لوازم جانبی زنانه ؛ معرفی بهترین اکسسوری ها

17 خرداد 1399
لوازم-جانبی-زنانه

لوازم جانبی زنانه و اکسسوری جزء جدانشدنی از کشوی کمدها و صندوقچه های تزئینی زیبا است. هنگامی که می خواهید یک استایل جدید برای خودتان خلق کنید، به یاد داشته باشید لباس تنها عنصر دخیل در ایجاد آن نیست.

برای اینکه شما اطمینان حاصل کنید که استایل و مد شما کاملاً بروز و شیک باشد، ما در اینجا بهترین لوازم جانبی (اکسسوری) زنانه را گرد آورده ایم.

یک ست کامل از بهترین ها

بهترین کیف، کفش،کلاه و موارد دیگر را در بین بهترین سبک ها و مدهای بهار و تابستان شهرهای میلان، پاریس، نیویورک و لندن را برای شما گردآوری کرده ایم. بنابراین، آنها را در لیست خرید فوری خودتان بذارید.

۱) کلاه بیکر (Baker)

این کلاه های پسرانه که هر روز بهتر از گذشته به نظر می رسند، امروزه رسماً مد هستند. آنها امروزه توسط خانم های شیک پوش و جدی سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

آنها می توانند گزینۀ عالی و راحتی برای روزهای آخر هفته شما باشد. آن ها با شلوار جین، پالتوهای چرمی و بلوزهای نخی به راحتی می توانند میکس شوند. این لوازم جانبی همیشه و در هر فصلی می تواند یکی از گزینه های انتخابی شما برای استفاده باشد.

۲) کیف های کمری

کیف-کمری
کیف-کمری

کیف های کمری با کاربردهای عملی و جذابیت های زیبایی شناسی خود، همچنان حاکم دنیای مد هستند. در این کیف های کمری مد و کارآیی با هم مخلوط شده اند تا یک حس خوب و جذاب به استایل و لباس شما اضافه کنند. کیف های کمری در طیف وسیعی از سبک ها از جمله ورزشی و براق در دسترس هستند و در جهات بسیاری قابل استفاده هستند. هر خانمی، فارغ از اینکه چه سبک و استایلی برای خود برگزیده است، می تواند از این وسیله جانبی (اکسسوری) استفاده کند.

۳) چکمه های قرمز

با پوشیدن این چکمه های قرمز به شدت مورد توجه هر رهگذری قرار خواهید گرفت. این چکمه ها برای کسانی که تمایل دارند مرکز توجه دیگران باشند، بسیار ایده آل است.

شما می توانید جنس الیاف این چکمه های بلند را به دلخواه خودتان انتخاب کنید به طوری که می توانید انتخاب کنید که جنس آنها از چرم باشد یا مخمل یا هر نوع الیافی که دوست دارید. این لوازم جانبی زنانه مختص کسانی است که تمایل دارند یک استایل جسورانه و متفاوت داشته باشند.

۴) گوشواره های بسیار بلند

گوشواره-بلند
گوشواره-بلند

این گوشواره ها در گذشته از اساسی و ضروری ترین لوازم جانبی مد محسوب می شدند. استفاده از این لوازم جانبی زنانه مدتی است که دوباره باب شده است.

بلندی این گوشواره ها  تا شانه ادامه دارد و در طرح ها و رنگ های متنوع تری عرضه شده است. بنابراین اگر می خواهید استایلی جسورانه تر و بروزتری داشته باشید، حتماً از طولانی ترین و بلندترین این گوشواره ها استفاده کنید.

۵) عینک ماتریکسی

در هوای گرم فصل های بهار و تابستان می توانید از یک عینک ماتریکسی آفتابی برای محافظت از چشمان خود  استفاده کنید. این عینک های آفتابی با قابی باریک، یادآوری فیلمی به همین نام می باشند. با عینک های آفتابی به طرز شگفت انگیزی عالی به نظر می رسید.

با اضافه کردن یک جفت از این عینکهای ماتریکسی به مجموعه لوازم جانبی خود، خواهید دید که استایل بسیار جذاب و شیک تری خواهید داشت.

۶) کیف های بند کوتاه

کیف-بند-کوتاه
کیف-بند-کوتاه

شاید شما با کیف های کمری راحت نباشید و تمایلی به استفاده از آنها نداشته باشید، بنابراین من به شما کیف های بند کوتاه را توصیه می کنم.

این سبک هم به اندازه همان سبک کیف های کمری سبکی جذاب و پرطرفدار است. برای اینکه سبک و استایل خود را یه کمی غیر متعارف کنید فقط کافیه این کیف های بند کوتاه را به صورت ضر بدری روی شانه های خودتان بیندازید.

فقط توجه داشته باشید که اگر این لوازم جانبی زنانه با استایل شما همخوانی نداشته باشد، به سرعت تیپ شما را بر هم می زند.

۷)  کلاه های گرد سیاه

اگر به دنبال یک کلاه زنانه مد روز هستید، پس کلاه پسرانه بیکر (Baker) را توی جا لباسی خود بیاندازید و از این کلاه های فرانسوی گرد استفاده کنید.

این کلاه سیاه می تواند استایل شما را شیک و با اصالت تر نشان دهد. رنگ خنثی می تواند ظاهر شما را براق نشان بدهد و به راحتی میتواند با طیف وسیعی از لباس ها، لوازم جانبی زنانه و رنگ های دیگر جفت شود.

یادتان باشد از سبک هایی که دارای پیچ و تاب هستند جداً دوری کنید و از پارچه های پشمی و چرمی برای استفاده در مد و استایل خود بهره بگیرید.

۸) کفش های ضخیم

چنانچه تمایل داشته باشید ظاهر و قد خود را در این فصل تقویت کنید، هیچ چیزی بهتر از وسایل جانبی مانند کفش های ضخیم و بلند نیست.

این کفش های ضخیم دهۀ ۷۰ و ۹۰ میلادی دوباره به عرصه مد برگشته اند و حاکم خیابان ها شده اند. این لوازم جانبی زنانه برای بانوانی که کفش هایی می خواهند که پای آن ها را به درد نیاورد بسیار مناسب است.

۹) کیف ها (سبد های) حصیری

کیف-حصیری
کیف-حصیری

استفاده از این سبدها فقط برای ساحل نیست. از آن ها می توان برای صرف نهار در بیرون، خرید روزانه، سینما رفتن و هر جایی که تمایل دارید بروید،از آن ها استفاده کنید.

بنابراین شما می تونید روی این لوازم جانبی زنانه سرمایه گذاری کنید، به این دلیل که میشه از آن ها در تمام فصول استفاده کرد.

۱۰) جواهر مخملی

شاهد این هستم که استفاده از این نوع پارچه مخملی در حجم وسیعی گسترش یافته و طیف وسیعی از مدهای روز را تحت تأثیر خود قرار داده است.

استفاده از این الیاف مخملی و چشم نواز برای ساخت لوازم جانبی (اکسسوری) زنانه به سرعت افزایش یافته است. از جمله لوازم جانبی که می توان به آن ها اشاره کرد شامل کیف، کفش و سایر وسایل لوکس زنانه می باشد.

این لوازم جانبی را در رنگ های متنوعی از قبیل قرمز یاقوتی کبود گرفته تا آبی یاقوتی کبود می توان تهیه کرد.

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟