از فروشگاه پوشاک امی بازدید نمایید. این بازدید به صورت حضوری یا به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت فروشگاه امکان پذیر است.

فروشگاه بزرگ پوشاک امی یکی از مجموعه هایی است که محصولات خود را به صورت کیلویی و عمده عرضه می کند. همچنین این فروشگاه بخش خرده فروشی هم دارد که در آن محصولات متنوعی به خریداران عرضه می گردد.

از میان برندهایی که در فروشگاه بزرگ پوشاک امی یافت می شوند می توان به برند های لوپیلو، پپرتس، اسمارا، لیورجی، نوبل لیگ، کریویت اشاره کرد. البته همه این برندها در مجموعه هلدینگ لیدل آلمان قرار دارند. همچنین در این فروشگاه پوشاک می توانید طیف متنوعی از سایر برندها از قبیل برندهای اچ اند ام، سی اند ای، اس اولیور و نکست، بوهو را مشاهده نمایید. لباس های هلدینگ لیدل به عنوان محصولات آلمانی با سایزبندی لباس های تولید شده در ایران، همخوانی دارند.

در فروشگاه بزرگ پوشاک امی بیشتر محصولات عمده به صورت کیلویی و در پک های متنوع از لحاظ وزنی ارائه می شوند. در واقع این فروشگاه محصولات خود را به صورت پک های ۵ کیلویی تا ۳۰ کیلویی عرضه می کند.

#خرید_اینترنتی_پوشاک_ #لباس_عمده #لباس_کیلویی #لباس_استوک #پوشاک_استوک #لباس_استوک_بچگانه #لباس_استوک_مردانه #لباس_استوک_زنانه #خرید_لباس_استوک

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟