محتوای میکس مردانه زمستانه

29 دی 1400
محتوای میکس مردانه

کسانی که با خرید و فروش لباس های استوک سر و کار دارند با واژه ی میکس آشنایی دارند. میکس لباس های استوک در واقع به مخلوطی از لباس ها گفته می شود. انواع میکس لباس وجود دارد که در این مقاله می خواهیم محتوای میکس مردانه زمستانه صحبت کنیم.

تعریف

میکس لباس های استوک همانطور که گفته شد مخلوطی از انواع لباس ها هستند که معمولا از یک صنف هستند. به عنوان مثال میکس لباس مردانه، میکس لباس زنانه، میکس لباس بچه گانه و همچنین میکس های ورزشی و لباس زیر از این قبیل موارد هستند.

در ابتدا محتوای میکس مردانه ، زنانه، بچه گانه، لباس زیر و ورزشی به صورت مخلوط تابستانه و زمستانه ارائه می شدند. یعنی میکس لباس بچه گانه شامل انواع لباس های بهاری، تابستانی، پاییزی و زمستانی می شد. در این صورت خریدار یک میکس لباس تمام فصول را در میکس داشت. اما این نوع میکس معمولا زیاد هم بر وفق مراد خریداران آن نبود، در واقع این مدل از میکس برای افرادی که توانایی بالایی در خریداری محصولات خود نداشتند به نوعی ضرر به حساب می آمد.

جداسازی محتوای میکس

بعدها فروشندگان عمده برای راحتی مشتریان و البته افزایش دایره ی خریداران میکس لباس استوک تصمیم به جداسازی و تفکیک محتوای میکس بر اساس فصل های گرم و سرد کردند. به عنوان مثال محتوای میکس مردانه زمستانه و تابستانه از هم جدا شدند.

به نوعی می توان گفت این کار مانند مذاکرات برد- برد بود. چرا که فروشندگان هم می توانستند راحت تر محصولات خود را به فروش برسانند و هم دایره ی مشتریان خود را افزایش دهند و هم خریداران با هر نوع توان مالی می توانستند محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

محتوای میکس مردانه زمستانه

همانطور که گفته شد محتوای میکس مردانه زمستانه و تابستانه از هم تفکیک شدند. در این صورت ما میکس کاملی از لباس های زمستانی مردانه را داریم. در این قسمت می خواهیم مواردی که در میکس زمستانی مردانه وجود دارد را به صورت مختصر بیان کنیم.

هودی و سویشرت

هودی و سویشرت از آن دسته لباس هایی محسوب می شوند که برای هر قشری مناسب هستند افراد می توانند در هر سنی که باشند از این لباس های پاییزی استفاده کنند. این مدل از لباس ها یکی از انواع پرطرفدار پوشاک هستند که معمولا خریداران میکس های مردانه خواهان وجود این لباس ها در داخل میکس ها هستند.

شلوار راحتی

شلوار راحتی یکی دیگر از محتوای میکس مردانه زمستانه به شمار می رود. معمولا شلوار راحتی های میکس زمستانی از جنس های گرم و به اصطلاح پلار مانند هستند. البته مدل های لگ مانند یا زیر شلواری هم هستند که برای پوشیدن در زیر شلوارها به کار می روند.

کلاه و دستکش

کلاه و دستکش را می توان یکی دیگر از موارد موجود در میکس های مردانه دانست. کلاه و دستکش های موجود در میکس می تواند هم مدل های مخصوص زمستان و خیلی گرم باشد یا اینکه کمی نازک تر باشد و برای هوای پاییز کاربرد داشته باشد.

ژاکت و بافت

انواع ژاکت و بافت را می توان در بین محتوای میکس مردانه زمستانه پیدا کرد. ژاکت و بافت هایی که مدل های متنوعی دارند و هرکدام از مدل های ضخیم و نازک تشکیل شده اند.

کاپشن و جلیقه

یکی دیگر از انواع لباس در داخل میکس استوک مردانه، کاپشن و جلیقه هستند. کاپشن ها و جلیقه هایی که هم مدل ها پر و ضخیم دارند و هم مدل های لایت و الیاف که هر کدام برای آب و هوای خاص خود به کار می روند.

البته بعدها مدل های کاپشن و پالتو و حتی در برخی موارد جلیقه ها را هم از محتوای میکس مردانه زمستانه تفکیک و جدا کردند. در واقع این مدل از لباس های استوک به صورت جداگانه به مشتریان ارائه می شوند.

شلوار

انواع-شلوار

انواع شلوارهای جین، پارچه ای، کتان را می توان در این میکس جای داد. شلوارهایی که به نوعی می توان گفت جزو لباس های چهار فصل محسوب می شوند. در واقع این مدل از لباس ها در میکس تابستانه هم پیدا می شود. البته برخی از مدل ها هستند که به خاطر ضخامتی که دارند، فقط در فصل های سرد قابل استفاده هستند.

بلوز آستین دار

بلوز عمده

از انواع لباس های چهار فصل دیگر که در میکس زمستانه هم وجود دارد مدل بلوز نخی آستین دار هستند که به اصطلاح به آن تیشرت آستین دار می گویند. این نوع از لباس هم طرح ها و مدل های گوناگونی دارند.

پیراهن

پیراهن ها

پیراهن نیز جزو آن دسته از لباس هایی هستند که در محتوای میکس مردانه زمستانه و تابستانه وجود دارند. از آن جا که پیراهن هم جزو موارد پرطرفدار در میکس ها به حساب می آید. البته در این مدل هم نمونه های پشمی وجود دارد که برای فصول گرم سال مناسب نیستند و مخصوص آب و هوای سرد و خنک هستند.

وزن پک محتوای میکس مردانه زمستانه

معمولا پک هایی که به صورت عمده به خریداران ارائه می شود، پک های ۲۵ و ۲۰ کیلویی هستند. در این پک ها مدل های متنوع دیگری از آنچه در مورد آن صحبت شد وجود دارند.

البته مجموعه ی امی این کار را از این حالت هم آسان تر و راحت تر کرده است. در واقع این مجموعه پک های خود را در بسته های ۱۵ کیلویی برای مشتریان آماده شده اند. این روش بسته بندی باعث می شود که افراد بتوانند راحت تر محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند.

سایزبندی محتوای میکس مردانه زمستانه

از آن جا که لباس های استوک، محصولات تولیدی مازاد بر مصرف و همچنین محصولات تخفیفی و مانده ی فروشگاه ها هستند پس نباید انتظار داشته باشیم که اجناس آن به صورت سری سایزبندی وجود داشته باشد. در واقع برخی از محصولات ممکن است تک سایز باشند و برخی دیگر هم در سایزهای محدود موجود باشند. زیرمجموعه های لیدل، شوسیا و سی اند ای از برندهایی هستند که در مجموعه ی امی به مشتریان ارائه می شوند.

اگر بخواهیم به طور کلی سایزبندی داخل میکس را بیان کنیم می توانیم بگوییم که در میکس ها از سایز S تا ۴XL وجود دارد. که البته باز مجتمع پوشاک امی کار را برای خریداران راحت تر کرده است و در محتوای میکس مردانه زمستانه تا سایز ۲XL وجود دارد و بقیه ی سایز ها مانند ۳XL و ۴XL را در دسته بندی بیگ سایز قرار می دهند.

#میکس_مردانه #میکس_زمستانه #میکس_زمستانه_مردانه #میکس_استوک #استوک_امی

0
۰
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه

محصولات و برندها

پشتیبانی واتس آپ...
نیاز به راهنمایی دارید؟
پوشاک امی (عرضه مستقیم پوشاک اروپایی)
سلام
به وبسایت امی خوش آمدید.

چطور میتونم کمکتون کنم؟